NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

🦂🖤 Ziad

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اري ان بعض الأشخاص يتعاملون مع طبيب النسا أنه مخصي وليس برجل ولكن
هل انت شخص يمكنه أن يعرض زوجته علي طبيب نسائي و يتفحص جسمها ؟
ام انت ضد هذه الفكره و غيرتك تمنعك عن ذلك ؟

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: abdoooo10, حماده_سليف, أحمد السويسي و 5 آخرين
بص هو مش تفكير متخلف ولا حاجه بس ممكن يروح لست مش لازم راجل يعنى وانا عن نفسى بتكسف جدا فمستحيل اروح الراجل واتكلم معاه عادى فى حاجه حتى لو الدكتور بتاعى

• عجبني
التفاعلات: abdoooo10, omarfox00, ALZEIN و 4 آخرين
انا عن نفسي ضد ان المرأة تروح تكشف عند طبيب نساء رجل ..
طالما هناك طبيبة نساء تروحلها يبقا ايه الداعي انها تنكشف على راجل و يشوف عورتها ..

• عجبني
التفاعلات: 🦂🖤 Ziad
اري ان بعض الأشخاص يتعاملون مع طبيب النسا أنه مخصي وليس برجل ولكن
هل انت شخص يمكنه أن يعرض زوجته علي طبيب نسائي و يتفحص جسمها ؟
ام انت ضد هذه الفكره و غيرتك تمنعك عن ذلك ؟
انا ضد الفكرة تماام وشايف ان اللى بياخد مراته لدكتور نسا مالم يكون مضطر لضلك اضطرار شديد يبقى ديوث وبقرون كمان لما يحدث الان من دكاترة النسا الرجال مبقوش عندهم ضمير ولا اخلاقيات المهنة اصلا معظمهم بقى شمال

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍، 🦂🖤 Ziad و Maxxx_PlayerxXx
بص هو مش تفكير متخلف ولا حاجه بس ممكن يروح لست مش لازم راجل يعنى وانا عن نفسى بتكسف جدا فمستحيل اروح الراجل واتكلم معاه عادى فى حاجه حتى لو الدكتور بتاعى
مش تفكير متخلف دا الصح اصلا

• عجبني
التفاعلات: Sara De Ana و 🦂🖤 Ziad
أنا بن خالتي دكتور و قالي إنه بيتعامل مع المريضة على إنه جثة ، مهما كان جمالها هو كل اللى يهمه المشكلة اللى جايله يحلها ، ده غير إنه حالف قسم فالأصل إنه مؤتمن ، فأنا عن نفسي معنديش مشاكل أودى مراتي عند دكتور نسا عادي

• حبيته
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈، فكرى و حسن٩٤
ايوا هو ده الصح لأن بعيدا عن اي حاجه مينفعش ست تتكلم مع طبيب في حاجات زي دي مهما كان ف هو رجل و يمكن أن ينظر لها بنظره شهوانيه

انا عن نفسي ضد ان المرأة تروح تكشف عند طبيب نساء رجل ..
طالما هناك طبيبة نساء تروحلها يبقا ايه الداعي انها تنكشف على راجل و يشوف عورتها ..
احسنت طالما في طبيبه انثي

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
انا ضد الفكرة تماام وشايف ان اللى بياخد مراته لدكتور نسا مالم يكون مضطر لضلك اضطرار شديد يبقى ديوث وبقرون كمان لما يحدث الان من دكاترة النسا الرجال مبقوش عندهم ضمير ولا اخلاقيات المهنة اصلا معظمهم بقى شمال
ديوث مرة واحدة؟!!
أنت عارف يعني أيه ديوث الأول؟؟
أفرض دكتور النسا ده أشطر من الدكتورة الست ، أفرض أسلوبه و معاملته أحسن من الست...لم لسانك و بلاش تشتم اللى مش متفق معاك فى أفكارك!!

• عجبني
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈 و magdy30
أنا بن خالتي دكتور و قالي إنه بيتعامل مع المريضة على إنه جثة ، مهما كان جمالها هو كل اللى يهمه المشكلة اللى جايله يحلها ، ده غير إنه حالف قسم فالأصل إنه مؤتمن ، فأنا عن نفسي معنديش مشاكل أودى مراتي عند دكتور نسا عادي
مفيش منه الكلام دا وبقى قليل اوى الى بيعمل كدا والباقى مستحلى المليطة

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي، 🦂🖤 Ziad و Maxxx_PlayerxXx
محدش يعرف تفكير الناس بقا ازاي وخصوصا بعد انتشار الجنس ب الطريقه دي

بتتكسفي من الدكتور وهنا مش بتتكسفي يعني أنا لو دكتور تقدري تحكي معايا

ديوث مرة واحدة؟!!
أنت عارف يعني أيه ديوث الأول؟؟
أفرض دكتور النسا ده أشطر من الدكتورة الست ، أفرض أسلوبه و معاملته أحسن من الست...لم لسانك و بلاش تشتم اللى مش متفق معاك فى أفكارك!!
اها ديوث اللى يثبل ان مراته راجل يفعص فيها يبقى قرنى ومفيش حاجة اسمها الراجل اشطر من الست دى حجة بيخترعها البعض من النساء عشان تروح تتشرمط على دكتور وفى كتير من الستات طبيبات نساء تختار منهم

• الكلام ده مش عجبني
  • عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي و Maxxx_PlayerxXx
مع احترامي ل ابن خالتك لكن انا مش هبقي واثق ومراتي بتعرض جسمها قدام واحد إذا كان انا معترض أنها تعرض جسمها قدام طبيبه انثي زيها لكن ل الضروره احكام

مفيش منه الكلام دا وبقى قليل اوى الى بيعمل كدا والباقى مستحلى المليطة
ما هو اللى يستحلى المليطة و يعمل حاجة بيروح فى ستين داهية فى حاجة أسمها قانون و ميثاق شرف و ليلة ، غير إن الست بتروح لطبيب النسا لما تكون تعبانة ، مش و هي فى كامل صحتها يعني فى الغالب هيبقى المنظر اللى بيشوفه منظر مقرف مش مثير!!

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈 و صعيدي راقي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بقالى سنين بروح لدكاتره و مشوفتش منهم حاجه وحشه و هو اصلا مفيش مجال يحصل حاجه و مفيش وقت يفكر فحاجه

بلاش شغل الوساوس دا عشان فعلا هتتعبك

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: abdoooo10, جدو سامى 🕊️ 𓁈, Maxxx_PlayerxXx و شخص آخر
ايوا هو ده الصح لأن بعيدا عن اي حاجه مينفعش ست تتكلم مع طبيب في حاجات زي دي مهما كان ف هو رجل و يمكن أن ينظر لها بنظره شهوانيه
أغلب الرجالة بقيت كده اليومين دول وبعدين الغيرة جزء من الحب فأكيد حبيبها او جوزها مستحيل يخليها تتكلم بدون كسوف مع راجل غيره

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي و 🦂🖤 Ziad
ما هو اللى يستحلى المليطة و يعمل حاجة بيروح فى ستين داهية فى حاجة أسمها قانون و ميثاق شرف و ليلة ، غير إن الست بتروح لطبيب النسا لما تكون تعبانة ، مش و هي فى كامل صحتها يعني فى الغالب هيبقى المنظر اللى بيشوفه منظر مقرف مش مثير!!
كل الكلام دا مجرد كلام واكلاشيهات ولو الست مستمتعة وبزاجها ولا هحصل حاجة من القوانين والعقوبات دى بقول ايه انت اكيد عندك فيس بوك اكتب كدا فى البحث هاشتاج طبيب النسا الراجل واتفرج على الفضايح وسلملى على القسم والقوانين

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
اها ديوث اللى يثبل ان مراته راجل يفعص فيها يبقى قرنى ومفيش حاجة اسمها الراجل اشطر من الست دى حجة بيخترعها البعض من النساء عشان تروح تتشرمط على دكتور وفى كتير من الستات طبيبات نساء تختار منهم
يا باشا هو بيفعص فيها كده و السلام ده دكتور بيشوف شغله ، و ثم مين قالك مفيش دكتور أشطر من دكتورة ، أنا فى محافظتي رئيس قسم النسا بكلية الطب راجل و بشهادة الجميع هو أشطر واحد فى مجال النسا ، و ثم واحدة عيانة هتسيب العيا اللى هي فيه و ألمها و هتروح لدكتور مش شاطر علشان تتشرمط شغل المنطق يا شبح!!

أغلب الرجالة بقيت كده اليومين دول وبعدين الغيرة جزء من الحب فأكيد حبيبها او جوزها مستحيل يخليها تتكلم بدون كسوف مع راجل غيره
حتى لو عيانة؟؟

• عجبني
التفاعلات: 🦂🖤 Ziad

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%