NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

mr omar1

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
ازيكم عاملين ايه.
حابب اسأل سؤال وياريت حضراتكم تردوا، دلوقتي ايه الفرق بين السيدة او البنت المختونة (المتطاهرة)، والغير مختونة (متطاهرة).
وما الفرق بين الختان الفرعوني والإسلامي.؟
وما شكل المهبل المختون والغير مختون؟
شكرا

الختان ل ناس معينه مش كل البنات

يعنى ايه ختان حضرتك 🙂🙂
يُعرف ختان الإناث بأنه عملية قطع أو استئصال متعمدة للأعضاء التناسلية الخارجية للمرأة. وتشمل العملية في أغلب الأحيان استئصال أو قطع الشفرين والبظر، وهي عملية تصفها منظمة الصحة العالمية بأنها "أي عملية تلحق أضرارا للأعضاء التناسلية الأنثوية لأسباب غير طبية

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عندنا في الصعيد لكل البنات تقريبا
لا غلط او ع حسب الدكتوره عشان لو زياده عن الصح هيعمل بروود جنسي ولو كان المفرود هيتعملها ومحصلش ختبقي هايجه معظم الوقت ع الفاضى و المليان

لا غلط او ع حسب الدكتوره عشان لو زياده عن الصح هيعمل بروود جنسي ولو كان المفرود هيتعملها ومحصلش ختبقي هايجه معظم الوقت ع الفاضى و المليان
اه غلط بس عندنا في الصعيد بنسبة 80 في المية البنان هتتختن بلا دكتور بلا ضحك "بكلامهم"

ماشى بس الكلام دا ليه شروط لو زياده عن اللزوم هيبقا فيه برود جنسي كتير فهمت

• أتفق
التفاعلات: mr omar1
اه غلط بس عندنا في الصعيد بنسبة 80 في المية البنان هتتختن بلا دكتور بلا ضحك "بكلامهم"
انا صعدى ومفيش الكلام دا

ماشى بس الكلام دا ليه شروط لو زياده عن اللزوم هيبقا فيه برود جنسي كتير فهمت
ان كان كدا نتجوز من بحرى بس مفيش فالصعيد. كدا

• أتفق
الختان موجود في كل مكان في مصر

لا فيه و فيه كدا ف كل مكان كمان ع حسب عقل الأهل ولو بيعملوا كدا صح زي الدين مقال هيبقا مفهاش مشكله اصلا
لو على الشريعة الإسلامية هيبقى مفيد، اللي هو مش الختان الفرعوني الغبي الرجعي

لو على الشريعة الإسلامية هيبقى مفيد، اللي هو مش الختان الفرعوني الغبي الرجعي
لا الفرعونى دا م٩رم ف الدين اساسا

• أتفق
لا فيه و فيه كدا ف كل مكان كمان ع حسب عقل الأهل ولو بيعملوا كدا صح زي الدين مقال هيبقا مفهاش مشكله اصلا
يعم انت بتقول. ايه الفعل دا جريمه وشنيع لانك كدا بتقطع الشفرتين الخارجتين والبظره وبكدا هتبق بارده جنسيا معاك

طيب انا كنت هعمل ختان وانا صغيره والدكتوره كشفت عليا ومرضيتش تعملي دا معناه ايه؟

طيب انا كنت هعمل ختان وانا صغيره والدكتوره كشفت عليا ومرضيتش تعملي دا معناه ايه؟
معناه انك كدا تمام ومش محتاجه ختان
الختان دا لما تبقى حشفه البظر طويله زياده عن الطبيعى عشان ميحصلش مشاكل وممكن توصل لبلاوى انما طالما طبيعى مبيتعملش ختان اساسا

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: mr omar1 و Bad Girl💄

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%