NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

دنيا صعبه

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
لسه منزله بوست عن اخطاء الاولاد فى الكلام على الخاص
بعد الموضوع ما اتنشر بثوانى دخلو يكلمونى
حاولت اوريكم الرسايل اللى جت من غير ما اوريكم الناس اللى بعتت بس سياسه المنتدى بتمنع الاسكرين شوت
بس بجد نفس الكلام بيتكرر هو هو .. الفهم ايه يا اخوانا ده لو كلب بحر كان فهم 😂😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Boxing player, چومانه❤️🔥, Adam Afndena و 3 آخرين
حاولت اوريكم الرسايل اللى جت من غير ما اوريكم الناس اللى بعتت بس سياسه المنتدى بتمنع الاسكرين شوت
بس بجد نفس الكلام بيتكرر هو هو .. الفهم ايه يا اخوانا ده لو كلب بحر كان فهم 😂😂😂😂😂😂😂
انتي مش اول ومش اخر حد له اكونت باسم بنت سواء كان بنت او لا يتبعتله رسايل مش هنا بس ف اي مكان تاني يعني .. بغض النظر عن شكلها سنها أو اي تفاصيل تانيه
بس الملاحظه الغريبه بالنسبالي و اللي مش عارف الالقي لها اجابه برغم اني حاولت ادور على اجابه لها
زي ما مستغرب ليه حد يبعت لحد ميعرفهوش يحاول يتعرف عليه و احيانا بأسلوب مهين له ويتذلل عشان يتعرف
بستغرب برضه ليه ممكن واحده تفتح الباب " الرسايل" وبعدين تشتكي من اللي بيدخل منه
ف نفس الوقت اللي كان ممكن تقفله خالص من البدايه طالما الموضوع مضايقها بدل ما تشتكي قد ايه الولاد نوتي ووحشين وبيبعتولي و مش عاوزه ارد ووووو

• أتفق
التفاعلات: ABO ADHM و EGYPTIAN LION
انتي مش اول ومش اخر حد له اكونت باسم بنت سواء كان بنت او لا يتبعتله رسايل مش هنا بس ف اي مكان تاني يعني .. بغض النظر عن شكلها سنها أو اي تفاصيل تانيه
بس الملاحظه الغريبه بالنسبالي و اللي مش عارف الالقي لها اجابه برغم اني حاولت ادور على اجابه لها
زي ما مستغرب ليه حد يبعت لحد ميعرفهوش يحاول يتعرف عليه و احيانا بأسلوب مهين له ويتذلل عشان يتعرف
بستغرب برضه ليه ممكن واحده تفتح الباب " الرسايل" وبعدين تشتكي من اللي بيدخل منه
ف نفس الوقت اللي كان ممكن تقفله خالص من البدايه طالما الموضوع مضايقها بدل ما تشتكي قد ايه الولاد نوتي ووحشين وبيبعتولي و مش عاوزه ارد ووووو
رد حضرتك كويس ومعنديش مشكله فيه لكن انا بتكلم على الناس اللى داخله تتكلم بالطرق اللى قولتها ..لكن ليا اصحاب كتير بنتكلم ودول اللى الخاص مفتوح عشانهم لكن كلامى للناس الهمجيه او اللى بتزعل اننا مش بنرد

• عجبني
التفاعلات: mido tito و Adam Afndena
رد حضرتك كويس ومعنديش مشكله فيه لكن انا بتكلم على الناس اللى داخله تتكلم بالطرق اللى قولتها ..لكن ليا اصحاب كتير بنتكلم ودول اللى الخاص مفتوح عشانهم لكن كلامى للناس الهمجيه او اللى بتزعل اننا مش بنرد
انا معنديش اعتراض على تكلمي مين أو لا
بس " و ده كلام قولته لكل اللي سبقك ونزل فيما معناه نفس كلامك"
ما تقفلي الرسايل وانتي ابعتي للي عاوزه تبعتيله اسهل و اريح لكي وولكل
يعني لو الباب مقفول من الاول لا هيخش الفار ولا هنحتاجله مصيده.

• أتفق
التفاعلات: EGYPTIAN LION
ده يسمي البني ادم ابو دماغ كلبه😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: دنيا صعبه
انا معنديش اعتراض على تكلمي مين أو لا
بس " و ده كلام قولته لكل اللي سبقك ونزل فيما معناه نفس كلامك"
ما تقفلي الرسايل وانتي ابعتي للي عاوزه تبعتيله اسهل و اريح لكي وولكل
يعني لو الباب مقفول من الاول لا هيخش الفار ولا هنحتاجله مصيده.
يعنى اروح لولد اقوله كلمنى لو سمحت ..مش شايف ان كلامك مش واقعى حبتين 😂😂😂😂😂
للعلم بهزر لتاخد كلامى جد😂😂

لكن عشان حضرتك تفهم انا بكلم الناس العاقله عادى لكن كلامى اللى بقوله للى عنده مشاكل بس

يبقي فكك منهم ومتشغليش دماغك بيهم

يبقي فكك منهم ومتشغليش دماغك بيهم
و**** البوست نازل لانى اكره ان حد يبقى كده حتى لوحتجاهله القصد نصيحه بس ان نعمل لنفسنا كرامه ومنهزقش نفسنا

هما 😂

• بيضحكني
و**** البوست نازل لانى اكره ان حد يبقى كده حتى لوحتجاهله القصد نصيحه بس ان نعمل لنفسنا كرامه ومنهزقش نفسنا
ايوه صح بس مش كله بيفهم كده ومهما تقولي وتعيدي هيدخلو وهيزيدو بعد البوست ده فاهماني

يعنى اروح لولد اقوله كلمنى لو سمحت ..مش شايف ان كلامك مش واقعى حبتين 😂😂😂😂😂
للعلم بهزر لتاخد كلامى جد😂😂

لكن عشان حضرتك تفهم انا بكلم الناس العاقله عادى لكن كلامى اللى بقوله للى عنده مشاكل بس
يعني انتي شايفه اننا بنبيع سبح هنا !!
مش شايفه أنه فكره انك تتكسفي انك تبادري انتي بالكلام مع الشخص اللي عاجبك " فكره عفى عليها الزمن " + انك هنا يعني ف اي فعل و اي رد فعل هيكون عادي و متوقع ؟
ومش شايفه برضه انك تبعتي انتي للي عاوزه تكلميه احسن بكتير من أن ناس تبعتلك صور اعضائها ؟

• بيضحكني
التفاعلات: Adam Afndena
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
مش شايفه أنه فكره انك تتكسفي انك تبادري انتي بالكلام مع الشخص اللي عاجبك " فكره عفى عليها الزمن " + انك هنا يعني ف اي فعل و اي رد فعل هيكون عادي و متوقع ؟
ومش شايفه برضه انك تبعتي انتي للي عاوزه تكلميه احسن بكتير من أن ناس تبعتلك صور اعضائها ؟
عم ضياء الحكيم😔🤍

• بيضحكني
التفاعلات: honorable man
البوست غرضه ان الناس اللى كده تبطل لكن مش امنع التعارف ولا الحجات دى

وبعدين حضرتك متعصب اوى انا البوستين منزلاهم وبنضحك فى الكومنتات اصلا😂😂😂

البوست غرضه ان الناس اللى كده تبطل لكن مش امنع التعارف ولا الحجات دى

وبعدين حضرتك متعصب اوى انا البوستين منزلاهم وبنضحك فى الكومنتات اصلا😂😂😂
محدش يزعل عم ضياء🥸🗡️

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%