NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة العنكبوت | السلسلة الثانية | ـ عشرة أجزاء 21/6/2022

• عجبني
التفاعلات: black_wolf، LORDDODY و العاشق الحزين
  • عجبني
التفاعلات: black_wolf و العاشق الحزين
قفلت الجزء جامد يا رايق

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: معز ١٤ و العاشق الحزين
جاااااااااااحد يسطا منتظر الجديد

• عجبني
رؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤعه

• عجبني
جامد فعلا .. بس انا ملاحظ ان ادم دايما سابق ادهم بخطوه وكمان ايمان دخلت علي الخط
مع ان ادهم المفروض هو بطل القصه
بصراحه انا شايف ان ادهم المفروض يبقي هو التنين المجنح اللي وهو محور القصه ومحرك الاحداث
وتوقعي ان هتعمل كده وهتخلي ادهم ينسج خيوط شبكة العنكبوت ويحركها

• حبيته
التفاعلات: معز ١٤
انت عارف الجزء برفكتو بس عاوز طلب واحد انك تطول الجزء شوية كمان هتنزل الجديد امتا

• حبيته
تقريبا أدهم الي مخبي الزبر الصناعي

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا هنسحب من متابعه القصه لانها فيها شخصيات كتير والاحداث فيها ضعيفه بالتوفيق للكاتب

• عجبني
التفاعلات: black_wolf و معز ١٤
انا هنسحب من متابعه القصه لانها فيها شخصيات كتير والاحداث فيها ضعيفه بالتوفيق للكاتب
وانت اي الي مزعلك أن فيها شخصيات كتير دي حاجة متعبش القصه في حاجة وبعدين هوا مش لازم القصص كلها تبقى الشخصيات الي فيها 5او 6 كل قصه وليها احدثها كنت ممكن متكملش بدل ماتكتب كومنت زاي ده يزعل الكاتب الرد مفهوش غلط بس بيحبط الكاتب وعلى فكرا بقى القصه جميله من احلى القصص الي قراتها

• حبيته
كمل القصه جميله

• عجبني
جامد 🤩

• عجبني
شكرا على ردك
القصة فيها شخصيات كتير تخدم الفكرة و المضمون و كمان هي حياة اجتماعية يومية موجوده في بيوت كتير

وانت اي الي مزعلك أن فيها شخصيات كتير دي حاجة متعبش القصه في حاجة وبعدين هوا مش لازم القصص كلها تبقى الشخصيات الي فيها 5او 6 كل قصه وليها احدثها كنت ممكن متكملش بدل ماتكتب كومنت زاي ده يزعل الكاتب الرد مفهوش غلط بس بيحبط الكاتب وعلى فكرا بقى القصه جميله من احلى القصص الي قراتها
شكرا حبيبي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%