NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة عربية فصحى المعركة الأخيرة ـ خمسة أجزاء مكتملة 2/3/2024

• عجبني
التفاعلات: العقرب وحسب
اول حاجه لما شوفت الشخصيات عرفت انك متابع كبير للقصص ولحمادة بشكل خاص
شدني ذكائك عشان انت لما بدأت قصة بدأت بقصة ليها أساس كبير وقاعدة جماهيرية غنية عن التعريف
تاني حاجه انك بتجتهد وبتحاول تقدم حاجه فكرة جديدة تقريبا مفتكرش أن حد عملها قبل كده ولا وكمان تكون جيل جديد علي الأساس الموجود فدي حقيقي صعبة عليك جدا وحطاك تحت ضغط أنا متأكدة الصراحه انا عن نفسي هدعيلك **** يقويك علي القصة دي
تالت حاجه أنا حاسه انك هتعمل عظمة وفعلا بتبني أحداث لكده بس يمكن محدش هيقدر يقدرها غير المتابع من زمان وللاسف ده ممكن يخسرك فئة كبيرة جدا معشوش الأيام دي

اهم حاجه أنا منتظرة الجديد وكفاية لحد كده جزئين كاملين عشان بس تجمع الأبطال كتير جدا جدا كمان
مش هتكلم عن ان الجزء قليل لأن في ناس كتير سبقتني بالفعل واتكلمت وانت عارف ده كويس بما انك متابع كبير كده

بتمني ليك التوفيق في المسابقة وفي انتظار قصة عظيمة لم يتوقعها أحد .
كلامك كله جميل وعلي راسي من فوق وكدة كدة هقفل القصه علي سلسلتين بس عشان متبوخش مني

تم اضافة الجزء الثالث

شكلها هتكون مشوقه بالتوفيق

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
هقرء وارد

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم

تسلم ايدك يا صاحبى بس هى ليه الاحداث بطيئه جدا على كده الميعاد حينتهى وأحنا لسة مدخلناش على أحداث القصة..
أرجو أن يطول الجزء لأنه قصير جداً جداً جداً جداً جداً جداً جداً..

مع خالص تحياتى...

تسلم ايدك يا صاحبى بس هى ليه الاحداث بطيئه جدا على كده الميعاد حينتهى وأحنا لسة مدخلناش على أحداث القصة..
أرجو أن يطول الجزء لأنه قصير جداً جداً جداً جداً جداً جداً جداً..

مع خالص تحياتى...
حتي لو ملحقتش ميعاد مسابقه مش مشكله اهم حاجه متابعين و ليس اكثر ولا اقل

حتي لو ملحقتش ميعاد مسابقه مش مشكله اهم حاجه متابعين و ليس اكثر ولا اقل
حبيبى.. بالتوفيق ومنتظر الجزء الرابع...

انت اخترت اسامى شخصيات ليها تاريخ و مواقف محفوره فى زاكرة كل قراء المنتدى و دى خطوه صعبه جدا و رغم انى بحييك عليها الا انى بشفق عليك من التحدى اللى انت زنقت نفسك فيه .
ملاحظاتى ان الاجزاء قصيره بعض الشئ و وجود اخطاء املائيه و اخطاء فى ترتيب الحوار .
المراجعه شئ اساسى يا فنان و متنساش انك اللى اخترت الصعب .

انت اخترت اسامى شخصيات ليها تاريخ و مواقف محفوره فى زاكرة كل قراء المنتدى و دى خطوه صعبه جدا و رغم انى بحييك عليها الا انى بشفق عليك من التحدى اللى انت زنقت نفسك فيه .
ملاحظاتى ان الاجزاء قصيره بعض الشئ و وجود اخطاء املائيه و اخطاء فى ترتيب الحوار .
المراجعه شئ اساسى يا فنان و متنساش انك اللى اخترت الصعب .
عارف أنه اختيار صعب اتزنقت فيه بس ف وجود اخواتي هعدي الصعب
وخلي بالك انا اول مره اكتب من فتره كبيره

• حبيته
التفاعلات: Ehab Demian
يصحبي انت كدا بتضيع الل حماده عمله انت كدا بتبوظ كل حاجه حرفيا ياريت لو هتكمل فيها يكون احسن م كدا لا المستوي الل انا شايفه داا وحش فشششخ ياريت يكون ف تحسن جامد دا غير ان الجزء صغير فشخ مفيش اندماج خالص ولا اي حاجه ياريت الجزء يطول ويطول جامد كمان

يصحبي انت كدا بتضيع الل حماده عمله انت كدا بتبوظ كل حاجه حرفيا ياريت لو هتكمل فيها يكون احسن م كدا لا المستوي الل انا شايفه داا وحش فشششخ ياريت يكون ف تحسن جامد دا غير ان الجزء صغير فشخ مفيش اندماج خالص ولا اي حاجه ياريت الجزء يطول ويطول جامد كمان
هقولك حاجه مش هيجي علي اخر الزمن اضيع الي عمله حمادة فتحي بالعكس
انا بعمل حاجه بجيل جديد بعيد عن شخصيات القديمه بتاع حمادة فتحي نهائي
ثانيا راجع بعد فتره غياب واعتزال مؤقت ف كدة كدة سلسله الأولي يعتبر قصير ومن سلسله تانيه هتبقي طويله وفيها مفاجات

هقولك حاجه مش هيجي علي اخر الزمن اضيع الي عمله حمادة فتحي بالعكس
انا بعمل حاجه بجيل جديد بعيد عن شخصيات القديمه بتاع حمادة فتحي نهائي
ثانيا راجع بعد فتره غياب واعتزال مؤقت ف كدة كدة سلسله الأولي يعتبر قصير ومن سلسله تانيه هتبقي طويله وفيها مفاجات
مرحب بعودتك يصحبي وياريت تكون عوده قويه اتمني ذالك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%