NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

the fucking Peaky Blinder

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
واقفنا الجزء الي فات علي عربيتين نزلو خدو الكينج ونسر وغمو عنيهم

الجزء الثاني

نسر: ياكينج كينج نتا يبني رود عليا
انا: اي يبني شوفت وش امك مش قولتلك مفيش حاجه حلوه بتيجي من وراك يا خول
نسر:😂😂😂 تسلم يا حبيب اخوك مين دول يا كينج وواخدنا علي فين نا مش شايف حاجه
انا:علمي علمك بس شكلنا هنتروق ونركب السباحه يا علق😂😂
نسر: عيب تركب الشلاحه ونا موجود 😂😂
انا:مهو الي مقلقاني انك معيا 😂😂 اتقل بقا عشان نشوف الموضوع علي اي

وصلنا مخزن كبير كده ونا شايف طشش من البتعه الي مغميه عيني دي وسمعت صوت بيقول اربطهم هنا

انا:نسر نتا يا علق نتا سمعت الصوت ده الصوت ده مش غريب عليا
نسر:ولانا يبو الصحاب
انا:طب أتقل بقا عشان اركز
داخل واحد وقال شيلو الي علي عنيهم
انا: مش قولتلك اعرفو انتا يبني مش لسه ضربينك نتا ورجلتك من شويه
خالد: هههههههههههه من جبتكو هنا عشان ارود الي نتو عملتو فيا عشر أضعف وي اوريكو ازي ترفعو ايدكو علي خالد فاروق الصامدي
نسر:😂😂😂
خالد: بتضحك علي يلا نتا انا هفعصكو بي جزمتي
نسر:سمع يا كينج هو كل ما هنضرب حد شايف نفسو هيقولنا الكلمتين دول ولا اذا كنت نتا ابن الصامدي فا انتا متعرفش احنا مين
خالد:مين يعني
انا:بوص انا طول عمري ماشي بي اسمي انا ومبحبش اقول اسم عيلتي او ادخلهم في شي ميخصهمش بوص يا حبيبي كينج ده اسم شهرتي او صحابي بيقولولي كده وفي نفس الوقت انا اسمي يوسف علي الكينج تسمع عن عيلت الكينج
خالد:اتخض بس مبينش اه اعرفها ونتا عايز تقنعني انك من عيلت الكينج مره واحده دي الشركه المنافسه بتعتنا في السوق مش مصدقق
انا :اممم شكلك هتتبعني معاك طب فاكر كده من سنتين لما الشركه بتعتكو اتهجمت بي فيرس دمرلكو نص شغلكو
خالد:اه عارف ده كانت شركه الكينج هيا الي بعتها عشان هجمنهم بي فيرس احنا كمان بس نتا عرفت ازي
انا: اصلا انا الي صنعت الفيرس ونا الي بعتو ونتو معرفتوش توقفو وكان هيدمرلكو كل حاجه وصعبتو عليا ووقفت الفيرس عشان متخسروش كل حاجه واه علي فكره الفيرس الي نتو بعتو علي أجهزت شركتنا ده كان بي النسبالي نمله او لعبه ومعملش اي حاجه ع الأجهزة هههههههههههه
خالد:بغضب نتا الي دمرت نص شغلنا بقا نتا يا حتت عيل عملت كل ده
نسر:مش قولتلك انتا متعرفناش😂😂😂
خالد:طب هو وعرفنا هو مين نتا مين
نسر:انا نسر كنت عامل نص الشغل مع كينج الي دمرنا بيها نص شغلكو

ملحوظه: نسر:ابو وامو كان أصحاب ابويا وامي من زمان حصلهم حادثه زمان وماتو فيها ونسر كان صغير ساعتها واهلو سبو عندنا ومن ساعتها وهو متربي معيا ويعتبر من عيلت الكينج وابويا بيعملو زي بي الظبط

خالد:طب دلوقتي نا هوريكو شغلكو
كينج ولا هتعرف تعمل حاجه حتا بوص خالد أنصدم لما لقني انا ونسر فكينا الحبل وبقينا واقفين قدمو ومسكنا ورفعت عليه مسدس ها هنخرج ونتا معنا ولا نخرج ونتا مش معنا ندي لي رجلتك الي برا وقولهم يرمو اي حاجه معهم ومحدش يتعرضلنا عشان ترجع سليم ها
خالد: حاضر ماشي انتا يا زفت نتا وهو
شخص:امر يا ريس اي ده ارم السلاح نتا وهو وسيبو الريس
خالد:ارم السلاح نتا والرجاله ارمو قولت ووسعو الطريق
شخص:حاضر يا ريس ارمو السلاح يا رجاله
خارج كينك ومعها نسر وخالد ركبو عربيه ونسر ماسك خالد ماشيو بيه وطلعو من المخزن بي العربيه وصلو لي نص الطريق وااقفو العربيه
كينج: هنزلك هنا بقا عشان مش فاضين معلش 😂😂😂
خالد:انا هوريك يا كينج
نسر:نسر ابقا ورينا فقرت الساحر سلام
وصلو البيت وي اول مل دخلو لقو ابو يوسف علي الكينج واقف
واصف علي الكينج السن ٤٨سنه بس هيبه كده عندو دقن شبه بتعت ياسر جلال في مسلسل رحيم وشعرو ابيض معضل بس العادي يعني بتع العضلات مش الأوفر ده
علي:كنتو فين يا بيه منك ليه وبعدين انا مش قولتلكو ملكوش دعوه بي عيلت الصامدي تاني يبني احنا في حالنا ومش عايزين نحتك بيهم
انا: ياعم الحج منتا الي مش عايز تصرحني بي الي حصل زمان بينك وبينهم ده نتو كنت صحاب نتا وي الصامدي وواحمد الجوهري ابو نسر و الشرقاوي
علي: يبني دي حكايه قديمه واتقفلت وطلعت من الموضوع ده بصحاب عمري ابوك يا نسر كان اعز صحابي زي ما قولتلك قبل كده زيك نتا ويوسف كده واكتر كمان
اقفلو بقا ع الموضوع ده وكل واحد يخش االاوضه بتعتو يغير
تمم يا حج
دخلت الأوضه بتعتي ونسر دخل اوضتو
فتحت الاب لقيت في اكونت بي اسم ميرنا بعتلي اد قبلتو لقتها بتقولي
ميرنا: انا ميرنا يا كينج نتا كويس وشكرا انك دفعت عني ولحقتني قبل ما اقع ومعلش اخويا غشيم شويه وميعرفش انكو صحابي
انا: ولايهمك اهم حاجه تكوني نتي كويسه ومفيش فيكي حاجه
ميرنا:بي اعجاب انا كويسه تمم مفيش حاجه
انا: تمم والح...انك بخير هقفل دلوقتي عشان لسه طالع هخد دش باي
ميرنا: ونا كمان باي
خدت دوش ولبست وخرجت ببوص ملقتش حد في الصاله ولسه نسر بيخد دش سمعت صوت امي وابويا في الاوضه بيتكلمو بس بس صوت واطي وبيزعقو انسحبت وروحت اسمع بيقولو اي
امي: يا علي لازم تصارح يوسف بي الحقيقه والي حصل زمان بينك وبين صحابك واي الي فراقكو وتقولو ابو نسر مات ازي هو وامو والعداوه الي بينك وبين الصامدي والشرقاوي علي اي ولي
نا: واقف برا ومستغرب أن ابو نسر مات ازي منا عارف انو مات في حادثه ولا ميكونش مات كده ومات موته تانيه وهما مخبين
علي: يا وليه مينفعش مش وقتو العيال لسه ع الاقل سنتين لما يتمو٢٥ سنه عشان اقولهم
امي:طب والقوه الي عندهم دي الي لسه ميعرفوش عنه حاجه انا بصحا بليل بلاقي نسر طائر علي سريرو وابنك وهو نايم بلاقي شويه ميه طلعه من ايدو وشويه نار وشويه برق لازم تعرفهم انا حسه انا عيلت الصامدي والشرقاوي مش هيهدو غير لما يخدو منك تركيبت القوه المتكامله

علي:هما فعلا مش هيهدو بس هما بردو اكشفو تركيبه بس مش زي بتعتي نا والجوهري ال.. يرحمه واكشتفو بعض القوه وحقنو بيهم نسلهم كلو بس مش زي التركيبه الي حقنت بيها كينك ولا التركيبه الي الجوهري حقن بيه نسر وهما صغيرين
انا:واقف ومش مستوعب ودخلت عليهم وهما اتخدوو

هنا بينتهي الجز التاني
والجزء التالت بليل

وشكرا علي التشجيع

سلام من الكينج 👑💪

• عجبني
التفاعلات: تفاه، شاعر و Mido0
فين التالت

تنشر الأجزاء في تعليق علي قصتك وتبلغنا للدمج

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.