NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال ، انا شفت فيديو ولد بيجيب لبنه منغير ما يلمس عضوه هل الكلام ده ممكن ؟ ، ممكن للبنات برضوا وازاي بيتعمل 🙂
بيبقي هيجان فوق الوصف وبعدها بلاقيني بنقط لبن سايل بعدين بجيبهم وياسلام لو كان سكس فون وحد بيهيجك

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: SALAB HARD
سؤال ، انا شفت فيديو ولد بيجيب لبنه منغير ما يلمس عضوه هل الكلام ده ممكن ؟ ، ممكن للبنات برضوا وازاي بيتعمل 🙂
محتاج علاج يا كارين

• انا سخنت كده ليه
  • عجبني
التفاعلات: كارين 🤤🤤 و SALAB HARD
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بيبقي هيجان فوق الوصف وبعدها بلاقيني بنقط لبن سايل بعدين بجيبهم وياسلام لو كان سكس فون وحد بيهيجك
اووووف

• جامد
التفاعلات: Jordn
بالمعنى الدارج
اللى عنده سرعه قذف (للراجل)
الخفيفه (للست)

• عجبني
التفاعلات: كارين 🤤🤤
انا اعرف حاجة اسمها القذف السريع يعني مع بداية الممارسة بيحصل قذف انما من غير لمس دي معرفش

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • بيضحكني
التفاعلات: Adam Afndena، نزيه الخاطر و LEGEND KYSER
اللي يعيش ياما يشوف

لا مش مستحيله انا قادره ومن غير معمل اى حاجه ببصه بس اخلى الراجل اللى قدامى يولع ويجيبهم على نفسه :cool:
سنداله😂

اكيد تقصدي الراجل اللي عنده سرعه قذف
مش الرجاله التمام اللي متتهزش من اي حاجه
لا في رجاله في الموضوع بيعملوها ومعندهمش سرعة قذف مش شرط

• عجبني
التفاعلات: jjojja
لو سكس فون هيسهل طبعا

• أتفق
التفاعلات: ahmed hossam
انا اعرف حاجة اسمها القذف السريع يعني مع بداية الممارسة بيحصل قذف انما من غير لمس دي معرفش
اه وانا بس في من اللي ردوا بيقولوا ان معندهمش سرعة قذف بس بيجيبوهم منغير لمس

• عجبني
التفاعلات: أحمد برايز
انا وصلت لده بس بعامل خارجي بس مراتي عملت كده كذه مره

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%