NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الرومانسية ويتبعها عنف بس خفيف

• عجبني
التفاعلات: محترف اربعيني (ابوالخير)
مفيش احلي من الوسط في كل حاجه نيك برومانسيه ومفيش ضرر من بعض الاسبنكات كله بالسينس لاكن جو الغشوميه الي منتشر اليومين دول قرف

• عجبني
  • عجبني
مفيش احلي من الوسط في كل حاجه نيك برومانسيه ومفيش ضرر من بعض الاسبنكات كله بالسينس لاكن جو الغشوميه الي منتشر اليومين دول قرف
جميل

الرومانسيه العنيفه 😍
أنا عندى أستفسار فى الحوار ده , دلوقتى الواحد يعرف منين اذا كانت البنت و هو بينكيها بعنف و بتقوله كفاية أنها فعلا متوجعة و عايزاه يوقف ؟ لأن طبعأ بصفتك بنت عارفة أنكم اوقات ممكن تقولوا كفاية و مقصود بيها أكتر :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: فأزاى الواحد يعرف لو مش ظاهر على وشها غير الهيجان ؟؟

أنا مع الاتنين مع بعض بس مهم أن الراجل يراعى اللى تحته لأن مش كل البنات تستحمل عنف فيه بنات زى الصينى لو شديت عليهم هتتكسر منك فليه ؟ لأزم يتم مراعاة ده

• عجبني
طبعا في ناس بتحب العنف
وفي ناس بتحب الرومانسية
كل واحد وكل واحدة يقولو بتحبو اية في العلاقة
العنف فى العلاقه والرومانسيه بعد العلاقه
يعني مش انيكها واشبع رغبتي وبعدين ارميها واقوم واعاملها ع انها آله اشبعتلي رغبتي وخلاص لا لازم تحسس الست انا مش جسمها بس اللي فارق معاك جربوا بعد ماتخلصوا العلاقه تحضنها وتقولها كنتي جميله اوى انهارده واراهنك ان ما عملت واحد تاني اجمد من الاولاني

أنا عندى أستفسار فى الحوار ده , دلوقتى الواحد يعرف منين اذا كانت البنت و هو بينكيها بعنف و بتقوله كفاية أنها فعلا متوجعة و عايزاه يوقف ؟ لأن طبعأ بصفتك بنت عارفة أنكم اوقات ممكن تقولوا كفاية و مقصود بيها أكتر :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: فأزاى الواحد يعرف لو مش ظاهر على وشها غير الهيجان ؟؟
طول ماهيا محاولتش تهرب منك او تبعدك عنها باى طريقه اعرف انها بتقول كده عشان تهيجك وعايزه اكتر ☺️

• حبيته
التفاعلات: fucker one و محترف اربعيني (ابوالخير)
الرومانسية ، العنف ديما بيبقي وراه أسباب نفسيه ، لو العنف الاقرب للاثارة عادي

• عجبني
أنا مع الاتنين مع بعض بس مهم أن الراجل يراعى اللى تحته لأن مش كل البنات تستحمل عنف فيه بنات زى الصينى لو شديت عليهم هتتكسر منك فليه ؟ لأزم يتم مراعاة ده
بالعكس البنت بتستحمل اكتر من الراجل بمراحل
ممكن انت تنام فوقها بالساعة . وانت متستحملهاش فوقك نص ساعه

طول ماهيا محاولتش تهرب منك او تبعدك عنها باى طريقه اعرف انها بتقول كده عشان تهيجك وعايزه اكتر ☺️
فعلا

التغيير مطلوب كل شوية
اخطر شئ في العلاقات هي التعود لانه بيفقدها الشغف مع الوقت حتى لو علاقة قائمة على تبادل المنافع البحت

حبه رومانسيه و حبه شهوة و حبه عنف و حبه مزاج و كل متنوع الحبات يبقى أحسن

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مفيش احلى من الكوكتيل

بلاش العنف لانك هاتنفر منك وتبقي كارهه العلاقه انا زوجتي بالعرفي كنت غلطت معاها في علاقه ست اكبر مني ب10 سنه اما حصل مني عنف لدرجه صرتها جابت ددمم من الجوع الجنسي لانها سمينه وبطنها حلوه كانت عندها بيرود فطبعا سنها 45 سنه معقول يمكن بيتشغلني قرصت عليها صوتت وكانت زعلانه لكن بعد كده اكون هادي واشوف هي عاوزه ايه وطبعا هي كمان مريضه عندها الضغط بيفرهد مني ويغمي عليها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%