NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة المهم أنا (تبديل الأفكار) ـ حتي الجزء الثاني 25/8/2022

dezl

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
14 يوليو 2022
المشاركات
28
مستوى التفاعل
17
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
المقدمه: انا بتشرف بوجودي معاكو و دي اول قصه اكتبها فا سامحوني لو في اخطاء القصه دراما و جنس

الابطال:الابن توفيق 18سنه / الام رشا 46 سنه/ الاب خالد 52 سنه و ده ملوش دور اوي لانه ديما مسافر و مبجيش غير كل سنه اسبوع بس حبيت اعرفكم/ الاخت رنا 25 سنه متجوزه و معاها ياسمين

القصه: قاعد في اوضتي بكلم صحابي و بنتفق اننا نخرج بعد ما خلصنا امتحانات و مبسوط جدا اني خلصت الباب بيخبط و و بيتفتح لقيتها امي و بتقول
امي: فين ياض الهدوم الوسخه اللي عندك
انا: هتلاقيها ورا الباب عندك
امي: ماشي يا حيلتها هتفضل قاعد كده زي المره المطلقه مش هنشوفك بتعمل حاجه مفيده
انا: عايزاني اعمل اي يعني اقوم ارقصلك
امي: ياريت حتي القاعده تحلو و ضحكت و خرجت
انا قومت اشوف امي عامله اكل اي بره و ببص ملقتش اكل في المطبخ و قولت
انا: هو مفيش اكل ولا اي
امي: لا مقدرتش اعمل اكل فا طلبت اكل من بره
انا فرحت جدا لان امي مبتعرفش تعمل اكل اوي
امي: بقولك اي انا هنزل اقعد مع هيام جارتنا
انا: طيب متتاخريش
و نزلت امي و انا قعدت الف في الشقه شويه ببص لقيت موبيلها قدامي قولت سايبها موبايلها هنا ليه دي فا مسكت الموبايل و لقيت رساله علي الشاشه من حسين حبيبي بيقولها وحشتيني اوي يا روحي و نفسي اشوفك بقي طبعا حاولت افتح الموبايل بس عامله بي باسورد و فاجاه سمعت صوت طالع علي السلم و بيفتح الباب روحت رامي الموبايل علي الطرابيزه كاني مشوفتش حاجه و عملت نفسي بتفرج علي التلفزيون لقيتها بتقولي
امي: انا نسيت الموبايل و نسيت اديك فلوس عشان لو بتاع الاكل جه تحاسبو و ده طبعا مش حقيقي قولتلها تمام واخده الموبايل و ادتني فلوس و نزلت انا قعدت افكر مين حسين ده و بيكلم امي كده لي طب اقول لي ابويا لا مينفعش هيطلقها قطع تفكيري خبط الباب قومت فتحت لقيت بتاع الدلفيري اديتو الفلوس و خدت الاكل بس حسيتو انو بيبص علي حاجه جوه بس مدتش اهتمام رنيت عليها قولتلها اطلعي الاكل جه قالتلي طيب و اتاخرت حوالي ربع ساعه و طلعت غيرت هدومها و قعدت بي القميص الابيض بتاعها و انا مفيش من ناحيتي اي حاجه و كلنا و قولتلها
انا: هخش اريح شويه
امي: ما ده اللي انت فالح في
دخلت و كبرت دماغي و نمت علي السرير بس برضو فضلت افكر مين حسين ده و بيبعتلها كده لي لحد ما روحت في النوم صحيت الساعه 3 الفجر قومت داخل الحمام اغسل وشي سمعت صوت في اوضه امي مشيت براحه و رايح اشوف في اي اتفاجئت بي امي نايمه علي ضهرها و ماسكه الموبايل بتكلم حد فديو كول و مطلعها بزازها اللي قد دماغي بره القميص و رافعه رجلها و عماله تلعب في كسها و تقول بصوت واطي جدا
امي: نيك نيك يا حسين نفسي تبقي معايا دلوقتي يا حبيبي اه اه اه اه مص بزازي الهيجانين دول حلماتي واقفه اوي بص مصهم قطعهم و يخربيتك هجيب هجيب هجيب اه اه اه اه و فاجاه شوفت نافوره و اتفتحت من كسها و صوتها علي للحظه انا ساعتها شوفت امي بطريقه تانيه خالص بصيت علي بزازها و كسها و لحمها نظرتي اتغيرت ليها 90 درجه من منبع الحنان و الاحترام الي منبع الشرمطه و بقيت نفسي انيكها اووي و زبي وقف عليها
وسط كل تفكيري ده لقيتها لفت راسها نحيتي و اتخضت و نطت من مكانها و لقيتها بتقولي
امي: توفيق انت بتعمل اي هنا......... يتبع
عارف ان الحلقه قصيره جدا بس اعذروني دي اول مره اكتب فيها و ياريت لو في نصايح اتمني منكو ده



الجزء التاني (الاضطراب)
امي: توفيق انت بتعمل اي هنا
انا: واقف عشان اشوفك علي حقيقتك
امي: حقيقه اي انت فاهم غلط
انا: لا انا فاهم صح جدا و عارف انك خونتي ابويا الراجل اللي استحملك كل ده
امي: ابوك و عيطت و قالت ابوك ده اللي سيبني و عايش حياته بره انت مش فاهم حاجه ولا حاسس بي حاجه سيبني اكل في نفسي و احس اني لوحدي و انا عندي مشاعر مش حيوانه انا ست و ليا مشاعر و لازم اطلعها ولا ابقي شرموطه
قطعتها و قولتلها: ما انتي فعلا شرموطه بعد اللي انا شوفتك في ده
امي رفعت ايديها و ضربتني بي القلم و قالت: اخرس يا كلب احترم نفسك
روحت سيبها و دخلت اوضتي و قعدت اعيط و هي جت تخبطت و بتقول
امي: افتح طيب يا توفيق و نتفاهم افتح يا حبيبي
وانا طبعا مبردش لحد ما زهقت و مشيت وانا قررت اني لازم اعلمها درس عمرها ما تنسي الشرموطه دي نمت و تاني يوم صحيت كلمت رنا اختي و المكالمه اتقال
رنا: فينك يا واطي مبتسالش علي اختك
انا: انتي فين عايز اعد معاكي
رنا: مالك في اي
انا: مش هينفع الكلام في التليفون
رنا: طب تعالي البيت انا مستنياك
انا: ماشي سلام
لبست و خرجت من اوضتي و لقيت امي قاعده مكلمتهاش و جي انزل
امي: رايح فين
انا: ملكيش دعوه
امي: يا توفيق استني نتفاهم
انا مستنتهاش تكمل روحت نازل علي طول و نزلت و روحت لي اختي البيت و دار الحوار كالاتي
انا: ازيك يا رنا عامله اي
رنا: الحمد **** تعال خش انت شكلك مخبي حاجات كتير
انا: تعالي بس نعد و نتكلم
رنا: طب اعد و انا هخش اعمل حاجه نشربها و اجيلك
انا: طيب ماشي
قعدت و هي دخلت المطبخ جوا و لقيت تليفونها مرمي علي الكنبه مهتمتش لقيت صوت رساله الفضول قتلني و مسكت الموبايل لقيت الرساله من امي و لحسن الحظ اختي مكنتش حاطه باسورد للموبايل فتحته و دخلت الرساله
امي: الحقي يا رنا اخوكي عرف اني بكلم حسين و قالي انتي شرموطه و قفل علي نفسه و نزل من شويه معرفش راح فين كلمي شوفي فين
انا في نفسي: يا ولاد اللبوه احا انتو الاتنين متفقين مع بعض و انا معرص مش فاهم اي حاجه ماشي يا رنا و روحت قلبت فوق في الرسايل شويه اكتشفت ان اختي عارفه كل حاجه و كمان لقيت رساله من اختي لي امي مكتوب فيها
رنا: انا بجد مش قادره استحمل العرص اللي معايا ده يدوب بيحطو بلاقي جابهم انا مبقتش استحمل العيشه دي
امي: يا شرموطه كويس انا العرص ابوكي مبيجيش اصلا
رنا: مش مقضياها مع حسين صاحب ابنك يا شرموطه
انا لي نفسي: لا ثانيه واحده كده احاا امي مع حسين صحبي وانا مغيب و مش حاسس بي حاجه
في اللحظه دي رنا دخلت و لقيتني ماسك التليفون
رنا: بتعمل اي

انا: بشوف الحقيقه اللي متغفل فيها بقالي سنين و عملني اريل يا شرموطه انتي و امك
رنا: توفيق اتكلم كويس انت مش فاهم حاجه
انا: ده انا فهمت كل حاجه دلوقتي و هعرفك ازاي انتي و الشرموطه التانيه تستغفلوني
روحت ماسكها و مقطعلها الجلابيه اللي لابسها و بقت قدامي ملط
رنا: توفيق اهدي لا يا توفيق لا
انا روحت ماسكها و عمال اقطع في شفايفها بفتري و هي بتصرخ بس مش بصوت عالي قلعت البنطلون و حسيت انها مستسلمه روحت مسكت راسها و نزلتها عند زبي و قولتلها
انا: مصي يا شرموطه
رنا: لا روحت ضربتها قلم جامد عيطت
انا: مصي يا لبوه حطتو في بوقها و دموعها نازله من عينها و بدات تمص
انا: مصي يا لبوه اتمتعي بي زب اخوكي في بوقك اللي فاكرين انكو تقدرو تغفلو يا شراميط
روحت شدتها من شعرها و رمتها علي الكنبه و نزلت علي كسها نزلت مص و لحس بي افتري و هي حسيت انها ما صدقت و هي بدأت تقول
رنا: اه اه اه توفيق لا انا اختك يلا اه اه يبني لا
انا: اسكتي يا شرموطه
رنا: حاضر اه اه اه
بعد خمس دقايق حسيت انها مبسوطه
انا: مبسوطه يا لبوه
هي حسيت انها كانت في وهم و فاقت منو و سكتت شويه لقتها ابتسمت و قالت
رنا: ايوه مبسوطه
انا: كونت عارف انك شرموطه من زمان
ضحكت و قالت
رنا: انا شرموطه طول ما انا معاك
ساعتها انا مصدقتش نفسي دي رنا اللي اتربينا انا و هي في بيت واحد حاسس كاني واحد غريب عنها اول مره اشوفها طب انا كمان اللي بعملو ده بلحس كس اختي و بنتقم منها قطعني صوت رنا و هي بتقولي
رنا: اي يا توفيق وقفت لي
انا: سكت و شويه و قولتلها تعالي نكمل جوه
دخلنا علي السرير من هنا بدات المعركه الحقيقه مسكت رقبتها و قعدت الحس و ابوس و اعض فيها و هي في عالم تاني و قعدت الحس لحد ما نزلت لي كسها و لقيتها بتقولي
رنا: دخلو يا توفيق دخلو في اختك الشرموطه
انا مستحملتش منظر اختي و روحت مدخلو في كسها و حسيت انها شافت بير مياه في وسط صحراء بعد عطش دام كتير اوي و شهقت شهقه و راحت في عالم تاني و قالت
رنا: نيك يا توفيق نيك نيك اختك اللبوه اللي مش لاقيه زبر ينكيها نيك اوي اه اه اه اه هجيب يا توفيق هجيب هجيب اه اه اه
انا: انا كمان هجيب يا شرموطه هاتي يا لبوه اه اه
ساعتها انفجرت شلالات مني و منها و غرقت السرير نزلت جسمها و قعدنا ناخد نفسنا بالعافيه لحد ما انا و هي فوقنا من اللي احنا عملنا روحت قايم لابس و نزلت علي طول فضلت ماشي في الشارع مش عارف انا رايح فين ولا جي منين
انا لي نفسي: انت عملت كده لي يا متخلف
نفسي: هي كانت تستاهل كده هي اللي شرموطه
انا: مهما كانت شرموطه دي اختك من لحمك و دمك
نفسي: اه من لحمك و دمك و كانت مستغفلاك و كمان انت بتحاسب نفسك علي اي هي كانت مبسوطه و مستمعه
انا: كانت محرومه و ده طبيعي
نفسي: طب ما انت كمان محروم و بعدين انت زعلان لي مش المهم انت اتبسطت
انا: بصراحه اه
نفسي: خلاص كسم اي حد المهم انت و انا
انا: صح المهم انا
قطع صوت تفكيري شخص بينادي عليا من ورا ضهري لفيت و اتصدمت لقيتو....... يتبع
حاولت اطول في الجزء المرادي اتمني انو ينول اعجبكم و انا اقبل جميع الانتقادات تحياتي ليكم 💚
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Mr:Doo, Egyptian pharaoh, melar و 5 آخرين
عاش استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: melar و ahlawy77
بعد كدا طول في الجزء
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
ايوه بتقول اعزرونى قصيره جدا ومكمل ازاى مش فاهم حاجه غريبه جدا ، كان اولى تطولها
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
يسطا جامدة اوى... نصيحتى كمل بس طول الاجزاء.... عااااااش يسطا
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
ايوه بتقول اعزرونى قصيره جدا ومكمل ازاى مش فاهم حاجه غريبه جدا ، كان اولى تطولها
هيحصل متقلقش
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
عاش استمر بداية موفقة
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
جميلة جدا .. ننتظر البقية
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
انا حسين ياجماعة ههههههههه
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
كبدايه فعلا موفقه وجميله جدا طبعا..وشكلها على فكره هتبقى قصه منتهى الروعه..بس ليه فى الاول مكترتش فى وصف امك وجسمها حته حته واخواتك البنات كمان برضه موصفتش اجسامهم ودى كانت حاجه ضرورى طبعا.. المهم عاش ياغالى ولازم الاجزاء الجايه طبعا تكون اطول من كده بكتير وزود فيها فيها المتعه والاثاره وبالاخص مواقف النيك والمتعه طبعا..ومنتظرين الجديد بكل شوق ومتتأخرش علينا بس انت
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
عاش استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
ينشر الجزء التالي هنا في تعليق
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
مبدئيا عاش عالبداية الحلوة دي
ولكن عندي تعليقين اتنين
الاول وهو تسارع الاحداث بطريقة رهيبة جدا ودا شئ نسبيا مش حلو ومش وحش دا على حسب انتا عايز تخلص القصة فكام جزء تمام؟
ثانيا الجزء قصيير جدا بس انا بقدرلك اعتذارك جدا وحاول تطول فالاجزاء المرات اللي جايه...
حاجة تانية....انتا قولت ياريت لو تقترحوا عليا افكار وهكذا اي تقصد نقد فا انا بحب اقلك من وجهة نظري خلي الشخصية حمشة وقيادية يعني تكون هيه اللي سايقة البيت وكلته هو اللي تمشي عالكل واللي هو توفيق طبعا.... دي وجهة نظري وهتلاقي وجهات نظر تانية كتير مثلا ممكن تلاقي واحد عنده ميول جنسية تانية مختلفه عني فهيقلك لا خلي امه هي اللي تمشي كلامه عليه..... تمام؟
دي نقطة... النقطة التانية انك انتا ككاتب تشوف اي اللي الناس بيحبوه وتمشي معاهم عشان القصة تلقى رواجها وبس كدا يغالي وياريت مكنش طولت عليك 😅
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
كبدايه فعلا موفقه وجميله جدا طبعا..وشكلها على فكره هتبقى قصه منتهى الروعه..بس ليه فى الاول مكترتش فى وصف امك وجسمها حته حته واخواتك البنات كمان برضه موصفتش اجسامهم ودى كانت حاجه ضرورى طبعا.. المهم عاش ياغالى ولازم الاجزاء الجايه طبعا تكون اطول من كده بكتير وزود فيها فيها المتعه والاثاره وبالاخص مواقف النيك والمتعه طبعا..ومنتظرين الجديد بكل شوق ومتتأخرش علينا بس انت
انا اتعمدت اعمل كده لسبب ان القارئ يتخيل الشكل اللي عايزه في خياله محكمش عليه بي شكل معين
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مبدئيا عاش عالبداية الحلوة دي
ولكن عندي تعليقين اتنين
الاول وهو تسارع الاحداث بطريقة رهيبة جدا ودا شئ نسبيا مش حلو ومش وحش دا على حسب انتا عايز تخلص القصة فكام جزء تمام؟
ثانيا الجزء قصيير جدا بس انا بقدرلك اعتذارك جدا وحاول تطول فالاجزاء المرات اللي جايه...
حاجة تانية....انتا قولت ياريت لو تقترحوا عليا افكار وهكذا اي تقصد نقد فا انا بحب اقلك من وجهة نظري خلي الشخصية حمشة وقيادية يعني تكون هيه اللي سايقة البيت وكلته هو اللي تمشي عالكل واللي هو توفيق طبعا.... دي وجهة نظري وهتلاقي وجهات نظر تانية كتير مثلا ممكن تلاقي واحد عنده ميول جنسية تانية مختلفه عني فهيقلك لا خلي امه هي اللي تمشي كلامه عليه..... تمام؟
دي نقطة... النقطة التانية انك انتا ككاتب تشوف اي اللي الناس بيحبوه وتمشي معاهم عشان القصة تلقى رواجها وبس كدا يغالي وياريت مكنش طولت عليك 😅
رايك قوق راسي وانا هحاول اعمل ده و اتمني الاجزاء الجايه تعجبك و رايك بجد استفدت بي كتير 💚
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%