NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

The King👑

الملك👑
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بالنسبة ل شهر العسل اعرف رأيكم انتوا في شهر العسل سواء راجل او بنت بتلبسوا اية انا كتير اوي بشوف ستات محجبات و اول ما تسافر مع جوزها بتبقي ب بكيني و لبس مفتوح و دريسات و حجات جامدة كلو يكتب رأية و في شهر عسلة عمل اية و هيعمل اية

• عجبني
التفاعلات: Aol
تقصد اللبس فى البيت و لا بره البيت ؟

بالنسبة ل شهر العسل اعرف رأيكم انتوا في شهر العسل سواء راجل او بنت بتلبسوا اية انا كتير اوي بشوف ستات محجبات و اول ما تسافر مع جوزها بتبقي ب بكيني و لبس مفتوح و دريسات و حجات جامدة كلو يكتب رأية و في شهر عسلة عمل اية و هيعمل اية
تقصد في البيت و لا بره البيت ؟ و مراتك صغيرة في السن و لا كبيرة ؟؟ بتفرق

متجوزتش بس أقدر أفيدك بما اني قضيت شهور عسل قبل كده

جوه البيت مفيش لبس خالص
بره البيت لبسها العادي والا تبقى معرص

• عجبني
التفاعلات: drsniper666

جوه البيت مفيش لبس خالص
جوه البيت بالاندر و البرا بس يعني ؟

جوه البيت مفيش لبس خالص
اكيد انا بقول فية ناس تحب لما تخرج برة تخلي مراتها تقلع شوفت دا في ناس كتير جدا فا بسأل

• عجبني
التفاعلات: Balerion
جوه البيت بالاندر و البرا بس يعني ؟

مفيش هدوم خالص طول النهار تقريبا ولما تناموا شويه تاخدها تخرجها او تتغدوا بره
بعدين ترجع تلبسلك حاجه سخنه

تقصد في البيت و لا بره البيت ؟ و مراتك صغيرة في السن و لا كبيرة ؟؟ بتفرق
مش بتكلم علي مراتي اكيد مش هخليها تلبس برة البيت عكس المعتاد بتاعها او اخليها تقلع حتي لو شهر عسل احنا رجالة يا صاحبي

اكيد انا بقول فية ناس تحب لما تخرج برة تخلي مراتها تقلع شوفت دا في ناس كتير جدا فا بسأل
مهو دول معرصين

• عجبني
التفاعلات: Balerion
بالظبط واحنا مش كدة انا لقيت الموضوع منتشر فشخ الفترة دي

انا عايش في انجلترا وبنزل اجازات. عايز أقولك اني بسخن لما باجي مصر أكتر
من اي وقت بكون فيه بره

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من اي وقت بكون فيه بره
الجسم المصري والعربي افشخ من نسوان الأجانب بكتير

الجسم المصري والعربي افشخ من نسوان الأجانب بكتير

عامل النضافة مهم وده مش متوفر في كتير من المصري. بالنسبة للعربي فالجسم البدوي هو الأعلى
عشان كده في المجمل الكفه بتميل للأجنبي. انا بتكلم في الكومنت عن الكبت والرغبه في التحرر اللي
بقت ظاهره واللي الراجل بيتكلم فيها

من اي وقت بكون فيه بره
حصل المصريين مفيش زيهم

عامل النضافة مهم وده مش متوفر في كتير من المصري. بالنسبة للعربي فالجسم البدوي هو الأعلى
عشان كده في المجمل الكفه بتميل للأجنبي. انا بتكلم في الكومنت عن الكبت والرغبه في التحرر اللي
بقت ظاهره واللي الراجل بيتكلم فيها
للاسف مش متفق معاك في دا الموضوع في النظافة هنا في مصر اغلب البنات هنا بقت نظيفة جدا و دا لاحظتة من كثرة تواجدي في مناطق سياحيه هنا ان المصريين انظف من كتير فشخ من الاجانب في حلاقة الشعر الي في الايد و حلاقة شعر الجسم عاما و الريحة و الاهتمام بالمناطق الحساسة حتي لو متابع الاجانب الي بيجو يشتغلوا في مصر لما بيطلعوا علي السوشيال ميديا بيقولوا من خلال قعدتنا في مصر كنا بنحلق شعر الجسم مرة كل شهر حاليا شعر الايد بيحلقوه كل يوم و شعر الجسم كل اسبوع يعني المصريين علموهم النظافة

لما اجرب هقولك

• عجبني
التفاعلات: استشاري الحياه
للاسف مش متفق معاك في دا الموضوع في النظافة هنا في مصر اغلب البنات هنا بقت نظيفة جدا و دا لاحظتة من كثرة تواجدي في مناطق سياحيه هنا ان المصريين انظف من كتير فشخ من الاجانب في حلاقة الشعر الي في الايد و حلاقة شعر الجسم عاما و الريحة و الاهتمام بالمناطق الحساسة حتي لو متابع الاجانب الي بيجو يشتغلوا في مصر لما بيطلعوا علي السوشيال ميديا بيقولوا من خلال قعدتنا في مصر كنا بنحلق شعر الجسم مرة كل شهر حاليا شعر الايد بيحلقوه كل يوم و شعر الجسم كل اسبوع يعني المصريين علموهم النظافة
الأماكن السياحية عامة كله بيبقى مستحمي فيها فمتاخدهاش مقياس عام

في العموم او المجمل الأجنبي هيكسب من حيث عامل النضافة. كذلك الجزء الخاص بالشعر والكلام ده مش حقيقي أو
بعض من من كل. لو في يوم جيت هنا او سافرت بره روح كلم أي واحده في اي وقت وبص عليها هتلاقي الدنيا تمام. أغلب
اللي بتتكلم عنهم بيكون مش من باب النضافه بيكون فيتشات

• عجبني
التفاعلات: Lord Cromer
طيب معلش سؤال بالنسبة ل شهر العسل برضه
ايه المسموح ل البنت تعترض عليه في شهر العسل ؟ مع افتراض أن العروسة بنت ناس و محترمة و صغيرة في السن 20 سنة
فتح الطيز
القرص في البزاز
الضرب على الطيز
الرقص ل جوزها و هى عريانة ملط
مص الزب و البضان
تنزيل اللبن فى بوقها
بعبصتها في خرم طيزها
النيك في الحمام
المشي في الشقة و هى عريانة ملط

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل