NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة القوة والجنس طريق الخير ـ حتي الجزء الثامن 20/5/2022

الجديد امتاا بقا

• حبيته
التفاعلات: النجم الصاعد 👑
  • حبيته
😘 😘 🤪 🤪 :unsure: :unsure: (y) (y) :D :D :love: :love: 👏 👏 😍 😍 :coffee: :coffee: :devilish: :devilish:

• حبيته
تسلم ياأخويا لا للاسف أنا مقراتش القصة دي وعارف أنها مش حاجه وحشه بالعكس لما تطور فيها وتدخل حاجه جديده ده بيطور القصة لكن أنا لو اقتبست اي حاجه اكيد هكتب اسم الكاتب علي الاقل تقدير له ❤️
يصحبي انا قصدي زي لما عمر جمع القبائل الل هما قبيلة وود والهواري والجراح والعطار و السبعة إلل كانو معاه ف الجيش .. وبعدين بقو فرقة عمليات خاصة ف سيناء .. وسموها فرقة جهنم 🙂 .. عالعموم عاش عليك الاحداث عظيمة

• حبيته
يصحبي انا قصدي زي لما عمر جمع القبائل الل هما قبيلة وود والهواري والجراح والعطار و السبعة إلل كانو معاه ف الجيش .. وبعدين بقو فرقة عمليات خاصة ف سيناء .. وسموها فرقة جهنم 🙂 .. عالعموم عاش عليك الاحداث عظيمة
ياجدع بقولك مش عارف القصة دي😂

اي دا يسطا🙂😂😂😂 ... مش انا وانت قبل كدا كنا بنكلم عن قصة مرات عمي سبب فجر العائلة قبل كدا 😂😂😂
اه حصل أنا خلصت فيها اول سلسلتين وعرفت أن في سلسة تالته بس للاسف مش عارف اجيبها😂واي جاب المصير المزعوم ل مرات عمي سبب فجر العائلة 😅

الجزء جميل بس صغير
وياريت متتاخرش فى اللى جاى

• حبيته
اتاخرت علينا برضو فين ايام ماكنت بتنزل جزء كل يوم ياريت متتاخرش علينا كتير

• حبيته
اتاخرت علينا برضو فين ايام ماكنت بتنزل جزء كل يوم ياريت متتاخرش علينا كتير
أنا آسف على التاخير وزي المثل كل تأخيره وفيها خيره لاني هتطور جدا من الأجزاء الجاية خصوصا اني دخلت في الجد القصة بقت في الجزء السادس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجديد امتاا يخوياا

• حبيته
القصة روعة ياقلب اخوك

• حبيته
اه حصل أنا خلصت فيها اول سلسلتين وعرفت أن في سلسة تالته بس للاسف مش عارف اجيبها😂واي جاب المصير المزعوم ل مرات عمي سبب فجر العائلة 😅
انت بتقول اي يسطا ما المصير المزعوم هي السلسلة الثالثة لمرات عمي سبب فجر العائلة 🙂🙂

• جامد
انت بتقول اي يسطا ما المصير المزعوم هي السلسلة الثالثة لمرات عمي سبب فجر العائلة 🙂🙂
كسم الصدمة طب يسطا دي موجوده هنا في المنتدى

المهم انت عشمتنا وغظرت بينا يعم🙂 .. فين الجزء يكبييير

• حبيته
الجزء السادس جميل جدا في احداثه و فيه براعه كبيره في كتابته و تسلسل الاحداث الدراميه بس فيه طلب صغير اطل في الاحداث شوي تسلم ايدك و تفكيرك انت برنس

• حبيته
اي دا يسطا🙂😂😂😂 ... مش انا وانت قبل كدا كنا بنكلم عن قصة مرات عمي سبب فجر العائلة قبل كدا 😂😂😂
يسطا متعرفش تجبلي لينك السلسلة الاولي والتانية من مرات عمي سبب فجر العائلة لاني بدور عليها ومش لاقيها خالص وشكرا مقدماً ♥️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%