NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

استشارة مشكلة المدام بتتعب بسرعه ممكن اعرف الطبيعي كم مره بالاسبوع

Mahmoud1993

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
زوجتي بتتعب بسرعه من مره واحده بعد المداعبه والتمهيد وانا ببقا عايز ابدا من اول وجديد عشان اعمل تاني بس هي بتبقا جابت اخرها ومرتين او مره بالاسبوع بيبقوا كفايه عليها وانا شهواني جدا لازم اجيبهم لو لوحدي يوميا بحتاج اتكلم مع بنات تريحني بعد متنام يعرضولي واعرضلهم هل ده حل للمشكله علما ما فيش اي مشاكل عند المدام صحية

• عجبني
التفاعلات: Gemy العنتيل, البرنس احمد, Shady911 و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
زوجتي بتتعب بسرعه من مره واحده بعد المداعبه والتمهيد وانا ببقا عايز ابدا من اول وجديد عشان اعمل تاني بس هي بتبقا جابت اخرها ومرتين او مره بالاسبوع بيبقوا كفايه عليها وانا شهواني جدا لازم اجيبهم لو لوحدي يوميا بحتاج اتكلم مع بنات تريحني بعد متنام يعرضولي واعرضلهم هل ده حل للمشكله علما ما فيش اي مشاكل عند المدام صحية
تقصد صاحيه وعارفه انك بتكلم حد وبتعمل ايه

• عجبني
التفاعلات: زوج راقى فكريا
طفاسه رجاله

• بيضحكني
التفاعلات: gasser selim و محترم ونص
  • عجبني
التفاعلات: alperance
اقصد مفيش عندها مشاكل صحيه خالص
مش كل الستات زى بعض نفس الفرق بين الرجاله
فى يقدر يوميا وبالكذا مره فاليوم وفى مره و2 بس فالاسبوع
الموضوع قدره كل حد مش بسبب صحه
حاول تغريها وتثيرها قدر الإمكان وحسب تجاوبها
مش شايف تقدر تضغط عليها أو تجبرها اكيد
الموضوع قبول ورضا حاول معاها قدر الإمكان ده حلك الوحيد اعتقد

• عجبني
طفاسه رجاله
الموضوع ملوش علاقه بالطفاسه زى مابتقول
دى قدره مختلفه فكل حد عن التانى رجاله وستات
لا بالمزاج ولا بالاختيار دى بتبقى طبيعه فالإنسان كده

بص ي صحبي كل الموضوع ومافيه ان المغريات بقت كتير والخيانه بقت سهلة وكونك تكلم بنات وتعمل علاقات دي بقت سهلة وفراغه عين مش اكتر وانا بقول الكلام ده لنفسي قبل مااقولهولك لكن لو تبص للطبيعة بعيد عن العالم الافتراضي ده هتلاقي نفسك ف نعمه كبيرة عيش الطبيعيه ي صديقي واحمد **** عالنعمه اللي انت فيها وارجع بخيالك لورا شوية كده قبل الحواز وشوف انت حالك كان عامل ازاي

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: alperance و الجنتل حوده
روح الصيدليه اطلب ليبيدو حريمي و خلي المدام تنتظم عليه

• عجبني
بص هو الطبيعي ف العشرينات والتلاتينات مرة يوميا كويس أكتر كويس ، بس الطبيعي من حيث الدم والاحساس مش تبقي تعبانه وانت زي الطور الهايج مش فارق معاها عمايل اكل او عيال او تنضيف بيت او او او او حلو مرتين تلاته ف الاسبوع وامسك نفسك يعني مش هدق بيه مسمار يعني

• بيضحكني
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex، Adam Afndena و الدكتور النسوانجي
هتلها محفز جنسي

كلامك بيدل انك فى الحياة الزوجية بتستمع غلط
محتاج تهدى نفسك وتعرف انك بتتعامل مع انسانة وده نصك التانى
مش مجرد جسد بتفضى شهوتك وخلاص
راجع نفسك وحاول تتقرب اكتر مع زوجتك

• حبيته
  • أتفق
التفاعلات: الجنتل حوده و الدكتور النسوانجي
فى شوكلاته للنساء بتذود هيجان الست وتخليها تطلب اكثر من مرة فى اليوم هاتها وجربها افضل من انك تدور على واحدة

• عجبني
التفاعلات: رجل كتوم
كلامك بيدل انك فى الحياة الزوجية بتستمع غلط
محتاج تهدى نفسك وتعرف انك بتتعامل مع انسانة وده نصك التانى
مش مجرد جسد بتفضى شهوتك وخلاص
راجع نفسك وحاول تتقرب اكتر مع زوجتك
يا ريته يفهم معني كلامك

نفس المشكله عندي يا صحبي انا عندي شهوه عليا والجماعه عندي بتتعب من اقل حاجه وهي مره واحده وبيحصلها التهاب
ملقتش حل للموضوع. غير اني اروح لدكتور واحكيله بس مبروح. وهي الدنيا ماشيه 🤣

فى شوكلاته للنساء بتذود هيجان الست وتخليها تطلب اكثر من مرة فى اليوم هاتها وجربها افضل من انك تدور على واحدة
بتتباع فين وهل عن تجربة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%