NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال المتشرد | السلسلة الثانية | - عشرة اجزاء 1/6/2023

احلي علي الاحلي يارايق

• حبيته
التفاعلات: Dark storm
جامد جدا ياسطى استمر والصور تحفة

• أتفق
تسلم افكارك وتسلم ايدك يافنان قصه تجنن من اجمل القصص تحياتى لك وبالتوفيق

جزء دمار الدمار وقفله فشيخه بصراحه تقلت في الجزء ده ومتتاخرش علينا في الجديد ياحب♥️

جزء دمار الدمار وقفله فشيخه بصراحه تقلت في الجزء ده ومتتاخرش علينا في الجديد ياحب♥️
تألقت*

عاش جدا الجزء روعه ❤️

• عجبني
قصة تحفة بجد 🙈 شابوووو بس ياريت تنزل الاجزاء بسرعه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جمدان يحب بس أخرى قفله ضايقتني

روووووووووووووووووووعه اكمل

اخوياا اللى ليا و**** تسلم على تشجيعك والجزء الجديد انا بدأت فيه بالفعل وممكن يكون على الخميس او الجمعه بالكتير عشان بكتب في الجزء التالت من قصة فرصة ام لعنة

• عجبني
التفاعلات: العنتير
  • عجبني
التفاعلات: العنتير
قصة تحفة بجد 🙈 شابوووو بس ياريت تنزل الاجزاء بسرعه
اسرع من كدا صدقيني مش هقدر لانى فعليا مبقتش بعمل حاجة في يومي غير اني بكتب والفصل بياخد مني اليوم بطوله عشان يخلص او بجزأه على يومين وبكتب في القصة التانية فلو حاسة ان الفترة بين الاجزاء طويلة تقدرى تروحي تشوفي قصة فرصة ام لعنة وتتابعيها وكدا هبقا بنزل كل يوم جزء هنا واليوم اللى بعده جزء هناك

• عجبني
التفاعلات: العنتير و Ana loka
اسرع من كدا صدقيني مش هقدر لانى فعليا مبقتش بعمل حاجة في يومي غير اني بكتب والفصل بياخد مني اليوم بطوله عشان يخلص او بجزأه على يومين وبكتب في القصة التانية فلو حاسة ان الفترة بين الاجزاء طويلة تقدرى تروحي تشوفي قصة فرصة ام لعنة وتتابعيها وكدا هبقا بنزل كل يوم جزء هنا واليوم اللى بعده جزء هناك
اقتراح جميل ❤️ ❤️

• حبيته
اخوياا اللى ليا و**** تسلم على تشجيعك والجزء الجديد انا بدأت فيه بالفعل وممكن يكون على الخميس او الجمعه بالكتير عشان بكتب في الجزء التالت من قصة فرصة ام لعنة
انا رأيي يسطا انك تخليك في المتشرد دلوقتي وتختمها وبعد كدة تبقي تفضي للقصه التانيه لان كدة انت بتستهلك وقت كتير علي نفسك وحرام بصراحه فاهم

ايه الحلاوة دي يا صحبي الصراحة جزء جامد يا علوة وعديت الحدود يا برنجي وسلملي ع المراجيح 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني
انا رأيي يسطا انك تخليك في المتشرد دلوقتي وتختمها وبعد كدة تبقي تفضي للقصه التانيه لان كدة انت بتستهلك وقت كتير علي نفسك وحرام بصراحه فاهم
فاهم ياحبيب اخوك بس فعلا انا بدأت في القصة ومينفعش اوقف على الاقل اخلص سلسلة واقف

كلام في سرك 😂 انا ناوى اعمل قصة تالته هدمج فيها المتشرد كع فرصة ام لعنة فعشان كدا شغال في الاتنين عشان لما ابدأ القصة ي محدش يكون نسي ولسة فاكرين فهمتنى

اوعى تقول لحد بقا 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: 💥✨🌟 قيصر الشرق ✨💥🌟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%