NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بالعكس الممرضات اغلبهم اخلاقهم جدا عاليه وقمة بالاخلاق والاحترام بس حقيقة كلّ يرى الناس بعّين طبعه لذالك بعض الناس بفكروهم فاتحين دايما رجليهم لانهم همة هيك
عبيله واديله 😂😂😂
يسعد رب الردود يا ناس

متاخديش على كلام الرجاله الفي المنتدى هنا لانه مجرد كلام رجاله فوقت هيحان هتلاقي معرصين وناس شايفه ان خالته بتتناك وهي مجرد خيالات من معظمهم فمتتضايقيش يحبيبتي
عندك حق

ليه دايما فكرتكم عن الممرضات أنها واحده فاتحه رجلها لاي حد هو اه في غالبيه في المجال بحكم البيات مع الدكاتره وكده بيحصل بس لي دايما اول فكره تيجي في بالك عن الممرضه أنها شرموطه
مش كلو لي كل قاعده شواذ انما انا عن نفسي بحبهم واحترامهم جدا

عشان معظم اللى فالمجال شراميط فعلا والمعظم التانى مبيبطلوش كلام فالجنس والنيك 🔥

معلش مين قال كده ؟ وبيات ايه مع الدكاتره اللي بيحصل !! قلة ادب وخيالات جنسية مريضه من الناس معظم المصريين مطحونين عموما في كل امور حياتهم المكان الوحيد اللي بيقدروا يخرجوا فيه النرجسيه المريضه بتاعتهم عندنا ف المستشفيات لانهم عارفين مفيش رابط ليهم مهما اتهموا زور او خربوا وكمان تمريض ايه اللي عنده وقت يبقى شمال اللي بيكون معايا ف الطواريء وحرفيا طالع عين اهلهم ف الاوردرات اللي بنديها ليهم ت فايتل ده وتسحب معامل ل ده وتتابع ده ولو قعدت ساعتين هتنامهم ع نفسها ولا تمريض الداخلي اللي بيتهتك حرفيا من رزالة العيانين والمرافقين وميعرفوش يسيبوا مكانهم 10 د ولا بتوع العنايه اللي لو غابوا 5 د نص حالاتهم بالسلامه بصراحه قلة ادب واتهام سخيف لابعد حد

معلش مين قال كده ؟ وبيات ايه مع الدكاتره اللي بيحصل !! قلة ادب وخيالات جنسية مريضه من الناس معظم المصريين مطحونين عموما في كل امور حياتهم المكان الوحيد اللي بيقدروا يخرجوا فيه النرجسيه المريضه بتاعتهم عندنا ف المستشفيات لانهم عارفين مفيش رابط ليهم مهما اتهموا زور او خربوا وكمان تمريض ايه اللي عنده وقت يبقى شمال اللي بيكون معايا ف الطواريء وحرفيا طالع عين اهلهم ف الاوردرات اللي بنديها ليهم ت فايتل ده وتسحب معامل ل ده وتتابع ده ولو قعدت ساعتين هتنامهم ع نفسها ولا تمريض الداخلي اللي بيتهتك حرفيا من رزالة العيانين والمرافقين وميعرفوش يسيبوا مكانهم 10 د ولا بتوع العنايه اللي لو غابوا 5 د نص حالاتهم بالسلامه بصراحه قلة ادب واتهام سخيف لابعد حد
اول تعليق يكون فاهم 🥺

• عجبني
التفاعلات: Dr.Stranger
ليه دايما فكرتكم عن الممرضات أنها واحده فاتحه رجلها لاي حد هو اه في غالبيه في المجال بحكم البيات مع الدكاتره وكده بيحصل بس لي دايما اول فكره تيجي في بالك عن الممرضه أنها شرموطه
مش كل الممرضات اكيد يعني .. كل مكان هتلاقي فيه المحترمة و اللبوة
ف علي حسب اللي بيشوف و بيفهم هتلاقي خلفيته قايمه بناء علي اللي شافه

مش كل الممرضات اكيد يعني .. كل مكان هتلاقي فيه المحترمة و اللبوة
ف علي حسب اللي بيشوف و بيفهم هتلاقي خلفيته قايمه بناء علي اللي شافه
اكيد

مانت قولتي السبب اهه ان في غالبية

دا عشان البورن هو الي ماوصلنا كدا

ليه دايما فكرتكم عن الممرضات أنها واحده فاتحه رجلها لاي حد هو اه في غالبيه في المجال بحكم البيات مع الدكاتره وكده بيحصل بس لي دايما اول فكره تيجي في بالك عن الممرضه أنها شر

هيا بتتعرف من طريقتهم ونظراتهم ان كانت فاتحه رجليه لي اي حد ولا لا ومش كلهم في ناس محترمه محدش يقدر يتكلم عليهم

منين بتقول بتبات مع دكاترة
ايه التخريف ده
الممرظة دي شغلتها تعتني بالعيانين و تساعد الدكتور فقط
و اي مهنة فيها الوحش و الكويس

• حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح

مش صحيح يا بوسي مش كلهم كده بس السؤال ...انتي كده ؟؟​

اي العلاقه ممكن يكون ف اي مهنه عادي

هو الموضوع مالوش علاقه بالمهنه أو الوظيفه الشرموطه شرموطه حتي لو بتبيع سبح بس ده مايمنعش أن الممرضات ساعات كده بيبقي عليهم حركات لبونه كتير بصراحه 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فكرتيني بالي حصل في المستشفي كان هيبقي يوم جامد بس مكنش ليا دماغ ساعتها 😂

بصي اكيد لكل قاعدة شواذ بس معظمهم كدة واللي مبتتناكش بتتعولق وماشيه بمبدأ شوق ولا تدوق ولما يبلس فيها خروف بتنطلق

مش الكل بس هي أفكار مورثه للأسف ياقلبي

لا مو شرط .. لكن لان افلام السكس هيك بتصورها هي و طالبة المدرسة صار الكل هيك ينظرلهم الجهتين هي النظرة
الممرضة لانها دائئمة الابتسام و كمان في الدول الاجنبية بتلبس سكسي متل كل بنات اوروبا بفارق انها بين مرضى يعني ما قدامهم الا هي يتأملو بجسمها و الطالبة لانها مراهقة و لزيزة و شقية .
ستايل يعني مش اكثر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%