NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

المحارم والمتعة (المفاجآت) | السلسة الثانية |

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Amiir mohamed 11

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
7 أبريل 2023
المشاركات
3
مستوى التفاعل
60
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
وهنا عزيزي المتابع نبداء احداث السلسه الثانيه من قصتنا الجميله

وقفت السلسة الاولي علي ان امي طلعتمن عند جارتنا سماح تعبانه

الجزء الاول : يلا بيا 😉

چني : طب هنعمل اي
انا : انا هتصرف
چني : هوا بجد انتا هتجيب فيلا
انا : اه وهكلم اختك مريم تيجي تعيش معانا
چني : ممممم ماشي
اختي فرحت اووي انا قولت اختي فرحت عشان اختهاهتقعد معاها بس طلع ان في حاجات كتير انا مكونتش عارف عنها حاجه بس الاحداث الجايه جاميله انتظرو
تلفوني رن
انا :ايياعم محسن عامل اي
محسن : انا تمام ياخويا انتا عامل اي
انا : تمام ولله اي عملتلي اي
محسن : عيب عليك جبتلك فيلا ف التجمع ولا اروع
انا : برافو عليك
محسن : لو عاوز تخلص دلوات الراجل تحت ايدي
انا : جايلك انتا هناك
محسن : دقيقه واكون هنا
روحت وخلصت ف الفيلا وشوفتها حاجه كدا جمداااان وخدت عربيتي وروحت لقيت امي واختي قاعدين روحت قلتلهم لمو حجتكو ونا كلمت مريم وكلمت جوزها واقنعتهم طبعا چني فرحت عشان الفيلا وعشان مريم بالاكتر وقامو لمو هدومهم واتغدينا وجات بعد الساعه ١٠ كدا هنسمي جوز چني كريم وجوز مريم اسلام
وهنا
دخل كريم وقعد لاقي شنط محطوطه
كريم: اي دا في اي
چني : هنمشي من البيت دا خلاص محمد جاب فيلا
كريم : طيب احنا ازاي نروح معاهم احنا هنقعد ف حته تانيه
وطبعا انا اتدخلت واقنعتو وخدنا حجتنا ونزلنا واخدتهم ف العربيه ورحت الفيلا
وكانو مش مصدقين نفسم
انا : هروح شغلي تكونو ظبطو دنيتكم
ومشيت ودخلت الشركه ورايح مكتبي ودخلت عليا فاطمه السكرتيره لابسه جيبه قصيره لفوق الركبه ومفتوحه من الجمبين حتا صغيره ولابسه اميص ابيض بزازها هتنط منهم ونا واقف وهيا بتكلمني ونا عيني متشلتش من علي بزازها وهيا جسمها ابيض حاجه كدا تزغلل العين وزي مقولتلكو هيا شبه انجيلا وايت
فاطمه : استاذ محمد
انا : ممم ايوا ياقلبي
فاطمه اتكسفت كدا
فاطمه : هتحتاج حاجه تشربها
انا : شويه قهوه مظبوط
فاطمة : حاضر
لفت وشها ومشت بتتاصع ونا عيني خرمت طيزها عماله تتهز ف كل خطوه زبي واقف نص واقفه ودخلت مكتبي
والباب خبط
انا : ادخل
فاطمه : القهوه
وبتحط القهوه وطبعا بتوطي وشفت البرا كونت هتجنن لونها احمر وحاسس ان بزها هينط ف وشي ونا زبي واقف خلاص علي اخرو
فاطمه : محتاج حاجه تانيه ياستاذ محمد
انا : طول منا وانتي لوحدنا بلاش استاذ دي
فاطمه : حاضر ياستاا…. حاضر يامحمد
انا : ايوا كدا
ضحكت صحكه خفيفه ومشت ونا طبعا عيني متشلتش من علي جسمها
وخمس دقايق وفجاءه لقيت صوت عالي من مكت محسن باشا وحاجه اتخبطت
جريت علي المكتب ودخلت من غير مخبط لقيت واحد واقف قدام مكتب استاذ سامح وبيهددو
ولف وشي لقاني وراه وهددني وبصلو سامح باشا وضحك وقلي محمد اتعامل معاه وخرجو برا انا من غير مفكر روحت ماسك ايدو ولويتها وخرجتو للامن وطلعوه برا ونا معرفش مين دا
سامح باشا: لازم نامن نفسنا الفتره الجايه
انا : لي ياباشا ومين دا
سامح : دا اكبر عدو لينا ومش هيسكت
انا : طب والعمل معاه اي
سامح باشا : دي بتعتك بقا انتا و التيم بتاعك انا عاوز كل حاجه عنو
انا فهمتو انو عاوزني ف شغل هكر
انا : اعتبرو حصل بس في حاجه
سامح باشا : ممم
انا : هظبط مكان اشتغل منو
سامح باشا : شوف وهات المكان واشتغل ونا معاك بالفلوس واي حاجه عاوزها ومبروك الفيلا
انا : شكرا ياباشا عاوز منك طلب ياباشا
سامح : من غير متستاذن قول علي طول
انا : عاوز ناس من رجلتنا تكون توب وهجيب غليهم جردات ورجلتنا هيا تبقا ماسكه تامين الفيلا
سامح : مفيش مشكله كل الرجاله تحت امرك
هاخدك انهرده وتتعرف علي كلو وهنا يعرفوك
انا : تمام
مشيت من عند سامح باشا روحت مكتبي لقيت تلفوني بيرن اختي مريم
انا : اي يامريوم
مريم : انتا فين ياحبيبي
انا : ف الشغل
مريم : طب متيجي تاخدني انا وجوزي عشان معانا حجات كتير
انا : مسافت السكه
ونزلت جبت مريم ووديتها الفيلا وطعا دخلت لقيت كريم وچني قاعدين علي حمام السباحه چني اول مشافت مريم داخله جرت عليها خادتها بلحضن وسلمو وسلمت علي ماما وكريم سلم علي اسلام وتمام ولقيت چني بتوشوش مريم وضحكو ضحكه خبيثه انا اخدت بالي قولت لازم عرف في
فلااااااش باااااك
قبل معرفهم اني اخدت الفيلا كونت ركبت كميرات صوت وصوره ف كل حتا ف الفيلا ومش باينين
وتنتهي احداث الجزء الاول


الجزء التاني :


نوجع تاني للاحداث
انا ضحكت ضحكه صفرا لاني هعرف هعرف ومعتش في حاجه هتخفي عليا
علي قد منا سني صغير ٢٠ سنه بس دماغي كبيره اوي ومكنش يبان من شكل جسمي اني صغير
كلمت سامح باشا قولتلو انا جايلك
نزلت روحت الشركه وطلعنا ع الفيلا بتاعت سامح باسا ع الطريق الصحراوي وهيا جوا ف الصحرا شويه ودخلنا ونزلنا تحت الفيلا وعرفني ع الرجاله وعرفني علي كلوشا
كلوشا : محمد باشا تحت امرك
انا : بلاش باشا دي اسمي محمد بس
كلوشا : ماشي يامحمد انا ورجلتي معاك
انا : بوص هتجبلي رجاله تكون بتثق فيهم جدااااا جدااا ياكلوشا انا معنديش مجال للغلط
كلوشاز: عيب يامحمد انا عندي رجاله تفوتف الحديد
انا : ودا المطلوب عاوزك تكلم شركه امن تجيبلي جاردات واسلحه ليهم وعاوزك تيجي تشوف الفيلا عشان تعرف انتا هتجيب قد اي وهتيجي معايا دلوات
كلوشا : تمام
انا : انا عاوز اصحي الصبح الاقي كل حاجه تمام والجاردات استلمت
كلوشا : اديني بس يومين طيب
انا : طيب معاك يومين
كلوشا : متقلقش
مشينا انا وسامح باشا وروحت لقيت ان اجواز اخواتي قاعدين مع بعض علي البسين وامي ف اوضيتها خبط عليها وسلمت عليها وقولتلها هجبلك خدم هنا مش عاوز حد يحط ايدو ف اي حاجه
امي : لي يابني واحنا روحنا فين
انا : لا ياقلبي انتي ياسكرا تفضلي قاعده كدا ملكه
امي : صحكت وقلتلي ماشي
مشيت من عند امي وسمعت صوت كدا من عند اوضة چني وصمعت صوت همهمه وروحت علي اوضتي علي طول وفتحت الفون وفتحت الكميرات علي اوضه چني وهنا اتصدمت
انا : احااا طب ازاي ياشراميط
واتفاجئت من المنظر اختي چني نايمه علي بطنها ومريم لبسا زب صناعي ونزله فيها نيك ومش رحماها عشان كدا اختي چني فرحت لما مريم هتيجي تعيش معانا
عند چني ومريم ف الاوضه
مريم : خدي ياشرمووووطه خدي
چني : ااااه اححححح جامد يامريم ارزعي جتمد
مريم : برزع اهو يالبوه اي مش شبعانه احححح
راحت چني شخرررت خخخخخخ اححححح واترعشت وراحت مريم بعدت عنها وجايت چني عسلها وطبعا مريم متوصتش نزلت تنهش كس اختها وباين علي مريم بس الساديه
وفضلت تاكل كس چني مش بتلحسو وتضربها علي فرده طيزها وراحت وقفت وجابت چني وقعدتها علي ركبها
مريم : دوقي يالبوه طعم كسك
چني بقت استاذه ف المص واستغربت مريم
مريم : اي يالبوه مكونتيش بتعرفي تمصي يعني راحت ضرباها قلمين علي وشها
چني : اخوكي علمني
مريم : مصدومه وبعدت الزب عن بق چني
مريم : انتي بتقولي اي ياشرموطه
چني : هحكيلك بعدين تعالي
مريم : بتمصي لخوكيرطب خدي ياشرموطه
راحت حطا الزب ف بوقها وفضلت تضربها علي وشها وتضرب بزازها لغايت ماحمرو وكانت چني مبسوطه اوي ومريم تشتمها راحت مريم قاعده علي الكري وجايت اختها تقعد علي الزب وتتنطط عليه وفعلا طلعت چني علي طول وهيا بتتنطط مريم خدي زب اخوكي يافاجره بتتناكي من محمد دنا هفشخك ومتعرفنيش ونتبادل عليه وينكني معاكي
نرجع ليا انا سمعت كدا اتصدمت مريم نفسها تتناك مني
نرجع تاني عند مريم وچني
چنا جابت تاني وكانت عاوزه تنيك مريم بس مريم قالتها لا انا مش هتناك غير من اخوكي وهجيبو يعني هجيبو بدل الخول جوزي
انا اتصدمت من رد اختي مريم ونا طبعا بتاعي زي الاسد وملعو وعمال ادعك فيه ولا حظت حد بيبص من ورا الباب محطتش ف بالي روحت جايب لبني ونمت
الصبح
صحيت علي ايد عماله تحسس علي دماغي قومت لقيته مريم ولابسه ترنج مبين كل حاجه
مريم : مش يلا عشان تفطر ياحبيبي
وبتقولها بدلع
انا : طيب قايم
وطبعا قايم من النوم بتاعي هينفجر واتعمدت ابينو قدامها لقيتها علي شفايفها وطلعت وبتتاصع ونا مركز مع طيزها
وفتحت تلفوني كلمت كلوشا
كلوشا : اي يامعلم عامل اي
انا : تمام ياحبيب اخوك
كلوشا : اي ياخويا في حاجه اجيلك
انا : لالا. انا عاوز خدامين بنات هنا عاوز ٥ بنات ٢ طبخ و٣ يخدمو
كلوشا : سهله انهرده العصر يكونو عندك وهدومهم معاهم
ان : تمام اوي كدا بدات تفهم اني بحب انجز طلباتي ياصحبي
كلوشا : عيب عليك يامحمد ولسا هتشوف سرعه في الاداء 😹
هزرنا شويه وقفلت وقمت افطر والدنيا مش عادي بس لقيت امي بتبص من تحت ل تحت علي زي انا مبينتش اني شايفها وحسيت انها هيا الكانت بتبوص من ورا الباب عليا امبارح هيكون مين
انا : طيب انا نازل عاوزين حاجه
روحت نازل وروحت الشركه الساعه ٨ونص وروحت وكانت فاطمه لبسا طقم بنطلون جلد اسود من بتوع افلام السكس وتيشرت ابيض ضيق ونا مقدرتش امسك نفي
انا : فاطمه بزعيق
فاطمه اتخصت ولفتلي
فاطمه : استاذ كريم في اي
انا : ورايا ع المكتب
طبعا هيا خايفه دخلنا المكتب
انا : اقفلي المكتب راح سامح باشا رن عليا وقلي تعالي عايزك
انا : حظك اياكي تتحركي من هنا فاهمه بعصبيه وهيا كانت هتعيط
فاطمه : حا.. حاضر
روحت ل سامح باشا
سامح باشا : اي يابطل عامل اي
انا : تمام ولله الحمد لله
سامح باشا : عندي ليك خبرين
انا : قول ياباشا
سامح : في شحنه بكرا لازم تتسلم بس لازم نامن نفسنا من الاهبل ساهر
ودا اسم الراجل الهدد سامح باشا وهددني
انا : قولتلو متقلقش ياباشا وانشاء لله ساعه ولا حاجه ويكون عندي عليه كل حاجه
فلاااش باك
ونا رايح علي الشركه كلمت العربي من التيم بتاعي وقلتلو كل المعلومات وقلي عنيا كل حاجه هتكون عندك
نرجع تاني
سامح باشا : **** ينور عليك يامحمد مش بقولك بطل
انا : كدا لسا خبر
سامح باشا : انا هجيب سكرتيره جديده ليا وخد فاطمه تبقا السكرتيره بتاعتك
انا فرحت وهوا اخد بالو ضحك قلي عيش بقا انتا وقدراتك هوا فهمني
انا : تسلم ياباشا طب استاذن انا
ومشيت دخلت مكتبي وفاطمه لسا واقفه
روحت داخل ورازع الباب ورايا وقافله ب الترباس انا واقف وراها
انا : اي النتي لبساه دا
فاطمه : انا ..ا..اسفه ولله معرفش انك بتضايق
انا : بس اقولك الطقم هياكل منك حتا وروحت ضاحك😹
هيا عيطت ونا خدتها ف حضني وقلتلها خلاص بقا انا بهزر وهيا خبطتني ف كتفي مدا وبتتدلع
انا : روحت رافع وشها وقولتلها وريني كدا الروج دا روحت واخد بوووسه طويله وهيا بتقاوم
انتخا الحزء الثاني

الجزء التالت :

وهيا بتقاوم ونا روحت منزل ايدي ل كسها وبدعك من فوق البنطلون وهيا المقاومه بدات تهدا وروحت رافع التيشرت بتاعها وطهر قدامي بزازها زي المدافع ولابسه برا سوده صفرت من جمالها روحت منزل البرا وبانلي حلماتها الوردي قدامي وروحت امص فيهم واكلهم وهيا
فاطمه : اااااه براحه يامحمد طيب برااحه عليا
ونا ولا هنا نازل مص فيها بتاع ١٠ دقايق وروحت مقلعها البنطولن وكلنت لابسه اندر اسود وروحت منزلو وهنا شوفت كس شفراته مبطرخه ووردي ومنتوف مفيهوش شعرايه روحت نازل عليها لحس وهيا تمسك وشي وتزقني عليها وعماله تتااوه
ااااه كمان الحس كمان بتلحي حلو اوووي
روحت سايبها وطالع بايسها ومنزلها علي ركبتها راحت منزله البنطولن والبكسر وهنا نط ف وشها زبي واتصدمت منو وقاللت
فاطمه : كل دا ليا
ان : اعملي النتي عاوزاه فيه
فضلت تمص فيه بتاع ١٠ دقايق وحسيت اني هجيب من ادائها في المص كانت ولا ممثلين البورنو وروحت عادها علي المكتب وخليتها توطي وبانلي خرم طيزها الاحمر روحت نازل الحس كسها وهيا اححححح اوووف كمان كمان متبعدش خااالص اوعي روحت طالع علي خرم طيزها ولحيتو وحطيت صابعي وكان صعب يخش لغايت مدخل هيا
ااااااااااه لا براحه مش قادره
وبدات ادخل التاني ف التالت وهيا ااااه براحه ونا بحاول اكتم بوقها عشان محدش يسمعنا بس كان في حد سمعنا نكمل
وبدات احط زبي علي خرم طيزها وبدات ادخلو وهيا لالالالااااااه ابعد ونا روحت شاحط نصو مره واحده جواها وكتمت بوقها ب ايدي وهيا صوتها مكتوووي ومش فاهم بتقول اي وبصوت
مممممممم اااااااااه لالالالالا انا فضلت سايبو لغايت متتعاود عليه وروحت حاطو كلو مره واحده وكاتم صوتها وهيا ممممممم اااااه احححححح
راحت عضت ايدي وقالت ابوس ايدك شيلو مش قادره وبتعيط انا فضلت سايبو لغايت متعاودت عليه راحت هيا بدات تتحرك بوسطها عليه تخرجو وتدخلو ونا بدات وصله نيك فضلت اكتر من نص ساعه
انا : هجيب يابنت المتناكه
فاطمه : جوايا جيب جوايا املاني
انا مكدبتش خبر وضربت نفوره لبن
وروحت ساند عليها بايدي كدا ونزلت بجسمي عليها ابوس ف رقبتها وهيات
فاطمه : ااااه اااااح سوخن اوووووي
وسبت بتاعي يطلع لوحدو من خرم طيزها وفضل خرم طيزها ينقط لبن علي الارض ونا روحت قاعد علي المكتب واديتها مناديل مسحت طيزها ومسحت الارض ولبست ونا لبست وعرفتها انها خلاص بقت معايا انا مش مع سامح باشا وهوا هيجيب حد تاني ليه هيا كانت عاوفه بس معرفتش تقولي عشان انا كونت اتعصبت عليها والباقي انتو عارفينو 😹
انتهاء الحزء التالت

الجزء الرابع :
خرجت فاطمه ومش قادره تمشي وطبعا كان في واحده قاعده برا وسامعه كل حاجه ومستنيه فاطمه تخلص
فاطمه : حضر.. حضرتك مين وبتاخد نفسها
البت : انا سهيله بس براحه كدا خدي نفسك مالك
فاطمه : لا مفيش حاجه اتفضلي عاوزه اي
سهيله : انا السكرتيره الجديده وقالولي اني اجي ل نائب صاحب الشركه الاول
فاطمه : حاضر ثانيه واحده ابلغو
رنت فاطمه عليا وقلتلي ان في واحده اسمها سهيله عاوزه تخش ليك
انا : خليها تخش
دخلت سوهيله وما ادراك منين سهيله حاجه كدا زي ايفا ادمز بظبط انا فضلت متنح كدا فيها
سهيله : ازي حضرتك يافندم
انا : انا فندم انتي الفندم اتفضلي اقعدي
ضحكت وقعدت
سهيله : انا هنا عشان الشغل الحدي انا السكرتيره
انا : انتي نورتي الشكره
سهيله : شمرا جدااا ليك
انا : قوليلي بقا انتي اي
سهيله !!!؟
انا : يعني متجوزه ولا لا وعندك كام سنه
سهيله بتديني فايل اخدتو
انا : عاوز اسمع منك
سهيله : انا مطلقه عندي ولد وبنت وعندي ٣٤سنه
انا : عز الطلب
سهيله :افندم !؟
انا : لا كملي
حكيتلي قصه حياتها ونا قولتها تمام انتي معانا من بكرا وفرحت الساعه كانت جت ٢ ونص كدا تلفوني رن
انا : اي يامعلم
كلوشا : تمام يامحمد جاهزين ومعايه انتا فين
انا : انا هنزل من الشركه اهو
كلوشا : تمام
انا : بقولك ياكلوشا
كلوشا : اي
انا : هوما ابطال ولا
كلوشا فاهمني وقلي متقلقش قفلت معاه ودخلت لسامح باسا اشوفو لو عاوز حاجه ومشيت روحت ع البيت وعرفت كلوشا جالي
ودخل الفيلا انا استقبلتو ومعاه ٥ ابطال
الاولي وشبه انجيلا وايت واسمها ليلي برضو🙂عندها ٣٢ مطلقه رنا
الثانيه شبه ايلزا جين وكان عندها ٢٥ سنه ونا بحب الممثله دي رغم انها مش ميلف بس عسل مريم
التالته شبه براندي لاف وكان عندها ٢٥سنه برضو
الرابعه شبه اشلي ممثله ميلف ودي مانت عندها ٣٧ سنه اكبرهم ودي شيف ساره
الخامسه بقا ودي حاجه مدا شبه ماندي موزس وعندها ٢٦ سنه واسمها اسماء
اتعرفت عليهم وعرفوني وعرفتهم علي اهل البيت ولقيت نظرات من مريم ل مريم واسماء نظرات شهوانيه هوما خدو بالهم بس متكلموش وفضلو يبوصلها
انا تمام ياكلوشا تسلم ووريتهم الاوض بتاعتهم وقولتلهم ريحو لغايت بكرا تبداءو شغل وراحو الاوض ونامو وطبعا اختي مريم مش ساكته متابعه مريم واسماء بنظراتها انا بصراحه سخنت روحت سبتهم ودخلت الاوضه التلفون رن
انا : ياراجل بقالك اكتر من كام يوم مدهقتش
خالد : ياعم سيبني استجم شويه
انا : طب خد اخوك معاك
خالد : منتا فاهم مينفعش احنا التنين نسيب ابويا
انا : اي اخبار اليونان علي حسك
خالد : مليطه انا بنام اقوم اكون نايم مع واحده شكل
انا : لعيت معاك ياعم
خالد : لا انتا كدا هتقر انا هقفل وضحك
وقفلنا وجالي فون تاني وكان من ياسمين حبيبتي
اوصفلكو ياسمين هيا شبه بظبط لانا لورنز
فضلنا نحب ف بعض وسكسنا ف التلفون وقلتها تاخد معاد مع ابوها عاوز اتقدم فرحا جدا وقلتلي ماشي وقفلنا وروحت في النوم بصراحه نيكت فاطمه هددتني مصحتش غير تاني يوم الشاعه ١ الظهر وكان في مكلمات كتير من سامح باشا وفاطمه
رنيت علي سامح باشا
سامح باشا : انتا كويس يابني
انا : انا تمام لسا صاحي ولله وتعيان شويه جالي برد شكلي
سامح باشا : احيلك طيب واجبلك دكتور
انا :لا مش مستاهله
سامح باشا : خد اسبوع احازه
انا : لا انا هاجي بكرا عادي
سامح باشا : مش هكرر كلامي تاني يلا ريح
وقفلت معاه ورنيت علي فاطمه
فاطمه : انتا فين ومجتش لي ومش بترد عليا
انا : اي اي اي واحده واحده تعبان بس انهرده
راحت ضحكت ضاحكه كدا قلتلي لي من امبارح
قولتلها لا خدت برد منا كونت قالع وقدام التكيف 😹😹
وفضلنا نضحك وكلام وسخ بقا من القلبك يحبو
قفلت معاها وقمت وفطرت لقيت التلفون بيرن
انا : مش هخلص
كان كلوشا
انا : اي يابا
كلوشا : انتا فين
انا : ف البيت
كلوشا كويس خمس داقيق واكون عندك
انا : طيب
ونا ناسي انو هيجيب الحاردات انهرده
حالي وكان معاه جيش مش جاردات ناس يعني انا خوفت منهم
كلوشا : عرفني عليهم وعرفني علي صقر والاسد والديب
ودول بنادمين اه بس نوع اخر ودول من رجاله كلوشا وهوما الهيمسكو الحراسه
الصقر هيكون مامن الشارع بتاع الفيلا والمداخل كلها من برا ومحوط الفيلا
والاسد من جوا الفيلا والديب معايا ف اي حتا اروحا
اتعرفت عليهم وفضلت اهزر معاهم وطبعا كانتا الجاردات اخدت وضعها بس كنا رجاله الديب من رجلتنا رجاله مبتخفش من حاجه اسمها موت نهائي ولا الجاردات كمان كان جايب ناس فاقده
شكرت كلوشا ومشي ونا دخلت البيت وكل البيت واقفلي
انتها الحرء الرابع

الجزء الخامس :

انا : ولله مقادر اتلكم كتير انا خايف عليكي وبامنكو
امي : لا في حاجه انا مش مستريحه
انا : ياستي ولله متخافيش مفيش حاجه بي يلا نشوف الغدا وندوق طعم الاكل من ايدهم
ودخلنا كلنا وكان اسلام وكريم بيبصولي بصات مريبه وبعت لكل واحد فيهم مسدج اننا هنقوم نقعد عند البسين
وفعلا خلصنا ونا قومت وهما جم معايا
كريم : في اي يامحمد
انا : اهدو وهفهمكم كل حاجه
حكتلهم كل حاجه وكانو خايفين عليا
انا : بقولكلو اي اي وايمو تشتغلو معايا انتو دماغكو حلوه برضو ف شغل البرمجه
بصو لبعض وسكتو ولقيتهم وافقو وعرفت سامح باشا ورحب بالفكره وقلي هوما اهلك وهيكونو محل ثقه ليك ودخلت الفيلا وراح كريم نزل واسلام راح الشغل حالو مكالمه وقالولو يجي ضاروري انا هنا مصدقت روحت طالع قوضي ورنيت علي چني
وحت واقفلت الباب وهوما تحت ونا طبعا مش متوصي عامل كام اوضه كدا معمولين عازل صوت ومنهم اوضتي وقلتها انا عارف بالي بيحصل بينك انتي ومريم
چني اتخضت وقلتي اي انتا عرفت منين
ووريتها الفديو ونا قولتلها انا عاوز مريم
چني : انتا لو ندهت عليها وقلتها تعالي انيكك هتيجي جاري هيا عاوزاك اصلا قولتها لا مش هتبقا حلوه قومي اقلعي قلعت چني وانا زبي واقف ليها ومدي تعظيم سلام
چني : اااااه كان وحشني اوووي
راحت فضلت تمص فيه وراحت راكبه علي زبي قولتلها رني عليها خليكي تيجي عن الاوضه بتاعتي دلوات وفعلا كلمتها ومريم ف دقيقه كانت عند الاوضه وبتخبط چني فتخت وهيا ملط مريم طبعا زقيتها وشفتني قاعد ع الكرسي ملط اتهبلت وشافت زبري وهوا واقف اتهبلت اكتر ونزلت تجري تمص فيه من غي اي مقدمات ونا بدات اروح منها ف عالم تاني من مصها وروحت مقومها واديتها قلم علي وشها وشتمتها وفرحت اوووي عوفت انها بتحب كدا ورحت مقلعها ونسينا ان امي تحت وراحت راكبه علي زي بكسها حتا مستنش السحو او حتا نعمل اي حاجه وبدات
ااااااااه اااااح انا كان نفسي فيك من زمان اااااه نيك نيك اختك الشرموطه اللبوه
ونا مش راحم واضربها اسبنكات علي طيزها وقولها خدو ياشرموطه وهنا شفت الخيال واقف ورا الباب مكدبتش خبر روحت زاقق اختي وجريت علي الباب لقيت امي ف وشي وكانت مطلعه بزها وكانت بتفرك ف كسها واتصدمت مني وروحت شاددها من ايدها دخلتها وقفلت الباب وسلت المفتاح
وتنتهي الحزء الخامس


الحزء السادس :

انتي شوفتينا ازاي امي من الصدمه كانت ساكته وشاورت علي مكان المفتاح روحت مقرب منها ومريم وچني بصو لبعض وفرحو ونا اخدت امي ف بوسه طويله وراحت مريم جرت وراحت جابت زب صناعي وكلبشات من الاوضه بتاعتها وجت كلبشت چني ف السرير من اديها ورجليها ونيماها علي بطنها وامي شافت كل دا ومصدومه
انا : ركزي معايا انا روحت بوستها وفلت اقفش ف بزها وقلعتها الجلابيه الكانت لبسها وكانت مش لابسه برا بس كانت لابسه اندر اسود روحت جبتو علي جمب وقعد علي ركبي وفصلت الحي وهيا عماله تزق فيا عليها عشان اكلمل عند مريم وچني مريم كانت راكبه چني وعماله تنزل ف خرم طيزها وسعتهولها وفضلت تنيك فيها وعماله تصربها بكرباك علي طيزها وتشتمها وتوطي بصرها علي ظهرها وتاخد منها بوسه وتضربها علي وشها وچني ف دنيا تانيه انا وامي روحت منيم امي علي الكنبه ونزلت زبي عن فتحت كسها وفصلت افرش فيها وهيا ااااااه اححححح مش قاده دخلو راحت مريم بتقول عاوزه ابنك يانيك ياسرموطه دانتو ليلتكو معايا سوده انتي وچني بعد كدا مس هبطل نيك فيكو امي خلاص اترعشت ونزلت عصلها روحت نازل بزبي ف كسها وكان صيق شويه لان كانت مش بتتناك من فتره كبيرهودخلت نصو وسبتو اخدت عليه ودخلت زبي كلو وفضلت تصوت وتعيط ااااااااه حرااام عليك انتا كدا هتشقني براحه وسبت شويه وبعد كدا استغلت عليها وعمال انيك فيها وراحت مريم فكت چني وجت عند امها وجابت فزلين ودهنت صباعها وشورلتي اني انا اكون تحت وهيا فوقي روحت اخد امي علي السرير مكان چني ونا تحتها وهيا بتتنطط وراحت مريم خلتها مالت عليا وبزعا ف وسي ونا ارضع وهيا شغاله صويت اااااااااه زيك حلو اوووي يامحمد نيكني نيكني جامد انا لبوه
مريم: متخفيش هتظبطي
راحت راشقه صباعها كلو ف خرم طيز امها وفضلت تطلعو وتدخلو وامي بدات تتوجع بس مستمتعه ومريم دخلت اتاني والتالت وفتحت خرم طيزها وحطت الزب الصناعي علي خرم طيزها وامي واقفت تنطيط وشافتطه زبي كلو ف كسها وبتقفل عليه ونا معتش قادر راحت مريم مره واحده راشقه الزبر ف طيزها وامي صووتت صويت ااااااااااااااااااه ياولاد الكلب همووووت مش قادره كفاااااايه فضلنا ننيك فيها لغايت مترعشت وجابت عسلها واترمت وجت چني بقا
چني : محمد عاوزه زي ماماا
انا : تعالي ياقلبي راحط جت نتطط علي زبي وطبعا مريم مش بتتوصي واحت راشقه الزب وچني تتاوه ااااااه ااااااح احساس حلو اوي اني اتناك من زبرين اااااااح نيكوني كمان انا خلاص هجيب يشراميط
هوام هات علي وشنا وقمت واقفت والتلاته تحت مني وفلضت اادعك زبي لغايت مجبت كميه لبن غرقت وشوشهم وفضلو يلحسو وشوس بعض ونا سبتهم وفردت ظهري علي السرير وروحت ف النوم صحيت الصبح ونا لوحدي ف الاوضه دخلت خدت الدس بافتح الفون لقيت الساعه٣ العصر قولت احاااا انا كل دا نايم ومش عارف لي حالي فضول افتح كاميرك اوضه مريم عاوز افهم اي كل الحجات العندها دي وطبعا كريم واسلام ف شغلهم فتحت وهنا اتصدمت
انتها الحزء الخامس

الحزء السادس :

اتصدمت من الشوفتو
مريم ماسكه اسماء ومريم الخدامين وسيباهم ف وضع الدوجي ومدخله ظبر صناعي ف خرم طيز اسماء وبتدل علي خرم طيزه وشويه كسها ومريم كذالك الامر ونا هنا مزهول قولت لا مش هسيبها لوحدها قومت روحت للاوضه وكان معايا مفتاح اختياطي انا معايا مفاتيح كل الاوض وفتحت واتصدمو مني حاولي ينزلو بس اختي كانت مكلبشاهم ونا روح قالع وزبي واقف مترين وهنا مريم شافتني اتصدمت وفضلت تقول لا لا بلاش كبير اوووي ونا ميمعتها روحت راشق زبي ف كسها وفضلت اديها واضربها علي طيزهاا وهيا اااااااااه كفايه حرام عليك انا مش قدك من اختي مريم وهيا بتنيك اسماء هيجيني اكتر روخت ورا ختي وراشق زبي ف طيزها طلع منها صويت اااااااااااه يخربيتك حراااام اااااح ونا واقفت بس وراها وهيا فضلت وايحه جايه مبين تنيك اسما وبتتناك مني وفضلنا كدا روحت خلتها تنيك مريم واخدت اسماء ونزلت لبني ف طيزها وقعدت جمبهم وكانو مبسوطين اوي ونا كمان روحت لابس وسبتهم ودخلت اوضتي اهد دش وخلصت وفوني رن وكانت ياسمين

ياسمين : انا خدتلك معاد مع بابا بكرا
انا : ماشي ياقلبي
انا كدا كدا كونت معرف اهلي علي الحوار دا وعدي اليوم بعد كدا عادي
وعرفت سامح باشا اني وايح اقراء فاتحه وباركلي وفرحلي اوووي قلي بس اتجوز ونا اعملك فرح محدش شافو قبل كدا
وخلصت معاه ونمت صحيت الصبح علي حاجه سخه اوووي ف زبي لقيت مريم بتمص زبي وعريانه وچني عريان واول مشفتني صحيت جرت قعدت علي وشي بكسها انا مسكتش فضلت الحس لغايت مترعشت وجابت عسلها وبدلو هيا ومريم وهنا انا ببقا عنيف مع مريم لانها بتحب العنف وجابت عسلها ونا نطرت لبني ف برق چني وقعدت هيا ومريم يبوسو بعض وقامو لبسو وقالولي قوم ياعريس عشان تفطر
وقمت فطرت نزلت لقيت امي لابسه جلابيه ضيقه عليها وطبعا حزرتهم من لبسهم عشان في رجاله بره وسمعو الكلام وفطرنا وعدت الساعه وجه كريم واسلام بدري من شغلهم طبعا ونا لبست بدله ورحنا وكل واحد معاه عربيه وطلعنا البيت واستقبلنا حمايه
ومراتو وكانت ملفايه اي قشطه وبنتو سمر عندها ١٨سنه بس مش باين عليها زي امخا بس علي صغير دخلت واتفقنا وطلعت العروسه وقرينا الفتحه ولبستها دبلتها واتفقنا علي الجواز بعد شهر وهتقعد معايا ف الفيلا وبرضو مريم عماله تبص علي ياسمين شويه وعلي اختاها شويه وخلصنا وروحت واخدت ياسمين اخرجها وخرجنا وزنقتهت ف العربيه تحسيس وتقفيش وبوس وهيا قلتلي مفيش اكتر من كدا
انا : !!!!!!
ياسمين : متستغربس عاوزه يبقا في اشتياق كمان شهر لما نتجوز
انا : انتي شايفه كدا
صحكت
انا : اشطا ماشي ياقلبي برحتك
وخلصنا وروحتها وتاني يوم نزلت الشركه وطبعا استقبلني سامح باشا بحضن وكان فرحان اوي وخالد كلمني ع التلفون وباركلي وكان فرحان وفاطمه بركتلي وكانت زعلانه شويه
انا : فاطمه تعالي المكتب
جت فاطمه وواقفت قدامي
فاطمه : ايوا يامحمد
انا : مالك حسيتك زعلتي لما عرفتي اني خطبت وهتحوز كمان شهر
فاطمه : انتا هتبطل تعمل معايا حاجه
انا قومت وقلت انا يابنتي
انا مقدرش استغني عنك ياحميل ولو اتجوزت هجيبك مع مراتي يتقلبي ف سرير واحد ضحكت وفرحتك اوي
انا : يلا علي شغلك
وعيا بتلف روحت صاربها علي طيزها وراحت نطت
فاطمه : اي براحه مش قدك انا
انا : اه يامدلع يلا ابت بلاش موحن
بصتلي باصه مغريه اوي وطلعت
انتها الجزء السادس

الجزء السابع :
سامح باشا دخل عليا المكتب وراح قاعد معايا
سامح باشا :مش عاوز افكرك انهرده هنيلم الشحنه
انا : تما ياباشا معاك لو علي موت
سامح باشا : عارف يامحمد انك قدها ونصيبك ف العمليه دي هيبقا ضعف الخدتو العمليه الفاتت بس تعدي
انا : هتعدي
ومشي سامح باشا وطبعا محدش فينا هيروح غير بعد منسلم الشحنه وحالي رساله علي الواتس من تامر هنخلي اسمو تامر
تامر : محمد كل حاجه عن رياض الملطي
هوا ملطي فعلا يامحمد اشمعنا قلي خش علي يستم الكاميرات ف الفيلا وهتعرف
انا : تمام
قولت مش واقتو وعرفت الباشا وقلتلو هشوف الدنيا بس نخلص وجي معاد تسليم الشحنه وسلمنا واستلمنا وهنا بداء الدك رجالت رياضرهجمت بس كونا مامنين نفسنا وخلصنا عليهم ومحدش فينا انصاب ولا انا ولا الباشا بس في ناس ماتت من عندنا بس مش كتير يتعدو علي الصوابع اليدين الاتنين لان احنا ناسنا متدربه اكتر من قوت 999 بتاعت الجيش ومشينا وروحنا الفيلا ف الطريق الصحراوي ونزلنا وعلجنا الناس ودفنا الباقي وطبعا كان الباشا بعت ناس ترح لاسر الرجاله تديها فلوس وداني ٧ملوين دولار
انا : من ايد منعدمهاش ياباشا
سامح باشا : فاكر لما كونت رافض اديك معايا علالموت اهو
وضحكنا واخدت الفلوس ومشيت وروحت نمت وطبعا بصي علي الكميرات وكانو كلو نايم ونمت انا كمان بعد مكلمت ياسمين واتس نمت صحيت الساعه ٨ونص علي مكالمه واحد بيهددني ونا عرفت انو رياض
انا : خلصت
رياض : مش هسيبك
انا : ولا انا هسيبك وهتشوف هعمل فيك اي يابن الوسخه روحت قافل فوشو وفوقت كدا روحت الشركه وفطرت هناك وقعدت علي الاب ودخلت علي سستم كاميرات فيلا رياض وشوفت الصدمه
خخخخخخخخخ احااااااا اي دا دا انتا طلعت حكايتك حكاية انتهاء الحزء السابع


الجزء الثامن والاخير في السلسله التانيه :
خخخخخخخخ احااااااا اي داانتا طلعت حكايتك حكايه اي دا وفتحت التسجيلات رياض عندو ولدين وبنتين ومتحوزين كلهم وقاعدين معاه ف الفيلا واحطت ف اوضهم كاميرات وعليها كل حاجه ليهم يعني بنتو وهيا بتتناك من جوزها وعيالو وهما بينيكو مراتتهم بس الغريب ان عيالو بيعملو حفلات تبديل ويبدلو مراتتهم وهما ف نفس الاوضه احااا اي دا كمان كاميرا ف الاوضه عندو وفتحت تسجيل عشوائي ولقيتو قاعد مع مراتو وكانت لبوه اوي وجسمها زي ساره جي ولابسه اميس نوم اسود قصير مغطي طيزها بالعفيه وشويه وواحد دخل عليهم ورياض قعد ع الكرسي ومراتو فضلت تبوس ف الراجل وبداء ينكها ورياض مطلع زبو وكان صغير وبيضرب عشره علي مراتو والراجل جابهم ف خرم طيز مراتو وفديو تاني لي مراتو وكانت مع اتنين وكانو فشخينها ونكوها ف كل حاجه واحد جابهم ف بوقها والتاني ف خرم طيزها رياض بيتفرج روحت حفظت كل الفديوهات دي اي دا احااا عجله ياعرص كمان
فديو لمرات رياض ولابسه زب صناعي وبتنيك رياض وبنتو موجوده احاا وبتتفرج علي ابويها لا دانتا وقعت ومحدش سما عليك شكرت التيم بتاعي قولتلهم قريب هجيبكو عندي بس بظبط المكان روحت باعت ب سامح باشا كل الفدويهات علي الواتس واتفاجئ و ربع ساعه وكان جالي
سامح باشا : احا اي دا يامحمد
انا : انا متفاجئ زي زيك
سامح باشا : هنعمل اي
انا : ثانيه ياباشا
روحت فاتح الاب وجالي سامح باسا واقف جمبي ومركز ونا عملت رقم فيك وبعت ل وياض فديو ليه وهوا بيتناك من مراتو قدام بنتو وفديو ومراتو بتتناك من اتنين وفدو تبادل لعيالو وفديو بنتو وجوزها
سامح باشا: طب وبعدين
انا : اتقل علي الرز
سامح باشا : بصلي اوووي
انا : انا جعان اوي
سامح باشا: صحك وسبني ومشي
قلي لو في جديد بلغني
نا : تمام
روحت البيت ونا بكلم ياسمين وبنهزر لقيت رساله من رياض قفلت بسرعه مع ياسمين
الرساله
انتا مين وجبت الحجات دي منين انا مش هسيبك وفضل برن ونا اكنسل
دخلتلو واتس بقا
انا : لالالا العصبيه مش حلوه لواحد ف موقفك دا دلوات خالص
رياض : عايز اي
انا : افشخك انتا ومراتك وبنت ومرتات عيالك
رياض : انا مش هسيبك
انا : ونا هفضحك وانزل بقيت الفديوهات
لقيتو سكت وقلي لا هنتفاهم
انا : ايوا كدا عاوزك حلو
هديك لوكيشن تجيلي عليه انتا ومراتك وبنتك دلواتي
بعتو وكلمت كلوشا
انا : كلوشا عاوز اروح حتا امان حالا
وهظبطك
كلوشا : قلي هتقتل
انا : احتمال كبير يبقا في اشتباك
كلوشا : حصل وبعتلي لوكيشن
دخلت بعتو ل رياض وقلتلو علي الساعه ١ بليل تكون هناك
انا : كلوشا
كلوشا : اي
انا :عاوز قناصين وناس كتير تامين
كالوشا : طب مترسيني
انا : لما اجي احكيلك
قفلت معاه ولقيت رد الرساله من رياض تمام
انا : لو لقيت منك غدر متزعلش
انا وصلت لكلوشا : قولتلو عاوز كل الرجاله لابسه مسكات
ونتا ونا كمان
كلوشا: قلي حاضر
وحضرت الماسكات
وضلنا قاعدين وسمعنا ضرب نار
انا: الزبون غدر
انا كونت فهمت كلوشا
كلوشا قلي خليك هنا وطلع
لبست الماسك وقعدت ف نص المغزن وخاطت رجل علي رجل وماسك سلاح
دخل كالوشا ومعاه رياض ومراتو وبنتو بعد مصفو رجاله رياض وراحو جايوهم
انا : ياهلا ياهلا هوا انا مش قولتلك بلاش غدر
رياض:……
انا : ساكت ياعني خايف
رياض : …..
السكوت علامت الرضا
مرات رياض اسمه رانيا
رنيا : احنا هنا لي ومين دول يارياض وبنتها خايفه ومش بتتكلم
انا : انا افهمك ياهنم
ووريتها الفديوهات وعرفتها بكل حاجه هيا وبنتهافضلت تشمت فيه
رانيا : ياراجل ياخول يناقص بتورنا وبتصور عيالك ياعرص وبتصورني ونا بتناك من رجاله وبتورني ونا بنيكك
وبنتو بدات تتكلم
ايمان: تصدق انتا اب عرص وحلال فيك البيحصل دا
انا : ششششششش مش عاوز اسمع صوت تاني
يارجاله اربطو استاذ رياض عريان
الرجاله ربطتو وهنا مراتو وبنتو اتفاجئو ب الحجات الجايبها وبطلبي ورحبو بيه اوي

وهنا تنتهي السلسله التانيه وياريت الاقي تقدير ودعم عشان السلسه التالته فيها دعفله ونيك ودعك وساديه ورمانسي ودياثه وكل حاجه انتظر ال سلسه الثالثه بااااي♥️
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Youn, nayel ahmed, بونو و 17 آخرين
وهنا عزيزي المتابع نبداء احداث السلسه الثانيه من قصتنا الجميله

وقفت السلسة الاولي علي ان امي طلعتمن عند جارتنا سماح تعبانه

الجزء الاول : يلا بيا 😉

چني : طب هنعمل اي
انا : انا هتصرف
چني : هوا بجد انتا هتجيب فيلا
انا : اه وهكلم اختك مريم تيجي تعيش معانا
چني : ممممم ماشي
اختي فرحت اووي انا قولت اختي فرحت عشان اختهاهتقعد معاها بس طلع ان في حاجات كتير انا مكونتش عارف عنها حاجه بس الاحداث الجايه جاميله انتظرو
تلفوني رن
انا :ايياعم محسن عامل اي
محسن : انا تمام ياخويا انتا عامل اي
انا : تمام ولله اي عملتلي اي
محسن : عيب عليك جبتلك فيلا ف التجمع ولا اروع
انا : برافو عليك
محسن : لو عاوز تخلص دلوات الراجل تحت ايدي
انا : جايلك انتا هناك
محسن : دقيقه واكون هنا
روحت وخلصت ف الفيلا وشوفتها حاجه كدا جمداااان وخدت عربيتي وروحت لقيت امي واختي قاعدين روحت قلتلهم لمو حجتكو ونا كلمت مريم وكلمت جوزها واقنعتهم طبعا چني فرحت عشان الفيلا وعشان مريم بالاكتر وقامو لمو هدومهم واتغدينا وجات بعد الساعه ١٠ كدا هنسمي جوز چني كريم وجوز مريم اسلام
وهنا
دخل كريم وقعد لاقي شنط محطوطه
كريم: اي دا في اي
چني : هنمشي من البيت دا خلاص محمد جاب فيلا
كريم : طيب احنا ازاي نروح معاهم احنا هنقعد ف حته تانيه
وطبعا انا اتدخلت واقنعتو وخدنا حجتنا ونزلنا واخدتهم ف العربيه ورحت الفيلا
وكانو مش مصدقين نفسم
انا : هروح شغلي تكونو ظبطو دنيتكم
ومشيت ودخلت الشركه ورايح مكتبي ودخلت عليا فاطمه السكرتيره لابسه جيبه قصيره لفوق الركبه ومفتوحه من الجمبين حتا صغيره ولابسه اميص ابيض بزازها هتنط منهم ونا واقف وهيا بتكلمني ونا عيني متشلتش من علي بزازها وهيا جسمها ابيض حاجه كدا تزغلل العين وزي مقولتلكو هيا شبه انجيلا وايت
فاطمه : استاذ محمد
انا : ممم ايوا ياقلبي
فاطمه اتكسفت كدا
فاطمه : هتحتاج حاجه تشربها
انا : شويه قهوه مظبوط
فاطمة : حاضر
لفت وشها ومشت بتتاصع ونا عيني خرمت طيزها عماله تتهز ف كل خطوه زبي واقف نص واقفه ودخلت مكتبي
والباب خبط
انا : ادخل
فاطمه : القهوه
وبتحط القهوه وطبعا بتوطي وشفت البرا كونت هتجنن لونها احمر وحاسس ان بزها هينط ف وشي ونا زبي واقف خلاص علي اخرو
فاطمه : محتاج حاجه تانيه ياستاذ محمد
انا : طول منا وانتي لوحدنا بلاش استاذ دي
فاطمه : حاضر ياستاا…. حاضر يامحمد
انا : ايوا كدا
ضحكت صحكه خفيفه ومشت ونا طبعا عيني متشلتش من علي جسمها
وخمس دقايق وفجاءه لقيت صوت عالي من مكت محسن باشا وحاجه اتخبطت
جريت علي المكتب ودخلت من غير مخبط لقيت واحد واقف قدام مكتب استاذ سامح وبيهددو
ولف وشي لقاني وراه وهددني وبصلو سامح باشا وضحك وقلي محمد اتعامل معاه وخرجو برا انا من غير مفكر روحت ماسك ايدو ولويتها وخرجتو للامن وطلعوه برا ونا معرفش مين دا
سامح باشا: لازم نامن نفسنا الفتره الجايه
انا : لي ياباشا ومين دا
سامح : دا اكبر عدو لينا ومش هيسكت
انا : طب والعمل معاه اي
سامح باشا : دي بتعتك بقا انتا و التيم بتاعك انا عاوز كل حاجه عنو
انا فهمتو انو عاوزني ف شغل هكر
انا : اعتبرو حصل بس في حاجه
سامح باشا : ممم
انا : هظبط مكان اشتغل منو
سامح باشا : شوف وهات المكان واشتغل ونا معاك بالفلوس واي حاجه عاوزها ومبروك الفيلا
انا : شكرا ياباشا عاوز منك طلب ياباشا
سامح : من غير متستاذن قول علي طول
انا : عاوز ناس من رجلتنا تكون توب وهجيب غليهم جردات ورجلتنا هيا تبقا ماسكه تامين الفيلا
سامح : مفيش مشكله كل الرجاله تحت امرك
هاخدك انهرده وتتعرف علي كلو وهنا يعرفوك
انا : تمام
مشيت من عند سامح باشا روحت مكتبي لقيت تلفوني بيرن اختي مريم
انا : اي يامريوم
مريم : انتا فين ياحبيبي
انا : ف الشغل
مريم : طب متيجي تاخدني انا وجوزي عشان معانا حجات كتير
انا : مسافت السكه
ونزلت جبت مريم ووديتها الفيلا وطعا دخلت لقيت كريم وچني قاعدين علي حمام السباحه چني اول مشافت مريم داخله جرت عليها خادتها بلحضن وسلمو وسلمت علي ماما وكريم سلم علي اسلام وتمام ولقيت چني بتوشوش مريم وضحكو ضحكه خبيثه انا اخدت بالي قولت لازم عرف في
فلااااااش باااااك
قبل معرفهم اني اخدت الفيلا كونت ركبت كميرات صوت وصوره ف كل حتا ف الفيلا ومش باينين
وتنتهي احداث الجزء الاول


الجزء التاني :


نوجع تاني للاحداث
انا ضحكت ضحكه صفرا لاني هعرف هعرف ومعتش في حاجه هتخفي عليا
علي قد منا سني صغير ٢٠ سنه بس دماغي كبيره اوي ومكنش يبان من شكل جسمي اني صغير
كلمت سامح باشا قولتلو انا جايلك
نزلت روحت الشركه وطلعنا ع الفيلا بتاعت سامح باسا ع الطريق الصحراوي وهيا جوا ف الصحرا شويه ودخلنا ونزلنا تحت الفيلا وعرفني ع الرجاله وعرفني علي كلوشا
كلوشا : محمد باشا تحت امرك
انا : بلاش باشا دي اسمي محمد بس
كلوشا : ماشي يامحمد انا ورجلتي معاك
انا : بوص هتجبلي رجاله تكون بتثق فيهم جدااااا جدااا ياكلوشا انا معنديش مجال للغلط
كلوشاز: عيب يامحمد انا عندي رجاله تفوتف الحديد
انا : ودا المطلوب عاوزك تكلم شركه امن تجيبلي جاردات واسلحه ليهم وعاوزك تيجي تشوف الفيلا عشان تعرف انتا هتجيب قد اي وهتيجي معايا دلوات
كلوشا : تمام
انا : انا عاوز اصحي الصبح الاقي كل حاجه تمام والجاردات استلمت
كلوشا : اديني بس يومين طيب
انا : طيب معاك يومين
كلوشا : متقلقش
مشينا انا وسامح باشا وروحت لقيت ان اجواز اخواتي قاعدين مع بعض علي البسين وامي ف اوضيتها خبط عليها وسلمت عليها وقولتلها هجبلك خدم هنا مش عاوز حد يحط ايدو ف اي حاجه
امي : لي يابني واحنا روحنا فين
انا : لا ياقلبي انتي ياسكرا تفضلي قاعده كدا ملكه
امي : صحكت وقلتلي ماشي
مشيت من عند امي وسمعت صوت كدا من عند اوضة چني وصمعت صوت همهمه وروحت علي اوضتي علي طول وفتحت الفون وفتحت الكميرات علي اوضه چني وهنا اتصدمت
انا : احااا طب ازاي ياشراميط
واتفاجئت من المنظر اختي چني نايمه علي بطنها ومريم لبسا زب صناعي ونزله فيها نيك ومش رحماها عشان كدا اختي چني فرحت لما مريم هتيجي تعيش معانا
عند چني ومريم ف الاوضه
مريم : خدي ياشرمووووطه خدي
چني : ااااه اححححح جامد يامريم ارزعي جتمد
مريم : برزع اهو يالبوه اي مش شبعانه احححح
راحت چني شخرررت خخخخخخ اححححح واترعشت وراحت مريم بعدت عنها وجايت چني عسلها وطبعا مريم متوصتش نزلت تنهش كس اختها وباين علي مريم بس الساديه
وفضلت تاكل كس چني مش بتلحسو وتضربها علي فرده طيزها وراحت وقفت وجابت چني وقعدتها علي ركبها
مريم : دوقي يالبوه طعم كسك
چني بقت استاذه ف المص واستغربت مريم
مريم : اي يالبوه مكونتيش بتعرفي تمصي يعني راحت ضرباها قلمين علي وشها
چني : اخوكي علمني
مريم : مصدومه وبعدت الزب عن بق چني
مريم : انتي بتقولي اي ياشرموطه
چني : هحكيلك بعدين تعالي
مريم : بتمصي لخوكيرطب خدي ياشرموطه
راحت حطا الزب ف بوقها وفضلت تضربها علي وشها وتضرب بزازها لغايت ماحمرو وكانت چني مبسوطه اوي ومريم تشتمها راحت مريم قاعده علي الكري وجايت اختها تقعد علي الزب وتتنطط عليه وفعلا طلعت چني علي طول وهيا بتتنطط مريم خدي زب اخوكي يافاجره بتتناكي من محمد دنا هفشخك ومتعرفنيش ونتبادل عليه وينكني معاكي
نرجع ليا انا سمعت كدا اتصدمت مريم نفسها تتناك مني
نرجع تاني عند مريم وچني
چنا جابت تاني وكانت عاوزه تنيك مريم بس مريم قالتها لا انا مش هتناك غير من اخوكي وهجيبو يعني هجيبو بدل الخول جوزي
انا اتصدمت من رد اختي مريم ونا طبعا بتاعي زي الاسد وملعو وعمال ادعك فيه ولا حظت حد بيبص من ورا الباب محطتش ف بالي روحت جايب لبني ونمت
الصبح
صحيت علي ايد عماله تحسس علي دماغي قومت لقيته مريم ولابسه ترنج مبين كل حاجه
مريم : مش يلا عشان تفطر ياحبيبي
وبتقولها بدلع
انا : طيب قايم
وطبعا قايم من النوم بتاعي هينفجر واتعمدت ابينو قدامها لقيتها علي شفايفها وطلعت وبتتاصع ونا مركز مع طيزها
وفتحت تلفوني كلمت كلوشا
كلوشا : اي يامعلم عامل اي
انا : تمام ياحبيب اخوك
كلوشا : اي ياخويا في حاجه اجيلك
انا : لالا. انا عاوز خدامين بنات هنا عاوز ٥ بنات ٢ طبخ و٣ يخدمو
كلوشا : سهله انهرده العصر يكونو عندك وهدومهم معاهم
ان : تمام اوي كدا بدات تفهم اني بحب انجز طلباتي ياصحبي
كلوشا : عيب عليك يامحمد ولسا هتشوف سرعه في الاداء 😹
هزرنا شويه وقفلت وقمت افطر والدنيا مش عادي بس لقيت امي بتبص من تحت ل تحت علي زي انا مبينتش اني شايفها وحسيت انها هيا الكانت بتبوص من ورا الباب عليا امبارح هيكون مين
انا : طيب انا نازل عاوزين حاجه
روحت نازل وروحت الشركه الساعه ٨ونص وروحت وكانت فاطمه لبسا طقم بنطلون جلد اسود من بتوع افلام السكس وتيشرت ابيض ضيق ونا مقدرتش امسك نفي
انا : فاطمه بزعيق
فاطمه اتخصت ولفتلي
فاطمه : استاذ كريم في اي
انا : ورايا ع المكتب
طبعا هيا خايفه دخلنا المكتب
انا : اقفلي المكتب راح سامح باشا رن عليا وقلي تعالي عايزك
انا : حظك اياكي تتحركي من هنا فاهمه بعصبيه وهيا كانت هتعيط
فاطمه : حا.. حاضر
روحت ل سامح باشا
سامح باشا : اي يابطل عامل اي
انا : تمام ولله الحمد لله
سامح باشا : عندي ليك خبرين
انا : قول ياباشا
سامح : في شحنه بكرا لازم تتسلم بس لازم نامن نفسنا من الاهبل ساهر
ودا اسم الراجل الهدد سامح باشا وهددني
انا : قولتلو متقلقش ياباشا وانشاء لله ساعه ولا حاجه ويكون عندي عليه كل حاجه
فلاااش باك
ونا رايح علي الشركه كلمت العربي من التيم بتاعي وقلتلو كل المعلومات وقلي عنيا كل حاجه هتكون عندك
نرجع تاني
سامح باشا : **** ينور عليك يامحمد مش بقولك بطل
انا : كدا لسا خبر
سامح باشا : انا هجيب سكرتيره جديده ليا وخد فاطمه تبقا السكرتيره بتاعتك
انا فرحت وهوا اخد بالو ضحك قلي عيش بقا انتا وقدراتك هوا فهمني
انا : تسلم ياباشا طب استاذن انا
ومشيت دخلت مكتبي وفاطمه لسا واقفه
روحت داخل ورازع الباب ورايا وقافله ب الترباس انا واقف وراها
انا : اي النتي لبساه دا
فاطمه : انا ..ا..اسفه ولله معرفش انك بتضايق
انا : بس اقولك الطقم هياكل منك حتا وروحت ضاحك😹
هيا عيطت ونا خدتها ف حضني وقلتلها خلاص بقا انا بهزر وهيا خبطتني ف كتفي مدا وبتتدلع
انا : روحت رافع وشها وقولتلها وريني كدا الروج دا روحت واخد بوووسه طويله وهيا بتقاوم
انتخا الحزء الثاني

الجزء التالت :

وهيا بتقاوم ونا روحت منزل ايدي ل كسها وبدعك من فوق البنطلون وهيا المقاومه بدات تهدا وروحت رافع التيشرت بتاعها وطهر قدامي بزازها زي المدافع ولابسه برا سوده صفرت من جمالها روحت منزل البرا وبانلي حلماتها الوردي قدامي وروحت امص فيهم واكلهم وهيا
فاطمه : اااااه براحه يامحمد طيب برااحه عليا
ونا ولا هنا نازل مص فيها بتاع ١٠ دقايق وروحت مقلعها البنطولن وكلنت لابسه اندر اسود وروحت منزلو وهنا شوفت كس شفراته مبطرخه ووردي ومنتوف مفيهوش شعرايه روحت نازل عليها لحس وهيا تمسك وشي وتزقني عليها وعماله تتااوه
ااااه كمان الحس كمان بتلحي حلو اوووي
روحت سايبها وطالع بايسها ومنزلها علي ركبتها راحت منزله البنطولن والبكسر وهنا نط ف وشها زبي واتصدمت منو وقاللت
فاطمه : كل دا ليا
ان : اعملي النتي عاوزاه فيه
فضلت تمص فيه بتاع ١٠ دقايق وحسيت اني هجيب من ادائها في المص كانت ولا ممثلين البورنو وروحت عادها علي المكتب وخليتها توطي وبانلي خرم طيزها الاحمر روحت نازل الحس كسها وهيا اححححح اوووف كمان كمان متبعدش خااالص اوعي روحت طالع علي خرم طيزها ولحيتو وحطيت صابعي وكان صعب يخش لغايت مدخل هيا
ااااااااااه لا براحه مش قادره
وبدات ادخل التاني ف التالت وهيا ااااه براحه ونا بحاول اكتم بوقها عشان محدش يسمعنا بس كان في حد سمعنا نكمل
وبدات احط زبي علي خرم طيزها وبدات ادخلو وهيا لالالالااااااه ابعد ونا روحت شاحط نصو مره واحده جواها وكتمت بوقها ب ايدي وهيا صوتها مكتوووي ومش فاهم بتقول اي وبصوت
مممممممم اااااااااه لالالالالا انا فضلت سايبو لغايت متتعاود عليه وروحت حاطو كلو مره واحده وكاتم صوتها وهيا ممممممم اااااه احححححح
راحت عضت ايدي وقالت ابوس ايدك شيلو مش قادره وبتعيط انا فضلت سايبو لغايت متعاودت عليه راحت هيا بدات تتحرك بوسطها عليه تخرجو وتدخلو ونا بدات وصله نيك فضلت اكتر من نص ساعه
انا : هجيب يابنت المتناكه
فاطمه : جوايا جيب جوايا املاني
انا مكدبتش خبر وضربت نفوره لبن
وروحت ساند عليها بايدي كدا ونزلت بجسمي عليها ابوس ف رقبتها وهيات
فاطمه : ااااه اااااح سوخن اوووووي
وسبت بتاعي يطلع لوحدو من خرم طيزها وفضل خرم طيزها ينقط لبن علي الارض ونا روحت قاعد علي المكتب واديتها مناديل مسحت طيزها ومسحت الارض ولبست ونا لبست وعرفتها انها خلاص بقت معايا انا مش مع سامح باشا وهوا هيجيب حد تاني ليه هيا كانت عاوفه بس معرفتش تقولي عشان انا كونت اتعصبت عليها والباقي انتو عارفينو 😹
انتهاء الحزء التالت

الجزء الرابع :
خرجت فاطمه ومش قادره تمشي وطبعا كان في واحده قاعده برا وسامعه كل حاجه ومستنيه فاطمه تخلص
فاطمه : حضر.. حضرتك مين وبتاخد نفسها
البت : انا سهيله بس براحه كدا خدي نفسك مالك
فاطمه : لا مفيش حاجه اتفضلي عاوزه اي
سهيله : انا السكرتيره الجديده وقالولي اني اجي ل نائب صاحب الشركه الاول
فاطمه : حاضر ثانيه واحده ابلغو
رنت فاطمه عليا وقلتلي ان في واحده اسمها سهيله عاوزه تخش ليك
انا : خليها تخش
دخلت سوهيله وما ادراك منين سهيله حاجه كدا زي ايفا ادمز بظبط انا فضلت متنح كدا فيها
سهيله : ازي حضرتك يافندم
انا : انا فندم انتي الفندم اتفضلي اقعدي
ضحكت وقعدت
سهيله : انا هنا عشان الشغل الحدي انا السكرتيره
انا : انتي نورتي الشكره
سهيله : شمرا جدااا ليك
انا : قوليلي بقا انتي اي
سهيله !!!؟
انا : يعني متجوزه ولا لا وعندك كام سنه
سهيله بتديني فايل اخدتو
انا : عاوز اسمع منك
سهيله : انا مطلقه عندي ولد وبنت وعندي ٣٤سنه
انا : عز الطلب
سهيله :افندم !؟
انا : لا كملي
حكيتلي قصه حياتها ونا قولتها تمام انتي معانا من بكرا وفرحت الساعه كانت جت ٢ ونص كدا تلفوني رن
انا : اي يامعلم
كلوشا : تمام يامحمد جاهزين ومعايه انتا فين
انا : انا هنزل من الشركه اهو
كلوشا : تمام
انا : بقولك ياكلوشا
كلوشا : اي
انا : هوما ابطال ولا
كلوشا فاهمني وقلي متقلقش قفلت معاه ودخلت لسامح باسا اشوفو لو عاوز حاجه ومشيت روحت ع البيت وعرفت كلوشا جالي
ودخل الفيلا انا استقبلتو ومعاه ٥ ابطال
الاولي وشبه انجيلا وايت واسمها ليلي برضو🙂عندها ٣٢ مطلقه رنا
الثانيه شبه ايلزا جين وكان عندها ٢٥ سنه ونا بحب الممثله دي رغم انها مش ميلف بس عسل مريم
التالته شبه براندي لاف وكان عندها ٢٥سنه برضو
الرابعه شبه اشلي ممثله ميلف ودي مانت عندها ٣٧ سنه اكبرهم ودي شيف ساره
الخامسه بقا ودي حاجه مدا شبه ماندي موزس وعندها ٢٦ سنه واسمها اسماء
اتعرفت عليهم وعرفوني وعرفتهم علي اهل البيت ولقيت نظرات من مريم ل مريم واسماء نظرات شهوانيه هوما خدو بالهم بس متكلموش وفضلو يبوصلها
انا تمام ياكلوشا تسلم ووريتهم الاوض بتاعتهم وقولتلهم ريحو لغايت بكرا تبداءو شغل وراحو الاوض ونامو وطبعا اختي مريم مش ساكته متابعه مريم واسماء بنظراتها انا بصراحه سخنت روحت سبتهم ودخلت الاوضه التلفون رن
انا : ياراجل بقالك اكتر من كام يوم مدهقتش
خالد : ياعم سيبني استجم شويه
انا : طب خد اخوك معاك
خالد : منتا فاهم مينفعش احنا التنين نسيب ابويا
انا : اي اخبار اليونان علي حسك
خالد : مليطه انا بنام اقوم اكون نايم مع واحده شكل
انا : لعيت معاك ياعم
خالد : لا انتا كدا هتقر انا هقفل وضحك
وقفلنا وجالي فون تاني وكان من ياسمين حبيبتي
اوصفلكو ياسمين هيا شبه بظبط لانا لورنز
فضلنا نحب ف بعض وسكسنا ف التلفون وقلتها تاخد معاد مع ابوها عاوز اتقدم فرحا جدا وقلتلي ماشي وقفلنا وروحت في النوم بصراحه نيكت فاطمه هددتني مصحتش غير تاني يوم الشاعه ١ الظهر وكان في مكلمات كتير من سامح باشا وفاطمه
رنيت علي سامح باشا
سامح باشا : انتا كويس يابني
انا : انا تمام لسا صاحي ولله وتعيان شويه جالي برد شكلي
سامح باشا : احيلك طيب واجبلك دكتور
انا :لا مش مستاهله
سامح باشا : خد اسبوع احازه
انا : لا انا هاجي بكرا عادي
سامح باشا : مش هكرر كلامي تاني يلا ريح
وقفلت معاه ورنيت علي فاطمه
فاطمه : انتا فين ومجتش لي ومش بترد عليا
انا : اي اي اي واحده واحده تعبان بس انهرده
راحت ضحكت ضاحكه كدا قلتلي لي من امبارح
قولتلها لا خدت برد منا كونت قالع وقدام التكيف 😹😹
وفضلنا نضحك وكلام وسخ بقا من القلبك يحبو
قفلت معاها وقمت وفطرت لقيت التلفون بيرن
انا : مش هخلص
كان كلوشا
انا : اي يابا
كلوشا : انتا فين
انا : ف البيت
كلوشا كويس خمس داقيق واكون عندك
انا : طيب
ونا ناسي انو هيجيب الحاردات انهرده
حالي وكان معاه جيش مش جاردات ناس يعني انا خوفت منهم
كلوشا : عرفني عليهم وعرفني علي صقر والاسد والديب
ودول بنادمين اه بس نوع اخر ودول من رجاله كلوشا وهوما الهيمسكو الحراسه
الصقر هيكون مامن الشارع بتاع الفيلا والمداخل كلها من برا ومحوط الفيلا
والاسد من جوا الفيلا والديب معايا ف اي حتا اروحا
اتعرفت عليهم وفضلت اهزر معاهم وطبعا كانتا الجاردات اخدت وضعها بس كنا رجاله الديب من رجلتنا رجاله مبتخفش من حاجه اسمها موت نهائي ولا الجاردات كمان كان جايب ناس فاقده
شكرت كلوشا ومشي ونا دخلت البيت وكل البيت واقفلي
انتها الحرء الرابع

الجزء الخامس :

انا : ولله مقادر اتلكم كتير انا خايف عليكي وبامنكو
امي : لا في حاجه انا مش مستريحه
انا : ياستي ولله متخافيش مفيش حاجه بي يلا نشوف الغدا وندوق طعم الاكل من ايدهم
ودخلنا كلنا وكان اسلام وكريم بيبصولي بصات مريبه وبعت لكل واحد فيهم مسدج اننا هنقوم نقعد عند البسين
وفعلا خلصنا ونا قومت وهما جم معايا
كريم : في اي يامحمد
انا : اهدو وهفهمكم كل حاجه
حكتلهم كل حاجه وكانو خايفين عليا
انا : بقولكلو اي اي وايمو تشتغلو معايا انتو دماغكو حلوه برضو ف شغل البرمجه
بصو لبعض وسكتو ولقيتهم وافقو وعرفت سامح باشا ورحب بالفكره وقلي هوما اهلك وهيكونو محل ثقه ليك ودخلت الفيلا وراح كريم نزل واسلام راح الشغل حالو مكالمه وقالولو يجي ضاروري انا هنا مصدقت روحت طالع قوضي ورنيت علي چني
وحت واقفلت الباب وهوما تحت ونا طبعا مش متوصي عامل كام اوضه كدا معمولين عازل صوت ومنهم اوضتي وقلتها انا عارف بالي بيحصل بينك انتي ومريم
چني اتخضت وقلتي اي انتا عرفت منين
ووريتها الفديو ونا قولتلها انا عاوز مريم
چني : انتا لو ندهت عليها وقلتها تعالي انيكك هتيجي جاري هيا عاوزاك اصلا قولتها لا مش هتبقا حلوه قومي اقلعي قلعت چني وانا زبي واقف ليها ومدي تعظيم سلام
چني : اااااه كان وحشني اوووي
راحت فضلت تمص فيه وراحت راكبه علي زبي قولتلها رني عليها خليكي تيجي عن الاوضه بتاعتي دلوات وفعلا كلمتها ومريم ف دقيقه كانت عند الاوضه وبتخبط چني فتخت وهيا ملط مريم طبعا زقيتها وشفتني قاعد ع الكرسي ملط اتهبلت وشافت زبري وهوا واقف اتهبلت اكتر ونزلت تجري تمص فيه من غي اي مقدمات ونا بدات اروح منها ف عالم تاني من مصها وروحت مقومها واديتها قلم علي وشها وشتمتها وفرحت اوووي عوفت انها بتحب كدا ورحت مقلعها ونسينا ان امي تحت وراحت راكبه علي زي بكسها حتا مستنش السحو او حتا نعمل اي حاجه وبدات
ااااااااه اااااح انا كان نفسي فيك من زمان اااااه نيك نيك اختك الشرموطه اللبوه
ونا مش راحم واضربها اسبنكات علي طيزها وقولها خدو ياشرموطه وهنا شفت الخيال واقف ورا الباب مكدبتش خبر روحت زاقق اختي وجريت علي الباب لقيت امي ف وشي وكانت مطلعه بزها وكانت بتفرك ف كسها واتصدمت مني وروحت شاددها من ايدها دخلتها وقفلت الباب وسلت المفتاح
وتنتهي الحزء الخامس


الحزء السادس :

انتي شوفتينا ازاي امي من الصدمه كانت ساكته وشاورت علي مكان المفتاح روحت مقرب منها ومريم وچني بصو لبعض وفرحو ونا اخدت امي ف بوسه طويله وراحت مريم جرت وراحت جابت زب صناعي وكلبشات من الاوضه بتاعتها وجت كلبشت چني ف السرير من اديها ورجليها ونيماها علي بطنها وامي شافت كل دا ومصدومه
انا : ركزي معايا انا روحت بوستها وفلت اقفش ف بزها وقلعتها الجلابيه الكانت لبسها وكانت مش لابسه برا بس كانت لابسه اندر اسود روحت جبتو علي جمب وقعد علي ركبي وفصلت الحي وهيا عماله تزق فيا عليها عشان اكلمل عند مريم وچني مريم كانت راكبه چني وعماله تنزل ف خرم طيزها وسعتهولها وفضلت تنيك فيها وعماله تصربها بكرباك علي طيزها وتشتمها وتوطي بصرها علي ظهرها وتاخد منها بوسه وتضربها علي وشها وچني ف دنيا تانيه انا وامي روحت منيم امي علي الكنبه ونزلت زبي عن فتحت كسها وفصلت افرش فيها وهيا ااااااه اححححح مش قاده دخلو راحت مريم بتقول عاوزه ابنك يانيك ياسرموطه دانتو ليلتكو معايا سوده انتي وچني بعد كدا مس هبطل نيك فيكو امي خلاص اترعشت ونزلت عصلها روحت نازل بزبي ف كسها وكان صيق شويه لان كانت مش بتتناك من فتره كبيرهودخلت نصو وسبتو اخدت عليه ودخلت زبي كلو وفضلت تصوت وتعيط ااااااااه حرااام عليك انتا كدا هتشقني براحه وسبت شويه وبعد كدا استغلت عليها وعمال انيك فيها وراحت مريم فكت چني وجت عند امها وجابت فزلين ودهنت صباعها وشورلتي اني انا اكون تحت وهيا فوقي روحت اخد امي علي السرير مكان چني ونا تحتها وهيا بتتنطط وراحت مريم خلتها مالت عليا وبزعا ف وسي ونا ارضع وهيا شغاله صويت اااااااااه زيك حلو اوووي يامحمد نيكني نيكني جامد انا لبوه
مريم: متخفيش هتظبطي
راحت راشقه صباعها كلو ف خرم طيز امها وفضلت تطلعو وتدخلو وامي بدات تتوجع بس مستمتعه ومريم دخلت اتاني والتالت وفتحت خرم طيزها وحطت الزب الصناعي علي خرم طيزها وامي واقفت تنطيط وشافتطه زبي كلو ف كسها وبتقفل عليه ونا معتش قادر راحت مريم مره واحده راشقه الزبر ف طيزها وامي صووتت صويت ااااااااااااااااااه ياولاد الكلب همووووت مش قادره كفاااااايه فضلنا ننيك فيها لغايت مترعشت وجابت عسلها واترمت وجت چني بقا
چني : محمد عاوزه زي ماماا
انا : تعالي ياقلبي راحط جت نتطط علي زبي وطبعا مريم مش بتتوصي واحت راشقه الزب وچني تتاوه ااااااه ااااااح احساس حلو اوي اني اتناك من زبرين اااااااح نيكوني كمان انا خلاص هجيب يشراميط
هوام هات علي وشنا وقمت واقفت والتلاته تحت مني وفلضت اادعك زبي لغايت مجبت كميه لبن غرقت وشوشهم وفضلو يلحسو وشوس بعض ونا سبتهم وفردت ظهري علي السرير وروحت ف النوم صحيت الصبح ونا لوحدي ف الاوضه دخلت خدت الدس بافتح الفون لقيت الساعه٣ العصر قولت احاااا انا كل دا نايم ومش عارف لي حالي فضول افتح كاميرك اوضه مريم عاوز افهم اي كل الحجات العندها دي وطبعا كريم واسلام ف شغلهم فتحت وهنا اتصدمت
انتها الحزء الخامس

الحزء السادس :

اتصدمت من الشوفتو
مريم ماسكه اسماء ومريم الخدامين وسيباهم ف وضع الدوجي ومدخله ظبر صناعي ف خرم طيز اسماء وبتدل علي خرم طيزه وشويه كسها ومريم كذالك الامر ونا هنا مزهول قولت لا مش هسيبها لوحدها قومت روحت للاوضه وكان معايا مفتاح اختياطي انا معايا مفاتيح كل الاوض وفتحت واتصدمو مني حاولي ينزلو بس اختي كانت مكلبشاهم ونا روح قالع وزبي واقف مترين وهنا مريم شافتني اتصدمت وفضلت تقول لا لا بلاش كبير اوووي ونا ميمعتها روحت راشق زبي ف كسها وفضلت اديها واضربها علي طيزهاا وهيا اااااااااه كفايه حرام عليك انا مش قدك من اختي مريم وهيا بتنيك اسماء هيجيني اكتر روخت ورا ختي وراشق زبي ف طيزها طلع منها صويت اااااااااااه يخربيتك حراااام اااااح ونا واقفت بس وراها وهيا فضلت وايحه جايه مبين تنيك اسما وبتتناك مني وفضلنا كدا روحت خلتها تنيك مريم واخدت اسماء ونزلت لبني ف طيزها وقعدت جمبهم وكانو مبسوطين اوي ونا كمان روحت لابس وسبتهم ودخلت اوضتي اهد دش وخلصت وفوني رن وكانت ياسمين

ياسمين : انا خدتلك معاد مع بابا بكرا
انا : ماشي ياقلبي
انا كدا كدا كونت معرف اهلي علي الحوار دا وعدي اليوم بعد كدا عادي
وعرفت سامح باشا اني وايح اقراء فاتحه وباركلي وفرحلي اوووي قلي بس اتجوز ونا اعملك فرح محدش شافو قبل كدا
وخلصت معاه ونمت صحيت الصبح علي حاجه سخه اوووي ف زبي لقيت مريم بتمص زبي وعريانه وچني عريان واول مشفتني صحيت جرت قعدت علي وشي بكسها انا مسكتش فضلت الحس لغايت مترعشت وجابت عسلها وبدلو هيا ومريم وهنا انا ببقا عنيف مع مريم لانها بتحب العنف وجابت عسلها ونا نطرت لبني ف برق چني وقعدت هيا ومريم يبوسو بعض وقامو لبسو وقالولي قوم ياعريس عشان تفطر
وقمت فطرت نزلت لقيت امي لابسه جلابيه ضيقه عليها وطبعا حزرتهم من لبسهم عشان في رجاله بره وسمعو الكلام وفطرنا وعدت الساعه وجه كريم واسلام بدري من شغلهم طبعا ونا لبست بدله ورحنا وكل واحد معاه عربيه وطلعنا البيت واستقبلنا حمايه
ومراتو وكانت ملفايه اي قشطه وبنتو سمر عندها ١٨سنه بس مش باين عليها زي امخا بس علي صغير دخلت واتفقنا وطلعت العروسه وقرينا الفتحه ولبستها دبلتها واتفقنا علي الجواز بعد شهر وهتقعد معايا ف الفيلا وبرضو مريم عماله تبص علي ياسمين شويه وعلي اختاها شويه وخلصنا وروحت واخدت ياسمين اخرجها وخرجنا وزنقتهت ف العربيه تحسيس وتقفيش وبوس وهيا قلتلي مفيش اكتر من كدا
انا : !!!!!!
ياسمين : متستغربس عاوزه يبقا في اشتياق كمان شهر لما نتجوز
انا : انتي شايفه كدا
صحكت
انا : اشطا ماشي ياقلبي برحتك
وخلصنا وروحتها وتاني يوم نزلت الشركه وطبعا استقبلني سامح باشا بحضن وكان فرحان اوي وخالد كلمني ع التلفون وباركلي وكان فرحان وفاطمه بركتلي وكانت زعلانه شويه
انا : فاطمه تعالي المكتب
جت فاطمه وواقفت قدامي
فاطمه : ايوا يامحمد
انا : مالك حسيتك زعلتي لما عرفتي اني خطبت وهتحوز كمان شهر
فاطمه : انتا هتبطل تعمل معايا حاجه
انا قومت وقلت انا يابنتي
انا مقدرش استغني عنك ياحميل ولو اتجوزت هجيبك مع مراتي يتقلبي ف سرير واحد ضحكت وفرحتك اوي
انا : يلا علي شغلك
وعيا بتلف روحت صاربها علي طيزها وراحت نطت
فاطمه : اي براحه مش قدك انا
انا : اه يامدلع يلا ابت بلاش موحن
بصتلي باصه مغريه اوي وطلعت
انتها الجزء السادس

الجزء السابع :
سامح باشا دخل عليا المكتب وراح قاعد معايا
سامح باشا :مش عاوز افكرك انهرده هنيلم الشحنه
انا : تما ياباشا معاك لو علي موت
سامح باشا : عارف يامحمد انك قدها ونصيبك ف العمليه دي هيبقا ضعف الخدتو العمليه الفاتت بس تعدي
انا : هتعدي
ومشي سامح باشا وطبعا محدش فينا هيروح غير بعد منسلم الشحنه وحالي رساله علي الواتس من تامر هنخلي اسمو تامر
تامر : محمد كل حاجه عن رياض الملطي
هوا ملطي فعلا يامحمد اشمعنا قلي خش علي يستم الكاميرات ف الفيلا وهتعرف
انا : تمام
قولت مش واقتو وعرفت الباشا وقلتلو هشوف الدنيا بس نخلص وجي معاد تسليم الشحنه وسلمنا واستلمنا وهنا بداء الدك رجالت رياضرهجمت بس كونا مامنين نفسنا وخلصنا عليهم ومحدش فينا انصاب ولا انا ولا الباشا بس في ناس ماتت من عندنا بس مش كتير يتعدو علي الصوابع اليدين الاتنين لان احنا ناسنا متدربه اكتر من قوت 999 بتاعت الجيش ومشينا وروحنا الفيلا ف الطريق الصحراوي ونزلنا وعلجنا الناس ودفنا الباقي وطبعا كان الباشا بعت ناس ترح لاسر الرجاله تديها فلوس وداني ٧ملوين دولار
انا : من ايد منعدمهاش ياباشا
سامح باشا : فاكر لما كونت رافض اديك معايا علالموت اهو
وضحكنا واخدت الفلوس ومشيت وروحت نمت وطبعا بصي علي الكميرات وكانو كلو نايم ونمت انا كمان بعد مكلمت ياسمين واتس نمت صحيت الساعه ٨ونص علي مكالمه واحد بيهددني ونا عرفت انو رياض
انا : خلصت
رياض : مش هسيبك
انا : ولا انا هسيبك وهتشوف هعمل فيك اي يابن الوسخه روحت قافل فوشو وفوقت كدا روحت الشركه وفطرت هناك وقعدت علي الاب ودخلت علي سستم كاميرات فيلا رياض وشوفت الصدمه
خخخخخخخخخ احااااااا اي دا دا انتا طلعت حكايتك حكاية انتهاء الحزء السابع


الجزء الثامن والاخير في السلسله التانيه :
خخخخخخخخ احااااااا اي داانتا طلعت حكايتك حكايه اي دا وفتحت التسجيلات رياض عندو ولدين وبنتين ومتحوزين كلهم وقاعدين معاه ف الفيلا واحطت ف اوضهم كاميرات وعليها كل حاجه ليهم يعني بنتو وهيا بتتناك من جوزها وعيالو وهما بينيكو مراتتهم بس الغريب ان عيالو بيعملو حفلات تبديل ويبدلو مراتتهم وهما ف نفس الاوضه احااا اي دا كمان كاميرا ف الاوضه عندو وفتحت تسجيل عشوائي ولقيتو قاعد مع مراتو وكانت لبوه اوي وجسمها زي ساره جي ولابسه اميس نوم اسود قصير مغطي طيزها بالعفيه وشويه وواحد دخل عليهم ورياض قعد ع الكرسي ومراتو فضلت تبوس ف الراجل وبداء ينكها ورياض مطلع زبو وكان صغير وبيضرب عشره علي مراتو والراجل جابهم ف خرم طيز مراتو وفديو تاني لي مراتو وكانت مع اتنين وكانو فشخينها ونكوها ف كل حاجه واحد جابهم ف بوقها والتاني ف خرم طيزها رياض بيتفرج روحت حفظت كل الفديوهات دي اي دا احااا عجله ياعرص كمان
فديو لمرات رياض ولابسه زب صناعي وبتنيك رياض وبنتو موجوده احاا وبتتفرج علي ابويها لا دانتا وقعت ومحدش سما عليك شكرت التيم بتاعي قولتلهم قريب هجيبكو عندي بس بظبط المكان روحت باعت ب سامح باشا كل الفدويهات علي الواتس واتفاجئ و ربع ساعه وكان جالي
سامح باشا : احا اي دا يامحمد
انا : انا متفاجئ زي زيك
سامح باشا : هنعمل اي
انا : ثانيه ياباشا
روحت فاتح الاب وجالي سامح باسا واقف جمبي ومركز ونا عملت رقم فيك وبعت ل وياض فديو ليه وهوا بيتناك من مراتو قدام بنتو وفديو ومراتو بتتناك من اتنين وفدو تبادل لعيالو وفديو بنتو وجوزها
سامح باشا: طب وبعدين
انا : اتقل علي الرز
سامح باشا : بصلي اوووي
انا : انا جعان اوي
سامح باشا: صحك وسبني ومشي
قلي لو في جديد بلغني
نا : تمام
روحت البيت ونا بكلم ياسمين وبنهزر لقيت رساله من رياض قفلت بسرعه مع ياسمين
الرساله
انتا مين وجبت الحجات دي منين انا مش هسيبك وفضل برن ونا اكنسل
دخلتلو واتس بقا
انا : لالالا العصبيه مش حلوه لواحد ف موقفك دا دلوات خالص
رياض : عايز اي
انا : افشخك انتا ومراتك وبنت ومرتات عيالك
رياض : انا مش هسيبك
انا : ونا هفضحك وانزل بقيت الفديوهات
لقيتو سكت وقلي لا هنتفاهم
انا : ايوا كدا عاوزك حلو
هديك لوكيشن تجيلي عليه انتا ومراتك وبنتك دلواتي
بعتو وكلمت كلوشا
انا : كلوشا عاوز اروح حتا امان حالا
وهظبطك
كلوشا : قلي هتقتل
انا : احتمال كبير يبقا في اشتباك
كلوشا : حصل وبعتلي لوكيشن
دخلت بعتو ل رياض وقلتلو علي الساعه ١ بليل تكون هناك
انا : كلوشا
كلوشا : اي
انا :عاوز قناصين وناس كتير تامين
كالوشا : طب مترسيني
انا : لما اجي احكيلك
قفلت معاه ولقيت رد الرساله من رياض تمام
انا : لو لقيت منك غدر متزعلش
انا وصلت لكلوشا : قولتلو عاوز كل الرجاله لابسه مسكات
ونتا ونا كمان
كلوشا: قلي حاضر
وحضرت الماسكات
وضلنا قاعدين وسمعنا ضرب نار
انا: الزبون غدر
انا كونت فهمت كلوشا
كلوشا قلي خليك هنا وطلع
لبست الماسك وقعدت ف نص المغزن وخاطت رجل علي رجل وماسك سلاح
دخل كالوشا ومعاه رياض ومراتو وبنتو بعد مصفو رجاله رياض وراحو جايوهم
انا : ياهلا ياهلا هوا انا مش قولتلك بلاش غدر
رياض:……
انا : ساكت ياعني خايف
رياض : …..
السكوت علامت الرضا
مرات رياض اسمه رانيا
رنيا : احنا هنا لي ومين دول يارياض وبنتها خايفه ومش بتتكلم
انا : انا افهمك ياهنم
ووريتها الفديوهات وعرفتها بكل حاجه هيا وبنتهافضلت تشمت فيه
رانيا : ياراجل ياخول يناقص بتورنا وبتصور عيالك ياعرص وبتصورني ونا بتناك من رجاله وبتورني ونا بنيكك
وبنتو بدات تتكلم
ايمان: تصدق انتا اب عرص وحلال فيك البيحصل دا
انا : ششششششش مش عاوز اسمع صوت تاني
يارجاله اربطو استاذ رياض عريان
الرجاله ربطتو وهنا مراتو وبنتو اتفاجئو ب الحجات الجايبها وبطلبي ورحبو بيه اوي

وهنا تنتهي السلسله التانيه وياريت الاقي تقدير ودعم عشان السلسه التالته فيها دعفله ونيك ودعك وساديه ورمانسي ودياثه وكل حاجه انتظر ال سلسه الثالثه بااااي♥️
كمل يا برنس وما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: abdo22255 و Amiir mohamed 11
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن تطول الاجزاء شوية
 
  • عجبني
التفاعلات: Amiir mohamed 11
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%