NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة العنكبوت | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 8/7/2022

انا اسف و بعتذر لكم جميعا عالنهاية و لذلك اسباب
الاول انى مضغوط جدا في شغلى و بيتي
الثانى ان كتابة الجزء بتاخد وقت طويل
الثالث انا عارف انى زعلت ناس كتير منى و صدمتكم بالنهاية الضعيفة دي بس كنت لازم اختار نهاية سريعه للبدء في كتابة فكرة جديدة و صدقونى انا بكتب بدون افكار اصلا فاللى بييجي في بالى بكتبه كنت ناوى اخلى ادهم يغدر بنادين علشان سمع كلامها عن امه و اخته في مكالماتها مع اختها نسمه و كنت ناوى اخلى ادم يغتصب ميس و كنت ناوي اخلى نسمه تجمع بين الاخين و كنت ناوي اخلى ادهم يجمعهم كلهم بس وقتى فعلا لا يسمح
ولا يهمك بس ده سبب مش مقنع لانك كدا كدا هتكتب قصه جديدة انت كل الموضوع انك مليت أو زهقت ف قولت هقفلها على كدا انا الصدمة القصه كانت حلوه جدا وأحداثها المفروض كان في حاجات هتحصل ف ببص لقيتك نزلت الجزء السابع وكاتب في الاخر النهاية مش مهم

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و معز ١٤
وانا اجي جنبه ايه
يا صاحبي انت مش قليل وبعدين كلنا بنتعلم من بعض وكلنا بنغلط عادي انا مش بحبطك بالعكس عايزك تحاول تكمل الحاجات الناقصه في القصص الجديدة يعني انت مثلا قفلت القصه وكان المفروض في أحداث كتير هتحصل وكمان الإثارة في مشاهد الجنس

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
جامده جدا كمل

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و معز ١٤
ولا يهمك بس ده سبب مش مقنع لانك كدا كدا هتكتب قصه جديدة انت كل الموضوع انك مليت أو زهقت ف قولت هقفلها على كدا انا الصدمة القصه كانت حلوه جدا وأحداثها المفروض كان في حاجات هتحصل ف ببص لقيتك نزلت الجزء السابع وكاتب في الاخر النهاية مش مهم
لا ممكن الغي السابع و اكمل عادي

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بس الفكرة انى هفاجئكم بفكرة بتدور في دماغي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و ليلي احمددد
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: LORDDODY و ناقد بناء
بص مش لازم تنزل اجزاء كل يوم او يومين ممكن تنزل جزاين كل اسبوع بس تظبط القصه وتخلي الجزء يبقى طويل في نفس الوقت

• عجبني
التفاعلات: معز ١٤ و ناقد بناء
خسارة انها خلصت 🥺🥺🥺

• عجبني
نهاية سريعة ومش مكتملة بس قصة تعتبر من القصص الرائعة بالمجمل

• عجبني
تسلم ايدك ودماغك مستني الجديد

• عجبني
القصه الجديد امتي يا برنس

• عجبني
التفاعلات: معز ١٤
  • عجبني
التفاعلات: Moka..miko
الخاتمة كانت زى مسلسلات رمضان كربست كل الاحداث فى اخر جزئ كنت كملت الباقى على ٣ اجزاء لأن السلسلة روعة عموما نستنى الجديد من ابداعك

• حبيته
نهاية جميلة

• حبيته
الخاتمة كانت زى مسلسلات رمضان كربست كل الاحداث فى اخر جزئ كنت كملت الباقى على ٣ اجزاء لأن السلسلة روعة عموما نستنى الجديد من ابداعك
هعيد صياغة الجزء الاخير

• عجبني
التفاعلات: Anazabir
ارجوا التعديل يعجبكم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%