NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صدقني يمكن عشان في الاول مش حاسس بأي فاعلية بس فيها غموض كتير وحاجات كتير عن جو مش واضحة يعني ايه سبب انغلاقه ع نفسه وضح يا صحبي أكتر عشان نفهم قصص الهكر كتير في المنتدي وواضحة عن كدة اتمني ميكنش كلامي زعلك بس قولت وخلاص وبالتوفيق

اتفق معاك ان اغلبية اللي كتبو عن الهاك اخرهم عرفو ولقطو شوية معلومات من اليوتيوب مافيش فيهم حد دارس برمجة او حتي يعرف معرفة عملية ف البرمجة
الاحسن انك ما اعرفش كتير عن الهكر لأن الهكر حباله طويلة واغلبنا بنستخدمه للتجسس ع خصوصيات بعض ولما الناس التانية ما بتوضحش اسلوب الاستخدام ايه بيكون احس لأننا بطبعنا فضوليين واسف للتدخل

• أتفق
التفاعلات: Ali-elshoky
الاحسن انك ما اعرفش كتير عن الهكر لأن الهكر حباله طويلة واغلبنا بنستخدمه للتجسس ع خصوصيات بعض ولما الناس التانية ما بتوضحش اسلوب الاستخدام ايه بيكون احس لأننا بطبعنا فضوليين واسف للتدخل
الفضول و الهاك و البرمجة دول ياما ودوني ف مصايب ودواهي

صدقني يمكن عشان في الاول مش حاسس بأي فاعلية بس فيها غموض كتير وحاجات كتير عن جو مش واضحة يعني ايه سبب انغلاقه ع نفسه وضح يا صحبي أكتر عشان نفهم قصص الهكر كتير في المنتدي وواضحة عن كدة اتمني ميكنش كلامي زعلك بس قولت وخلاص وبالتوفيق
تسلم علي النقد الجميل ده وهبداء اركز بعد كده في الحته

عاش بجد استمر لانى بحب قصص الهاكر ونفسى اعرف اكتر عنهم الصراحة

واو روعه امتى الجديد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تقريبا مش كل اللي بيتعلمو هاكر قصدهم ياذو حد هما بيتعلموه عشان ده يبقا شغلهم اللي هو cyber security والهكر ده جزء من المجال لازم تتعلمه مثلا زي انا وتقريبا اللي بيتعلمو الهكر لمجرد انهم بيتجسسو على الناس دول أغلبيتهم عيال مش فاهمين اصلا يعني اي هاكينج ومش دارسين تقريبا ملهمش خطوره عشان المجال كبير جدا ولو حد داخله لمجرد انهو يتجسس على الناس مستحيل يكمل فيه لانه هيزهق وهيتعب وفي الاخر مش هيكمل لاكن اللي بيتعلم الهاكينج بيتعلمه لانه جزء من شغله يعني مثلا انا شغال مكتشف ثغرات امنيه في المواقع فلازم اكون عارف ايه الثغرات اللي بيتسخدموها الهاكرز فسعتها لازم اذاكر اوي هاكينج

روعه روعه ابداع بجد كمل يانجم

لازم تتعلم تكتب عربي:
  • أداة النداء "يا" تكتب "يا" مش ياء تسبق الاسم (مثلا تقول "يا حبيبي" مش "يحبيبي")
  • لاحظ النقاط (كالفرق بين التاء المربوطة والهاء)
  • لاحظ الهمزات ("أنا" مش "انا")

كمل يا غالي القصة حلوه 👍

اي يا معلم مش هتكمل ولا اي

من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليتواصل مع المشرفين

من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليكملها الآن

مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%