NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

🐍:جدي الااث الكبير انا اثق فيه بسمي

😂😂😂
كان عندي التهاب رئوي "حاااااد" مش عارف كانت بتطول فيها وهي بتقولها ليه كانت بتعايرني تقريبا 😂😂
3 ايام عنايه و زيهم اعاشه خلصوا هرجع شغلي
اومال انت فاكر انا رجعت ليه
ما انا كنت فاضي ف قولت اخش اقرفكم شويه
بس الحمد لله بقيت زي الفل
الف سلامة عليك يا كبير ما تشوف شر

• حبيته
التفاعلات: Klein 4
ارحم نفسك بجد في حلول كتير وفي منهم لبان نيكوتين
بيتهالي حتى الحلول التانيه مبقتش تنفع دلوقتي
التبطيل اجباري المره دي
يمكن انزلكم موضوع عن تجربتي مع السجاير بعد فتره "لو فضلت موجود " وابقي احكي فيها وصلتني لايه وانصح الناس تسيبها " لو نجحت المره دي اني اسيبها"

• حبيته
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
بيتهالي حتى الحلول التانيه مبقتش تنفع دلوقتي
التبطيل اجباري المره دي
يمكن انزلكم موضوع عن تجربتي مع السجاير بعد فتره "لو فضلت موجود " وابقي احكي فيها وصلتني لايه وانصح الناس تسيبها " لو نجحت المره دي اني اسيبها"
هتقدر صدقني جرب مش هتخسر حاجه🤷🏻‍♂️

هتقدر صدقني جرب مش هتخسر حاجه🤷🏻‍♂️
في حاجات قليله اوي كده متخيلتش حياتي من غيرها

القرايه بحب اقرا اووي و اي حاجه وف كل حاجه

الزمالك بحسه شبه الدنيا كده يفرحك قليل ويزعلك كتير بس لما تفرح معاه تنسى اي زعل زعلته منه قبل كده ولما تزعل منه وتقرر تسيبه مع اول ماتش ترجعله بنفس اللهفه بتاعه كل مره " يمكن مش احسن نادي ف الدنيا " بس هو حاله غريبه تبقي قريب اوي من انك تنجح وتفرح و تخبط ف العارضه وتطلع .. الزمالك بالنسبالي زي الحياه حزين على طول الخط مع شويه فواصل بسيطه من الفرحه

السجاير كنت بكلمها وتكلمني بستقوى عليها لما اتغلب أو احس بقله حيلتي
فيها شبه كتير مني بتتحرق عشان غيرها وياريتهم راضيين عنها .. بس اول ما تضيق بيهم اول حاجه يفكروا فيها

وواحده حبتها اتحبيت قبل كده من ناس ومحبتهمش عرفت ناس حلوه شكلا و مقاما و قيمه وكل حاجه ومتنهبتش ليهم اصلا
شوفت الاعجاب من ناس كتير برضه وكنت بطفشهم واكرهم فيا وولا مره جريت ورا حد الا هي .. رغم اني دبش و مباشر ومش بعرف الطف مع حد بس هي عندي الاستثناء

عشان كده صعب عليا ابطل السجاير
بطبعي بستغنى عن كل حاجه بس اذا ادمنت شيء معين مبعرفش ارجع بسهوله .. حتى لو عارف ضرره .. حتى لو عارف أنه فيه افضل منه .. حتى لو قدامي فرص غيره كتيره بفوتها و بخربها بمزاجي

دي مش اول مره يحصلي كده و اكتر بس كل مره برجع زي ما كل مره برجع هنا برضه 😅

في حاجات قليله اوي كده متخيلتش حياتي من غيرها

القرايه بحب اقرا اووي و اي حاجه وف كل حاجه

الزمالك بحسه شبه الدنيا كده يفرحك قليل ويزعلك كتير بس لما تفرح معاه تنسى اي زعل زعلته منه قبل كده ولما تزعل منه وتقرر تسيبه مع اول ماتش ترجعله بنفس اللهفه بتاعه كل مره " يمكن مش احسن نادي ف الدنيا " بس هو حاله غريبه تبقي قريب اوي من انك تنجح وتفرح و تخبط ف العارضه وتطلع .. الزمالك بالنسبالي زي الحياه حزين على طول الخط مع شويه فواصل بسيطه من الفرحه

السجاير كنت بكلمها وتكلمني بستقوى عليها لما اتغلب أو احس بقله حيلتي
فيها شبه كتير مني بتتحرق عشان غيرها وياريتهم راضيين عنها .. بس اول ما تضيق بيهم اول حاجه يفكروا فيها

وواحده حبتها اتحبيت قبل كده من ناس ومحبتهمش عرفت ناس حلوه شكلا و مقاما و قيمه وكل حاجه ومتنهبتش ليهم اصلا
شوفت الاعجاب من ناس كتير برضه وكنت بطفشهم واكرهم فيا وولا مره جريت ورا حد الا هي .. رغم اني دبش و مباشر ومش بعرف الطف مع حد بس هي عندي الاستثناء

عشان كده صعب عليا ابطل السجاير
بطبعي بستغنى عن كل حاجه بس اذا ادمنت شيء معين مبعرفش ارجع بسهوله .. حتى لو عارف ضرره .. حتى لو عارف أنه فيه افضل منه .. حتى لو قدامي فرص غيره كتيره بفوتها و بخربها بمزاجي

دي مش اول مره يحصلي كده و اكتر بس كل مره برجع زي ما كل مره برجع هنا برضه 😅
**** يروق بالك ياعم كلين ديما وإن شاء **** هتقدر♥️🙏🏻
اهم حاجه انك زملكاوي زي😂

** يروق بالك ياعم كلين ديما وإن شاء ** هتقدر♥️🙏🏻
اهم حاجه انك زملكاوي زي😂
اهي دي بقا المشكله

** يروق بالك ياعم كلين ديما وإن شاء ** هتقدر♥️🙏🏻
اهم حاجه انك زملكاوي زي😂
لا زملكاوي و متعصب جداااااااااااااا جداااااااااااااا جداااااااااااااا للزمالك

لا زملكاوي و متعصب جداااااااااااااا جداااااااااااااا جداااااااااااااا للزمالك
**** **** زي يعني

** ** زي يعني
اه زيك
اصل الزمالك مفيهوش وسطيه
مينفعش تبقى زملكاوي و متعرفش مين بيلعب ف فريقك ولا هيلعب امتى ولا الحاجات اللي بتلاقيها ف فريق تاني من مشجعينه يعني
يا تشجع الزمالك و تتجنن معاه يا متشجعهوش
الوسط بقى أو بشجعه بس مليش ف الكوره تلاقيها ف اماكن تانيه 😅😅

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اه زيك
اصل الزمالك مفيهوش وسطيه
مينفعش تبقى زملكاوي و متعرفش مين بيلعب ف فريقك ولا هيلعب امتى ولا الحاجات اللي بتلاقيها ف فريق تاني من مشجعينه يعني
يا تشجع الزمالك و تتجنن معاه يا متشجعهوش
الوسط بقى أو بشجعه بس مليش ف الكوره تلاقيها ف اماكن تانيه 😅😅
كتيرررراوي😂😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: T i to
  • أتفق
  • أتفق
التفاعلات: T i to

المواضيع المشابهة