NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

محتاج بنت نكون اصحاب بجد انا تعبت من الوحدة

عاوز مدام من المنصورة او المحلة ونخرج وننبسط و نعمل كل اللي عاوزينه بسرية

مساء الخير
محتاج للتعرف على ثلاثينية مطلقة او ارملة لزواج عرفي او مسيار بعلم اهلها مافي مشكلة بيلي يريحها ، للعلم عندي شقة لو حابة تقيم بشكل دائم اوحتى تجي خلا ايام نحددها حسب فضاتها و اموري المالية تمام بشتغل مسؤول مبيعات

مساء الخير
محتاج للتعرف على ثلاثينية مطلقة او ارملة لزواج عرفي او مسيار بعلم اهلها مافي مشكلة بيلي يريحها ، للعلم عندي شقة لو حابة تقيم بشكل دائم اوحتى تجي خلا ايام نحددها حسب فضاتها و اموري المالية تمام بشتغل مسؤول مبيعات ،(من محيط القاهرة او من الغربية او الشرقة)

عايز واحدة ادردش معاها و نكون صحاب

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
عاوز بنت في نطاق القاهر تيجي الشقه تمص بتاعي شويه
من غير نيك هتمص بس 😅

أنا حابب اتعرف على بنت نكون صحاب وتكون بتحب الجنس زيي في خصوصيه تامة بينا

هنسيكي اسمك 💪🏼
لو عايزه تترعشي اكتر من مره كل اللي طالبه منك انك تبقى في اوضه لوحدك والنور مطفي والباب مقفول وتبقى نايمه على السرير واول ماتصل بيكي تغمضي عينك وتتخيلي كل كلمه بقولها وسيبي نفسك خالص انا 26سنه من القاهره تعليم عالى جاد وكتوم ووسيم وأمين رياضى جسمى منسق طولى 166وزنى 75عريض قمحى شعرى اسود لمدام نفسها فى المتعه أو الصداقه أو الانجاب لظروف خاصه التواصل kik142ahmed

نفسى اتعرف بواحدة من الإسكندرية

موجب رجولي ٣٥ سنه من حلوان بدور علي سالب او بنوتي قريب مني ويكون طري ونطيف اهم حاجه ... والمهم الاستمراريه مش حاجه كده وخلاص ... عندي مكان .. وياريت بلاش اللي بيبقي عايز شات بس بلاش يكلمني افضل ... ده التيلجرام بتاعي@ana_voda

مطلوب لرجل اعمال انثى لعلاقة جنسية دائمة فى سرية دائمة على ان يتكفل بها تماما اى كان شكل العلاقة سواء عمل او زواج عرفى او مسيار او صديقة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بدور على بنت مازوخية من القاهرة تكون مطلقة أو ارملة نتجوز عرفي سنها من ٢٢ ل ٤٠ طاعة مطلقة
أنا ماستر 2
٣٠ سنة مهندس من القاهرة وعندي شقتي وفرشي ومش بحب الحوارات بحب الصراحة والمباشرة

حابب اتعرف على واحدة مقلبظة🥰 و تكون علاقة صداقة مش سكس و خلاص و لو مش عايزة سكس خالص مش مهم مش مهم السن ولا اي حاجة المهم تكون مقلبظة

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
مساء العسل عاوز اتعرف على انسانه تعشق الحب والحياه تكلمنى خاص ونكون سوا نريح بعض ونستمتع ببعض ومش هتندم

لو واحدة فاضية تبعتلي خاص ندردش سوا

هوه في ستات هنا بجد ولا كلها اشتغلات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%