NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mostafa Hunt

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
من المعروف ان الايلاج في الشرج مؤلم جداا ولكن الغريب ان هناك الكثير يعشقة و يعشق المه.. و السادية و الماسوخيه شي موجع لدرجة كبيرة و هناك ايضا الكثر يميلون لان يتم اسخدام القوة معهم.. ولكن السؤال هنا.. ما هو الممتع في الالم؟ لماذا يستمتع كثير من البشر بالالم بل يكونوا في قمة متعتهم حين يتألمون؟
برجاء الاجابة من الجنسين🌹

• عجبني
التفاعلات: حماده_سليف، thomas_12320 و fares07
من المعروف ان الايلاج في الشرج مؤلم جداا ولكن الغريب ان هناك الكثير يعشقة و يعشق المه.. و السادية و الماسوخيه شي موجع لدرجة كبيرة و هناك ايضا الكثر يميلون لان يتم اسخدام القوة معهم.. ولكن السؤال هنا.. ما هو الممتع في الالم؟ لماذا يستمتع كثير من البشر بالالم بل يكونوا في قمة متعتهم حين يتألمون؟
بص هو ألم الشرج دا بيبق ناتج عن غباء الشخص المستعجل والى بيفتح بسرعه لكن لو هادى وبالتدريج هيبق الم خفيف ممزوج بشهوه وهيتنسى بالشهوه

بص هو ألم الشرج دا بيبق ناتج عن غباء الشخص المستعجل والى بيفتح بسرعه لكن لو هادى وبالتدريج هيبق الم خفيف ممزوج بشهوه وهيتنسى بالشهوه
برده مش ده اللي بتكلم عليه.. انا بتكلم ليه الاحساس بالالم اصبح متعه عن المثير فعلا

اللى بيستمتع فى الالم او ازعاج الناس بيكون شخص له ميول عدائية كبيرة
شخص غير سوى

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: n&x و Mostafa Hunt
يا حبيبي مفيش الم ولا حاجة لو حد فتحك بالهداوة، كلو يبقى حلاوة بعدين 🤣🤣🤣🤣

• بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: n&x و Mostafa Hunt
اللى بيستمتع فى الالم او ازعاج الناس بيكون شخص له ميول عدائية كبيرة
شخص غير سوى
الملاحظ حاليا انا في ناس بتستمتع ان هي اللي تتألم

يا حبيبي مفيش الم ولا حاجة لو حد فتحك بالهداوة، كلو يبقى حلاوة بعدين 🤣🤣🤣🤣
برده مش ده موضوعي.. انا اللي بسأل فيه ايه الممتع في الاحساس بالالم و ان في ناس كتير بقت بتستمتع بإنها تتألم

السبب هو افراز هرمون الدوبامين
ودة هرمون السعادة
لما حد يحس بالالم الجسم بيفرزه تعويض عن الاحساس بالالم

السبب هو افراز هرمون الدوبامين
ودة هرمون السعادة
لما حد يحس بالالم الجسم بيفرزه تعويض عن الاحساس بالالم
لا طبعا الكلام ده مش صحيح.. الالم لا يساعد ابدا في افراز الدوبامين.. المادة او الهيرمون اللي بيفرز بسبب الالم اسمها الإندروفين

الألم والمتعه لا يتفقان .. لا توجد متعه مع ألم اعتقادي الشخص ان المتعه في الشرج تختلف من سيده إلي اخري حسب التكوين الجسماني فالمتعه الشرجيه للسيده تكون بسبب الاحتكاك ب نقطه Gspot من جهه الشرج والدليل الست لما بتتناك من طيظها بتنزل السائل بتاعها من كوسها ده معناه ان حصل عندها متعه .. بس الكوس اجمل بكتيير يا راجل

• عجبني
التفاعلات: Mostafa Hunt
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الألم والمتعه لا يتفقان .. لا توجد متعه مع ألم اعتقادي الشخص ان المتعه في الشرج تختلف من سيده إلي اخري حسب التكوين الجسماني فالمتعه الشرجيه للسيده تكون بسبب الاحتكاك ب نقطه Gspot من جهه الشرج والدليل الست لما بتتناك من طيظها بتنزل السائل بتاعها من كوسها ده معناه ان حصل عندها متعه .. بس الكوس اجمل بكتيير يا راجل
متعه الشرج بتنتج نتجتين الاولى نقطه الجى سبوت التانيه تنتهى الشرج بالاعصاب ومشعرات عصبيه حساسه جدا تنتج المتعه بقى نتيجه الاحتكاك وبكدا هتبق شهوه شرج عاليه جدااااا

• عجبني
التفاعلات: Mostafa Hunt و fares07
عندك حق طبعا في تفسيرك لسبب المتعة من الشرج و لكن ليس هذا ما اقصدة.. انا اقصد ان الكثير اصبح يربط المتعه بالعنف و الذل

• عجبني
التفاعلات: fares07
متعه الشرج بتنتج نتجتين الاولى نقطه الجى سبوت التانيه تنتهى الشرج بالاعصاب ومشعرات عصبيه حساسه جدا تنتج المتعه بقى نتيجه الاحتكاك وبكدا هتبق شهوه شرج عاليه جدااااا
تابع الرد السابق

عندك حق طبعا في تفسيرك لسبب المتعة من الشرج و لكن ليس هذا ما اقصدة.. انا اقصد ان الكثير اصبح يربط المتعه بالعنف و الذل
ده في الجنس اسمه الساديه وده مرض نفسي بيخلي المريض ميعرفش ينزلهم ألا بالضرب والاهانه والذل تلاقيه باشا او هانم في الشارع وساعه ممارسه الجنس لازم يضرب بالجزمه

• عجبني
برده مش ده موضوعي.. انا اللي بسأل فيه ايه الممتع في الاحساس بالالم و ان في ناس كتير بقت بتستمتع بإنها تتألم
فهمت عليك.. عاوز تقول فيه ناس مازوشيين تحب إللي يسيطر عليهم ويعذبهم ، ناس تحب وتتمتع أكثر من إللي يبهدىهم ويخليهم ولا شي

• عجبني
ده في الجنس اسمه الساديه وده مرض نفسي بيخلي المريض ميعرفش ينزلهم ألا بالضرب والاهانه والذل تلاقيه باشا او هانم في الشارع وساعه ممارسه الجنس لازم يضرب بالجزمه
لكن لكن مرض نفسي اسباب.. ايه هي اسباب هذا المرض؟

فهمت عليك.. عاوز تقول فيه ناس مازوشيين تحب إللي يسيطر عليهم ويعذبهم ، ناس تحب وتتمتع أكثر من إللي يبهدىهم ويخليهم ولا شي
بالضبط كده

بالضبط كده
بصراحة أنا كنت بستغرب لما كانت صديقة قديمة، تطلب مني اضربها قلم ع الوش، كل ما دخلت فيها زبري في وضع الكلب، تترجاني انزل رجلي على وشها.. وعمري ما فهمت ليش تعمل كده.. سابتني وحبت واحد يضربها في الشارع

بصراحة أنا كنت بستغرب لما كانت صديقة قديمة، تطلب مني اضربها قلم ع الوش، كل ما دخلت فيها زبري في وضع الكلب، تترجاني انزل رجلي على وشها.. وعمري ما فهمت ليش تعمل كده.. سابتني وحبت واحد يضربها في الشارع
دا مرض نفسي
هي بتستمتع بالاهانة

• عجبني
دا مرض نفسي
هي بتستمتع بالاهانة
لما فتشت لقيت أهلها وابوها كانوا قاسيين قوي عليها من غير سبب، وهي تعودت وبقت تحب إللي يكون زيهم

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: Mostafa Hunt و لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%