NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الـ مجتاو

نسوانجي الأصلي
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بقالي فترة هنا مش قليلة .. وفي الشارع والشغل وفي كل حتة

المرأة يحركها السمع

بالضبط زي ما الراجل بيحب يشوف ويمتع بعينيه .. الست بتحب تسمع وتتمتع بأذنها
واللى يقدر يوصل لودن الست هياكل عقلها وقلبها

كتير من البنات والستات هنا بيحبوا يسمعوا او يقروا ويتخيلوا ان الكلام ليهم .. وفي تعارفي هنا لقيت ان اغلب الستات تركيزها على انها تسمع كلمة حلوة سواء عادية او سافلة على حسب توجهها

بالنسبة للشهوة فيه ستات بتستثار من وصفك ليها وتحب تسمع ألفاظ صريحة وواضحة .. وفيه ستات بتهيج من الشتيمة والعنف اللفظي.. وفيه ستات بتهيج من وصف الناس ليها وتحب الناس تقول دي كذا وكذا وكذا .. وفيه ستات تحب تسمع قصص وحكايات عن مغامرات الراجل وتتخيل نفسها بطلة معاه .. وفيه اللى تبعت صورها وتقارنها وتحب تسمع انها احلى واجمل من حد تاني .. كله معتمد على السماع

والست او البنت اللى بتتشد للصور الذكورية .. فدي وصلت مرحلة متقدمة من الشهوة غالبا لأن منظر العضو الذكري غالباً لا يثير المرأة بل تشمئز منه وربما تخاف ايضا

ولأن صعب انك تفهم دماغ الست اللى قدامك .. ودا لأن فيه بينكم مسافة وعائق ونت وتطبيقات وخلافه .. فبتلاقي صعوبة في رؤية تعبيراتها وايه يفرحها وايه يزعلها علشان كدا اغلب علاقات الانترنت عابرة وممكن تستمر ليوم او اتنين الا اذا قدرت تبني ثقة وتواصل حقيقي .. ودا بيجي بالخبرة

في النهاية .. لو الست شايلة الطين على دماغها ومتمرمطة وانت قلتلها كلمتين حلوين .. هتنسى كل تعبها وبهدلتها

غرقها كلام حلو بس مش مصطنع .. يكون من قلبك

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: M&I، هانى عصام و aidaid122012
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كنا زمان بنقول نيكها في ودنها قبل ما تلمس كسها
انا قبيح في الكلام معليش بس انا داخل المنتدى عشان مسموح بالكلام الحر مش زي الفيس بوك وكده
انا متفق معاك جدا معنديش اضافة

كنا زمان بنقول نيكها في ودنها قبل ما تلمس كسها
مبقبلش الكلام القبيح عموما 🤷‍♂️
انا قبيح في الكلام معليش بس انا داخل المنتدى عشان مسموح بالكلام الحر مش زي الفيس بوك وكده
حريتك بتوقف عند حدود اللي ادامك 🤝

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%