NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ثقافة اللي محتاج استشارة طبية ممكن يكلمنى

spanish fly drops
دواء مش safe ده لو لاقيته وبيعمل فشل كلوى و نزيف في الجهاز الهضمي و تشنجات وممكن يسبب غيبوبة ده غير وجع البطن وصعوبة في البلع والم عند التبول ودم في البول
مبيتمش النصح بيه ابدا

• عجبني
التفاعلات: alperance
ايه رايك في مرهم اسمه ماكس سايز
للتخضيم والتكبير
ولو فيه حاجه احسن قولي علي اسمها
مفيد لصحة العضو بس مش بيفيد في التكبير وللأسف مفيش اى كريمات او حبوب بتكبر حجم العضو غير التدخل الجراحى و ده بيكون مش safe

من فترة ٤شهور كنت بمارس تدايك البروستادتا بلخيار بلخرم فشفت مادة لزجة مخاطية فيها نقطة ددمم ومن يومها توقفت بس مش حاسس باي شي غير طبيعي مع العلم كنت بعملها عادي من زمان

• عجبني
ممكن استشاره خاص

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عندي ١٩ سنه وطول قضيبي حوالي ١٢ سم ودا مآثر عليا جدا هل في اي حل

ازاي ازود هرمونات الانوثه عندي

• عجبني
التفاعلات: ابو زب كبير elmad
انا عندي سرعه قزف وحجم زبي مش عجبني عايزو يكبر اكتر وعندي بردو الستحلام ده البن ينزل وانا نايم كتير قوي بحلم كتير قوي وبتعب اعمل اي ف حل ممكن

• عجبني
حضرتك انا بقالي فترة طويلة قضيبي معتش بيقف ولو وقف بيكون حجمة صغير خالص غير حجمه الطبيعي

من فترة ٤شهور كنت بمارس تدايك البروستادتا بلخيار بلخرم فشفت مادة لزجة مخاطية فيها نقطة ددمم ومن يومها توقفت بس مش حاسس باي شي غير طبيعي مع العلم كنت بعملها عادي من زمان
نزول سائل شبه المخاط مع ددمم للاسف مؤشر لاكتر من حاجة وأسبابها بتكون

1. الأمراض المنقولة جنسيًا​

2. الإصابة بالالتهابات​

3. القولون العصبي​

4. البواسير​

5. خراج الشرج​

6. مرض التهاب الأمعاء​

7. هبوط المستقيم​

8. سرطان الشرج​

التعديل الأخير:
حضرتك انا بقالي فترة طويلة قضيبي معتش بيقف ولو وقف بيكون حجمة صغير خالص غير حجمه الطبيعي
في اى امراض مزمنة جتلك الفترة اللي فاتت زى سكر او ضغط او قلب ومشيت علي ادويتها ونظام اكلك وحالتك النفسية بتاثر كتير

عندي ١٩ سنه وطول قضيبي حوالي ١٢ سم ودا مآثر عليا جدا هل في اي حل
للاسف مفيش ادوية ولا كريمات بتزود الحجم والتدخل الجراحى مش امن نصيحتى الرياضة ولو عندك اي دهون في منطقة البطن حاول تنزلها و هيكون شكله أكبر

بس ده اعراضه صعبه والتخلص من اثاره زي المخدرات مش سهل ان خد يخده
للاسف كل ادوية سرعة القذف الفعالة الاثار الجانبية مش بتكون لطيفة الاقل منه في الاثار شوية lejam

• عجبني
انا عندي سرعه قزف وحجم زبي مش عجبني عايزو يكبر اكتر وعندي بردو الستحلام ده البن ينزل وانا نايم كتير قوي بحلم كتير قوي وبتعب اعمل اي ف حل ممكن
سرعة القذف ملهاش علاج جذرى بس في ادوية بتتاخد قبل العلاقة والشكل والحجم ملهمش للاسف ادوية

في اى امراض مزمنة جتلك الفترة اللي فاتت زى سكر او ضغط او قلب ومشيت علي ادويتها ونظام اكلك وحالتك النفسية بتاثر كتير
هو مافيش امراض من النوع ده بس انا عندي شرخ وكده ومعرفش هل ده ليه علاقة ولا لا بالنسبة للنفسية ف هي يوم و يوم

هو مافيش امراض من النوع ده بس انا عندي شرخ وكده ومعرفش هل ده ليه علاقة ولا لا بالنسبة للنفسية ف هي يوم و يوم
للاسف اه بيأثر و هو اللي عامل عندك ضعف الانتصاب لو الشرخ اتعالج جراحيأ ان شاء **** هترجع كويس

للاسف اه بيأثر و هو اللي عامل عندك ضعف الانتصاب لو الشرخ اتعالج جراحيأ ان شاء **** هترجع كويس

طب انا عندي مرهم ليها هل ده يغني عن الجراحه ولا هي لازمه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%