NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

المتناكة والساذج

ليه نفسيتك اخدها كده !
ليه بتشخصن الامور
صدقنى انا مش بشوف غير نفسى وما ببصش لحد غير نفسى
أنا مش مخليها شخصية
لكن الكلام و طريقة الكتابة تقول إنها موجهة لشخص
أو ممكن مجموعة أشخاص
و كون إنك بتركزي في نفسك بس ده جميل
لكن أكيد في ناس حوالينا نشوفهم و نسمعهم حتي لو مجانين و فتايين 😂😂😂

عايزين موضوع مهم نتكلم عنه نفيد ونستفيد

هو مين عمل مشكله معاكي ولا في ايه

• عجبني
التفاعلات: تحرر و
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اعترف انى ست متعددة العلاقات الجنسية ومتحررة لابعد مدى وبدون اى سقف او قيود..وللتوضيح اعيش فى مجتمع مختلف تماما به حريات جنسية كبيرة .
اعرف مالايعرفه اى راجل ساذج عن العلاقات الجنسية او ست محدوده الحرية ومقيدة باغلال قيود مجتمعها
فاى موضوع باطرحه ببقا فاهمه كويس انا بتكلم عن ايه وعن كواليس لايمكن اى ساذج عقله يستوعبها وعن علاقات وميول وراء الابواب المغلقة لايستطيع عقل الساذج قليل الخبرة ان يعيها
بانقل خبرات واسرار لمن بستطيع الفهم ولمن لا يدعى المعرفة والخبرة .
مش كل حاجة الشخص لم يدركها او يشاهدها ان ينفيها او انها غير موجودة !! فذلك هو الساذج المدعى
انتى معلم قدامك ما نتكلم ومنك جايز نتعلم

• عجبني
التفاعلات: talin
و**** ما حد ساذج غير الي مصدق الهبل الي بتقوليه وانك مفكره الحياه زب وكس وطيز بس وان الواحد عادي ينيك امه او ينيك اخته او عمته واسلوبك اصلا في المعرفه انك شكلك بني ادم ناقص فحابب تحس ان الناس كلها زيك ومش عارف

• عجبني
التفاعلات: تحرر و
أنا مش مخليها شخصية
لكن الكلام و طريقة الكتابة تقول إنها موجهة لشخص
أو ممكن مجموعة أشخاص
و كون إنك بتركزي في نفسك بس ده جميل
لكن أكيد في ناس حوالينا نشوفهم و نسمعهم حتي لو مجانين و فتايين 😂😂😂
مجانين وفتايين ايه اللى يخليك تسمعهم
ده اعتراف بتجربتى مش اكثر
وثق ان بجد مابشوفش غير نفسى ومتعتى

• عجبني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑 و Nice_divel
اكيد ط
اظن ان كل مواضيعى لها اهداف
اكيد طبعا وارائك فى اختيار المواضيع جميله جدا جدا جدا وانا متابع معظم مواضيعك

• عجبني
اعترف انى ست متعددة العلاقات الجنسية ومتحررة لابعد مدى وبدون اى سقف او قيود..وللتوضيح اعيش فى مجتمع مختلف تماما به حريات جنسية كبيرة .
اعرف مالايعرفه اى راجل ساذج عن العلاقات الجنسية او ست محدوده الحرية ومقيدة باغلال قيود مجتمعها
فاى موضوع باطرحه ببقا فاهمه كويس انا بتكلم عن ايه وعن كواليس لايمكن اى ساذج عقله يستوعبها وعن علاقات وميول وراء الابواب المغلقة لايستطيع عقل الساذج قليل الخبرة ان يعيها
بانقل خبرات واسرار لمن بستطيع الفهم ولمن لا يدعى المعرفة والخبرة .
مش كل حاجة الشخص لم يدركها او يشاهدها ان ينفيها او انها غير موجودة !! فذلك هو الساذج المدعى
بصراحة انا بشوف ان انتي عندك تحرر وخبرة كبيرة وده واضح من المواضيع الي بتطرحيها وبتركزي على حاجات مختلفة عن الي باقي الناس بتتكلم عنها ورغم اني دايما كان عندي وجهة نظر ان دايما الرجالة عندها خبرة حياتية اكتر الا انك من الناس القليلة الي خلتني اغير وجهة النظر دي
ورغم انك زعلتي مني في اخر مشاركة ليا في مواضيعك الا ان ده ماغيرش وجهة نظري فيكي

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: talin و arraw
و**** ما حد ساذج غير الي مصدق الهبل الي بتقوليه وانك مفكره الحياه زب وكس وطيز بس وان الواحد عادي ينيك امه او ينيك اخته او عمته واسلوبك اصلا في المعرفه انك شكلك بني ادم ناقص فحابب تحس ان الناس كلها زيك ومش عارف
ده رأي حد ليه الحريه انه يشوف زي ما هو عايز ليه متضايق اوي كده و ليه الغلط و عمر ما حد هنا غلط في حد ليك حريه تقرا او تعدي و تقرا لحد تاني و معلومه انت في منتدي جنسي علي قكره

بصراحة انا بشوف ان انتي عندك تحرر وخبرة كبيرة وده واضح من المواضيع الي بتطرحيها وبتركزي على حاجات مختلفة عن الي باقي الناس بتتكلم عنها ورغم اني دايما كان عندي وجهة نظر ان دايما الرجالة عندها خبرة حياتية اكتر الا انك من الناس القليلة الي خلتني اغير وجهة النظر دي
ورغم انك زعلتي مني في اخر مشاركة ليا في مواضيعك الا ان ده ماغيرش وجهة نظري فيكي
لان نقاشك موضوعي دايما و سوي في تفكيرك انا دخلت معاك كذا مناقشه و كانت حاجه محترمه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: talin و SHITOS_25
ع فكره لو هى زى ماحضرتك بتقول كدا وكلمها غلط
انا وانت والناس الموجوده هنا دا أكبر دليل ع كلامها صح وموجود فى مجتمعك نفسه كله حاجه دى غريزه وشهوه ووقت الشهوه ممكن تعمل اى حاجه

مجانين وفتايين ايه اللى يخليك تسمعهم
ده اعتراف بتجربتى مش اكثر
وثق ان بجد مابشوفش غير نفسى ومتعتى
مسمعتيش مثل خد الحكمه من أفواه المجانين، 😂😂😂
لكن فعلاً في ناس حوالينا مش مجبورين نسمعهم
لكن يمكن من هبلهم نشوف خطأ فينا نصلحه

• عجبني
ده رأي حد ليه الحريه انه يشوف زي ما هو عايز ليه متضايق اوي كده و ليه الغلط و عمر ما حد هنا غلط في حد ليك حريه تقرا او تعدي و تقرا لحد تاني و معلومه انت في منتدي جنسي علي قكره
احا يعني اي منتدي جنسي هوا معني أنه جنسي يبقي شاذ فقط ما تعدل يعم انتا كمان متخفش هيا مش هتخليك تنكها

ع فكره لو هى زى ماحضرتك بتقول كدا وكلمها غلط
انا وانت والناس الموجوده هنا دا أكبر دليل ع كلامها صح وموجود فى مجتمعك نفسه كله حاجه دى غريزه وشهوه ووقت الشهوه ممكن تعمل اى حاجه
انتا عايز تنيك حد من عيتلك قول علي نفسك ده انما متجمعش وانا بخش هنا عادي خالص انا مصاحب ناس من هنا مش نيك ولا جنس لا خالص علي فكره

احا يعني اي منتدي جنسي هوا معني أنه جنسي يبقي شاذ فقط ما تعدل يعم انتا كمان متخفش هيا مش هتخليك تنكها
ههههههههههههه اخاف من ايه يا معلم انت بس بتمثل في مكان غلط يعني منتدي بيتكلم في النيك و الميول الجنسيه و اه هنا في كل الميول ادخل لكل واحد هنا بقا قول الكلام ده وفي حاجه اسهل بدل ما تدخل منتدي بيتكلم في النيك و تتكلم عن الفضيله روح اجتهد في مكان تاني ريح بالك

ههههههههههههه اخاف من ايه يا معلم انت بس بتمثل في مكان غلط يعني منتدي بيتكلم في النيك و الميول الجنسيه و اه هنا في كل الميول ادخل لكل واحد هنا بقا قول الكلام ده وفي حاجه اسهل بدل ما تدخل منتدي بيتكلم في النيك و تتكلم عن الفضيله روح اجتهد في مكان تاني ريح بالك
اجتهد ايه انتا كمان هوا انتا بتكلم راجل عبيط منا عارف بتكلم في اي وبعدين انا بكلم معاها هيا بترد انتا ليه مش فاهم هوا انتا مفكر كدا بتكسب بونط انتا بتقل من نفسك مش اكتر

لان نقاشك موضوعي دايما و سوي في تفكيرك انا دخلت معاك كذا مناقشه و كانت حاجه محترمه
حبيبي ده بس من زوقك واحترامك ورأيك شرف ليا 🙏🏻

• عجبني
التفاعلات: talin و arraw
اجتهد ايه انتا كمان هوا انتا بتكلم راجل عبيط منا عارف بتكلم في اي وبعدين انا بكلم معاها هيا بترد انتا ليه مش فاهم هوا انتا مفكر كدا بتكسب بونط انتا بتقل من نفسك مش اكتر
انت معقد بجد و**** مش طبيعي ابدا انت كل الفكره عندك بونط و نيله يا عم كلو بيتناقش و محدش بيغلط و انت بتتكلم و مش عارف بتقول ايه ولا ايه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%