NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال نقاش المركب اللى ليها ريسين تغرق

الجنتل الزبير

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
كاتب جولدستار
توجه جنسي
أنجذب للإناث

المركب اللى ليها ريسين تغرق​

هل انت كراجل تقبل اني الشريكه هي اللي تقود العلاقة
وهل انتي كاست تحبي يكون الرجل هو المسيطر ويقود العلاقة أو تقودي انتي العلاقة

• عجبني
التفاعلات: Elbobelbob، Abo hassan و حنان و حب

الراجل هو الريس 🫡

هل هيفرق معاك ويسعدك وهتكون مبسوط
زي ماهي بتبسطني وتعملي اللي نفسي فيه من حقها تنبسط وتعمل اللي نفسها فيه حتي لو الليله دي مش هكون مبسوط

اللى انت متعرفش بقى ان المراكب الكبيره لها ريسين و تلاته كمان و الطيارات الكبيره لها طيارين اتنين

مش لازم حد يسوق حد ممكن الاتنين يتفاهموا مع بعض عشان يكملوا الحياه بحب و بسلامه

اسمه شريك حياه مش مش سواق و راكب

• أتفق
التفاعلات: مزاجنجى كييف
اللى انت متعرفش بقى ان المراكب الكبيره لها ريسين و تلاته كمان و الطيارات الكبيره لها طيارين اتنين

كلام جميل مش شخص اجمل ❣️❣️

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا طبعا احب اكون انا المتحكم

هيظل بردو لازم يكون طرف سلطته اعلى من طرف والجواز مش شراكة خالص الجواز علاقة هرنية تابع ومتبوع بس قصاد كدا الطرف الأعلى عليه مسؤليات اكتر

اعتقد اني وانا بطرح الموضوع قولت شريك الحياة وانا مؤيد لرأيك اني العلاقة بين الذكر والانثى داخل نطاق السرير هي مشاركة وتبادل متعة
والغرض من طرح السؤال لتغير الفكر السائد باني داخل السرير الراجل هو الوحيد المتحكم
وانا مؤيد جدا لفكرة اني تكون الست هي من تقود وتتطلب ما يلبي رغبتها وذلك داخل نطاق اني الانثي هي الانثي والذكر هو الذكر

لا طبعا احب اكون انا المتحكم
طبعا يملك الرجل هو المسيطر لانه هو من يعطي ولكن القيادة هنا اللي أقصده أنها هي من تتطلب فيما ما ترغب بها

طبعا يملك الرجل هو المسيطر لانه هو من يعطي ولكن القيادة هنا اللي أقصده أنها هي من تتطلب فيما ما ترغب بها
اها فهمت قصدك بردو فى لاغالب انا الىل باخد زمام الامور دا طبعا بعد ما بفهم دماغ الى معايا كويس وبتعامل باسلوبى وبراعيها بردو فى اللى بتحبه وفى كتير من الاوقات احب اديها الدريكسيون واخليها تعمل الىل حاباه

• عجبني
التفاعلات: الجنتل الزبير و ناقد بناء

كفائة اكيد🌊🌠 نقول الراجل خطأ هو الحامي والراعي الرسمي🤙💚نقول البنت خطأ هي السَكينة والطمأنينة والروح والفرحة والفرفشة

كفائة اكيد🌊🌠 نقول الراجل خطأ هو الحامي والراعي الرسمي🤙💚نقول البنت خطأ هي السَكينة والطمأنينة والروح والفرحة والفرفشة
الموضوع من يقود العلاقة داخل السرير هل الست تنفذ ما تريد لكي تلبي رغباته أو العكس

الموضوع من يقود العلاقة داخل السرير هل الست تنفذ ما تريد لكي تلبي رغباته أو العكس
🙂☺️اما في الحالة دي لا ينطبق عليها كلمة ريس ، لايوجد للعلاقة قائد ،،امممم تقريبا حتي يفسر احدا غير ذالك🤓

كل واحد من الطرفين فينا ليه دوره
ف لو التزم كل منا بدوره حتلاقي المركب ماشيه و عمرها ما تغرق

هو مش صراع علشان نعرف مين اللي يقود .. اهم حاجه المتعه .. بس غالبآ الراجل اللي بيقود

الفطرة الطبيعة ان القيادة للرجل في الأمور العامة او الخارجية كمسؤوليات لكن المرأة ليها دور مهم كشريك وسند للراجل وبعض الاحيان تقود بحكم فطرتها ودورها ف امور معينة

التغير مطلوب للمتعه لكن اكثر الاوضاع الراجل هو المتحكم

• عجبني
التفاعلات: الجنتل الزبير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%