NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية المليونير الفقير | السلسة الثانية | ـ عشرة أجزاء

على فكره السلسله دى فيها حاجات كتيره انا لحد الان كاتب ١٣جزء ولسه مطوله

• عجبني
التفاعلات: No nem
افتكرى اول تعليق ليكى على السلسله الاولى فى الموقع القديم ( محدش بينهى جزء فى وسط العلاقه الحميمه) وده كان اول تعليق ليكى اشكرك ومنتظرك بجد

منتظرة ال15

تم دمج الجزء
قراءة ممتعة للجميع

ياجماعه السلسله مكمله انتظروا الجديد

الخاتمه للسلسه الثانيه
علشان فريد عميله كتيره جدا لانه دخل العمل مع الجنس بس مش بخاطره عصب عنه علشان يعرف يعيش من تانى الاجزاء الباقيه هتكون فى سلسله ثالثه وفيها مفاجأة كتير من المتصابيه (مارى) او ارما لادوس( شيما ) وكمان العلاقه المعقده بينه وبين اميره ومفاجأت اميره وشقاوة توته المسكره انتظرونى لكم منى كل جديدwa7d moham

الخاتمه للسلسه الثانيه
علشان فريد عميله كتيره جدا لانه دخل العمل مع الجنس بس مش بخاطره عصب عنه علشان يعرف يعيش من تانى الاجزاء الباقيه هتكون فى سلسله ثالثه وفيها مفاجأة كتير من المتصابيه (مارى) او ارما لادوس( شيما ) وكمان العلاقه المعقده بينه وبين اميره ومفاجأت اميره وشقاوة توته المسكره انتظرونى لكم منى كل جديدwa7d moham
امته السلسله الثالث

كمل بسرعه متتاخرش علينا 🌷🌷

جميلة ورائعة ...اكمل سريعا بنفس الشوق والاثارة والابداع والاسلوب الراقئ

• عجبني
التفاعلات: Wa7d moham
ممتعة يا غالى بجد أنت كاتب موهوب وخيالك واسع والأحداث مشوقة جدا جدا وتسلم ايدك على مجهودك الرائع المتميز...
مع خالص تحياتى...

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حلوه جدا لكن فيها اغلاط املائيه كثيره تقبل احترامي وتقديري

• عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و Wa7d moham
فين السلسله التالته يا فنان

• عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008
القصة دي فاجرة بحبها اوي

ياريت تكمل من غير تاخير

اولا احب أن أشكرك على ابداعاتك وجهدك الكبير في كتابة القصص و ثانيا لي ملاحظه صغيره ان سمح لي الكاتب وابدي رايي في العموم اغلب الكتاب ببدأو قصه ولا ينهوا ويبدأو بقصه اخرى على نفس الروتين دون ان ينهوا قصه وتبقى الحاله فوضى من قصه لاخرى دون اكمال
انتوا بتضحكوا علينا
ارجو ان بيتابع الكاتب قصصه واكمالها قبل البدء بقصه جديده
ولو فيه قصه او فكره جديده يبقى يكتبها عنده وماينشرهاش الا لما يخلص من قصته القديمه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%