NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ثقافة اللي محتاج استشارة طبية ممكن يكلمنى

• عجبني
التفاعلات: Mohassan
شكرا استاذ على النصيحة لكن السائل المخاطي لاحظته على رأس الاداة بكبية قليلة جدا عند الممارسة مرة واحدة وليس عند الدخول للحمام ولدي بواسير خفيفة حاليا توقفت عن هذا الفعل بلكامل واستخدم مرهم خاص للبواسير واشعر بتحسن

• عجبني
التفاعلات: Mohassan
لا استطيع انزال السائل المنوي ما الاسباب

مزمنه مفيش سائل خالص
اقصد بمزمنة يعنى علطول مش الفترة دى بس ولازم تستشير دكتور مسالك بولية لفحص العضو وعمل الفحوصات و الحالة ممكن تكون بسبب التهاب البروستاتا أو مشكلة في اعصاب الحوض او عدوى في المسالك البولية و ساعات بيكون بسبب مشكلات نفسية مش عضوية

• عجبني
التفاعلات: alperance
استفسار بسيط
الجماع من الخلف ممكن يحصل من اول مره او تاني مره؟؟ واللي كان بيحصل معاها الجماع ده كانت رافضه وكان ع الواقف وبتعرف ازاي ان حصل جماع م المنطقه دي لو عاوز تتاكد
شكرا مقدما

• عجبني
استفسار بسيط
الجماع من الخلف ممكن يحصل من اول مره او تاني مره؟؟ واللي كان بيحصل معاها الجماع ده كانت رافضه وكان ع الواقف وبتعرف ازاي ان حصل جماع م المنطقه دي لو عاوز تتاكد
شكرا مقدما
لو حصل من اول مرة من غير تهيئة بيكون مؤلم جدا وممكن يعمل شرخ شرجى ممكن يكون العضو مداخلش وموصلش لفتحة الشرج ونعرف عن طريق فحص الفتحة و حجمها

• عجبني
التفاعلات: Amigod
هل سرعه القذف تختلف من ممارسه الجنس عن العاده السريه وما علاج سرعه القذف

هل سرعه القذف تختلف من ممارسه الجنس عن العاده السريه وما علاج سرعه القذف
طبعا اختلاف كبير جدااا مفيش علاج جذرى بس في ادوية بتقلل تأثير سرعة القذف بتتاخد قبل العلاقة

طبعا اختلاف كبير جدااا مفيش علاج جذرى بس في ادوية بتقلل تأثير سرعة القذف بتتاخد قبل العلاقة
طب أيه اللي بيكون اطول العاده ام الممارسه وايه المده المعقوله في كلتي الحالتين

لو حصل من اول مرة من غير تهيئة بيكون مؤلم جدا وممكن يعمل شرخ شرجى ممكن يكون العضو مداخلش وموصلش لفتحة الشرج ونعرف عن طريق فحص الفتحة و حجمها
يعني بنسبه كبيره اوي ما حصلش؟؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طب أيه اللي بيكون اطول العاده ام الممارسه وايه المده المعقوله في كلتي الحالتين
الممارسة بتكون اطول طبعا بتبدء من 10 دقايق لساعة العادة السرية ممكن دقيقة يتم القذف او 3 وممكن اقل

• عجبني
هل منشط الفياجرا يزيد في دخ الدم في القضب مع استعماله في الممارسة الجنسية

انا عندي 20 سنه وحجم زبي وهو نايم حوالي 4سم وهو قايم حوالي 10سم ومسببلي احراج في حل وهل ممكن يكبر ولا كدا خلاص

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%