NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ثقافة الـْـــــمـُــــبـَـــآلـَــــغـَــــــــــةٰٓ

Sense 🌹queen

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
‏قد ننخدع بكثير من البشر .. وهذا ليس دليل على غبائنا .. و إنما بسبب مبالغتنا بحسن الظن أحيانا ..🍁🦋

IMG-6644

• محزن
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: كريم سعد مكرم, اربعينية, 卍 فرعون卍 و 4 آخرين
‏قد ننخدع بكثير من البشر .. وهذا ليس دليل على غبائنا .. و إنما بسبب مبالغتنا بحسن الظن أحيانا ..🍁🦋

IMG-6644
لو كان بعض الظن اثما فان كثيرا منه من حسن الفطن

• أتفق
التفاعلات: Sense 🌹queen
  • حبيته
التفاعلات: حسن٩٤

IMG-6644
مش ديما حسن الظن وحش

• أتفق
  • حبيته

IMG-6644
طيب ليه لما بنعمل خير وبنتعامل مع الناس بحق وعلى نيتنا الحقيقيه بتبق جزاتنا فالاخر غدر او خيانه ليه وبرضو الواحد مبيحرمش وبيتعامل على نيتو

طيب ليه لما بنعمل خير وبنتعامل مع الناس بحق وعلى نيتنا الحقيقيه بتبق جزاتنا فالاخر غدر او خيانه ليه وبرضو الواحد مبيحرمش وبيتعامل على نيتو
لالا تعالى هنا واحدة واحدة
لما تعمل الخبر اوعة تعمله عشان خاطر الانسان ده لاء
اعمله عشان ربنااا يرجعهولك هتفرح حتى لو هما طلعه ميستاهلوش بس برضو احنا بنتعامل ب اصلنا
الي بيغدر ويخون دول مشفوش ب نص شلن تربية وهما فاكرين نفسهم انهم كدة ابطال وهما في الخقيقة ولا حاجة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
👌👌

• أتفق
لللاسف انا متدايق لان صاحبى بيحب وحده وبيكلمها ولما شك انها متغيره نحيتو شك فيا انا اول واحد وانا عطيتو فونى يفتش واى حاجه عاوزه نفذتهالو مش عشان اظهر بريئ لا عشان يعرف ان شكو صح او لا وفالاخر طلع معنديش حاجه واتحرج منى وانا زعلت على نفسى دى جزاتى فالاخر بدافع عن بنات الناس وبستحرم ابص على وحده او افكر فيها وفالاخر دى جزاتى 🥲🤦‍♂️💔

لللاسف انا متدايق لان صاحبى بيحب وحده وبيكلمها ولما شك انها متغيره نحيتو شك فيا انا اول واحد وانا عطيتو فونى يفتش واى حاجه عاوزه نفذتهالو مش عشان اظهر بريئ لا عشان يعرف ان شكو صح او لا وفالاخر طلع معنديش حاجه واتحرج منى وانا زعلت على نفسى دى جزاتى فالاخر بدافع عن بنات الناس وبستحرم ابص على وحده او افكر فيها وفالاخر دى جزاتى 🥲🤦‍♂️💔
الصاحب الي يشك فيه متقلش عليه صاحب
واسفة على كلامي
ده اوعة تسيب الباب موارب بينكم اقفل الباب وميتفتحش تاني

الصاحب الي يشك فيه متقلش عليه صاحب
واسفة على كلامي
ده اوعة تسيب الباب موارب بينكم اقفل الباب وميتفتحش تاني
منا بتعامل على القد تعامل سطحى
يلا خير خير انا مش زعلان

• عجبني
لازم اسامح كلنا بنغلط
صح كلنا بنغلط بس اقرب الناس ليا يخوني او يشكك فيا
او حد يعدرني ويتهاون بيا
مش بسامح النوع ده

• محزن
التفاعلات: 卍 فرعون卍

IMG-6644
هو انتى محرمه الفرحه تدخل المنتدى؟؟

• بيضحكني

IMG-6644
الكلام حلو لكن الصوره قتلتني 🥺🥺

• محزن
  • حبيته
التفاعلات: كريم سعد مكرم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%