NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

CESAR

👑♚The genius king of stories♚👑
طاقم الإدارة
مشرف
كاتب متميز
الكاتب المفضل
نسوانجى مثقف
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر صور
كاتب جولدستار
ناشر مجلة
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الواحد دايما لازم يكون ليه صحاب و سند، يكون ليه صاحب يقف ف ضهره ف وقت الشدة قبل اي وقت، اوقات الشدة عرفتني على ناس هنا غاليين غليا اوي اوي اوي، الحمد لله بدل ما كنت مجرد فرد، بيهم بقيت جيش، احب امسي على كل اخواتي الجدعان اللي هنا اللي وافقين جنبي دايما و بيدعموني لحد ما فعلا بقيت احسن و احسن، انتوا بقى عندكم صحاب جدعان ولا ايه 👍

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: العنتير, bandd, كارما و 9 آخرين
الواحد دايما لازم يكون ليه صحاب و سند، يكون ليه صاحب يقف ف ضهره ف وقت الشدة قبل اي وقت، اوقات الشدة عرفتني على ناس هنا غاليين غليا اوي اوي اوي، الحمد لله بدل ما كنت مجرد فرد، بيهم بقيت جيش، احب امسي على كل اخواتي الجدعان اللي هنا اللي وافقين جنبي دايما و بيدعموني لحد ما فعلا بقيت احسن و احسن، انتوا بقى عندكم صحاب جدعان ولا ايه

الواحد دايما لازم يكون ليه صحاب و سند، يكون ليه صاحب يقف ف ضهره ف وقت الشدة قبل اي وقت، اوقات الشدة عرفتني على ناس هنا غاليين غليا اوي اوي اوي، الحمد لله بدل ما كنت مجرد فرد، بيهم بقيت جيش، احب امسي على كل اخواتي الجدعان اللي هنا اللي وافقين جنبي دايما و بيدعموني لحد ما فعلا بقيت احسن و احسن، انتوا بقى عندكم صحاب جدعان ولا ايه 👍
انت اخويا مش صحبي **** يديم الصحوبيه و الاخويه مابينا

• عجبني
التفاعلات: CESAR
لا انا لوحدى
**** يعزك بعزوتك

احلى مسا عليك ياعم سيزر

ردوا يا جدعان متصغروناش بقى ف الليلة الهباب دي 😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: كارما، ki1inG و mahmoud258
احلا اخوات في الدنيا
وانا سعيد اني فرد منكم
🖤✨
⚡⚜️

• عجبني
التفاعلات: ki1inG
احلى مسا على اخواتي وانا فرحان اني اتعرفت عليكوا

• حبيته
التفاعلات: ki1inG
اهم حاجة انكم بخير يا جدعان

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بس شكل الاسامي حلو ولا ايه، طب عليا الطلاق مع اني مش متجوز، ما هرد على حد الا لما يغير اسمه و يخليه زينا متفقيش يا رجالة و لا ايه

• أتفق
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%