NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة العنكبوت | السلسلة الأولى | ـ ثلاثة عشر جزء 14/6/2022

غايه فى الروعه

• حبيته
التفاعلات: معز ١٤
بص مبدئيا القصة كويسه من حيث الفكره. بس انا عندي تعليق بسيط جدا و هو ان انت تهتم بتنسيق الاحداث و تطول في الاحداس شويه مش تنقل من الاحداث بسرعة + الاحداث المهمه او ال بتعمل تغير في الاحداث تحاول تخليها في سطر لوحدها و تسيب فاصل بينها و بين الاحداث العادية.
بس في النهايه القصة جميلة و احدثها حلوه . تحياتي 🙋‍♂️🙋‍♂️

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Kerry و معز ١٤
بص مبدئيا القصة كويسه من حيث الفكره. بس انا عندي تعليق بسيط جدا و هو ان انت تهتم بتنسيق الاحداث و تطول في الاحداس شويه مش تنقل من الاحداث بسرعة + الاحداث المهمه او ال بتعمل تغير في الاحداث تحاول تخليها في سطر لوحدها و تسيب فاصل بينها و بين الاحداث العادية.
بس في النهايه القصة جميلة و احدثها حلوه . تحياتي 🙋‍♂️🙋‍♂️
بحاول بس اقرأ السلسلة التانية

حلوه فششششششششخ كمل

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤ و Zee 🔥
ممتعة ومثيرة جدا

تسلم ايدك ننتظر جديدك

• حبيته
انا مش عارف انت ازاي بتالف حقيقي انا توهت منك لا عارف مين مع مين .
اقرا قصص تاني مستواها يكون اعلي منك واتواصل مع صاحبها يعلمك ازاي تكتب لكن حقيقي انت مستواك محتاج انه يتحسن اكتر من كده بكتير

• حبيته
انا مش عارف انت ازاي بتالف حقيقي انا توهت منك لا عارف مين مع مين .
اقرا قصص تاني مستواها يكون اعلي منك واتواصل مع صاحبها يعلمك ازاي تكتب لكن حقيقي انت مستواك محتاج انه يتحسن اكتر من كده بكتير
ركز انت بس و هتعرف مين مع مين

ؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤعه

• حبيته
أخر كأم جزء حلوين اللى قبلهم كان تقريبا مفيهمش سكس فكنت شوية حاسس بملل و فكرت حتى أنى مكملش لكن لما لقيت أنك الكاتب و علشان تجربة قصة الخائن كملت ,

نقطة مهمة أنى كنت هتوه فى موضوع القصص الداخلية اللى بيكتبها أدهم و أتمنى أى سلسلة تانية ليك ميكونش فيه الحوار ده لأنه بيطلع الواحد من مود القصة خالص حتى لو فيها سكس و بيبيدأ يتلتخبط
خد بالك الصور مش ظاهرة معرفش ليه , ظاهر لينكات بس

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أخر كأم جزء حلوين اللى قبلهم كان تقريبا مفيهمش سكس فكنت شوية حاسس بملل و فكرت حتى أنى مكملش لكن لما لقيت أنك الكاتب و علشان تجربة قصة الخائن كملت ,

نقطة مهمة أنى كنت هتوه فى موضوع القصص الداخلية اللى بيكتبها أدهم و أتمنى أى سلسلة تانية ليك ميكونش فيه الحوار ده لأنه بيطلع الواحد من مود القصة خالص حتى لو فيها سكس و بيبيدأ يتلتخبط
خد بالك الصور مش ظاهرة معرفش ليه , ظاهر لينكات بس
حبيبي
انا بكتب عشوائي على فكره
و قصة قصة داخل قصة هكررها بس هطورها

• عجبني
التفاعلات: 🥵🥵ELSAFEL
يا صاحبى مش عارف أكتب أقول إيه
أحسنت أحسنت احسنت برافو على اسلوبك والسرد رائع والأحداث مثيرة.. تسلم ايدك على مجهودك الرائع المتميز واحترامى الشديد لك..

مع خالص تحياتى...

• عجبني
التفاعلات: 🥵🥵ELSAFEL
كمل يا برنس

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%