NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا مش مستحيله انا قادره ومن غير معمل اى حاجه ببصه بس اخلى الراجل اللى قدامى يولع ويجيبهم على نفسه :cool:
تيجي نشوف الموضوع ده سوا 😂❤️

لازم ابقا واصل لدرجة جوع شهوة كبيرة

سؤال ، انا شفت فيديو ولد بيجيب لبنه منغير ما يلمس عضوه هل الكلام ده ممكن ؟ ، ممكن للبنات برضوا وازاي بيتعمل 🙂
شخليت وحده متزوجه تجييهم من غير ما تلمس كسها بس طلعت عيني😂

سؤال ، انا شفت فيديو ولد بيجيب لبنه منغير ما يلمس عضوه هل الكلام ده ممكن ؟ ، ممكن للبنات برضوا وازاي بيتعمل 🙂
صعبه شويه دي

لا مش مستحيله انا قادره ومن غير معمل اى حاجه ببصه بس اخلى الراجل اللى قدامى يولع ويجيبهم على نفسه :cool:
مش اوي كده

لو هو خول و هي جامده
ممكن تحصل

• عجبني
التفاعلات: عاشق الحياة الجنسية
عند كل راجل نقطة ضعف معينه
عن نفسي لما بسمع بنت مصريه تتناك وتتاوه مبقدرش امسك نفسي

دى عايزه حد ليا 3 شهور مكبش عشان ينطرهم كده بدون لمس

حاساها مستحيله اصلا 🙂
مش مستحيلة بس عايزة تعيش في مشاعر
يعني بيكون تفكيرك في شخص بتحبه فعلا ومشاعرك ناحيته عاليه بتغمض عينك وتتخيله وتتخيل لحظاتك معاه بس لازم يكون عن حب انما لو شهوة عادية مش هتعرف توصلها بسهولة الا اذا كان شهواني رهيب

ممكن تحصل لو حد وصل لدرجة عالية من الشهوة

• عجبني
التفاعلات: كارين 🤤🤤
دا شبه مستحيل صعبه دي الا لو كان هيجاان بصوره مش بني ادميه😂😂😂

شوفت اختي الكبيره مرتين بتتناك من جوزها
و كل مره كنت بنزل من غير ما المسه

• عجبني
التفاعلات: عاشق الحياة الجنسية
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو الزب بوقف بدون لمس اما يجيبهم هاي لازمها معركه طاحنه 😅😅

• عجبني
يا واد يا جامد .. احب اجرب عشان بجيب بالضالين

بتحصل عادي وخصوصا للبنات والستات ممكن تجيبهم لمجرد أنها تضم رجليها علي بعض اوي

• عجبني
ده السؤال يلي حاولت كتير اعرف اجابته ازاي انزل من غير ما المس زبي

صعب كده وبياخد وقت وتركيز

• عجبني
مش صعب و لا حاجة بالعكس ده بيدي متعة حقيقية اكتر لانه اللبن بيجرج متفحر على قد ما كان عايش بهيجان
انا بصراحة عملتها كتير و قليل ما كنت بعملها باليد
ازاي بقى ديه الخبرة
اولا مش لازم تبقى مستعجل
تانيا تعيش اللحظات بتفاصيلها يعني تستخدم جسمك كله في المتعة مثلا لما كنت بشوف فيديو كنت بركز مع كل حاجة في الست من جسمها لحركاته و لبونتها و اعيش معاها اللحظة و على قد ما أأقدر اعيش اللحظة على قد ما تكون النشوة ممتعة تماما زي النيك
فأنا لو حتدخل زبك بس و تحركه لغاية ما تنطر غير لما تعيش اللحظة و تشعر بزبك و هو بيخترق و يلعب و تشوف شريكتك و هي تتمحن او تصوت او تترجاك او او و تبقى كده لحد ما تنزل
حيكون طعم النشوة ألذ

ده احتلام
انتي كلامك صحيح السالب الي ممكن يقذف و هو بيتناك من غير مايلمسه أو احتلام والواحد نايم أما راجل طبيعي من نفسه هينزل يبقي عنده مرض سيلان

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%