NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

المسابقة الكبرى (جولد ستار) لتنشيط القصص المتوقفة

عندى اقتراح إلى مشرفى نشر القصص مع احترامى للجميع اللى مش يكمل قصته ويكون عضو بالمنتدى ترفع عنه النقاط والترقيات إلى أن يتم إكمال قصته ولاتنشر له أى قصه بعد ذلك لعدم الثقه فى اكمالها ده اقتراح وياريت تعملوا بيه
موافق جدا

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و البرنس احمد
عندى اقتراح إلى مشرفى نشر القصص مع احترامى للجميع اللى مش يكمل قصته ويكون عضو بالمنتدى ترفع عنه النقاط والترقيات إلى أن يتم إكمال قصته ولاتنشر له أى قصه بعد ذلك لعدم الثقه فى اكمالها ده اقتراح وياريت تعملوا بيه
هو يا معلم الى بيكتب قصة ده شغال بيكتب فى قصص لسيادتك بس يعني ولا ايه مش فاهم ملوش حياة وشغل وقرف ولا يقعدلك عشان الباشا مضايق ان القصة مش كملت

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
هو يا معلم الى بيكتب قصة ده شغال بيكتب فى قصص لسيادتك بس يعني ولا ايه مش فاهم ملوش حياة وشغل وقرف ولا يقعدلك عشان الباشا مضايق ان القصة مش كملت
أعتقد أن ده منتدى قصص وأعتقد أن اسمه منتدى قصص منقوصة . ادام تم نشر القصه أصبحت فيه مسئولية بين كتاب القصه وراءه وبعدين ده اقتراح انت مش موافق بس برضه فيه ناس كتير غيرك موافقه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أعتقد أن ده منتدى قصص وأعتقد أن اسمه منتدى قصص منقوصة . ادام تم نشر القصه أصبحت فيه مسئولية بين كتاب القصه وراءه وبعدين ده اقتراح انت مش موافق بس برضه فيه ناس كتير غيرك موافقه
صدقني مفيش اي مسؤلية في الموضوع
دي مبادرة من الادارة انها تكمل القصص الناقصة .. مش معني كدا ان كل القصص هتكمل
الكاتب اللي حاسس نفسه قدها و هيقدر يكملها زي ما كاتبها بدأها بياخد القصة
مظنش الموضوع وراه العائد اللي يخلي الكاتب منقطع للمنتدي .. الموضوع كله تسلية و هو دا الهدف من المنتدي يا صاحبي
خد الأمور ببساطة و الموضوع مش مستاهل كل دا لسة في كتاب كتير بينشروا الدنيا مبتقفش علي كاتب يعني

و هرجع أكرر حاجة .. الكاتب دا إنسان ليه حياة خاصة و مسؤليات سواء كان ابنه اللي عايز ياكل أو بنته اللي عايزة تتجوز .. أو هو نفسه بيدرس او عايز يتجوز .. فمش هنقفله ع الواحدة يعني
بنفس المنطق لو الكاتب مش من حقه يعيش حياته هقولك انت كمان مجبر تقرأ كل القصص و المواضيع اللي بتنزل في المنتدي و تشارك فيها بالكومنت 🤷‍♂️

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و برنس الڪون
صدقني مفيش اي مسؤلية في الموضوع
دي مبادرة من الادارة انها تكمل القصص الناقصة .. مش معني كدا ان كل القصص هتكمل
الكاتب اللي حاسس نفسه قدها و هيقدر يكملها زي ما كاتبها بدأها بياخد القصة
مظنش الموضوع وراه العائد اللي يخلي الكاتب منقطع للمنتدي .. الموضوع كله تسلية و هو دا الهدف من المنتدي يا صاحبي
خد الأمور ببساطة و الموضوع مش مستاهل كل دا لسة في كتاب كتير بينشروا الدنيا مبتقفش علي كاتب يعني

و هرجع أكرر حاجة .. الكاتب دا إنسان ليه حياة خاصة و مسؤليات سواء كان ابنه اللي عايز ياكل أو بنته اللي عايزة تتجوز .. أو هو نفسه بيدرس او عايز يتجوز .. فمش هنقفله ع الواحدة يعني
بنفس المنطق لو الكاتب مش من حقه يعيش حياته هقولك انت كمان مجبر تقرأ كل القصص و المواضيع اللي بتنزل في المنتدي و تشارك فيها بالكومنت 🤷‍♂️
ياسلام على النااس اللي بتفهم صحيح الى بيفهم بيريح... شكرا لحضرتك

• عجبني
بدام مش عارف تتكلم ولا عارف انت بتقول ايه اسكت احسن 🤐

• عجبني
بدام مش عارف تتكلم ولا عارف انت بتقول ايه اسكت احسن 🤐
لا انا عارف كويس جدآ بدليل أن كلامى وجوعك قوى بعدين ده اقتراح يتوافق عليه لتقول لا وانت واخد الموضوع خصومه شخصيه

• عجبني
  • بيضحكني
لا انا عارف كويس جدآ بدليل أن كلامى وجوعك قوى بعدين ده اقتراح يتوافق عليه لتقول لا وانت واخد الموضوع خصومه شخصيه
وجعنى ازاى مش فاهم
بص هو مش خصومة شخصية بس انا ككاتب عندى قصتين نفسي اخلصهم بس مش لاقى وقت اخلصهم لما الاقيك عامل الاقتراح بتاعك ده انت فكرك ان انا كده هخاف او هضغط على نفسي عشان اكمل القصة بالعكس هوقفها خالص ثم انت بتقول ده منتدى قصص لا ده منتدى جنسى وفيه قسم للقصص وبعدين مش فيه وراء الكتابة ربح يعني مش وظيفة يعني مش مفروض عليا ان انا او غيرى اكمل القصة غصب عنى لا خالص انا بكتب عشان افسى دماغى عشان انا بحب اكتب مش عشان حد
وانا مش خدت الموضوع خصومة على فكرة ومتزلعش لو كلامى ضايقك انا بس بعرفك انا اقتراحك ممكن يضايقك النااس

• عجبني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و أحمد عمار
ياريت تكملت قصة نجلاء

• عجبني
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ناقد بناء، BASM17 اسطورة القصص و برنس الڪون
  • عجبني
  • حبيته
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء, yousef1981, BASM17 اسطورة القصص و شخص آخر
قصص مطروحة للتكملة
شمشون العرب أولاد جبار بقوة 1000 حصان | السلسلة الثانية قصص جنسية

الوصـــــية »» محارم

إمرأة و لكن »» قصة شيميل

الســـــفاح »» قصص جنسية

عيب خلــــقي »» قصة شيميل

أيام ابتسام »» محارم

انا و سارة اخت صاحبي »» سكس جنسية
ممكن سؤال .. إذا إلتزم حد بإستكمال أي قصة من المطروحين هل ينفع يبدأ إستكملها بعد رمضان ..

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، Eden 123 و BASM17 اسطورة القصص
ممكن سؤال .. إذا إلتزم حد بإستكمال أي قصة من المطروحين هل ينفع يبدأ إستكملها بعد رمضان ..
وقت ما تشاء وارنا ابداعك

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و yousef1981
عودة
أعلى أسفل
0%