NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الخلفه بيد الخالق مش بيد المخلوق
ونعمة * بس يعني هما عملو التحاليل و طلعت سلبية و لو اتجوزها ممكن فعلا * ميريدش بانهم يخلفو

• عجبني
التفاعلات: Ehab Demian
  • حبيته
التفاعلات: 𝑱.𝐀𝐋𝐕𝐀𝐑𝐄𝐙
يا شباب انا كنت حابب اقولكم علي موضوع كدا و اخود رأيكم

في واحد صاحبي .. هو مش صاحبي اوي يعني هو معرفة كدا و كان هيتجوز واحدة و يعني كان خطبها له مدة و كان مبسوط معاها و حاسس انها هي اللي هتنفعه
و قبل الفرح بشهر و شوية قال يتأكد من مواضيع الخلفة و اخدها و عمل تحليل بس للاسف اكتشفو انهم مينفعوش يخلفو من بعض و صاحبي فركش الخطوبة بس هو زعلان لانه كان بدء يحبها و اتعود عليها و البنت نفسها عيطت و يعني كانو نفسهم يتجوزه

السؤال .. هل اللي عمله صاحبي دا صح ولا غلط

و فضلآ و ليس امرآ كدا ادخلو علي الرابط دا و صوت لقصتي ( اختي العانس ) دعمآ لاخوك ألفاريز 💙
حصل

• حبيته
هو للأسف صح طالما لسه مفيش حاجة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

في واحد صاحبي .. هو مش صاحبي اوي يعني هو معرفة كدا و كان هيتجوز واحدة و يعني كان خطبها له مدة و كان مبسوط معاها و حاسس انها هي اللي هتنفعه
و قبل الفرح بشهر و شوية قال يتأكد من مواضيع الخلفة و اخدها و عمل تحليل بس للاسف اكتشفو انهم مينفعوش يخلفو من بعض و صاحبي فركش الخطوبة بس هو زعلان لانه كان بدء يحبها و اتعود عليها و البنت نفسها عيطت و يعني كانو نفسهم يتجوزه

و فضلآ و ليس امرآ كدا ادخلو علي الرابط دا و صوت لقصتي ( اختي العانس ) دعمآ لاخوك ألفاريز 💙
هو حسبها بالعقل بس وحاسبها علي اللي ملهاش ذنب فيه هو مظلمهاش انا مريت تقريبا بنفس الظروف عندي مرض كنت لما بتقدم لحد بقوله وف ناس كانت مش بتتقبل و ده حقهم عادي وبترفض وانا كنت باخد الموضوع عادي اه كنت بزعل بس ف الاول والاخر ده حقهم

• عجبني
هو حسبها بالعقل بس وحاسبها علي اللي ملهاش ذنب فيه هو مظلمهاش انا مريت تقريبا بنفس الظروف عندي مرض كنت لما بتقدم لحد بقوله وف ناس كانت مش بتتقبل و ده حقهم عادي وبترفض وانا كنت باخد الموضوع عادي اه كنت بزعل بس ف الاول والاخر ده حقهم
اكيد كدا احسن ليهم فعلآ
و معلش يا صاحبي محدش بياخود كل حاجه 💔

• أتفق
التفاعلات: الأستااذ
اكيد كدا احسن ليهم فعلآ
و معلش يا صاحبي محدش بياخود كل حاجه 💔
علي ايه يا عم الحمد**** هي البنت يا عيني اللي صعبت عليا وخصوصا موضوع الخلفه بيبقي صعب اووي علي اي ست **** يكون ف عونها ويرزقها بالزوج والذريه محدش عارف كل حاجه بتتغير **** قادر على كل شئ

• حبيته
علي ايه يا عم الحمد** هي البنت يا عيني اللي صعبت عليا وخصوصا موضوع الخلفه بيبقي صعب اووي علي اي ست ** يكون ف عونها ويرزقها بالزوج والذريه محدش عارف كل حاجه بتتغير **** قادر على كل شئ
اكيد طبعآ شرفني مرورك يا اخويا بجد 💙💙💙💙

و اتمني متكونش نصيت تديني صوتك في المسابقة لقصة اختي العانس

• حبيته
اكيد طبعآ شرفني مرورك يا اخويا بجد 💙💙💙💙

و اتمني متكونش نصيت تديني صوتك في المسابقة لقصة اختي العانس
حبيبي عيب عليك بقي Don’t small us 😂😂
اديتك متخافش (صوتي)😂😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
ونعمة * بس يعني هما عملو التحاليل و طلعت سلبية و لو اتجوزها ممكن فعلا * ميريدش بانهم يخلفو
بص يا صديقى
فى رأيى الشخصى ان الحاجه الوحيده اللى تمنع الجواز ده هو غياب المقدره الجنسيه او الكذب فى حقايق معينه اما الخلفه فدى بتاعة الخالق مش بتاعتنا و الاختبار بتاع الخلفه قبل الزواج خاطئ

• عجبني
  • بيضحكني
بص يا صديقى
فى رأيى الشخصى ان الحاجه الوحيده اللى تمنع الجواز ده هو غياب المقدره الجنسيه او الكذب فى حقايق معينه اما الخلفه فدى بتاعة الخالق مش بتاعتنا و الاختبار بتاع الخلفه قبل الزواج خاطئ
يعني انت شايف ان التحاليل قبل الجواز غلط

• عجبني
التفاعلات: Ehab Demian

بص يا غالي في ناس بتبقي نفسها تخلف وانا مش معارض لده بس انا مش مع صاحبك خالص يعني الدنيا مش هتقف علي الخلفه هلي يحط نفسه مكنها وهي الي تسيبه اي رده فعله ساعتها؟؟ اكيد هيزعل ويتأثر

بص يا غالي في ناس بتبقي نفسها تخلف وانا مش معارض لده بس انا مش مع صاحبك خالص يعني الدنيا مش هتقف علي الخلفه هلي يحط نفسه مكنها وهي الي تسيبه اي رده فعله ساعتها؟؟ اكيد هيزعل ويتأثر
هو مش اللي سايبها دا اتفاق بين الاهلين لما عرفو النتجية
يعني خلصت بالتراضي
لكن صاحبي زعلان اوي عليها و كان نفسه يتجوزها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%