NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

في بس انت ماشفتش بس. استني بقي لما تشوف الحلمات البينك ، الروز الفاتح.. هوس
مش بتكلم عن الحلمات 😁
البزاز حاجة تانية

الحقيقة مافيش واحدة عندها كس احمر او حتى بينك او وردي دي معلومات غلط في الغالب ...في ستات تقولك ان الكس النطيف الحلو هو اللي بيكون لونه بينك او وردي و لكن في الحقيقة إن الكس اللي بيكون لونه احمر او حتى وردي بيكون في الغالب بسبب التهاب او حساسية
اللون الطبيعي هو انا يكون لون البشرة او البني الفاتح او غامق شوية بسيطة و تختلف درجة اللون بين واحدة و التانية اكيد .
و في بيكون غامق جدا دا بردو مش من الطبيعي
و بيكون الكس الغمق بزيادة دا بسبب خلل في الخلايا الصبغية ..و ممكن من ضرب السبعة بسبب الاحتكاك و ترك رطب و دا يسبب الالتهاب و بعدين يغمق بعد الالتهابات
و كمان ممكن من العرق و قلة التهوية
استخدام كريمات مجهولة المصدر و غير صحية
و كمان سبب ان الكس يكون غامق بزيادة هو
العمر ايوا التقدم في العمر و كمان بعض الامراض زي السكر و الغدة الدرقية و كفايا كدا مش بحب اتكلم عن مرض الصراحة
المهم يعني يا شباب بلاش تتريقو على ان الكس غامق لان طلع الصح و الصحي انه يكون غامق شويا او بلون البشرة ...الكس اللي شبة الفراولة طلع التهابات يا معلم 🤣🫣😁
الحقيقة مافيش واحدة عندها كس احمر او حتى بينك او وردي دي معلومات غلط في الغالب ...في ستات تقولك ان الكس النطيف الحلو هو اللي بيكون لونه بينك او وردي و لكن في الحقيقة إن الكس اللي بيكون لونه احمر او حتى وردي بيكون في الغالب بسبب التهاب او حساسية
اللون الطبيعي هو انا يكون لون البشرة او البني الفاتح او غامق شوية بسيطة و تختلف درجة اللون بين واحدة و التانية اكيد .
و في بيكون غامق جدا دا بردو مش من الطبيعي
و بيكون الكس الغمق بزيادة دا بسبب خلل في الخلايا الصبغية ..و ممكن من ضرب السبعة بسبب الاحتكاك و ترك رطب و دا يسبب الالتهاب و بعدين يغمق بعد الالتهابات
و كمان ممكن من العرق و قلة التهوية
استخدام كريمات مجهولة المصدر و غير صحية
و كمان سبب ان الكس يكون غامق بزيادة هو
العمر ايوا التقدم في العمر و كمان بعض الامراض زي السكر و الغدة الدرقية و كفايا كدا مش بحب اتكلم عن مرض الصراحة
المهم يعني يا شباب بلاش تتريقو على ان الكس غامق لان طلع الصح و الصحي انه يكون غامق شويا او بلون البشرة ...الكس اللي شبة الفراولة طلع التهابات يا معلم 🤣🫣😁
لا طبعا انت مشفتش بس انا عندي صحبتي 40 سنه كسها انعم واطري من المهلبيه ولونه بينك في ابيض في احمر لو اتكشف ينور اكتر مالشمس😍🔥

• عجبني
التفاعلات: Dot com
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش بتكلم عن الحلمات 😁
البزاز حاجة تانية
انا بتكلم عن الكس الأبيض و الروز و الاحمر الفاتح.. موجود و الكس اللي بطبيعته ضيق ، كل حاجه موجوده بس للي يدور

• عجبني
كلام صحيح

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%