NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة الـمــــاتــــش الـرابـع مـــــن مـســــابـقــــه"كــــابـتــــن نـســــوانـجـــي"

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
مبروووك للكسب بس حراااااام اللى يكسب يجيب الاجابات من جوجل يا حدعاااان و**** بجد حرام فى ناس بتتعب وناس تكسب بالغش دا كدا هيبوظ المسابقه اللى يكسب يكسب بالمجهود وشكرااااا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حبيبي يا حمو تجربتي كانت زي تجربتك بس انا كنت متصدر عن منافس اللي هو صاحبي اصلنا
بالتوفيق ي غالي

مبروووك للكسب بس حراااااام اللى يكسب يجيب الاجابات من جوجل يا حدعاااان و**** بجد حرام فى ناس بتتعب وناس تكسب بالغش دا كدا هيبوظ المسابقه اللى يكسب يكسب بالمجهود وشكرااااا
كلمتين عشان ننهي الحوار ده انا كا منظم عمري مهعرف امنع جوجل لاني مش قاعد مع كل واحد تلعب نضيف او تغش دي حاجه منكم انتو كمتسابقين انا لو لاغيت لواحد اجابه وقولتلو انته جايبها من جوجل هبقا ببوظ المسابقه بايدي انا بسال السؤال وباخد الجواب انتو كمتسابقين ونزاهتكو انما انا مليش يد

كلمتين عشان ننهي الحوار ده انا كا منظم عمري مهعرف امنع جوجل لاني مش قاعد مع كل واحد تلعب نضيف او تغش دي حاجه منكم انتو كمتسابقين انا لو لاغيت لواحد اجابه وقولتلو انته جايبها من جوجل هبقا ببوظ المسابقه بايدي انا بسال السؤال وباخد الجواب انتو كمتسابقين ونزاهتكو انما انا مليش يد
ياصخبى انا عارف و**** بس لازم بردو نمنع الحوار ده على قد ما نقدر انت تعبان وعامل شغل جامد اوى وفى الاخر بيبوظ علشان بيجيب الاجابه من جوجل كدا تعبك بيروح

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%