NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كيف يمكن للرجل المثقف و المحترم والدي يملك منصبا كبيرا في مؤسسة وجميع يحترمه ويخاف منه
كيف يمكنه ان يسامح نفسه كيف يمكنه ان يطلب الاعتدار والصفح من زميلته المحترمة والزوجة الوفية والام المخلصة علي فعلته الخطيرة في لحضة تهور
واي فعل او اجرام اكثر من ان يباغث هاد الرجل زمليته في لحضة تهور وعصرها بقوته وامطرها بالاف القبلات في دقائق محرمة داخل احد مكاتب المؤسسة
هاد واقع للفتنة يقع في اغلب المؤسسات
اتمني اجابات هادئة وليست عاطفية
ملاحضة انا ناقلة للسؤال بس

عندما تتغلب الشهوة ينهار كل شيء​

ايه حكايات الف ليلة و ليلة
يعني انت متخيلة اننا ولايا كسيرة الجناح و فعصر الجواري الي يحب يبوس .. يبوس و خلاص
دي وقعت امو منيلة و مطينة لو بص بعينو بس!
بلاش تنقلو كلام تافه زي ده العيال بتصدق

هو كلامك صح لما تكون المرأة رافضه الموضوع لكن هي احينا تكون حابه​

هو كلامك صح لما تكون المرأة رافضه الموضوع لكن هي احينا تكون حابه​

ما اعتقدش واحدة تحب ده و الا ما يكونش اسمو تحرش و تعدي
الي بتحب دي بتكون على علاقة معاه

• حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح
ما اعتقدش واحدة تحب ده و الا ما يكونش اسمو تحرش و تعدي
الي بتحب دي بتكون على علاقة معاه

شوفي يا فوزيه يا اختي المراة أحينا تضعف امام التحرش​

فهناك بعض النساء تكون الشهوة مشتعلة داخلهم ومع اول لمسه تنها قواهم وتستسلم للغازي​

شوفي يا فوزيه يا اختي المراة أحينا تضعف امام التحرش​

فهناك بعض النساء تكون الشهوة مشتعلة داخلهم ومع اول لمسه تنها قواهم وتستسلم للغازي​

شوف يا ضنايا
ولو تستسلم فبيبقى تحرش و اعتداء

• عجبني
شوف يا ضنايا
ولو تستسلم فبيبقى تحرش و اعتداء

فوزيه حبيبة الملايين المقصود بالاستلام هو الاستسلام لشهوتها الحبيسة وليس الاستسلام للرجل ..فالمرأة في هذه الحالة تريد المتعه ولكنها تخاف وتحرش الرجل يقتل خوفها​

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

فوزيه حبيبة الملايين المقصود بالاستلام هو الاستسلام لشهوتها الحبيسة وليس الاستسلام للرجل ..فالمرأة في هذه الحالة تريد المتعه ولكنها تخاف وتحرش الرجل يقتل خوفها​

ده كلام مزوق ما فيش منو يا روحي
صدقني مافيش حاجة اسمها استسلام بعدين
يا ابيض يا اسود بان الست بيبقى اثر الحاجات دي عليها مختلف بسبب حاجات كتيرة متلتله
الي يعمل كده يستاهل ضرب القبقاب وًاي متحرش يستاهل الشنق من الحتة ياها… بتاعت احاسيسو و ما احاسيسو

• حبيته
ده كلام مزوق ما فيش منو يا روحي
صدقني مافيش حاجة اسمها استسلام بعدين
يا ابيض يا اسود بان الست بيبقى اثر الحاجات دي عليها مختلف بسبب حاجات كتيرة متلتله
الي يعمل كده يستاهل ضرب القبقاب وًاي متحرش يستاهل الشنق من الحتة ياها… بتاعت احاسيسو و ما احاسيسو

بس حلو يا روحي دي شكرا عليها (أبيض)​

انا متفق معاكي بجد لكن انا بقول استلام المراة غلبا لأنها عاوزه مثل يتمنعن وهن الراغبات بكون نفسها فمع اول تكه تنهار​

لكن انا رأي من يستغل وظيفته لكي ينال امرأة يبقي ابن وسخه عاوز الحرق مش ضرب القبقاب (أسود)​

كتير مننا معشر النسوانجيه عملنا علاقات مع زميلات لكن الموضوع مكنش تحرش او إستغلال وظيفه لكن تكيتيك رغم ان ده حقير ايضا مش مختلف معاكي (أسود)​

بس حلو يا روحي دي شكرا عليها (أبيض)​

انا متفق معاكي بجد لكن انا بقول استلام المراة غلبا لأنها عاوزه مثل يتمنعن وهن الراغبات بكون نفسها فمع اول تكه تنهار​

لكن انا رأي من يستغل وظيفته لكي ينال امرأة يبقي ابن وسخه عاوز الحرق مش ضرب القبقاب (أسود)​

كتير مننا معشر النسوانجيه عملنا علاقات مع زميلات لكن الموضوع مكنش تحرش او إستغلال وظيفه لكن تكيتيك رغم ان ده حقير ايضا مش مختلف معاكي (أسود)​

بنقول كلام هو هو يعني
لو هي عاوزة و بتتقل دي حاجة
لكن لو مش عاوزة و مزنوقة و بتفكر حتدفع تمن المصاريف و دوا اهلها و الفضيحة بيجيلها شلل
خد بالك احنا كشعب بنلوم البت حتى لو مظلومة و بنقول انت السبب

بنقول كلام هو هو يعني
لو هي عاوزة و بتتقل دي حاجة
لكن لو مش عاوزة و مزنوقة و بتفكر حتدفع تمن المصاريف و دوا اهلها و الفضيحة بيجيلها شلل
خد بالك احنا كشعب بنلوم البت حتى لو مظلومة و بنقول انت السبب

تصدقي يا فوزيه انا معجب بيكي و بردودك عشان كده عاوز اعمل معروف في أعضاء المنتدي واتجوزك​

• بيضحكني
التفاعلات: أم قويق

تصدقي يا فوزيه انا معجب بيكي و بردودك عشان كده عاوز اعمل معروف في أعضاء المنتدي واتجوزك​

ماخدوش يا بابا ماخدوش
ده الصقر قاعد هنا و امو الجارح قاعدة هناك 🤣

• يالهوي هي وصلت لكده
ماخدوش يا بابا ماخدوش
ده الصقر قاعد هنا و امو الجارح قاعدة هناك 🤣

و**** انتي عسل يا فوزيه ...أنا بقولك فوزيه عشان انا معجب بشخصيتها في المسرحيه ذي ما انا معجب بشخصيتك​

و**** انتي عسل يا فوزيه ...أنا بقولك فوزيه عشان انا معجب بشخصيتها في المسرحيه ذي ما انا معجب بشخصيتك​

ما هي انا هي خدت بالك يا خويا 🤣

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: أم قويق
كيف يمكن للرجل المثقف و المحترم والدي يملك منصبا كبيرا في مؤسسة وجميع يحترمه ويخاف منه
كيف يمكنه ان يسامح نفسه كيف يمكنه ان يطلب الاعتدار والصفح من زميلته المحترمة والزوجة الوفية والام المخلصة علي فعلته الخطيرة في لحضة تهور
واي فعل او اجرام اكثر من ان يباغث هاد الرجل زمليته في لحضة تهور وعصرها بقوته وامطرها بالاف القبلات في دقائق محرمة داخل احد مكاتب المؤسسة
طيب ليه هيا فضلت لحتي امطرها الاف القبلات ممكن كان قاومته من اول ما قرب عليها هيا ضعفت هيا كمان لذلك كمل جريمته كمتا يروح يعتذر لها اكثر من مرة لحتي تسامحه

انا مش من بتوع لبسها هو اللي شجعها بس لازم اقول لك انه لو لم يشعر بخوفها او رغبتها ايهما لم يكن ليتجرا على ذلك لكنه فعله اما ليقينه بانها ستخاف تتحدث خوفا على اكل العيش وساعتها سيكررها مرات ومرات ولن يعتذر وسيطلب المزيد مع الصمت او لرغبتها وانه شعر من تعاملها برغبتها وقبولها وايضا سيطلب المزيد مصير هؤلاء النيك ان لم يكن في المكتب وفوق الاوراق وخلف الابواب سيكون مواعدة ونيك بكل الاشكال وابقوا افتكروا كلامي

وايه المشكله كلو بيعترف بالغلط ولو كان يترك منصبه

مافيش الكلام ده
هً انت بتعيش خيال و تجيبو واقع

مافيه يسامح نفسو هاد بكون واحد بلا شرف للاسف

عودة
أعلى أسفل
0%