NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اسلام اسلام

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اتعرفت على واحده ست مطلقه وبقينا أصحاب جدا بنتكلم يوميا وعايز ابدا انام معاها فون تنصحوني ادخل في الموضوع ده ازاي خصوصا أن هي من خلال معرفتي بيها خبره جامده جدا وانا على قدي خالص في الموضوع ده ونفسي نعمل سكس فون مع بعض مستني تقولولى رايكم

• عجبني
التفاعلات: عنتيل فيصل و E.mo7awailed
اتعرفت على واحده ست مطلقه وبقينا أصحاب جدا بنتكلم يوميا وعايز ابدا انام معاها فون تنصحوني ادخل في الموضوع ده ازاي خصوصا أن هي من خلال معرفتي بيها خبره جامده جدا وانا على قدي خالص في الموضوع ده ونفسي نعمل سكس فون مع بعض مستني تقولولى رايكم
يسطا اعلق مش عشان مطلقة يبقي عايز تنام معاها فون ممكن هي شيفاك راجل و عايزك تتقدم لها او شيفاك اخ صغير ليها ف بتكلمك بلاش خولنه

مش يمكن شايفاك اخ راجل ينفع تتسند عليه
ليه دايما بنفكر براس بتاعنا لما ممكن نفكر براسنا العاديه

نصيحه بس بعيدا عن الموضوع غير الصوره عشان مقرفه مش بجبرك مجرد وجهه نظر
نصيحه بردو ليك
غمض عينيك عن الصورة او اعمل بلوك مش هظهر قدام حضرتك تاني عشان متتقرفش
وشكراً لنصيحتك

يسطا اعلق مش عشان مطلقة يبقي عايز تنام معاها فون ممكن هي شيفاك راجل و عايزك تتقدم لها او شيفاك اخ صغير ليها ف بتكلمك بلاش خولنه
يا صاحبي دي مش خولنه هي اصلا مدوراها مع كذا حد اعرفه وسمعتلها مكالمات كتير وانا اصلا متعرف عليها عشان كده

• عجبني
التفاعلات: E.mo7awailed
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ف البدايه لازم تلمحلها وتشوف هي هتقبل وعايزه كده ولا لأ

يا صاحبي دي مش خولنه هي اصلا مدوراها مع كذا حد اعرفه وسمعتلها مكالمات كتير وانا اصلا متعرف عليها عشان كده
خلاص خش بقلب دايس و ابقي احكيلي😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%