NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة الـمــــاتــــش الـرابـع مـــــن مـســــابـقــــه"كــــابـتــــن نـســــوانـجـــي"

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
**** عليكم و**** منورين

يعم ده اصلا بياخد اجاباتي كوبي أو بيجيبهم من جوجل ده بيجيب الأنديه بالتاريخ وانا يادوب لحقت كتبتهم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا سبت نقطتين وقلت مشي الدنيا عايزين تكسبه كسبه عادي

فاضل سؤالين بس يصحبي في الماتش ملعبش نص الماتش ويتقلي غير قرعتي يجدعان بعد اذنكم
حصل مفيش تغيير قرعة شوفوا نفسكم يا رجاله هتكملوا ولا اي وفالاول والآخر دي لعبه احنا بنلعب ركزو مش داخلين حرب

حصل مفيش تغيير قرعة شوفوا نفسكم يا رجاله هتكملوا ولا اي وفالاول والآخر دي لعبه احنا بنلعب ركزو مش داخلين حرب
و**** ما حرب ده ضيع وقت مش اكتر بس ايه اللي يخلينا نقل من بعض او اللي يخلينا نلعب مش بنزاها

انا سبت نقطتين وقلت مشي الدنيا عايزين تكسبه كسبه عادي
هو اياللي عايز تكسبه كسبه عادي منا يسطا لو عايز اكسبه كنت حطيته النهارده بطوله وقولت اللي قدامه مجاش انته فاهم احنا بنلعب يصحبي وانا عليا الحرام قلتلك علي راسي يجي ٦ مرات ومبجيش ع نفسي عشان حد امسك العقل امال

و**** ما حرب ده ضيع وقت مش اكتر بس ايه اللي يخلينا نقل من بعض او اللي يخلينا نلعب مش بنزاها
فين ال مش نزاهة وانتا ايه ال عرفك انو بيغش اصلا انا اي نعم مشوفتش اجابتكم بس معرفش بيغش ولا لا

هو اياللي عايز تكسبه كسبه عادي منا يسطا لو عايز اكسبه كنت حطيته النهارده بطوله وقولت اللي قدامه مجاش انته فاهم احنا بنلعب يصحبي وانا عليا الحرام قلتلك علي راسي يجي ٦ مرات ومبجيش ع نفسي عشان حد امسك العقل امال
يعم وليه تاحي ع نفسك ي اخويا انت شايف انه صح ومغلطني انا ليه وهو اتكلم ب اسلوب مش تمام اكتر من مره

اهدا يسطا 🙂😂

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%