NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

**** ميز الانسان عن باقي المخلوقات بعقله ف انته شخص عاقل متخونش فيا وتكذب عليا وتستنا مني السماح فلعموم انا ك ابراهيم طيب نيك وده بجد وسامح اي حد عادي بس بفضل شايلها جوايا ومن جوايا عارف ان الشخص ده قصر معايا وغدر بيا وهكذا هنا انا مش بتكلم في علاقات الحب انا بتكلم في الحياه بشكل عام انما كعلاقه عاطفيه طول منا شايلك فوق راسي ومقصرتش معاكي وشوفت الغدر منك ف انتي متستاهليش كلامي معاكي اصلا اصل قدريني زي مبقدرك فاهمه لاكن بقا هتروح وتيجي وبتاع انا مش بحب أرجوز انا عايز استقرار

• عجبني
التفاعلات: القمر 🌸
**** ميز الانسان عن باقي المخلوقات بعقله ف انته شخص عاقل متخونش فيا وتكذب عليا وتستنا مني السماح فلعموم انا ك ابراهيم طيب نيك وده بجد وسامح اي حد عادي بس بفضل شايلها جوايا ومن جوايا عارف ان الشخص ده قصر معايا وغدر بيا وهكذا هنا انا مش بتكلم في علاقات الحب انا بتكلم في الحياه بشكل عام انما كعلاقه عاطفيه طول منا شايلك فوق راسي ومقصرتش معاكي وشوفت الغدر منك ف انتي متستاهليش كلامي معاكي اصلا اصل قدريني زي مبقدرك فاهمه لاكن بقا هتروح وتيجي وبتاع انا مش بحب أرجوز انا عايز استقرار
يبني عليك حرارة ؟

لو تعرضو لموقف خيانة او غدر من شخص جدًا عزيز عليكم بتعطوه فرصه ثانية؟؟ 💔🥺
انتو من الناس اللي ممكن تعطو فرصة او رح تحذفوه من قائمة حياتكم 🤔
حذف بلا رجعة

• عجبني
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هههه يعني ايه سرسجيه دي
ووينك عن المسابقة مش عاساس هتنتقم 😂
سرسجيه اللي هو مش عارف اشرحها بصراحه😂
عندي شغل ياقمر بجد هخلص كده وهجيلكم❤️

• حبيته
يعطيكم العافية
اللي هو يعني مش عارف تشرحها افهم ايه انا😂
تسلميلي يا جلبوب😂❤️
يعني خدتي علي الجو المصري وبتاع هو ده مش معني سرسجيه بس بشرح شرح انا مش فاهمه😂😂😂

• بيضحكني
لو تعرضو لموقف خيانة او غدر من شخص جدًا عزيز عليكم بتعطوه فرصه ثانية؟؟ 💔🥺
انتو من الناس اللي ممكن تعطو فرصة او رح تحذفوه من قائمة حياتكم 🤔
الخيانه ردها البعد ولا شيئ غير كده

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%