NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زي ما الجسم الي مفيهوش شعرة مش طبيعي ومعمول ليزر وصارف ومكلف كمان الكس الوردي الي بافلام البورن بجلسات توريد وشوية فتوشوب الي عاوز جسم أحلى يدفع هيلاقي😁
وانتوا مفيش طبيعي خالص؟

• بيضحكني
التفاعلات: Rary
حتي ده بالفلوس🥲🥲امال انا هدفع ملايين ف الجواز وبعدين اجبلها حقن كمان🥲😂😂
مش انت الي عاوز 🤷🏻‍♀️ هي مش فارقلها🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: FLAME VOLCANO
مش انت الي عاوز 🤷🏻‍♀️ هي مش فارقلها🤣🤣
اي ده يعني الموضوع مش هيفرق عندها هيه ف نفسيتها او كدا🙄

زي ما الجسم الي مفيهوش شعرة مش طبيعي ومعمول ليزر وصارف ومكلف كمان الكس الوردي الي بافلام البورن بجلسات توريد وشوية فتوشوب الي عاوز جسم أحلى يدفع هيلاقي😁
انا هبدا تحويش من انهارده 🤠

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اي ده يعني الموضوع مش هيفرق عندها هيه ف نفسيتها او كدا🙄
لو هي عنصرية زيك بفرق معاها اللون بس طالما ده جسمها الطبيعي الي **** خلقها فيه ومش تقصير منها او قلة نضافة مثلا ، يفرق معاها ليه؟ العكس هتبقى معتزة بجسمها وبتحبه زي ما هو

• عجبني
التفاعلات: مدرب لياقه
طبيعي ترضى بالموجود من غير شروط افلام البورن😁
اومال أنا صارف و دافع ددمم قلبي ليه 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: مدرب لياقه
لو هي عنصرية زيك بفرق معاها اللون بس طالما ده جسمها الطبيعي الي **** خلقها فيه ومش تقصير منها او قلة نضافة مثلا ، يفرق معاها ليه؟ العكس هتبقى معتزة بجسمها وبتحبه زي ما هو
لو طلعت بتتقمص مقصدش انت عنصري بهزر معاك

لا طبعا انا مقصدش كدا اقصد ان هيكون بسبب قله نضافه منها او كدا لاكن لو مخلوقه كدا اكيد طبعا مش هتضايق

اومال أنا صارف و دافع ددمم قلبي ليه 😂😂
ده تمن الطبيعي بس😁😂😂 انت بتعاملها اكنها سلعة ليه🤣

طب يجماعة متنرفزين لية متلحسوش وخلاص 😂 اعمله اللسان بلوتوث
او غمي عينك و الحس و بعدها اشتغل متتعبوناش بقا دا بام التنمر دة حتتجوزوا واحدة كسها محروق

• بيضحكني
لا طبعا انا مقصدش كدا اقصد ان هيكون بسبب قله نضافه منها او كدا لاكن لو مخلوقه كدا اكيد طبعا مش هتضايق
اشطر كتكوت🐣

• ايه ده
ده تمن الطبيعي بس😁😂😂 انت بتعاملها اكنها سلعة ليه🤣
ما اهل العروسة اللي بيحسسونا ب كده 😂😂

• بيضحكني
طب يجماعة متنرفزين لية متلحسوش وخلاص 😂 اعمله اللسان بلوتوث
او غمي عينك و الحس و بعدها اشتغل متتعبوناش بقا دا بام التنمر دة حتتجوزوا واحدة كسها محروق
مش متنرفزين عادي 🤣

• بيضحكني
اصلا للي جرب العملية بجد لتفاصيل الصغيرة دي متفرقش ابدا ساعت لما يسخنو 🔥

• بيضحكني
التفاعلات: FLAME VOLCANO و Rary
مش متنرفزين عادي 🤣
عادي اية بس دانتوا ولعت ا فكساس بنات مصر كلها يخربيت كدة 😂 😂 اي واحدة تهرش في كسها من سيرتكوا 😂😂😂

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%