NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة العراف (العهد الجديد) | السلسلة الثالثة | - احدي عشر جزءا 19/9/2023

عاش يابوب ومستنينك في الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳 و Azzamiv
➤السابقة


الجزء الأول السلسلة الثالثة
في مكان جديد وغريب ومنعرفش عنه حاجة
بيدخل عمار العراف للمكان ده وهو هيبة وقوة وشموخ بشكل اكتر ومختلف عن قبل كده
الصوت1:أهلا بيك يا عراف.
الصوت2:أهلا بيك يا عراف.
الصوت3:أهلا بيك يا عراف.
الصوت4:أهلا بيك يا قائدنا العظيم.
العراف:أهلا بيكم في العهد الجديد !!!!!!!
انا:جاهزين للسفر يا شباب.
إيلا(الصوت1):جاهزة يا عراف.
تعالوا اعرفكم على إيلا أقوي هكر بنت شوفتها في حياتي متخصصة في اختراق الانظمة الأمنية لاي مكان او مبني قوي اتعرفت عليها في تركيا لما كنت بخلص مهمة هناك ...ملهاش علاقة بشغل الامن العام دي تبع فرقتي الخاصة
وصفة إيلا:بنت بشرتها خمرية وشعرها بني وطويل وعيونها بني غامق وشفايفها مرسومة بطريقة تخليك هتجنن وتأكلها طولها حوالي 170 سم وجسمها مشدود ورياضي وسكسي اوي بزازها حجمهم اكبر من الصغير بحاجة بسيطة ومشدودين لبرة ودائما حلمتها بارزة وواقفة في هدومها لانها مش بتلبس برا خالص وطيزها مرفوعة بسبب الرياضة ومشدودة ومعندهاش بطن اصلاً لانها بتحافظ على جسمها (مكنتهاش لسه ومعرفش هيجيلي مزاج ليها ولا لا) عندها 24 سنة.
إزيل(الصوت2):جاهز يا عراف.
تعالوا اعرفكم على إزيل بيخترق أي خزنة في العالم بأي شكل من الاشكال ومدرب على فتح اي خزنة حتى لو الكترونية بمساعدة من إيلا طبعا لانها مسؤولة الاختراق الأمني.
أتعرف على إزيل من الجزائر لما كنت بخلص شغل هناك للامن العام وبطبيعة شغلي اني اوقات بستخدم الهكر بنفسي واحد هناك عرفني عليه لاني كنت محتاج حاجات من مبني الأمن الجزائري إزيل عنده 30 سنة ومش متجوز بس بتاع نسوان وميقدرش يعمل حاجة مع حد في الفريق لانه عارف ان غضبي صعب ومش هيقدر عليه
مونيكا(الصوت3):جاهزة يا عراف.
تعالوا اعرفكم على مونيكا الايطالية اللي اتعرفت عليها وانا في اليونان بسبب الشغل برضو مونيكا حتة اجنبية طرية اوي الشعر الاصفر والعيون الزرقاء والجسم الابيض اللي بيلمع والبزاز الصغيرة الحلوة الطبيعية والعود الفرنساوي الاصلي فعلا وعندها 27 سنة.
عامر(الصوت4):جاهز يا عراف.
عامر بقي كان ضابط سابق في الامن العام وحب ينضم للفريق بتاعي وقتها لما ساب الشغل لانه بيعشق المغامرات ومجوز وعنده ***** وصاحب شركة من الباطن اللي زورتها وانتوا معايا.
انا:جهز الطيارة يا عامر لازم أكون في انجلترا خلال 3 أيام هخلص شوية حاجات في البيت وهرجع ليكم تاني ادربوا كويس اوي المرادي المهمة صعبة وجديدة عليكم.
الكل:تمام يا عراف جاهزين متقلقش.
ركبت الاسانسير وطلع بيه لفوق أيوة زي ما انت فهمت كده المبني تحت الأرض وده تمويه لاي حد يدخل المكان ورايا مش هيعرف اصلاً لان الزرار اللي بينزل للمبني مخفي بيظهر ببصمة صوباع الفريق وبصمة عين الفريق.
خرجت من المبني وركبت عربيتي الأودي Q7 وانا على الطريقي جاتلي مكالمة من فضل باشا ورديت.
انا:ايه الأخبار في حاجة ولا ايه يا فضل.
فضل اتصدم:مفيش حاجة بس قولت أقولك مبروك على العهد الجديد.
انا:تمام يا فضل ومتنساش ان العهد الجديد بيغير كل الناس فاهمني يا فضل.
فضل بخوف:أكيد فاهمك يا عراف، كمال باشا عنده علم بافعالك كده كده.
انا:انت وكمال وكمان اللي مشغلكم متعرفوش تعملوا حاجة يا فضل واللي عندكم أعملوه وانا مستني.
وقفلت السكة في وشه.

في مكتب فضل وهو قاعد مع محسن وكمال.
محسن:عملت ايه وكانت ردة فعله ايه.
فضل بكسوف:قفل السكة ومعجبهوش الكلام.
كمال:طبيعي يا فضل مانت رايح تهدد العراف اللي اصلاً الباشا ذات نفسه بيخاف منه بس مبين عكس كده لموا نفسكم انتوا الاتنين اليومين دول ومحدش يقرب من عمار العراف نهائي لحد ما نشوف الباشا هيعمل ايه.
الباب خبط وكانت سارة ودخلت.
فضل:ايوة يا سارة في حاجة.
سارة:بقدم استقالتي يا فضل باشا واتمني تقبلها.
محسن:ليه كده يا سارة مالك وليه بتقدمي الاستقالة اليومين دول بذات.
سارة:قررت أكون في العهد الجديد ومينفعش أكون مع العراف ومعاكم وانا مش هسيب عمار.
كمال:وافق على الاستقالة يا فضل وهي حرة في اختيارها.
فضل مضي على الاستقالة و وافق على استقالة سارة من مبني الأمن العام وخرجت من عندهم.

مسكت سارة التليفون واتصلت عليا وكان عندي علم بالي حصل بسبب قوتي اللي خدتها من أوزيس ومن ماسأل.
انا:مبروك على الاستقالة يا حلوة.
سارة متفاجئة:انت عرفت ازاي ده انا لسه خارجة حالا من مكتب فضل.
انا:عيب تسألي السؤال ده للعراف يا سارة وبعدين كنت عارف انك هتعملي كده.
سارة:حبيت اكون في العهد الجديد يا عراف.
انا:طب حضري نفسك علشان عندك سفرية كمان 3 أيام يا حلوة سلام.
سارة:سلام.

في قصر العراف (القاهرة)
ماسأل قاعدة في اوضتها ومخرجتش منها زي ما انا قولتلها وكمان لميس مولعة نار وهتشيط من الغضب ومخرجتش من اوضتها هي كمان لاني أمرتها بكده قبل ما امشي.
وصلت البيت ودخلت ولقيت أمي وسوزان ونهلة وسيلين تحت ومفيش حد تاني.
انا:مساء الخير يا جماعة.
سوزان:مساء النور يا حبيبي مبروك العهد الجديد يا بطل.
انا:**** يبارك فيكي يا ماما سوزان.
سوزان بفرحة:انت قولت ايه مسمعتش كويس عيد كده تاني.
انا:يا ماما سوزان ههههههه.
سوزان جريت على حضني وحضنتها وبوستها في خدها بوسة أبن لامه الثانية.
نهي:يابختك ياختي بيقولك يا ماما وانا يقولي يا نهي ههههههه.
انا:عيب عليكي ده انت الخير والبركة يا حبيبتي وبوستها هي كمان من خدها بوسة خالية من اي شعور تاني غير أنها امي.
سيلين:انا خوفت عليك وسمعت حاجات كتير مكنتش احب اسمعها عنك ممكن نقعد ونكلم علشان عايزة افهم حياتك ايه بضبط وشكلها ايه بضبط.
انا:حاضر بس بعدين وخلى بالك محدش بيؤمرني وبسكتله بس هسيبك لانك اختي الدلوعة وبراحتك انت والصغننة اللي هناك دي ما تقومي يابت وتجيبي حضن انت كمان.
نهلة بتجري:وجت في حضني هي وسيلين وبكده أطمنت عليهم.
نهي:عايزك قبل ما تطلع في أوضة المكتب ممكن.
انا:أكيد ممكن تعالى يا ماما وانتوا كمان تعالوا احنا عيلة واحدة وكلنا مش غرباء عن بعض (انا قرأت افكار امي علشان كده جمعتهم كلهم).
انا:هقولك انا بدل ما تتعبي نفسك مين هي ماسأل واجوزتها ليه وانك رافضة الموضوع.
نهي مصدومة:انت عرفت ازاي اني عايزك في كده وبفكر في كده عمار انت دخلت الجبل صح.
انا:صح يا نهي وحصل اللي فهمتيه.
سوزان:يعني ماسأل هي ميثاق العهد الجديد صح.
انا:صح يا سوزان وقابلت ايفسون كمان.
نهلة:احنا مش فاهمين حاجة ياريت حد يفهمنا بيحصل ايه ومين ماسأل الحلوة دي اللي الواحد بيشوفها بيريل على نفسه وبيرتاح ليها ههههههه.
نهي:ماسأل تبقي جنية يا نهلة.
نهلة بخوف:احا نعم، اسفة بس اتصدمت ماسأل جنية وازاي بنشوفها اصلا.
انا:ماسأل بشرية زينا زيها ومش جنية ولا حاجة بيضحكوا عليكي يابنتي ما اديكي سلمتي عليها وشوفتيها بنفسك
ماسأل بنت راجل مهم اتعرفت عليه وحصل بينا اتفاق وشغل وعجبتني واجوزتها.
سيلين:اتمنالك السعادة هي فعلا حلوة وتستاهل وفعلا على رأي نهلة الواحد بيرتاح ليها على طول بس هتعمل ايه مع لميس.
انا:هصالح لميس بطريقتي متشلوش هم حاجة انتوا ينفع اطلع انام بقي.
الكل:اطلع يا حبيبي.
انا:اه صحيح ايمان ومي ونبيلة ونهال فين.
نهي:ايمان في اوضتها هي وبنتها، ونبيلة ونهال أكيد مع لميس لان من وقتها منزلوش خالص.

سيبتهم تحت وطلعت الاوضة عند ماسأل الأول
وأول ما دخلت من الباب لقيتها قامت مع على السرير وصحيت
ماسأل:وحشتني اوي كل ده سيبني لوحدي.
انا:حقك عليا بس كان عندي حاجة مهمة لازم تخلص.
ماسأل وهي بتقرب من ودني:مبروك العهد الجديد يا حبيبي.
انا باستغراب:وعرفتي ازاي يا روحي بالعهد الجديد.
ماسأل:حلمت بأيفسون وهي بتقولي، اه انا فقدت قوتي وبقيت بشرية بس لسه اقدر اتواصل مع العالم بتاعي عن طريق الاحلام.
انا:ماشي يا حبيبتي فهمت كلتي ولا لا.
ماسأل:لا ماكلتش حاجة مستنياك تيجي ونأكل سوا.
انا:طيب هقوم أكلم مع لميس وشوية وممكن اخدكم ونخرج نأكل برة لو لقيت لميس مش قافشة اوي هههههههه.
ماسأل:حد يكون مجوزك ويقفش دي هتكون خسرانة، بقولك ايه ما تسيبني انا أكلم معاها تكون انت خدت شاور وريحت وهاجي ابلغك عملت ايه.
انا:ماشي فكرة حلوة على الاقل هريح دماغي شوية.
دخلت الحمام وماليت البانيو ونمت فيه وفعلا غمضت عيني وماسأل كانت خرجت وراحت عند لميس وانا سرحت وافتكرت كل حاجة من يوم ما بقيت فاهم كل حاجة لحد اخر لحظة حصلت بيني وبين ماسأل دلوقتي قد ايه المسؤولية كبرت عليا وخصوصا بعد بداية العهد الجديد ودلوقتي الكل مستني الخطوة التانية من العراف هيعمل ايه بظبط ولازم تسمع وتكسر الدنيا علشان الكل يخاف.
معرفتش عد قد ايه وانا بفكر وكل ده بأخد شاور لحد ما لقيت باب الحمام بيتفتح عليا في اوضة ماسأل ولقيت لميس وماسأل بلبس البيت العادي داخلين عليا الحمام ولميس مبسوطة.
ماسأل:ارتحت ولا محتاج حاجة يا حبيبي.
انا:لا انا تمام وجسمي ارتاح وفك المهم بقيتوا حلوين مع بعض خلاص.
لميس:اه حلوين مع بعض متقلقش المهم تكون مرتاح.
انا:طب كويس اجهزوا بقي هنخرج نتعشي برة يا حلوين انتوا.
لميس وماسأل جروا يجهزوا وكانوا فرحانين اوي.

مسكت اللاسلكي وبلغت صخر انه يجهز هو ورجالة الموت ويحضر عربيتين غير عربيتي.
صخر:اؤامرك يا عراف.
رعد:هو خارج تاني ولا ايه.
صخر:اه يا رعد، بس انت بتسأل ليه.
رعد:لان العراف أعلن العهد الجديد وحياته بقيت في خطر أكتر من الاول يا صخر لازم نحلى بالنا.
صوت:الي قائد رعد في شخص على البوابة.
رعد:مين عندك يا سعد.
سعد حارس البوابة:استاذة سارة ضابط الأمن العام.
رعد:دخلها يا سعد بعد التفتيش من ياسمين. (متستغربش ياسمين تبعي من شركة حراسة لتفتيش الستات والبنات).
دخلت سارة وقعدت مع امي تحت وانا جهزت ولبست ونزلت لقيت ماسأل و لميس تحت.
انا:أهلاً يا سارة قدمتي استقالة بقي وهتوجعي دماغنا.
نهي:نعم هي قدمت استقالة ليه، ليه كده يابنتي.
سارة:عايزة اكون مع عمار في الشغل بتاعه.
ماسأل ولميس في نفس الوقت:اتلمي بدل ما نقوملك ههههههه.
سارة:ههههههه متخافوش ده انا اللي هنقلكم الأخبار هههههه.
ماسأل:كده حبيبتنا وكفاءة.
انا:انت اطورتي خالص بقيتي تقولي كفاءة كمان ههههه.
سارة خدي مفتاح فيلا من رعد واقعدي فيها الأيام الثلاثة اللي قولتلك عليهم وادربي يا سارة خلى رعد يدربك.
سارة:حاضر همشي اجيب هدوم من البيت وارجع تاني.
انا:تمام ثواني، في اللاسلكي: تعال يا رعد.
رعد بعد دقيقة:اؤامرك يا عراف.
انا:هتبعت 2 من عندك حراسة مع سارة هانم لحد بيتها ويطلعوا معاها لفوق لحد ما تخلص ويجيبوها وتيجي ومتركبش عربيتها ابعتهت بعربية مصفحة من بتوعنا.
رعد:اؤامرك يا باشا حالا تتنفذ.
سارة:عمار مفيش داعي لكل ده انا مش في خطر ولا حاجة.
انا:ياريت بعد كده اسمع كلمة حاضر بدون جدال منك.
سارة بكسوف:حاضر.
انا:يلا احنا بقي يا ماسأل انت ولميس علشان عايز ارجع انام ورايا شغل الصبح.

خرجنا أنا ولميس وماسأل وقعدنا في مطعم مشهور بس طبعا اتحجز كله بأسمي على حسابي لان محبش يكون حد عاملي جمايل خالص.
لميس:مبسوطة انك كبرت وبقيت مسيطر على كل حاجة كده بس الاهم من ده كله تفضل جنبنا بخير وسلامة.
انا:بحبك زي أول يوم عرفتك فيه ووجود ماسأل مش هيغير من حبي ليكي بالعكس انا بحبك بطريقة وهي بطريقة تانية.
ماسأل:وانا كمان بحبك اوي وانت عارف من قد ايه بحبك ومقدرش أعيش من غيرك ووافقت على كل حاجة علشانك.

في مكان بعيد منعرفش عنه حاجة
سرداب موجود تحت الأرض في إنجلترا وكان موجود 5 أشخاص وكان باين إن كلهم من بلاد مختلفة وكان معاهم شخص خامس باين من ملامح وشه أنه شخص قوي جدا وكانو كالاتي:
اقوي شخص كان اسمه الملك هاري ملك إنجلترا السابق واقوي ملك مر علي تأريخ إنجلترا كان شكله طويل وليه دقن بيضاء اوي وعينيه خضراء وجسمه معضل.

تاني شخص كان ألب رئيس اسبانيا السابق شخص قوي وبرضو جسمه وسط معضل مالهوش دقن بس عينيه زرقاء وكمان شعره طويل

تالت شخص كانت الملكة كاترين ودي قمر بجد، طولها حوالي 165 سم وبزازها مرفوعة وطيزها برضو مدوره وشفايفها تجنن بصراحه جسمها جبار وعينيها عسلي حلوة أوي ملكة فرنسا سابقاً

الشخص الرابع رئيس دولة فرنسا مايكل وباين من شكله أنه قوي جدا وعريض العضلات وطويل الشعر وبيحب يبارز بالسيف أوي

الشخص الخامس كانت الملكة فرح من أصل عربي ولبسه التأج الملكي عيونها خضراء وبزازها مدوره وطيزها عريضة وشفايفها بتلمع من حلاوتهم وباين إن ليها هيبه في الاجتماع ده لانها ملكة البرازيل حالياً

الملكة فرح:عندنا اخبار عن وجود خطر قادم لينا الفترة الجاية بس منعرفش طبيعة الخطر لسه.
مايكل رئيس فرنسا:متقلقيش يا فرح اي حد هيدخل انجلترا هيكون عندنا علم بيه قبل حتى ما يفكر يركب الطيارة من بلده انجلترا اليومين دول مش مستحملة اي مشاكل كفاية اللي فيها ولا ايه يا هاري.
هاري ملك انجلترا السابق:بص يا مايكل حالياً ملكة انجلترا هي وابنها العبيط مبوظين الدنيا بس لازم نعزلها عن الحكم وارجع مكاني تاني بس محتاجين حاجات كتير علشان نقدر نعمل كده محتاجين شخص قوي ويقدر يقف قدام الملكة.
كاترين ملكة فرنسا سابقا:انا مع قرار هاري لازم الدنيا ترجع تستقر شوية وحاليا احنا محتاجين نكون ايد واحدة علشان نقدر نواجه اي خطر جاي لينا وكمان نحمي اعضاء التنين والتفاحة الحمراء اللي موجودين في كل دولة.
الملكة فرح:عندكم حق كلكم سبوني أفكر وهرد عليكم ولو وصل لحد فيكم خبر يبلغنا فورا وهنتقابل هنا برضو.

في قصر العراف (القاهرة)
رجعت البيت وكنت هايج اوي على لميس وماسأل
انا:بقولكم ايه احنا مش هنام هنا تعالوا معايا.
خرجت وخدت مفتاح من الفيلل التانية (لكل فيلا 2مفتاح) فتحت فيلا منهم وكانت الدنيا ضلمة وتمام التمام.
ماسأل:جينا هنا ليه يا عمار.
انا:كل واحدة فيكم تطلع تأخد شاور وتجهز علشان انا هايج عليكم يا لبوة انت وهي يلا وضربتهم على طيازهم طلعوا جريوا وهي بتترج وراءهم احححححح عليهم ناااار.
دخلت الاوضة وخدت شاور سريع وظبط حالي وبعد دقائق لقيت ماسأل ولميس داخلين عليا وكل واحدة لابسة لانجيري قصير يدوب مغطي طيزها بالعافية ماسأل لبسة أسود على بشرتها البيضاء وكان يجنن عليها ولميس لابسة نبيتي على بشرتها الخمرية وكان يجنن عليها اوي
انا:وااااااو شكلكم يجنن يا قلبي ايه الجمدان ده.
ماسأل:عيونك اللي حلوة.
لميس:نجنن علشان احنا بتوعك وبس.
وبدأت ماسأل تحسس على جسم لميس وتقرب من شفايفها وتبوسها احححح عليهم ماسأل فهمت دماغي عايز منهم ايه من غير ما أكلم ولميس مستغربة وخايفة مني بس لما لقتني ساكت سابت نفسها لماسأل وبدأت هي كمان تحسس على بزاز ماسأل الطرية وداخلين في بوسة مع بعضهم وبياكلوا لسان بعض وكل ده وانا على سريري وزبري قايم قدامي عليهم.
ماسأل نزلت للميس اللانجيري وقربت من بزازها تمصهم ولميس خلاص بتنهار منها.
انا:تعالوا يا لميس.
قربوا عليا ودخلت لميس لعندي وقلعتني الشورت وخرجت زبري ومسكته هي وماسأل وبدأوا يمصوا في زبري واحدة ماسكة الرأس والتانية بتمص في الطول بتاعه بببضاني احححح تجننوا يا لبوة انت وهي اي الجمدان ده ااااااه نار من لسانك يا ماسأل وقربت دراعي من ماسأل وطيزها وبدات ابعبص فيها وهي عمالة تطلع اصوات مكتومة اااااه
قربت من ماسأل وشديتها عليا ولمست شفايفها في بوسة عميقة وفضلت ابوس في شفايفها الطرية الفراولة دي وشديت شفيتها التحتانية وبشدها بشفايفي وبمصها اوووي جامد.....ماسأل جسمها ساح وبقيت نار في ايدي سيبتها بس ايدي شغالة تحسيس على جسمها وشديت لميس لعندي وبوستها فس في شفايفها الكريز دول وفضلت أكل في شفايفها وامصها وامص لسانها وخلاص الاتنين بقوا زي الزبدة السايحة في ايديا.
قربت لميس على السرير ونيمتها على ضهرها ونزلت بوس ولحس في رقبتها وهي...اااااه وحشتني يا عمار ااااااه جسمي نار بجد بسببك وحشتني اووي يا حبيبي اوعي توقف.
وانا مش سايب فيها حتة غير وانا بلحسها وبأكلها بشفايفي وبمصها على لحمها اللي يجنن ده وايدي شغالة تحسيس في كس ماسأل وماسأل ايديها بتحسس على بزازها وشوية على جسم لميس.
ماسأل:وحشك اوي كده يا لبوة.
لميس:اوي يا ماسأل بيعرف يمتعني اوي دكر معايا.
سيبتهم يكلموا وقربت من لحم صدر ماسأل الحلو ونازل بلساني على بزها الحلو ده لحد ما وصلت للحلمة الوردي اللي تجنن دي ونفخت عليها نفسي السخن وشديتها بسناني لبرة ومصتها اووووي.....وماسأل بتموت ااااااااااه يا عمار براحة على بزازي احححححح تجنن يا حبيبي تجنن اووووي كمل مص ورضاعة من بزاز حبيبتك احححححححح،.... هأكل بزازك يا قمري انت وبدأت ارضع من بزازها بشكل دائري واشفوط حلمتها لجوا بوقي وبرضعها اووووي سيبت بزاز ماسأل وروحت أرضع من بزاز لميس الحلوين اللي بحبهم أكتر لان طعمهم أجمد وفضلت بشد حلمتها جامد بسناني وهي اااااااه براحة يا عمار ونبي ااااااااه انت عنيف اوي انهاردة وماسك ماسأل من حلمتها التانية بايدي وبضغط عليها براحة خالص لانها طرية وواقفة اوي.....ااااااااااااه يا عمار براحة يا حبيبي بزازي تعبانة ااااااااه مش قادرة كسي ولع انزل لعنده بقي.....اهدي يا ماسأل متستعجليش انا هنيكك في كل جسمك الطري ده.
خرجت الحلمة اليمين من بوقي وسيبت لميس ودخلت حلمة ماسأل الشمال في بوقي وبضغط عليها براحة وفي نفس الوقت بشفوطها لجوا بوقي وبسحبها اووووي وبمصها وبرضعووووو اووووي ولميس وماسأل نار تحت مني برضع من بزازهم الحلوين دووول.
ونزلت بلساني على بطنها وبحركه براحة خالص وشويه ونزلت على كسها الكس الوردي الفراولة الجميل ده.
ومسكت زنبورها وقعدت امص فيه وهى فى دنيا تانيه
وعماله تنزل احلى شهوه من كسها وتئن وتتاوه وانا عمال ارضع زنبورها.
وهي احااااااااااااا يا حبيبي الحس اوي الحس كسي جامد خليني اجيبهم اااااااااااااه كسي نار يا عمار كسيييي.
فضلت الحس في كس ماسأل واشفط شفايف كسها اللي بخيرها دي بتاع ربع ساعة مش قادر اسيبه وماسك كس لميس تحسيس وبعبصة لحد ما هي كمان جابتهم على ايدي بس لسه عايز أكل كس لميس الجامد ده خرجت لساني وهو غرقان من عسل ماسأل وحطيت ايدي علي كسها وقربت لساني من لميس وفضلت ألحس في كسها واشد زنبورها اوووي لبرة وهما اصواتهم غرقت الفيلا كلها وكل ده ومعايا لبوتين اجمد من بعض تحت مني.
شديت ماسأل لتحت مني وقربت زبري من كسها وبدأت أفرش كسها من أول زنبورها الواقف لحد تحت طالع نازل وهي اااااااه اااااااحححححح يا عمار كسي بقي نار نكني اوي بجد بقي ااااااااااه مش قادرة دخله ولميس قايمة بالواجب وماسكة بزاز ماسأل رضاعة ومص.
روحت منيمها على بطنها وقعدت ابوس فى ضهرها واحسس عليه وعلى كتافها وعلى رقبتها وعلى طيزها الجامدة الطرية.
وقعدت ابوس فيها واحسس عليها وفتحت فلقتين طيزها وحطيت فيها لسانى وقعدت الحس واشم انضف انسانه ممكن الواحد يقابلها لانها دائما مهتمة بنفسها وقعدن ارضع في خرم طيزها والحسه واحط لسانى جواها والحس الفلقتين من بره وابوسهم واعضهم واحسس وارضع والحس وهي ااااااااه مش قادرة حرام عليك نكني بقي ااااااااه
قمت مدخل زبري كله مرة واحدة في كس ماسأل وبدأت انيكها رايح جاي في كسها الغرقان والحلو ده وكان فعلا كسها يجنن اووووي وهي ااااااه كسي نار يا عمار زبرك بينهش في لحم كسي ااااااااه يا حبيبي ممتعني اوي دخله يا عمار.
وروحت زانق زبرى على زنبورها ونمت فوقها وانا بحك زبرى فى زنبورها لحد اما ارتعشت ومسكت فيا جامد وغرست ضوافرها فى ضهرى وحسيت انها مش حتبطل تشهق وهى بتنزل شهوتها اللى تاني مره تيجى بالطريقة دي شلال خارج من كسها
فضلت انيك في كسها واجننها اكثر وارزع في كسها وهي كسها كله سوائل وبيلمع من عسلها فضلت على الوضع ده بتاع نص ساعة انيك في كسها وافرشه وهي خلاص هتموت مني لحد ما نطقت كفاية يا عمار ابوس ايدك انا تعبت بجد ونزلت 5 مرات وانت مفيش فائدة كويس ان لميس موجودة تشيل عني خرجه بقي اااااااااه كفاية بجد هموت حطه في كس لميس يا حبيبي
قربت من لميس وقولتلها جاهزة يا لبوتي تشيلي عن اللبوة التانية شوية.
لميس:جاهزة اوي يا دكري يلا بقي دخله كسي جاهز اصلاً
قربت رأس زبري من كس لميس وضغط على فتحة كسها لحد ما دخلت رأس زبري وهي ااااااااااااه كبير اوووي ورأسه كبيرة هيفشخني، عمار زبرك حاسة انه بقي أكبر من الاول ااااااااه كنتي مستحملة ازاي يا ماسأل اااااااااه كسي يا عمار براحة يا حبيبي وفضلت رايح جاي في كسها اللي يجنن ده وعسلها مغرق زبري وهي اااااااااه براحة يا عمار اااااه ابوس ايدك نكني متعني بزبرك الحلو ده اححححححح نيك كسي يا حبيبي اححححح وفضلت انيك فيها بتاع نص ساعة هي كمان لحد ما حسيت اني هجيبهم وهي كانت جابت 3 مرات ولا اكتر
قومي يا حلوة منك ليها علشان هجيبهم قاموا الاتنين ركعوا على الارض وكل واحدة ماسكة بزازها ومقربين من بعض اووووي ومسكت انا كمان زبري وحركته شوية ونطرتهم على بزازهم وكل واحدة من التانية فضلت ترضع وتلحس لبني من على بزاز التانية وكان شكلهم يجنن ولاد الجامدين مع بعض ولسه زبري واقف وناشف عليهم بس خلاص هما مبقوش قادرين.
ماسأل:عمار انسي انا بجد كسي مبقتش حاسة بيه اياك تدخله تاني ههههههه.
لميس:مش بقولك قوتك زادت الأول كنت قوي بس دلوقتي بقيت أقوي كمان واحنا مش حملك كفاية عليك مرة يا عمار بقالك ساعة ونص بتنيك فينا هههههههه كسنا اتهري يا حبيبي.
انا:ماشي يا جزمة انت وهي هو انا طلبت منكم حاجة تعالوا في حضني علشان ننام وانتوا حلوين وجامدين كده.
خدتهم في حضني هما الاتنين وكل واحدة تبوس فيا شوية وتقولي بحبك بجد ومبسوطة اوي وكويس انك خلتنا نمارس مع بعض احنا التلاتة.
انا:بس الكلام ده ميكررش من ورايا لما هحب اجمع بينكم هنعملها غير كده هنبقي طبيعين.
لميس:أكيد طبعا يا حبيبي.
ماسأل:متقلقش مليش في البنات يا حلو انت هههههه.
وروحنا في
النوم بس قبل ما انام كنت واثق ان في خيال حد بيراقبنا يا تري مين

الي اللقاء في الجزء الثاني من السلسلة الثالثة مستني توقعكم مين كان بيراقب العراف وهو هيسافر يعمل ايه في انجلترا

في التعليقات هتلاقوا صور ابطال قصتنا العراف السلسلة الثالثة العهد الجديد 🔥🔥❤️

الجزء الثاني

وقفنا المرة اللي فاتت عند
ماسأل:عمار انسي انا بجد كسي مبقتش حاسة بيه اياك تدخله تاني ههههههه.
لميس:مش بقولك قوتك زادت الأول كنت قوي بس دلوقتي بقيت أقوي كمان واحنا مش حملك كفاية عليك مرة يا عمار بقالك ساعة ونص بتنيك فينا هههههههه كسنا اتهري يا حبيبي.
انا:ماشي يا جزمة انت وهي هو انا طلبت منكم حاجة تعالوا في حضني علشان ننام وانتوا حلوين وجامدين كده.
خدتهم في حضني هما الاتنين وكل واحدة تبوس فيا شوية وتقولي بحبك بجد ومبسوطة اوي وكويس انك خلتنا نمارس مع بعض احنا التلاتة.
انا:بس الكلام ده ميكررش من ورايا لما هحب اجمع بينكم هنعملها غير كده هنبقي طبيعين.
لميس:أكيد طبعا يا حبيبي.
ماسأل:متقلقش مليش في البنات يا حلو انت هههههه.
وروحنا في النوم بس قبل ما انام كنت واثق ان في خيال حد بيراقبنا يا تري مين

الخيال اللي جاي على لسانه
كنت نائمة في امان ومضلمة الدنيا كلها واخترت انام في الاوضة اللي تحت وقولت بلاش أطلع فوق لاني بخاف انام لوحدي اصلاً خرجت هدومي من الشنط وحطيتها في الدولاب ونمت بعد ما خدت شاور ولبست قميص نوم قصير.
بس قلقت من نومي على صوت عالي وواحدة عمالة تقول ااااااااه نكني جامد....بصراحة قولت اني بحلم خصوصا اني مطلقة من فترة ومحدش لمسني وبصراحة كمان هجت أوي لان صوت الراجل والست كانوا نار بجد قولت أقوم اشوف في ايه يمكن بتهيألي ولا حاجة.
خرجت من الأوضة وطلعت على السلم واحدة واحدة ولقيت أوضة من الأوض منورة قربت منها ولقيت قدامي عمار وماسأل ولميس عاملين حفلة نيك جماعي مقدرتش أمسك نفسي قعدت اتفرج من بعيد عليهم وهما رادين الباب مش قافلينوا ولقيت ايدي بتحسس على كسي محستش بنفسي عمار كان جامد اوي وزبره كبير وحلو اوي ويابختهم بيه داخل طالع في كسهم وانا نار هنا لوحدي فضلت أحسس على كسي وانا بتخيل ان زبر عمار الكبير والعريض ده بيدخل في كسي لحد ما تعبت ساعة ونص واقفة بهري في كسي لحد ما هما خلصوا مع بعض وكان عمار لسه زبره ناشف كمان احاااااااا على كده يابختهم بيه يارتني معاهم كنت زماني اتناكت من الزبر الجامد ده جريت على طول على اوضتي ونسيت اني غرقت الدنيا عسل تحت مني عند باب الأوضة ومعرفش حد فيهم شافني ولا لا ودخلت السرير ونمت.

صحيت تاني يوم الصبح وانا وسط المليطة كلها ماسأل على يميني ونايمة ملط وجسمها يجنن ولميس على شمالي وجسمها يجنن هي كمان بس الواحد وراه شغل وحاجات مش هيقضي كل يوم وطول اليوم نيك وبس
انا:لميس اصحي يلا انت وماسأل والبسوا الهدوم كاملة علشان نخرج.
ماسأل:حاضر يا عمار هقوم ده انت فصيل جسمي مكسر سيبنا ننام.
انا:ارجعوا الفيلا ناموا علشان اطمن عليكم يلا قوموا.
قمت لبست وهما كمان لبسوا ونزلت خرجت من الفيلا ورجعت القصر بتاعي الاساسي بس منستش اللي شوفته.
وانا نازل حسيت بمادة على باب الاوضة وقبل ما اصحي ماسأل ولميس لمست المادة دي وعرفت انها عسل من كس حد ولميس وماسأل مخرجوش اصلاً شكيت ان في حد هنا في البيت وافتكرت انه احا عليا انا قولت لرعد يدي لسارة مفتاح فيلا يمكن هي كمان هنا نزلت اشوف الدنيا تحت لان الأوض اللي فوق فاضية وفعلا لقيت سارة نايمة عريانة وكسها رطب
سارة جسمها واحدة ميلف رياضية يمكن في يوم نوصفه وندوقه، قفلت الباب وسيبتها زي ما هي ومشيت ولا اكني عرفت.

في قصر العراف (القاهرة)
طلعت خدت شاور وماسأل راحت اوضتها تنام ولميس نفس الكلام.
انا:صباح الخير يا نهي يا بطل انت.
نهي:يخربيتك بقالك شهور مدلعتنيش اصلاً ده انا نسيتك يابني.
انا:هو انا اقدر انساكي يا حلوة انت وحشاني اوي اوي يا مدلعة انت.
نهي:اتلم اخواتك وسوزان والناس كلها هنا ومش هيحصل حاجة.
انا:براحتي انا يحصل او لا وانت عارفة مجنون واعملها.
نهي:عارفة يا مجنون بس اتلم رايح فين على الصبح كده ومراتاتك الاتنين نايمين كل ده ليه.
انا قربت من ودنها:مكسرين من نيكة بليل هههههه يا بطل انت.
نهي:يخربيت قلة أدبك احترم نفسك انا امك يا جزمة.
انا:حاضر، ماما على فكرة انا هسافر بكرة كام يوم وهرجع عايزك تكوني عيني هنا.
نهي:هتروح فين يا حبيبي عرفني طيب.
انا:انجلترا بس متقوليش قدام حد يا نهي يلا سلام.

خرجت من الفيلا واتصلت على عامر
انا:انت فين يابني.
عامر:احا ما احنا في المقر يا عمار مانت عارف اننا بنتمرن وهناك.
انا:تمام انا جاي سلام.
صخر:على فين يا عراف.
انا:عايزك لوحدك وبس تركب جمبي في العربية ومسمعش صوتك طول الطريق ولا تقولي حراسة ولا نيلة
صخر:حاضر هههه.
خدت صخر وسوقت لمقر الفريق بتاعي وصلنا بعد ساعة ونص.
صخر:احنا هنا ليه.
انا:هتعرف كل حاجة بعد شوية يلا أنزل.
نزلت لتحت وركبنا الاسانسير واتعرف على بصمة عيني وايدي.
إيلا:نورت يا قائد وجيت في وقتك.
انا:خير في ايه يا مصيبة ارغي.
إيلا:ولا حاجة وحشتني ياعم ههههههه.
عامر:كل مرة تفتكر في حاجة وإيلا تضحك عليك برضو هههه.
انا:ماشي يا خفة انت وهي أعرفكم على صخر قائد الحراسة ودراعي اليمين.
مونيكا باعجاب:ازيك يا صخر نورتنا في المقر.
صخر:مبيردش مستني أؤامر مني.
انا:رد يا صخر عادي وأعتبر نفسك الفرد الخامس زيك زيهم وقت ما نكون هنا.
صخر:بنورك يا......
مونيكا:اسمي مونيكا يا اسمراني انت.
انا:صخر من رجالة الجحيم يا مونيكا.
مونيكا:مش فاهمة قصدك ايه يعني.
انا:هتزعل لو فهمتهم رجالة الجحيم نظامهم ايه ولا تحب تستأذن.
صخر:مقدرش ازعل منك وكمان ده شرف لينا مش زعل.
انا:رجالة الجحيم رجالة مخصية بدون خصية والعضو الذكري مبيقفش عندهم يا مونيكا فاتلمي وأهدي هههههه.
مونيكا بصدمة:احا كل الجسم ده ومعندهوش بتاع يقف يخسارة انت منك لله انت حد يعمل كده في الناس ههههه.
انا:رجالتي بتحب كده علشان يكون ولاءهم الأول والاخير للعراف مش للنسوان ويضعفوا.
إيلا:سيبك منها يا عراف وعرفنا المهمة ايه الدنيا وهنعمل ايه بظبط.
اقعدوا كلكم طيب يلا علشان الاجتماع هيبتدي
أول حاجة والمهمة هي تأمين السفر يا صخر.
صخر:تمام يا عراف متقلقش هتلاقي رجالة الموت في انتظارك وحمايتك هناك.
انا:يسافروا من النهاردة يا صخر في طيارة خاصة مش عايز مخلوق يعرف ان رجالة العراف في انجلترا وبخصوص الفيلا وكده عايزك تلبس رجالة الجحيم بعضهم لبس رجالة الموت مش عايز حتى أهل بيتي يعرفوا حاجة.
صخر:اؤامرك دقائق وتتنفذ عن اذنك.
إيلا:واحنا يا عراف هنعمل ايه بظبط.
انا:زيارتنا وراها هدفين يا إيلا الهدف الأول وهو انتهاء الشغل المطلوب منكم وهتعرفوه هناك والهدف الثاني يخصني انا وهتعرفوه برضو هناك المهم عايز الكل يجهز علشان هتسافروا انتوا كمان النهاردة بس مش عايز مخلوق يعرف انكم هناك سمعاني يا مونيكا يعني ولا خروج ولا اي حاجة.
مونيكا:حاضر يا عراف متقلقش.
إزيل:طب وانت هتحصلنا أمتي وهنقعد فين.
انا:هسافر ليكم بكرة بليل متقلقوش وهتقعدوا في بيتي اللي هناك في الجبل صخر عارف هيعمل ايه وهيأمنكم ازاي.
عامر:اشمعنا رجالة الموت هتسافر وانت عايز الوضع يبقي في امان وسكوت.
انا:هتعرف بعدين متسألش حاجات كبيرة عليك يا عامر.
قومي يا إيلا معايا هنتدرب انا وانت عايزك نخترق مبني الامن العام في أقل من 5 دقائق جاهزة.
إيلا:جاهزة يا عراف يلا بينا.
وقعدت انا على جهازي وإيلا على جهازها وبدأنا عملية الهاكينج وفعلا بعد 3 دقائق بظبط اخترقنا مبني الأمن العام وقطعنا الكهرباء عنه وقفلنا البوابات عليهم كمان.
وسيبنا علامتنا على السيستم (عين حورس).

في مبني الأمن العام.
موظف من البرمجة:يا فندم يا فندم بنتعرض للاختراق وم قادرين نوقف الهجوم.
محسن:اتصرفوا بسرعة لازم نمنع الاختراق ازاي مبني الامن العام يخترق اتحركوا.
حاولوا الموظفين كلهم واقوي ناس عندهم توقف الهجوم اللي بيحصل مقدرتش وكنا خلاص اتمكنا من كل حاجة والكهرباء قطعت عليهم.
فضل دخل عليهم:بيحصل ايه هنا وليه الكهرباء قطعت.
محسن:هجوم من هكر على السيستم وبنحاول نوقف اللي بيحصل بس الكهرباء قطعت ومش عارفين نتصرف.
فضل:شغلوا مولدات الكهرباء بسرعة.
اشتغلت فعلا مولدات الكهرباء وقدرت الموظفين تدخل على السيستم بس لقونا خلصنا وسايبين علامتنا.
الموظف:دي جماعة حورس يا فندم.
فضل:عرفت منين حددت مكانهم..؟
الموظف:لا يا فندم بس سايبين علامتهم في السيستم.
فضل:جماعة حورس، بس غريبة انهم يخترقوا مبني الأمن العام عندنا.
محسن:مين دول يا فندم.
فضل:أقوي جماعة هكرز في العالم ومنعرفش عددهم ولا اي معلومة عنهم لحد دلوقتي غير انهم بيستخدموا عين حورس شعار ليهم.

عندي في مقر القيادة بعد مرور 4 ساعات
إيلا:لسه سريع زي مانت متغيرتش ابداً.
انا:وانت لسه حنينة زي مانت وقولتلك بلاش اللي في دماغك ده.
إيلا هكمل بس إزيل قطع الكلام:انا جاهز وكل المعدات والادوات جاهزة كمان.
صخر:رجالة الموت متجه دلوقتي لركوب الطيارة يا عراف واستبدلت رجالة من الجحيم ولبستهم زيهم خلاص.
انا:جهز الطيارة التانية للفريق وتخلى بالك منهم كويس وتوديهم بيت الجبل هناك وتستاني هناك انت ورجالة الموت عايزك تستقبلني في المطار لاني مسافر بشكل رسمي وطبعا رجالة الموت تغير لبسها لبدل وشياكة.
عامر:ما تخليني معاك ونسافر سوا.
انا:مينفعش لانك عنصر مهم في الفريق وكمان انا سفري هيبقي بشكل رسمي مش زيكم.
اشوفكم على خير يا جماعة ومتقلقوش عليا هكون عندكم بكرة بليل.

خرجت من مبني المقر وركبت عربيتي وطلعت تليفوني عملت مكالمة مهمة.
انا:عايزك تقابلني في العنوان ده ...... بعد ساعة تمام.
الصوت:في حاجة ولا ايه واشمعنا العنوان ده.
انا:مفيش حاجة انا في طريقي لهناك اهوو.
بعد مرور ساعة وصلت للمكان ودخلت والدنيا كلها تمام
ولقيت الشخص نازل قدامي من على السلم.
انا:منورة يا روحي انت.
نهي:بنورك يا حياتي فهمت من مكالمتك انت عايز ايه.
انا:وحشتيني يا حلوة هاخد شاور وجايلك استنيني في الاوضة.
دخلت الاوضة بعد الشاور ولقيت نهي لبسة قميص بيبي دول يجنن عليها.
انا:واااااااو تجنني يا لبوتي انت وحشتيني اوي يا نهي
قربت لعندها ومسكت شفايفها وبوستها من شفايفها اوي وفضلت الحس في لسانها وشفايفها جامد فراولة بتتأكل هي ولميس شفايفها حكاية ونيمتها مكاني على السرير وفضلت امص في شفايفها وأكل فيهم وهي ساحت على الاخر.
جسمها نار لبوة اوي تحت مني وسايحة على الاخر
ااااااه يا حبيبي وحشتيني اوي بقالنا كتير مقربناش من بعض وانا تعبانة اوي بس ماسكة نفسي عنك.
نيكني يا عمار نيكني يا حبيبي، تعالى يا لبوة افرضي ضهرك ومسكت حمالة قميصها ونزلتها براحة لتحت بسناني وفضلت ابوس واكل في لحم كتافها وانزل براحة على بزازها الجامدة دي والطرية اوي زي الچيلي بظبط وهي بتخرج احلى موسيقي من بوقها احححححح نار يا عمار ارض بزاز ماما يا حبيبي، قربت نفسي من حلمتها ونفختها كل نفسي السخن فيها وهي بتسيح اكتر، وحطيت شفايفي على حلمتها وبدأت اشفوط في الحلمة اشفوط اوي ااااااااه تجنن بزاز نهي تجنن اوي، ااااااه ارضع يا عمار ارضع يا حبيبي ارضع بزاز امك ااااااه لسانك حلو اوي على حلماتي احححححح ريحني ياعمار انا تعبانة اوي نيكني وارضع من بزازي حلو متسبنيش غير وانت هاري جسمي كله.
قولتلها وانا هريحك يا روح عمار وهريح بزازك وكسك المبطرخ ده وخدت حلمتها التانية في بوقي وفضلت انهش فيها اوي واحطها بين سناني واشدها براحة ومع كل حركة هي تطلع اهاتها بصوت عالي
انا:بفشخ بزازك يا ماما حلو مصي يا ماما قوليلي حلو مص ابنك في بزازك وكملت لحس وعض في حلماتها الواقفة ومسكت البزة الاولي تاني وبدأت اكلها هي كمان وامصها اووووووي واقولها اي الجمدان ده يا قلبي كسم جمدانك يا لبوتي وكسها كل ده عمال يجيب عسل وهي تصوت من الحرمان ومن كسها المولع تحت.
انزل يا عمار لكسي كفاية بزازي انزل لكسي احححححح نااااااار في كسي احححححح
نزلت على بطنها بلساني الحس فيها وفي سرتها واقولها انت جامدة اوي يا نهي انت شرموطة كبيرة وهايجة اوي وهي مش قادرة خلاص هتموت وبتطلع صوتها بالعافية كفاية تسخين فيا انا مولعة لوحدي انزل ريحني والحس كسي.
قولتلها كسك نار اوي كده، قالتلي ايوة كسي نار واخلص بقي انا بقيت مولعة من تحت قولتلها سبيلي نفسك انزل براحتي يا مموس، وهي كل لما اشتمها تصرخ من الاهااات وتهيج اوي
وبسمع منها احلى احححححححح انا شرموطتك أنزل الحس كسي بسرعة يا عمار يا حبيبي بسررررررعة وصوتها بدأ يعلى قولتلها عيوني يا شرموطة عمار ونزلت لحست كسها واخدت زنبورها في بوقي وفضلت اشفوط فيه، كان زنبورها اكنه زب *** صغير من كتر ما هو واقف ومبطرخ وكسها كان يجنن اوي لونه وردي وشفايف كسها مبطرخة وكبيرة ومدلدلة لبرة اااااااه تجنن وفضلت أكل في شفايف كسها والحسها جامد وهي كل اللي عليها تطلع ااااهاتها وتقول احححححح نار يا حبيبي كمل لحس كسي يا عمار الحس كس امك يا حبيبي وريحني اااااااااااااه
وقتها سيبت كسها وقربت زبري من شفايف كسها وبدأت افرش في كسها واحدة واحدة رايح جاي واطلع وانزل بين شفايف كسها الكبيرة المدلدلة دي.
وهي ااااااااه كفاية يا عمار بجد كفاية تفريش في كسي انا محتاجة زوبرك جوايا مش تفريش.
دخله يا عمار دخله اوي كفاية دخله اااااااااه احااااااااااااا انت هايجة اوي كده ودخلت زبري في فتحة كسها ويالهووووووي على نار كسها وهي كل اللي عليها ااااااه زبرك حلو اوي بس براحة علشان كسي ضيق يا روحي اااااااه ارزع
ااااااه ارزع في كسي حلو ارزع اوي متوقفش يا عمار نيك امك يا حبيبي ولفت رجليها حوالين ضهري وزنقتني في كسها وانا رايح جاي في كسها النار الجامد ده.
وهي تطلع اهاتها وتقولي كنت وحشني يا وسخ متسبنيش تاني اااااااااه.
قولتلها هعوضك يا شرموطتي خدي في كسك خلى زبري ينهش كسك ولحمك خدي يا لبوة انت كسك مبطرخ كسك نار يا نهي يا لبوة
وهي اااااه يا حبيبي نكني اوي مترحمش كسي، انا تعبانة اوي حرام عليك كفاية انا نزلت كتير اوي وخلاص مبقتش قادرة يلا هاتهم بقي كفاية كده يا حبيبي كسي اتفشخ من زبرك.
وانا كل اللي بعمله بنيك في كسها جامد واقولها انت كسك ده نار ولا طيزك الكبيرة دي.
قومي يا نهي لفي امبري طيزك، وجبت زيت مساج من على الكومدينو ودهنت زوبري ودهنت خرم طيزها وبدات اضغط بزبري على خرم طيزها وهي اااااه لا يا عمار مش هقدر عليه زبرك كبير وفتحتي صغيرة اوي بس انا مطنشها وبدأت اضغطت اكتر لحد ما دخلت رأسه وهي احااااااااااااا لا خرجه خرجه علشان خاطري ده بيقطع فيا ااااااااااه
اهدي يا ماما طيزك هتبقي حلوة دلوقتي وهتاخد زبري كله، انت بتستهبل يا عمار زوبرك كله ايه انا هموت من رأسه بس، وقتها غدرت بيها ودخلت ربع زبري في طيزها وهي بتصرخ اااااااااااه براحة براحة على طيزي يا حبيبي بدأت احس بالمتعة دخل حتة كمان من زوبرك الحلو ده.
وبدأت ادخل جزء تاني وبدأت اروح واجي وانيك في طيزها الحلو دي والكبيرة اوي خرمها ضيق اوي بس لازم انيك طيزها وفضلت انيك طيزها بتاع 10 دقائق وهي قافشة على زوبري وانا بضربها على طيزها جامد وبتحمر اوي وبتقولي كفاية ااااااه.
وخرجته وقتها من طيزها ودخلته في كسها وهي مأمبرة طيزها وكسها لورا وفضلت انيكها واضربها على طيزها وهي جسمها أبيض وبيلمع ومحمر من كتر الضرب على طيزها
كفاية حرام عليك انا تعبت انا مش قدك انا جبت كتير اوي كفاية بتنيكني بقالك ساعتين ااااااااااااه يلا هاتهم بقي قولتلها هجيبهم في طيزك يا لبوة ودخلت زبري تاني في طيزها وفضلت انيكها اوي اوي رايح جاي ومش راحم كسها
خرجت زبري من كسها وهي قربت شفايفها ولسانها من زبري وفضلت تمص فيه لحد ما قولتلها هجيب يا شرموطة وهي فتحت طيزها بايديها وقالتلي يلا دخله وهاتهم جواها وفعلا مكملتش 5 دقائق نيك فيها ونطرت لبني كله في طيزها وهي احححححح نار يا عمار انت نزلت بركان لبن انا حاسة بطعم اللبن في بوقي وشكله ملئ بطني اي كل الكمية دي احححححح انا هموت عليك انت جميل اوي وبتنيكني حلو اووووي يخربيتك فرهدتني بقالك ساعتين بتنيك فيا ااااااه كسي مش قادرة
خدتها في حضني لحد ما هديت ودلعتها بكلامي الرومانسي واعجابي بيها وبجمالها الحلو اللي لسه مستمر لحد دلوقتي وعينيا راحت في النوم فوقت عليها وهي بتبوسني في خدي.
نهي:حبيب قلبي انت، كنت فاكرة اننا مش هنعمل كده تاني لانك غبت عني كتير اوي.
انا:حقك عليا بس انشغلت جامد بس نويت اعوضك وحبيت ادلعك النهاردة قبل ما اسافر بكرة يا حلوة انت قومي يلا ناخد شاور مع بعض ونلبس علشان نرجع البيت
ودخلت الحمام بيها وطبعا عملت معاها واحد صح الصح تحت المياة وجسمها جنني وزبري وقف عليها تاني وهي المياة نازلة بين بزازها ومغرقة جسمها كله كان لازم انيكها تاني واطفي اشتياقي ليها وحرقان نارها اللي في كسها المتناك ده والمرة دي جبتهم على بزازها.
وكملنا الدش تحت المياة واحنا حاضنين بعض.
خرجنا من الحمام ولبسنا وظبطنا كل حاجة وكانت مبسوطة اوي ووشها رجع يضحك وبقي احلى من الأول كانت مشتقالي وانا فعلا مشتاق ليها اوي متعة النيك معاها مختلفة عن لميس وماسأل.
واحنا على الطريق حبيت اكلم معاها شوية بخصوص الاسرار اللي عرفتها.
انا:بقولك يا نهي.
نهي:قول يا حبيبي خير.
انا:هحكيلك حاجة بس عايزك تمسكي اعصابك وتفكري معايا.
نهي:قول يا حبيبي.
انا:انا عندي اخوات غير سيلين ونهلة.
نهي:انت بتكلم جد اخوات مين تاني هو ابوك كان مقضيها من ورايا كل شوية مع واحدة.
انا:معرفش يا نهي بس هو كاتب كده في مذاكرته اللي قراتها في مقر الجحيم المفروض اننا 3 بنات وفي ولدين غيري.
نهي بغضب:وانت لقيت نهلة وسيلين ناقص كده بنت والولدين.
انا:ممكن متضيقيش نفسك وهفهمك كل حاجة لما اوصلهم وافهم.
نهي:حاضر يا حبيبي، تعرف معلومات عنهم طيب.
انا:البنت التالتة اسمها أسيل والمفروض ساكنة في المهندسين وده العنوان اللي كتبه ابويا بس لسه مبعتش ناس وسألت.
نهي:دور على أسيل الأول دي بنت ومينفعش نتأخر عنها ويمكن مامتها عايشة وانا أوعدك هعاملهم زيك بظبط زي ما عاملت نهلة وسيلين.
انا:تسلميلي يا حبيبتي.
طلعت تليفوني وعملت اتصال لعامر
انا:بقولك ايه في بنت اسمها أسيل ساكنة في المهندسين عايزك تسأل عنها وتعرفلي كل حاجة في أسرع وقت قبل ما تسافر.
عامر:حاضر يا عمار بس اديني حتى اسمها ثلاثي.
انا:أسيل محمد عزت.
عامر:دي صدفة ولا دي اختك.
انا:ملكش فيه يا عامر نفذ الأمر وانت ساكت.
نهي:كويس ياريت تقدر توصلها قبل سفرك وكمان الولاد لما ترجع لازم تعرف اماكنهم فين خلى حد يتابع الموضوع لحد ما ترجع.
انا:حاضر ومتجبيش سيرة قدام حد.
وصلت امي للبيت وكملت طريقي وباقي مشاويري.

في مقر شاتاي في تركيا
كولكان:كويس انك بخير ياباشا وقدرنا نخرجك من هناك من غير اي مشاكل.
شاتاي:من غير مشاكل ازاي والعراف عرف هويتي وشخصيتي وأكيد كمان عرف اسماء الاعضاء كلها.
اكتشا:مش مهم يعرف او لا المهم انك في بلدك ومكانك وانت الاقوى يعني لو فكر يجيلك هيندم.
شاتاي:العراف مش غبي علشان يخلص على اعضاء التنين في بلدهم واماكنهم علشان كده مش هعمل دوشة ولا هيصة وهطلب اجتماع معاهم في نهاية الأسبوع بعد 4 أيام.
اكتشا:بظبط كده وانت قادر انك تحمي نفسك وتحميهم معاك.
كولكان:مش هنقابل جماعة التفاحة الحمراء طيب ونعرف منهم ايه حاجة.
شاتاي:لا سيبهم مع نفسهم لان مش عايزهم دلوقتي متنساش اجتماع العهد الجديد بتاع العراف.
كولكان:متقلقش هرجع مصر واتابع الوضع بنفسي ياباشا.
اكتشا:روق بقي يا باشا وتعالى معايا عايزك.
قام شاتاي مع اكتشا لاوضة النوم.
اكتشا:استناني هنا دقيقة وراجعة.
شاتاي:ضرب حباية فياجرا وبقي جاهز للمعركة.
خرجت اكتشا لابسة قميص بيبي دول اسود قصير وقربت عليه بس هو مستناش وهجم على بزازها وقفش شفايفها وهاتك يا مص وبوس شوية وبدا يطلع بزازها من القميص ويمص فيهم وايدة التانية بتحسس علي كسها وهي قافشة في ضهره
شاتاي فضل يرضع بزها وقلعها القميص وبقت ملط قدامه بدا يحرك زبه عليها من بره وهي تعض علي شفايفها قالها نامي علي بطنك نفذت بسرعة وقعد يحسس علي كسها من ورا لحد ما هاجت على الاخر وبقت ماية كسها شلال
ورشق زبه مرة واحدة في كسها وهي اااااااااه احااااااااااااا براحة كسي وجعني ااااااااه ارزع جامد جامد اوي كسي بياكلني زبرك حلو كمل اووووي
وكل شوية يسمع شهقة منها تهيج علي الاخر طبعا شاتاي فضل يدخل زبره ويطلعه لحد ما حس انه هجيبهم بعد نيك عشر دقائق متواصل جبهم علي بزازها وهي حسيت بالنار وفضلت تقول احححححح لبنك سخن اوي.
اترمي شاتاي جمب اكتشا وهي مكنتش نزلت عسلها وكانت نار بس مش قادرة تكلم.
شاتاي:معلش يا اكتشا عارف اني مطولتش بس تعبان.
اكتشا:ولا يهمك يا حبيبي ونامت في حضنه بس بينها وبين نفسها بتقول:احا امال لو مكنتش واخد الحباية كنت هتجيبهم في دقيقة.
بعد نصف ساعة خرجت اكتشا من حضن شاتاي وبعدت عنه وطلعت تليفونها وعملت مكالمة مع المجهول.
اكتشا:انا زهقت كفاية جسمي بقي للناس الزبالة وانت عارف اني مش كده.
الصوت:عارف ومتقلقيش هانت اوي ونخلص من كل ده المهم ايه الجديد.
اكتشا بحزن:حاضر، الجديد انه هيقعد مع جماعة التنين بعد 4 ايام من دلوقتي.
الصوت:تمام كملي شغلك يا اكتشا وقريب هتخلصي من كل ده باي.

وصلت لشركة سياحة وكان لازم اروح هناك.
انا:عندي معاد مع المديرة ضروري بلغيها.
السكرتيرة:اقولها مين يا فندم.
انا:عمار العراف.
دخلت السكرتيرة على المديرة وبلغتها اسمي وهي مستنتش دقيقة وخرجت تستقبلني بنفسها.
ميرڤت:وحشتني كل ده مبتسألش خالص.
انا:وحشتيني أكتر يا ميرڤت اخبارك ايه (اخت نبيلة حماتي من السلسلة الأولي ومظهرتش تاني).
ميرفت:مانت اللي مش حطتني في السلسلة الثانية وانا مالي ههههههه.
انا:عايزك تحجزيلي رحلة لانجلترا على اقرب طيارة طالعة بكرة بيزنسس كلاس.
ميرفت:هحاول اتصرفلك في حجز يكون هيطلع بكرة بس انت ناوي على كام يوم.
انا:خليها تذكرة مفتوحة ولو عوزت ارجع هكلمك تستنيني.
ميرفت:تمام يا عمار هظبط كل حاجة وهكلمك.
خرجت من عند ميرفت واتصلت على عامر
انا:ها وصلت لحاجة يا عم انت.
عامر:العنوان زي ما هو بس في مشكلة ..............

الي اللقاء في الجزء الثالث من السلسلة الثالثة مستني رأيكم وتوقعكم ايه هي المشكلة وتفاعلكم الجامد على السلسلة

الجزء الثالث
كل سنة وانتم طيبين عيد مبارك عليكم ❤️

وقفنا المرة اللي فاتت عند.....
خرجت من عند ميرفت واتصلت على عامر
انا:ها وصلت لحاجة يا عم انت.
عامر:العنوان زي ما هو بس في مشكلة.
انا:خير يا فقري مشكلة ايه أرغي.
عامر:لازم نتقابل يا عمار وبعدين نكلم.
انا:ماشي يا عامر قابلني في كافية...... بعد نصف ساعة.
قفلت مع عامر واتصلت على رعد
انا:بقولك ايه عايزك تبعتلي عربيتين رجالة على العنوان ده في اسرع وقت.
رعد:حاضر يا عراف معلش سؤال هو صخر فين.
انا:صخر في شغل يا رعد وانت المسؤول دلوقتي عن البيت وعن حراستي.
رعد:هبعتلك مع الرجالة جبل يا عراف متقلقش هو الدراع اليمين لصخر.
انا:تمام يا رعد بسرعة بس وخلى جبل يتصل بيا لما يوصل.
قفلت مع رعد واتحركت بالعربية ناحية الكافية ومش مطمن للي هيحصل.

في قصر العراف (القاهرة)
نهي وصلت البيت ودخلت لقيتهم كلهم تحت وصاحيين.
ماسأل:نورتي يا ماما كل ده فينك احنا مرضناش نتغداء من غيرك.
نهي:كنت في مشوار مهم مع عمار يا ماسأل وجيت اهو معلش هأخد شاور سريع وأنزل نتغدي.
سيلين:ماما نهي عوزاكي شوية.
نهي:تصدقي ماما طالعة منك عسل زيك حاضر من عيوني تعالى معايا.
طلعت نهي امي وسيلين لفوق.
سيلين:اسفة مش هطول عليكي بس انا عايزة اطلب منك طلب وتخلى عمار يوافق.
نهي:قولي يا حبيبتي وهحاول معاه.
سيلين:عايزة اشوف لؤي يا ماما وحشني اوي وندي كمان وحشتني.
نهي:ندي اتصلي بيها تجيلك يا سيلين لكن لؤي لازم اخوكي يوافق على كده هنستني لما يرجع وهكلم معاه.
سيلين:خلاص ماشي شكرا يا ماما هسيبك بقي.
خرجت سيلين ونهي دخلت الحمام وخدت شاور محترم وافتكرت كل لحظاتنا الحلوة اللي حصلت من شوية وهي مبتسمة وفي نفس الوقت ضميرها بيوجعها ازاي مستمرة في كده معايا.

عندي في العربية على الطريق
انا:ازيك يا جدي عامل ايه.
وهدان:حبيبي يا عمار اخبارك انت ايه يا حبيبي.
انا:فل يا جدي، بقولك ايه عايزك في حاجة ضروري.
وهدان:قول يا حبيبي.
انا:عايزك تجهز اجتماع للعيلة بعد اسبوع من النهاردة وعايز الكل يحضر وكمان سيب رسالة لشيوخ الجحيم اني مستني منهم التقارير اللي طلبتها اخر مرة يومها.
وهدان:حاضر يا حبيبي.
انا:وفي حاجة كمان اسمعني كويس اوي ............
خلصت مكالمة مع جدي وهدان ووصلت عند الكافية بس منزلتش من العربية.
اتصلت على جبل لقيته كنسل عليا وبعدها بدقيقة وصلت عربيتين الحراسة ونزلوا أمنوا دخولي للمكان.
عامر:ليه الحراسة مانت من امبارح بتتحرك من غيرها في مشكلة ولا ايه.
انا:مفيش مشاكل ولا حاجة بس مش ضامن اليوم هيمشي ازاي المهم مشكلة ايه اللي عايزني فيها.
عامر:بص يا عمار انا مش عبيط وعرفت ان اللي بتدور عليها دي اختك أسيل من ابوك بس يا صاحبي في مشكلة أسيل مش عايشة لوحدها امها معاها.
انا:وفيها ايه يا عامر ما أكيد وارد تكون امها عايشة يعني.
عامر:لا مش لوحدها يا عمار أسيل وامها وجوز امها واخوها من جوز امها.
انا:نعم مرات ابويا اجوزت بعده راجل تاني قومي معايا يا عامر.
عامر:على فين يا عمار...؟
انا:هتعرف على الطريق
خرجت من الكافية والحراسة ركبت هي كمان واتحركت على المهندسين عنوان أسيل اختي.
بعد ساعة وصلنا للعنوان.
عامر:انت بتستهبل انت جاي بالحراسة لبيت اختك انت كده هتخوفهم.
انا:انزل ومسمعش صوتك خالص.
جبل:اؤامرك يا عراف هنطلع معاك ولا ايه الوضع.
انا:هتسيب 2 قدام الباب و2 على السلم في كل دور وهتطلع معايا انت وواحد.
جبل نفذ الكلام وهما كانوا دورين ساب 6 رجالة وطلعنا باتنين وجبل.
خبطت على الباب وسمعت صوت راجل كبير بيقول مين.
انا:عمار العراف افتح.
فتح الراجل الباب وباين عليه الخوف بسبب الحراسة والرجالة.
الراجل:مين حضرتك يا فندم.
صوت ست من وراه:مين حضرتك يا استاذ.
انا:انا عمار العراف يا استاذ محمد.
محمد:حضرتك تعرف اسمي كمان.
الست:اتفضل يا استاذ عمار نخدمك ازاي.
عامر:مش هنكلم من على الباب يا استاذة بعد اذنك يعني.
دخلنا البيت وجبل دخل معايا هو والحارس وقعدنا كلنا في الصالة.
الست:مين حضرتك بقي علشان بشبه على اسمك.
انا:عمار محمد عزت العراف عرفتي انا مين ولا برضو بتشبهي.
الست بقلق:انت ابن محمد العراف طليقي صح.
انا:ايوة صح فين أسيل.
محمد جوزها:بتسأل عن بنتي ليه وتعرفها منين اصلاً.
انا بعصبية:بنتك منين ان شاء **** دي بنت ابويا محمد العراف وانا اخوها واحسلك تسكت.
محمد بعصبية:انا مش هخاف منك ولا من حراستك اللي معاك دي واطلع برة.
عامر ادخل:نصيحة مني بلاش نعمل مشاكل لان اللي قدامك ده شخصية انت مش قدها ومراتك عارفة كده كويس.
انا:أسيل فين يا رحمة.
رحمة:برة في الكلية وانسي انها هتيجي معاك اسيل.
واحنا بنكلم الباب اتفتح من بنت شابة جميلة في بداية العشرينات وجمالها رباني.
أسيل:في ايه يابابا واي الحراسة اللي على السلم دي والدنيا مقلوبة ومين الناس دي.
محمد:مفيش حاجة يا حبيبتي الاستاذ يبقي عمار محمد العراف.
أسيل:نعم غريبة اسمك زي اسمي يعني بس انا اسمي مفهوش العراف.
انا:انا أخوكي الكبير يا اسيل وجيت اكلم معاكي لما عرفت مكانك وعرفت انت فين.
أسيل:اخويا ههههه وفين ابويا كمان ولا لسه فاكرين اني عايشة ما ابويا رماني زمان وانا معرفش عنه حاجة ورمي امي في الشارع انا مليش غير اب واحد وهو محمد اللي قدامك ده والتاني مجرد اسم في البطاقة.
انا بعصبية:انت ملكيش غير اب واحد وهو محمد العراف واكلمي عدل يا اسيل وبلاش عصبية ونكلم بهدوء.
أسيل بزعيق:مفيش كلام بينا اتفضل اطلع برة....وهي بتكمل كلامها دخل ولد في سن ال18 سنة او 17 سنة.
الولد:هو في ايه وانتوا مين ولسه هيهجم عليا بس جبل وقف قدامه ومسكه.
رحمة:سيب الواد سيبه بقولك.....عمار خليه يسيب ابني بقولك.
أسيل:سيب اخويا احسلك بدل ما اتصل بالبوليس انت فاهم.
عامر أدخل في الكلام:سيبه يا جبل...بس جبل مبيسمعش كلام حد غيري لحد ما نطقت وقولتله سيبه يا جبل.
انا:اتصلي بالبوليس يا أسيل انا مش همشي من هنا غير لما نكلم وتتكلمي عدل معايا.
أسيل:ماشي خليك قاعد واستني اللي هيحصلك بقي مسكت أسيل التليفون واتصلت بالشرطة فعلا.
بعد ربع ساعة في سكوت وبرطمة من أسيل وانا بكل برود مبردش عليها الباب خبط والبوليس وصل ودخل مقدم ومعاه عساكر.
أسيل:الشخص ده اتهجم علينا يا فندم وزي ما شوفت في حراسة على السلم وجوا البيت كمان.
عامر:مفيش حاجة يا فندم احنا أهل وده اخوها الكبير اصلاً.
المقدم:قوم معايا يا استاذ انت.
انا:انت بتكلمني انا ...!
المقدم:اه بكلمك انت قوم بقولك.
جبل لسه هيدخل وقفته عنده استني يا جبل.
انا:شكلك متعرفنيش بس عادي هخليك تعرفني انا عمار العراف سمعت عني ولا تحب تسمع.
المقدم بخوف وقلق:حضرتك العراف ضابط الأمن العام وكمان كبير العرافين.
انا:ايوة انا تحب بقي يحصل فيك ايه علشان اسلوبك الزبالة ده.
المقدم بخوف:انا بشوف شغلي ياباشا وحقك عليا انا اسف عن اذنكم.
انا:اذنك معاك اتفضل يا سمير وياريت تخلى بالك بعد كده.
سمير المقدم بصدمة:حضرتك تعرف اسمي ازاي.
اسيل:انت هتسيبه ياباشا بقولك بيتهجم علينا وعايز يضرب ابويا.
المقدم سمير:اسف يا استاذة مقدرش أعمله حاجة ده العراف.
رحمة:خلاص يا اسيل اتفضل يا حضرت الضابط تقدر تمشي.
أسيل:خلاص ايه، انت مش شايفة اسلوبه وطريقته معنا.
رحمة:عمار انا اسفة على أسلوب ابني تجاهك بس ده اندفاعه بسبب اخته.
انا:انت تسكتي خالص لان حسابي معاكي بعدين على اللي حكتيه لبنتط وكدبتي عليها فيه ابويا انا راماكي في الشارع وسابك ولا انت اللي هربتي منه لما عرفتي حقيقة عيلتنا وحرمتيه من بنته الصغيرة اللي يدوب لسه عندها سنتين ومكنتش تعرف اي حاجة وانت عارفة ومتأكدة انه مخلف ولد وكنتي عارفة اسمي ومكاني بس ازاي حبيتي تكدبي وتحوري على بنتك وتحكيلها حاجات تانية طول عمرك طماعة يا رحمة وابويا كان مكفيكي وزيادة بس انت واطية.
رحمة بصدمة اني عارف كل حاجة:انا اسفة بس كان لازم اهرب منه مكنتش بحبه وكنت بحب محمد وابويا رفض يجوزني محمد ووافق على محمد العراف بسبب انه غني.
انا:ابويا متقدمش ليكي اصلا هتحوري تاني ابويا اجوزك علشان يحميكي من اعمامك لما ابوكي مات وكانوا عايزين ياكلوا ورثك
أسيل:كلام الاخ ده صح انت كدبتي فعلا عليا وابويا مش رماني وانت اللي هربتي.
انا:للاسف دي الحقيقة وامك كدابة وخاينة وهربت من ابويا ورفعت قضية وطلقها ووقتها اجوزك الاخ اللي واقف جمبها ده وبتقوليله يابابا وهو اصلا ميستاهلش كلمة بابا لانه خاين زيها اقسم على روح ابويا لو مكنتيش اختي كنت قتلت امك دلوقمممءکو.
تي لان تمن خيانتها هو الموت بس هسيبها علشانك كفاية بتكرهيني بسببها وانت حرة في قرارك وده رقمي لو عوزتيني اتصلي بيا قبل بكرة الساعة 7 لاني مسافر سلام.
خرجت من عند أسيل وانا ماسك اعصابي بالعافية.

فوق عند أسيل وامها.
أسيل:ممكن افهم بقي الحقيقة وهو بيكلم وبيقول الحقيقة ولا لا احكيلي بقولك.
رحمة:اه دي الحقيقة انا هربت فعلا من محمد العراف لما اجوزني ومكملتش سنتين معاه وهربت كنت حبلت فيكي وعندك سنة واللي كنت بخاف منه كان مات اللي هو ابويا وقررت ارجع لمحمد علشان هو بيحبني وانا بحبه واجوزت بعد العدة بتاعتي وانت كبرتي وفضلتي تسألي عن ابوكي وحكيتلك اللي تعرفيه.
أسيل بعياط:ليه كدبتي ليه تحرميني من اهلي واخويا وابويا.
رحمة:خوفت اخسرك ومكنتش اعرف ان عمار يعرف كل حاجة عنك.
محمد:أسيل اهدي وكفاية عياط ومفيش حاجة حصلت مش انا بابا وبتحبيني.
أسيل:انت اه ربتني وحبيتك بس عمري ما نسيت ابويا الحقيقي ودلوقتي اخويا ظهر واتعاملت معاه وحش لاني كنت فاكره انهم وحشين ورموني حرام عليكم بجد ليه تعملوا فيا كده وجريت أسيل فتحت الباب ونزلت للشارع.
انا:تعالى يا حبيبتي كنت عارف انك مش هتستحملي وهتنزلي.
جريت أسيل وقتها في حضني اكني اعرفها من زمان الدم بيحن يا جماعة.
أسيل:انا اسفة و**** ضحكوا عليا وفهموني حاجات تانية انا بكرهم بجد ممكن اجي معاك.
انا:حاضر يا حبيبتي بس أهدي تعالى اركبي.
كل ده وامها ومحمد شايفينها من فوق.
انا:أسيل استنيني هنا هعمل حاجة واجيلك
خدت بعضي وطلعت عند رحمة ومحمد ومعايا جبل.
رحمة بقلق:عايز ايه تاني مش خدتها وارتحت.
انا بشدة:لو شوفتك حتى بتحاولي تتصلي بيها او تكلميها هموتك يا رحمة انت والخول اللي جمبك ولسه مش هسيبك بس حسابك هيكون بعدين هعيشك في جحيم زي مانت قبلتي على نفسك الوساخة والشرمطة انا مرضتش احكي قدام بنتك انك زنيتي مع الخول ده وانت لسه في العدة بتاعتك بس حسابك هيجي يا رحمة احسلك اختفي من حياتها.
رحمة من كتر الصدمة واني عارف كل حاجة وازاي عرفت كل ده وقعت من طولها وانا نزلت وسيبتهم.

نزلت العربية وكان عامر وأسيل مستنيني في العربية تعال يا جبل سوق انت.
أسيل عمالة تعيط ومش قادرة تأخد نفسها وتعبت من كتر الصدمات اللي عليها.
انا:ممكن تهدي علشان خاطري انا جنبك خلاص اهو ومحدش هيقدر يكدب عليكي ولا حتى يجي جمبك تاني ولو عايزة تكوني مع مامتك معنديش مشكلة.
أسيل بعياط:مجبتش سيرتها تاني انا سمعت كل حاجة لاني طلعت وراك دي واحدة وحشة اوي.
انا:اهدي طيب يا حبيبتي تحبي نروح نأكل حاجة خفيفة وبعدين نروح أعرفك على اخواتك وعيلتك الجديدة وهتحبي نهي اوي.
أسيل بهدوء شوية:نهي مين واحنا لينا اخوات تانية يا عمار.
انا:هتعرفي كل حاجة بعد شوية.
خدت أسيل والعربية اتحركت على القصر ووصلنا بعد ساعة وهي لما شافت الحراسة والتشديد وان الكمبوند كله بتاعي عرفت ان اللي شوفته قدام الضابط صح واخوها حد مهم جدا.
انا:نورتي بيتك يا حبيبتي.
أسيل:عايزة اكلم معاك قبل ما ندخل البيت ممكن.
انا:انزل يا جبل واستناني برة العربية.
أسيل:اسمعني وبلاش تقطع كلامي، انا عارفة اننا اتقابلنا دلوقتي بس انا من صغري وانا حاسة بوجود ابويا جمبي وفعلا لما كان عندي 15 سنة جالي في الحلم راجل جميل وغريب وقالي انا محمد العراف باباكي ومتقلقيش اخوكي هيعرف بوجودك قريب اوي بس هو دلوقتي صغير زيك عيشي على آمل ان اخوكي هيجيلك واسمه عمار يا أسيل، انا مش بكدب عليك و**** وحلمت بالحلم ده فعلا ومن يومها وانا بحلم باليوم اللي هتظهر فيه وهتجيلي فيه وحبيتك بسبب كده علشان كده انا عايزة اكون جمبك ومعاك واكون وسط اخواتي ولو حد سألك على امي ياريت متقولش حاجة غير انها ماتت.
انا:انت متأكدة من قرارك يا أسيل.
أسيل:اه متأكدة يا عمار بس بلاش تأذيها سيبها كده تعيش بعذابها أوعدني يا عمار.
انا:حاضر يا أسيل يلا ننزل.
نزلت من العربية وأسيل جت جمبي وحضنتني ودخلنا البيت والكل قاعد مستني وصولي.
انا:مساء الخير يا جماعة.
ماسأل:مساء... انت اجوزت تالت ولا ايه احيه عليا يا لميس الحقيني.
نهلة:يخربيت كده انت اجوزت ثالث واحدة يا عمار هههههه.
أسيل مستغربة وبتضحك:في ايه مالكم اجوز او لا هو حر.
سيلين:اهدوا يا جماعة نفهم في ايه الأول.
لميس نزلت من فوق:عمار اللي في دماغي لو صح قول على نفسك يا رحمن يا رحيم انت اجوزت.
انا:يخربيتكم اهدوا هفهمك ما تكلمي يا نهي.
أسيل في ودني:هي دي نهي اللي قولتلي عليها.
انا في ودن أسيل:نهي امي وحبيبة قلبي وهتحبك اوي ولو حبيتي تقولي ليها ماما قولي ليها براحتك انت حرة.
ماسأل بغيظ:انتوا بتكلموا في ايه ما تنطق يا عمار مين دي.
نهي:دي أسيل يا عمار صح.
انا:صح يا ماما ههههههههههه.
نهي:تعالي يا حبيبتي في حضني، جريت أسيل في حضن نهي امي لانها مكسورة ونفسها في ام حقيقية تكون محترمة وتحبها فعلا.
أسيل:اول ما دخلت حبيتك و**** انت جميلة اوي يا ماما نهي.
لميس:انا مش هتشل لوحدي انطق يا عمار مين أسيل هانم دي كمان.
خرجت أسيل من حضن نهي وبتضحك وبتقرب مني:أحب اعرفكم بنفسي أنا أسيل حبيبة قلب عمار وحضنتني بنت المجنونة ههههههههه.
ماسأل:بت انت هقوم اجيبك من شعرك انت مين انطقي.
أسيل بضحك:أخته يا مجنونة انت وهي ه‍هههههههههههه حد يجوز اتنين يابني ده انت جبت لنفسك مشاكل الدنيا.
نهلة وسيلين:اخته ازاي يعني
انا:أسيل محمد العراف اختكم الوسطانية يا جزمة انت وهي ودول يابنتي سيلين اختك الكبيرة ونهلة اختك الصغيرة.
البنات جريوا في حضن بعض وفرحانين ببعضهم وبكده اتلم شمل البنات
ماسأل:مجنون يا عمار لو مكنتش نطقت كنت هموتك بجد ههههههه.
انا:مقدرش احب غيركم يا حلوة انت وهي بس يمكن اجوز تالت فعلا معرفش الأيام مخبية ايه.
لميس:ابقي ورينا كده هتعملها ازاي من ورانا علشان ندبحك هههههه.
انا:أسيل البيت بيتك يا حبيبتي واي حد يزعلك قوليلي او قولي لماما نهي وهي هتتصرف وبعدين البنات كلها هنا هيحبوكي لاننا منعرفش ولا غدر ولا خيانة ولا نفاق هنا الكل بيحب بعضوا وبس.
أسيل:ممكن اطلب منك طلب يا عمار.
انا:اطلبي يا حبيبتي.
أسيل:عايزة انام في حضنك النهاردة بعد اذن ماسأل ولميس طبعا.
لميس وماسأل:عادي يا حبيبتي انت اختنا احنا كمان ومن حقك تنامي مع اخوكي.
انا:عندي فكرة حلوة اوي هنام احنا الاربعة مع بعض انا وانت وسيلين ونهلة.
نهلة وسيلين:فكرة تحفة بجد يلا بينا في اوضتك الكبيرة بقي.
خدت البنات وطلعت الاوضة ونمت فعلا وسطهم وحسيت قد ايه اني مرتاح ومبسوط ان حمل كبير من اسرار ابويا ارتحت منه واطمنت على اخواتي البنات وفي حضني دلوقتي.

في بيت الجبل انجلترا
وصل عامر والفريق ومعاهم صخر والحراسة كمان.
صخر:الدنيا كده تمام والحراسة جاهزة حوالين البيت.
عامر:كويس اوي يا صخر بس عايزك ترتاح بقي النهاردة علشان لما عمار يوصل بكرة تكون جاهز لاستقباله انت والحراسة.
إيلا:صخر انت بتحمي عمار ليه وليه اصلا تسمحوا للجحيم يعمل فيكم اللي بيحصل ده.
صخر:احنا كلنا ايتام منعرفش ابونا مين ولا حتي امنا مين كبرنا على العهد وان العراف هو ابونا والجحيم بيتنا أيا كان مين العراف وقتها كل عراف جديد احنا في حمايته وخدمته.
مونيكا:ايه هو الجحيم ده اصلاً.
صخر:ده جيش العراف اقوي رجالة في العالم مدربة أعلى مستوي.
إزيل:عددكم كبير يعني.
صخر:بتعرف تعد لحد كام هههههههههه أسيبكم بقي.
إيلا:دائما نعرف ان عمار قوي وشجاع بس أول مرة اعرف ان عيلته كمان قوية كده.
عامر:عمار راجل ويستاهل كل خير ولازم نكون دائما في ضهره ولا ايه.
مونيكا والكل:أكيد يا عامر.

في مكان مجهول في انجلترا
الملكة فرح:وصلتنا اخبار جديدة ان العراف جاي انجلترا بكرة بليل منعرفش لسه عايز ايه ولا جاي ليه اصلا.
هاري:وجوده خير لينا لو جاي كصديق ولو جاي في شر يبقي هو عدو لينا.
الملكة كاترين:هاري انت بتهزر صح هتخلى اقوي شخص على وجه الارض يكون عدو لينا احنا لازم نكسب صداقة العراف خصوصا لو عايزين ننتقم من جماعتنا القديمة.
مايكل:كاترين عندها حق يا هاري لازم نتواصل مع العراف لما يوصل ونشوف سوا جاي في خير او شر هنقف معاه بس ياريت هو يوافق اصلاً.
المكلة فرح:وانا معاكم في القرار ده ولازم نستعد لاستقباله في المطار.

صحيت تاني يوم الصبح وقمت من جمب البنات براحة علشان محدش فيهم يصحي وينزعج وروحت على أوضة لميس لقيتها صاحية.
لميس:صباح الفل يا حبيبي.
انا:صباح الجمال يا قلبي انا مسافر النهاردة يا لميس ومعرفش هرجع امتي بس مش هتأخر يا حبيبتي.
لميس:رايح فين يا عمار طمني.
انا:انجلترا يا لميس ورايا شغل هناك.
لميس:سفرية عادي يا عمار ولا حاجة تانية طمني عشان خاطري.
انا:عادية يا قلبي خلى بالك انت من نفسك ولو عوزتي تخرجي او حاجة هتكون الحراسة معاكم.
لميس:حاضر بس اتصل بيا كل شوية وطمني عليك يا حبيبي.
انا:حاضر يا حبيبتي هقوم اكلم مع ماسأل برضو وهلبس واجهز يكون الكل صحي علشان اودعكم.
خرجت من عند لميس عملت مكالمة تليفون
انا:عايزك في شقتك ساعة وهجيلك استنيني هناك.
الصوت:حاضر بس ليه.
انا:هتفهمي لما اجي.
دخلت على ماسأل كانت نايمة صحيتها.
انا:صباح العسل يا قمر انت وبوستها من شفايفها.
ماسأل:صباح الجمال والحلاوة
انا:انا مسافر يا حبيبتي خلى بالك من نفسك.
ماسأل:عارفة وعارفة بتفكر في ايه كمان ومش هقدر امنعك بس خلى بالك من نفسك علشان خاطري حاببني اجي معاك معنديش مانع.
انا:مشكلتك انك بتفهميني بسبب القوة اللي بينا بس ده بيعجبني فيكي وبرتاح في حضنك اوي.
ماسأل:بحبك هعمل ايه بقي تروح وترجع بالسلامة بس لازم تكلمني وتطمني كل شوية.
انا:ماشي يا حلوة
قمت وخدت شاور ولبست هدومي وكنت شنطة هدومي اللي هاخدها معايا جاهزة ونزلت لتحت لقيت الكل صحي ومستني نزولي.
نهي:هتمشي من دلوقتي يا حبيبي.
انا:اه يا ماما علشان ورايا كذا مشوار وكمان ميرفت بعتتلي معاد الطيارة هيكون 3 العصر.
أسيل:ملحقتش اشبع منك ومش هشبع منك متتأخرش عليا.
انا:ولا انا شبعت منك اصلاً.
نهلة:هتوحشني يا حبيبي متتأخرش.
سيلين:هتوحشني بجد بس ممكن ندي تجيلي البيت هنا وتقعد معايا شوية.
انا:أكيد ينفع يا حبيبتي.
بعدها ب5 دقائق دخلت سارة وسلمت على الكل واتعرفت على أسيل كمان وفرحت انها موجودة.

خرجت من الفيلا وركبت العربية واتحركت على المكان اللي لسه عامله مكالمة اني رايح هناك ودخلت الشقة ولقيتها مستنياني.
انا:اهلا بيكي مستغربة اني هنا صح.
البنت:مستغربة طبعا بس ليه مش عايز تعرفهم انا مين هههههه.
انا:سبيهم يا توقعوا شوية ويتخيلوا انت مين تعالي يا لبوة شوفي زبري يلا.
نزلت مصت في زبري وهو عاجبها اوي وبتشكر فيه قومتها ولمست شفايفها في بوسة وفضلت ابوس في شفايفهاوشديتها وبمصها اوووي جامد.....البنت جسمها ساح وبقيت نار في ايدي قربتها على السرير ونيمتها على ضهرها ونزلت بوس ولحس في رقبتها وهي...اااااه وحشتني يا عمار اوي جسمي نار بجد بسببك اااااااااه.
وانا مش سايب فيها حتة غير وانا بلحسها وبأكلها بشفايفي وبمصها على لحمها اللي يجنن ده وبقرب من لحم صدرها الحلو ونزلت ليها اللانجيري ونازل بلساني على بزها الحلو ده لحد ما وصلت للحلمة الوردي اللي تجنن دي ونفخت عليها نفسي السخن وشديتها بسناني لبرة ومصتها اووووي.....ااااااااااه يا عمار براحة على بزازي احححححح تجنن يا حبيبي تجنن اووووي كمل مص ورضاعة من بزاز شرموطتك احححححححح،.... هأكل بزازك يا شرموطة انت وبدأت ارضع من بزازها بشكل دائري واشفوط حلمتها لجوا بوقي وبرضعها اووووي وماسك حلمتها التانية بايدي وبضغط عليها براحة خالص لانها طرية وواقفة اوي.....ااااااااااااه يا عمار براحة يا حبيبي بزازي تعبانة ااااااااه مش قادرة كسي ولع انزل لعنده بقي.....اهدي يا لبوة متستعجليش
خرجت الحلمة اليمين من بوقي ودخلت حلمتها الشمال في بوقي وبضغط عليها براحة وفي نفس الوقت بشفوطها لجوا بوقي وبسحبها اووووي وبمصها وبرضعووووو اووووي ولميس نار تحت مني برضع من بزازها الحلوين
ونزلت بلساني على بطنها وبحركه براحة خالص وشويه ونزلت على كسها الكس الشكولاتة
ومسكت زنبورها وقعدت امص فيه وهى فى دنيا تانيه
وعماله تنزل احلى شهوه من كسها وتئن وتتاوه وانا عمال ارضع زنبورها.
وهي احااااااااااااا يا حبيبي الحس اوي الحس كسي جامد خليني اجيبهم اااااااااااااه كسي نار يا عمار كسيييي.
فضلت الحس في كس البت واشفط شفايف كسها المفتوح المتناك ده لبست واقعي على زبري وقربت زبري من فتحة كسها المتناكة
جننتني يا عمار اااااااااه مسكت زبرى وقعدت افرش فى كسها وزنبورها وهى خلاص مش واعيه.
ااااااااه كسي نار يا عمار زبرك بينهش في لحم كسي ااااااااه يا حبيبي ممتعني اوي دخله يا عمار.
وروحت زانق زبرى على زنبورها ونمت فوقها وانا بحك زبرى فى زنبورها لحد اما ارتعشت ومسكت فيا
فضلت افرش في كسها واجننها بزبري وهي كسها كله سوائل ضغط جامد على فتحة كسها لحد ما دخلت رأس زبري وهي ااااااااااااه كبير اوووي ورأسه كبيرة بدأت اضغط براحة لحد ما دخلت ربع زبري وفجأة رزعت زبري كله في كس الشرموطة وفضلت رايح جاي في كسها اللي المتناك ده وعسلها مغرق زبري وملاية السرير وهي اااااااااه براحة يا عمار اااااه احححح نيك كسي يا حبيبي احححححححح وفضلت انيك فيها بتاع نص ساعة بسرعة وبرزع في كسها جامد وهي مش قادرة تحت مني لحد ما حسيت اني هجيبهم وهي كانت جابت 5 مرات ولا اكتر ونطرتهم على بزازها وهي راحت في دنيا تانية خدتها في حضني شوية لحد ما هديت وبعدين خدت شاور ولبست ومشيت.

نزلت ركبت العربية واتصلت على سارة اشوفها فين لان خلاص فاضل ساعة على الطيارة وقالتلي انها في طريقها للمطار
اتحركت انا كمان على المطار ووصلت قبل معاد الطيارة بربع ساعة وقبلت سارة وركبنا الطيارة
وبعد مرور 9 ساعات هبطت الطيارة في أرض انجلترا وخرجت ولقيت صخر مستنيني هو والحراسة وناس تانية مستنيه ورافعة لوحة مكتوب عليها أهلا وسهلا بيك يا عراف.
صخر:في ناس تانية مستنيه وصولك يا عراف.

الي اللقاء في الجزء الرابع من السلسلة الثالثة ياتري مين البنت اللي العراف نكها قبل السفر وتفتكروا عمار اصلا سافر انجلترا ليه وهو ملهوش حاجة هناك كل ده مستني منكم توقعاتكم عليه في الكومنتات.

الجزء الرابع

وقفنا المرة اللي فاتت عند
وبعد مرور 9 ساعات هبطت الطيارة في أرض انجلترا وخرجت ولقيت صخر مستنيني هو والحراسة وناس تانية مستنيه ورافعة لوحة مكتوب عليها أهلا وسهلا بيك يا عراف.
صخر:في ناس تانية مستنيه وصولك يا عراف.
انا:عارف يا صخر متقلقش.
جيه عليا راجل بلبس محترم وقالي بالانجليزي:حضرتك العراف صح.
انا:ايوة صح مين انت.
بيتر:موظف دبلوماسي من السفارة يا فندم وفي ناس منتظرة حضرتك ترحب بيك.
انا:اللي عاوزني يجيلي في مكاني يا بيتر سيب رقمك لصخر وهيبعتلك اللوكيشن.
بيتر:مينفعش يا فندم دي ناس مهمة ولازم حضرتك اللي تروح.
انا:العراف مبيروحش لحد يا بيتر واللي بعتك عارف كده كويس.
يلا يا سارة وركبنا العربية ووصلنا بيت تاني غير بيت الجبل.
اتحركنا على البيت الجديد وكانت الحراسة ورايا وكمان البيت متأمن بحراسة تانية.

على الجانب التاني عند بيتر وصل السفارة
بيتر:للاسف رفض يجي يقابلكم يا فندم
هنري:كنت متوقع وقولت ليكم ان العراف مش هيقابلنا اصلا ولازم احنا اللي نقدم فروض الولاء والطاعة.
مايكل:والحل دلوقتي اننا نأخد معاد يعني من البيه العراف علشان نقابلوا يعني.
الملكة فرح:قولي صحيح يا بيتر شكله ايه وشخصيته ازاي.
بيتر:شخص في اواخر العشرينات يا مولاتي وله هيبة وكاريزما لما هتشوفيه للمرة الاولي هتعرفي اني مش ببالغ شخص يتخاف منه ده غير الحراسة الخاصة اللي دخلت انجلترا بشكل سري ومنعرفش انهم هنا غير لما شوفناهم في المطار.
ألب رئيس اسبانيا:كلامك انه عيل صغير وازاي يكون في المنصب ده.
هنري:وراثة من جده ووالده يا ألب وريث المنصب لانه كبير العائلة.
الملكة فرح:سيبكم من الكلام ده كله انا مش هقابل العراف وسيبوا كل حاجة لوقتها هو هيحتاجنا أكيد.
الكل وافق على كلام فرح انهم هيطنشوا العراف مادام هو رفض يروح ليهم.

في بيت العراف في انجلترا
سارة:ينفع اسألك سؤال..؟
انا:معرفش هما مين حالياً بس اللي اعرفه انهم اتقل ناس في انجلترا وكمان ممكن دول تانية.
سارة باستغراب:عرفت منين اني عايزة اسألك عن كده.
انا:عرفت وخلاص وجاوبتك اهو علشان اريح فضولك.
سارة:تمام يا عمار.... الوضع الجاي ايه بقي واحنا هنا ليه.
انا:هتعرفي كل حاجة في اجتماع بليل في مقر الفريق.
دخل صخر:عرفت بمصادري الخاصة انهم رفضوا عرضك يا عراف.
انا:عادي متوقع منهم كده طظ فيهم هيجبوا غصب عنهم بس مش هنا، هيكون في مصر لما هيحصل فيهم اللي جاي اعمله.
سارة:انت ناوي على ايه انا بدأت اقلق خلى بالك احنا مش في بلدنا يعني قوتك هنا مش زي هناك.
بعد اذنك يا عراف هكلم انا وبدأ صخر يرد:قوة العراف في العالم كله يا مدام سارة واي حد عارف ان العراف هو الاب الروحي للجلسة العليا.
سارة:يعني ايه الجلسة العليا دي ومعناها ايه.
انا:بعدين يا سارة مش وقته واعملي حسابك انك مساعدتي ودراعي اليمين يا سارة زي صخر بظبط يعني انتوا الاتنين اللي تعرفوا اسراري وبس ولو خرجت هيبقي خرجت منك انت يا سارة لان صخر ميقدرش يبيع اي عراف يجي في العهد بتاعه فاهمة كلامي كويس.
سارة بثقة:فاهمة أكيد ومتنساش اني انا اللي اخترت اكون جنبك لاني بعزك وعايزة اكون جمبك.

في مقر التفاحة الحمراء
نديم:وصلت الاخبار ان عراف دلوقتي في انجلترا تفتكروا راح هناك ليه
زين:اتوقع راح يقابل الملك هنري خصوصا انهم عايزين تعاون مع العراف يكون ضهرهم في تخطيطهم الجاي.
زين مغربي الجنسية (زين راجل اعمال في مجال العربيات ونفس الوقت شغال شغل شمال في الاثار)
فارتولو:اتوقع بيظبط اموره علشان مقابل الجلسة العليا ويبقي فاهم هيعمل ايه
روسي الجنسية وعايش في تركيا هنا وهو الراجل بتاعنا (فارتولو راجل عصابات ومافيا).
يوجين:متوقعش ان عمار العراف خايف من جماعة هنري ولا حتى بيظبط نفسه للجلسة العليا.
نديم:امال تتوقع ايه.
يوجين:العراف ناوي على ضربة تانية بس ايه هي معرفش لسه ومش عارف اقرأ شخصيته وده مخليني مستغربه اكتر.
خديجة بنت نديم:بقولكم ايه سوا ناوي على حلو او وحش مش احنا متفقين اننا هنكون معاه وضد اي حد تاني بس هو مش هيعرف الكلام ده دلوقتي.
نديم:ايوة متفقين على كده بس ده ميمنعش نخلى بالنا لحد ما هو يعرف بنفسه اننا تبعه مش ضده بدليل اننا معملناش اي حاجة وحشة معاه.
خديجة:لا ازاي احنا عملنا حاجة وحشة معاه لما الناس كلها عرفت اننا دلوقتي في تعاون وتحالف مع التنين وجماعته ومتنساش برضو اننا بالنسبة له خطر وخصوصا لحكومة بلده.
زين:انا شايف ان كلام خديجة صح ولازم نفكر في حل نكون قريبين من العراف ونفس الوقت يعرف اننا على خير وسلامة معاه مش شر خالص.
خديجة:انا عندي الحل متقلقوش من حد الاجتماع انتهي تقدروا تتفضلوا يا جماعة.
بعد ما الكل خرج نديم خد خديجة ورجعوا البيت.

في بيت نديم رئيس التفاحة الحمراء.
داليا:اهلا بيكم متاخرتوش يعني برة.
نديم:مفيش ياستي بنتك بتعاندي قدام الاعضاء في المقر وتقولهم الاجتماع انتهي وانا عندي الحل.
خديجة:انت قلقان ليه عليا مش انت مدربني كويس وعارف اني قادرة اعزم اي عدو يقف قدامي وبعدين احنا قدامهم عاملين ان العراف حبيبنا لاننا شاكين انه يكون مشتري حد فيهم ويطلع جاسوس لكن انت نسيت تأرك القديم مع عزت العراف ولا ايه.
نديم:لا منستش تأري القديم بس خائف عليكي وخصوصا معرفش فكرة ايه اللي جاتلك دي.
خديجة:هنزل مصر وهتقرب من العراف وهكون قريبة منه لدرجة ميصدقهاش هو ذات نفسه لحد ما هلاقي الفرصة المناسبة وهخلص منه ومتمنعنيش لاني هعمل كده.
داليا:انت اجننتي صح عايزة تدخلي لعرين الأسد برجلك انت مجنونة.
خديجة:لا مش مجنونة انا مخططة كويس اوي وعارفة انا هعمل ايه ناويين تيجوا معايا ونعيش هناك فترة ولا لا.
نديم:سبيني افكر وارتب اموري طيب عشان نقدر ندخل مصر بشكل طبيعي.
خديجة:بابا انا عارفة ان لينا املاك وفرع شركة هناك بلاش تلف وتدور عليا عيب انا بنتك وانت اللي مخلفني ومربيني حضروا نفسكم بقي خلونا نسافر بدري بدري والاعضاء متعرفش حاجة يا بابا.
نديم:كبرتي وبقيتي بتفكري وتتحكمي ماشي يا خديجة لما اشوف اخرتها معاكي.

في بيت محسن ضابط الامن العام.
محسن بيكلم في التليفون:بتقول ايه سافر انجلترا يعمل ايه يخربيت ام كده ماشي ماشي اقفل.
فيفي:في ايه يا محسن متعصب ليه.
محسن:عمار سافر انجلترا وشكله ناوي على خراب جديد.
فيفي افتكرت شكل عمار وهيئته يوم الحفلة وسرحت بخيالها شوية وفاقت على صوت محسن.
محسن:انت معايا ولا فين ايه بتفكري في اي.
فيفي:مفيش بفكر في كلامك هيكون سافر ليه.
محسن:معرفش بس لازم اكلم مع فضل واقوله.
فيفي:بقولك ايه ما تتصل بيه وتاخد معاد ونروحلهم زيارة ومنها الواد ابنك يقرب من بنته يمكن يحبوا بعض ويتجوزوا.
محسن:تصدقي فكرة كويسة طب اتصلي على ابنك شوفيه فين وانا هقوم اكلم فضل.
اتصلت فيفي على أسعد ابنها:انت فين ياولا كل ده ومتصلتش عليا ليه.
أسعد:كنت بخلص محاضرة مهمة ورايا في حاجة ولا ايه
فيفي:عايزك تيجي دلوقتي علشان خارجين بعد كام سنة وعايزك ترتاح وتظبط حالك.
أسعد:ليه في ايه ما تقوليلي يا فيفي.
فيفي:هنروح نقابل عيلة فضل باشا وريم بنته هتبقي هناك وعايزك تقرب منها وهي اصغر منك بسنة ياواد.
أسعد:ماشي خلاص هخلص واجي على طول.
خرج محسن بعد ما كلم فضل باشا وحدد معاد للزيارة.
فيفي:كله تمام وابنك قدامه شوية ويجي ولسه بنتك عندها محاضرات.
محسن:حلو اوي ما تيجي يا حلوة على زبري.
فيفي: هيهيهيه بلا وكسة ياخويا وتسيبني سخنة وتقوم بعد ما تجيبهم زي كل مرة
محسن:يا شرموطة تعالى انت اللي كسك عايز يتناك جامد وانا صحتي خلاص.
فيفي:مادام مش قادر عليا سيبني اتناك برة يا عرص.
محسن وهو هايج:احا والناس اللي تعرفك تقول عليا ايه ديوث سايب مراته تتناك.
فيفي:اه يا ديوث سيبني اتناك وانت بتاعك وقف اوي كده من سيرة ان حد ينيك مراتك تعالى ورايا.
مسكت فيفي محسن من بتاعه الصغير وشديته لجوا معاها في الاوضة وهي اصلا كسها مولع وبينزل لوحده.
طلع محسن عليها ونيمها وبدأ ينيكها على طول ويدخل بتاعه في كسها وهي بتتخيل ان حد تاني بينكيها
فيفي:نيك يا ديوث فيفي نيك اوي يا عرص احاااااا كسي نار.
محسن:احححح يخربيتك مهيجاني اوي خدي في كسك يا لبوة خدي يا متناكة ومحسن رايح جاي بينيك في كس فيفي اللي بالع زبره ولسه عايز زبر أكبر من بتاعه.
وبتقوله بوسني ياكسمك هتجنن علي شفايفك ياشرموط وبعد ماشبعت من شفايفه راحت حطت بزاها في بقه قالتله ارضع بزاز لبوتك ارضع بزاز متناكتك قطع حلمتها وبقي محسن يقطع حلمتها بسنانه ويقلها زبري هينفجر مش قادر قالتله نفسي تلحسلي كسي مره دوق عسله مش هتندم بس هي بتكلم مين ده محسن راح قلبها بسرعه وخلاها تحت وهو فوق ودخل زبره ورشقه مره واحده جوه فيفي وهي مش طايقة محسن بسبب اسلوبه الغبي في النيك وانه مبيحسش بيها وهو ولا همه مكملش خمس دقايق لان كسها كان نار من جوه هو مستحملش وقام منزل لبنه في كسها وقام دخل الحمام ياخد شاور وسابها هايجه علي السرير هتموت بدات تلعب في نفسها وتنيك نفسها وهي بتتخيل حد بينكيها زي كل مره لحد منزلت عسلها واترعشت وارتاحت بس ازاي ترتاح من غير مشاعر من غير زبر ينيكها ويمتعها وبدأت فيفي تفكر ممكن تتصرف ازاي عشان تحس بالمتعه المحرومه منها
خرج محسن بعدها بشوية:معلش يا روحي كسك نار مقدرتش استحمل نزلتهم.
فيفي:اسكت يا محسن بل كسي نار بل نيلة اسكت لان انا جبت اخري وراحت معيطة جامد.
محسن:خلاص يا فيفي بقي المرة الجاية هتطول وامتعك وهجرب ألحس كسك.
فيفي:كفاية كلام بقي خلاص فكك انا قائمة استحمي انا كمان.

في بيت فضل باشا
فضل:يا الهام انت فين.
الهام بعدها بدقيقة:كنت بعمل حاجات في المطبخ يا فضل في ايه.
فضل:محسن كلمني وهيجوا بليل هنا هو ومراته واولاده.
الهام:خير في ايه، قاعدة عادية ولا في حاجة.
محسن:اه عادية متقلقيش وبلغي ريم تجهز نفسها ومفيش خروج علشان تقابل الضيوف وتقعد معنا.
الهام:زمانها راجعة من الجامعة لما ترجع بقي هقولها.
فضل:ما تيجي يا حلوة عايزك فوق شوية.
الهام بحسرة:حاضر حصلني وانا هجيلك يا دكري.
بعد شوية دخلت الهام لقيت فضل نايم على السرير ومطلع زبره المتوسط لفوق ومستنيها وهي لبسة قميص نوم يجنن ويخلى الحجر ينطق يقول ارحموني عايز اركبها.
الهام قربت منه وطلعت على السرير وراحت على زبره على طول وبدات تمص فيه وتلحس رأس زبره وهو في دنيا تانية خالص
بس فضل شدها وقالها اركبي يا لبوة زبري وخلها تطلع فوق زبره وتنزل على زبره بكسها وهو ناشف
وفضل ينيك فيها وهي بتتوجع من حركة زبره في كسها الناشف مفيش 5 دقائق ولقيت فضل بينيمها على ضهرها وبينزل لبنه في كسها وهي زي الصنم تحته ولا بتطلع اصوات ولا بتكلم وقام من عليها وسابها.
الهام بينها وبين نفسها:يخربيت قرفك هريت كسي التهابات ووجع انسان متخلف بس هعمل ايه مستحملة علشان العيشة الحلوة والفلوس والمركز الاجتماعي كسي وجعني حتى مش قادرة احط ايدي ادعك فيه مقرف وقذر وخول مبيعرفش يبسطني.
وافتكرت يوم دخلتها لما دخلت هي وهو للبيت وهو راح شالها ودخلها الاوضة وقلع هدومه وقرب منها قلعها الفستان وقلعها جسمك يجنن يا حبيبتي
الهام:بطل انا بكسف واسكت وسيبني انا هقلع.
فضل:اسيب ايه انا هايج اوي قومي اقفي اقلعك هدومك دي واول ما قلعت الفستان وكانت بالبرا والاندر بتوع الفستان راح نيمها على ضهرها ورفع رجليها لفوق وقلعها الاندر.
الهام:فضل براحة واحدة واحدة اهدي.
فضل:سبيني اتمتع بيكي يا لبوة.
الهام اتصدمت من شتيمة فضل بس عجبتها برضو وهاجت انها لبوة تحت جسم جوزها اللي اجوزته صالونات.
قرب فضل وقتها زبره من كس الهام وراح مدخل زبره كله مرة واحدة والهام بتصوت تحته مش من كبر زبر فضل لكن من غبائه وطريقته الغبية اللي فتحها بيها.
فضل ينيك في كسك وهي بتتوجع تحته وجابهم وقام من عليها وسابها رجليها مفشوخة والدم مغرق الملاية وكسها ومخلوط بلبن فضل
رجوع من الفلاش باك والهام بتعيط وبتعدل نفسها وبتقوم علشان تاخد شاور في الحمام التاني.

في مقر شاتاي والجماعة
التنين:طبعا الكل سمع بالمصيبة اللي حصلت في مصر وان نوك اتقتل على ايد العراف.
مارتن:اه سمعنا يا شاتاي وكمان العراف في انجلترا دلوقتي.
انطوان:احنا في خطر معني كده ان العراف عرف عننا كل حاجة وعن اهلنا وحياتنا.
مراد:متقلقوش العراف لو عايز يخلص على حد مننا مش هيجي بلد غير بلده ويحاول يعمل فيها زعيم وخصوصا ان الحكومة مش هتميز بينه وبين اي حد في البداية اه هيخرج منها بس هيتبهدل واسمه هيتبهدل معاه.
اكتشا:انتوا ليه خايفين مش كل واحد فيكم قادر انه يحمي نفسه وعيلته وكمان من الاول وانتم متجمعين على محاربة العالم وانكم تخوفوا الناس بس انا شايفة انكم انتوا اللي خايفين دلوقتي.
شاتاي:كلام اكتشا صح لازم تفكروا ونفكر مع بعض كويس ازاي هنحمي نفسنا ونعدي الفترة دي لازم نظبط كل الامور قبل اجتماع الجلسة العليا متنسوش اني عضو فيها.
مراد:خلاص انا هركز في شغلي وهزود الحراسة على الاماكن بتاعتي كلها.
مارتن:هو دلوقتي في انجلترا يعني الخطر عليا انا مش انتوا بس انا مظبط اموري من اول ما سمعت ان نوح اتقتل متقلقوش ولو انا حصلي حاجة مراتي هي اللي هتكمل مكاني يا شاتاي تمام.
شاتاي:متقلقش هحميك ورجالتي هناك دلوقتي.
انطوان:انا شايف اننا نتحرك بقي دلوقتي علشان نلحق نظبط امورنا واي جديد يا شاتاي تبلغنا وبخصوص كلامك يا اكتشا احنا مش بنخاف احنا بس عايزين نمشي صح.
اكتشا:حصل خير انا استغربت ان المفروض جماعة التنين متقلقش حتى.
دخل كولكان وبلغ شاتاي ان الجاسوس بيبلغهم ان عمار العراف في انجلترا ومعاه الفريق الخاص بتاعه كمان ده غير حراسة رجالة الموت.
اكتشا:الفريق بتاعه، هو العراف عنده فريق.
كولكان فتح الاسبيكر وسمعهم كلام الجاسوس بالمصري:عمار العراف عنده الفريق الخاص بعملياته الخاصة بيساعدوه وقت الداخلية بس ملهمش علاقة بالداخلية مين هما معرفش بس اللي اعرفه ومتأكد منه انهم اقوي فريق عمليات خاصة تحت قيادة القائد الاعظم.
شاتاي:والقائد الاعظم هو العراف.
الجاسوس:بظبط كده ياباشا بس متقلقش هحاول اعرفلك مين هما واسماءهم ايه كمان.
الكل:لازم نتحرك فورا ونخلى بالنا كويس عمار العراف بدأ يلعب بالنار معنا خلاص.

في قصر العراف (القاهرة)
ماسأل:ماما هو عمار متصلش خالص لحد دلوقتي.
نهي:لسه يا حبيبتي معرفش عنه حاجة وكمان صخر مش هنا يبقي هو معاه أكيد.
لميس:طب ما نتصل على سارة ونشوف وتطمنا عليه.
ماسأل:هتصل عليها ثواني.
نهلة:ها ردت ولا لا.
ماسأل:التليفون مغلق لاني بتصل على الرقم المصري.
سيلين:يعني مش عارفين نطمن على عمار.
أسيل:أكيد عمار كويس متخافوش انا اه قلقانة عليه بس هيكون كويس.
سوزان:انا من رأيي نتصل على سليم وهو هيعرف يوصل لعمار.
نهي:خلاص تمام اتصلي عليه ولا تحبي انا أكلمه.
سوزان:انت أم العراف يعني المكالمة منك غير مني.
نهي ببتصل على سليم:اخبارك ايه يا سليم محتاجة مساعدتك.
سليم:بخير يا نهي اؤمريني في ايه.
نهي:عمار سافر انجلترا من يومين ولحد دلوقتي منعرفش عنه حاجة وكمان صخر مش هنا من وقتها.
سليم:تمام يا نهي هحاول اعرف كل حاجة واكلمك أو هجيلكم.
نهي:تمام يا سليم.
للناس اللي مش مركزة (سليم هو ابن عم محمد العراف ابو عمار ويعتبر عمه).
سيلين:ها يا ماما طمنيني قالك ايه
نهي:قالي هتصرف وهرد عليكم حصل ايه.
نهلة:هنطمن أكيد.

في بيت الجبل انجلترا
عامر:عمار وصل بالسلامة وقاعد في بيته دلوقتي.
مونيكا:مش المفروض كان يجي يعرفنا هنعمل ايه وهنتحرك ازاي.
إيلا:ما تهدي شوية الراجل لسه واصل ويدوب بقاله يومين هنا.
إزيل:انت مهتمة ليه بعمار اوي كده ودائما بدافعي عنه ودائما ضدنا.
إيلا:لانه معملش معايا حاجة وحشة، وكمان احنا فريق واحد وبنحب بعض كلنا ولا ايه يا عامر انت وصخر ما تكلموا.
صخر:خلاص يا جماعة مفيش اي مشكلة وعمار هيكون عندكم في اقرب وقت.
عامر:سيبهم يا صخر وانا هتصرف معاهم وروح انت لعمار وبلاش تحكيله عن اللي حصل هنا.
صخر:تمام يا عامر مفيش مشكلة.

عند العراف في بيت الجبل انجلترا
سارة:مش ناوي تكلمهم في مصر تطمنهم عليك احنا بقالنا يومين ولسه متصلناش بيهم.
انا:لا يا سارة سبيهم كده شوية علشان يعرفوا قيمة وجودي.
سارة:في ايه مالك طيب من امتي بتفكر كده وهما عملوا ايه لكل ده.
انا:معملوش حاجة، بس تمام هتصل بيهم.
عمار مسك التليفون وقرر يتصل على ماسأل
ماسأل:عمار وحشتني اوي بجد انت ليه متصلتش من بدري.
انا:وحشتيني اكتر يا حبيبتي معلش كان ورايا شغل.
لميس شديت الفون:انت فين انت كويس وحشتني يا عمار.
انا:وحشاني اكتر يا حبيبتي.
نهي بتكلمه:وحشتيني يا عمار متغبش كفاية كده.
سيلين ونهلة وأسيل في صوت واحد:وحشتنا يا رخم انت فين كل ده.
انا:كلكم وحشتوني، هكلمكم تاني.
صخر دخل:الفريق محتاجك وبدوأ يعملوا مشاكل مع بعض وصخر حكي لعمار كل اللي حصل وسارة بان عليها الغيرة.
سارة:ومين إيلا دي كمان ولا مونيكا.
انا:نعم بتقولي حاجة.
سارة:لا مبقولش حاجة سكت اهو.
انا:حضر نفسك يا صخر هنتحرك بكرة.

في مكان مجهول
الجاسوس:انا عرفت عنوان عمار بظبط في انجلترا محتاجه؟
شاتاي:اه ابعتهولي حالا.
الصوت بيتصل بالتليفون:ده عنوان العراف في انجلترا بيت فوق الجبل.
الصوت2:والمطلوب يا باشا.
شاتاي:عايز اقوي رجالة تهجم على هناك وياريت نخلص منه.

في بيت عمار انجلترا
حصل هجوم على البيت بعد ساعة من مكالمة التليفون وعدد من رجالة الموت وقعت ومتصابة
صخر:عمار عمار لازم نتحرك فورا.
سارة:انت كو
يس يا عمار.
انا:مفيش حركة من هنا لازم يموتوا
سارة:عماااااااار حاااااسب

وبس كده جزء صغير عارف بس لسه راجع من الإجازة الصيفية اصبروا عليا شوية وتتوقعوا مين الجاسوس وعمار هيتصرف ازاي ورجالته جزء منها مات

الجزء الخامس
الجزء الخامس
وقفنا المرة اللي فاتت عند
في مكان مجهول
الجاسوس:انا عرفت عنوان عمار بظبط في انجلترا محتاجه؟
شاتاي:اه ابعتهولي حالا.
(الحوار الجاي بالانجليزي بس مترجم ليكم بالمصري).
شاتاي:ده عنوان العراف في انجلترا بيت فوق الجبل.
الصوت:والمطلوب يا باشا.
شاتاي:عايز اقوي رجالة تهجم على هناك وياريت نخلص منه.
الصوت:اعتبره حصل يا باشا بس انت عارف خطورة العملية دي ولا الوضع ايه.
شاتاي:متقلقش كل الفلوس هتتحول في حسابك حالاً محتاج كام؟
الصوت:مليون دولار.
شاتاي بعد دقيقة:وصلت الفلوس خلصني منه بقي يا فرانك.
فرانك:اعتبره حصل يا كبير سلام
في بيت عمار انجلترا
حصل هجوم على البيت بعد ساعة من مكالمة التليفون وعدد من رجالة الموت وقعت ومتصابة
صخر:عمار عمار لازم نتحرك فورا.
سارة:انت كويس يا عمار.
انا:مفيش حركة من هنا لازم يموتوا
سارة:عماااااااار حاااااسب.
ضرب عمار النار بسرعة الصاروخ على واحد مقنع كان بيوجه السلاح ناحيته وسارة وقفت تحمي عمار بس عمار لحق الموقف بسرعة.
صخر:مفيش وقت لازم نخرج يا عمار من الباب الخلفي مش هينفع نواجهم رجالة الموت متصابة برة ومعرفش عايشين ولا ميتين اصلاً.
سارة:لازم تسمع كلام صخر ونتحرك فوراً.
انا:بلاش دوشة وكلام كتير اسمعوني كويس، صخر هتستلم الباب الخلفي وانت يا سارة هتستلمي الروف فوق يلا اتحركوا.
انا في اللاسلكي حد عايش من الرجالة برة يرد عليا، جالي الرد في وقتها.
راجل من رجالة الموت:معاك العطار يا عراف باشا انا وفريقتي عايشين متقلقش والفرقة التانية عايشة بس متصاب منهم واحد.
كل الفرقة في وقت واحد:كلنا في ضهرك يا عراف.
طلعت تليفوني الخاص واتصلت بحد:لازم تدخلوا فوراً وتساعدوا الفرقة وعايز اللي خطط للحوار حي اوعوا يموتوا.
فرقة القائد العظيم:اؤامرك يا قائد.
حضرت سلاحي ومسكت السلاح التاني وبدأت اتحرك بخطوات محسوبة وضربت اتنين عند البوابة الأمامية وخليت رجالة الموت تدخل جوا البيت وكل شخص مسك جهة من جهات البيت.
عند صخر (على لسان صخر).
روحت على الباب الخلفي وانا كُلي خوف اموت ومعرفش احمي عمار العراف كويس بس كان لازم اسمع الاؤامر واتحرك على الباب الخلفي وفعلاً لقيت مجموعة بتحاول تهجم من 3 افراد وقعتهم واحد ورا التاني بخطوات محسوبة.
صخر:كلير يا عمار.
انا:انتبه يا صخر لسه مش مضمون حاجة.
عند سارة (على لسان سارة).
سمعت كلام عمار وانا عارفة ومتأكدة انه مش خايف على نفسه بس هو خايف علينا احنا علشان كده بعدني عن المكان لاني لما طلعت الروف مكنش فيه اي حد بيحاول يهجم من فوق عن طريق طيارة ولا اي حاجة عمار خايف علينا اكتر ما هو خايف على نفسه وخصوصاً خايف على رجالة الموت.
سارة:كلير يا صخر ويا عمار.
صخر:انتبهي يا سارة.
انا:عارف يا سارة انه كلير عندك بس كان لازم احميكي اياك تنزلي.
سارة:حاضر يا عمار.
سمعت صوت ضرب نار باسلحة انا عارف صوتها كويس اوي.
برة بيت العراف انجلترا:
إيلا:مونيكا اتحركي ناحية اليمين وخلي بالك الجهة بتاعتك فيها 3 افراد مسلحين بسلاح آلي.
مونيكا:حاضر يا إيلا.
مونيكا دخلت على الثلاث افراد من غير اي ترتيب ولا خطوات وراحت عاملة حركاتها المجنونة وطارت في الهواء وضربت عليهم هما الثلاثة في وقت واحد بالسلاحين اللي في ايدها.
مونيكا:كلير يا قائد.
إيلا:عامر خلي بالك في الجهة بتاعتك الشمال عندك 4 افراد مسلحين 2 بسلاح آلي و2 بمسدسات 9 ملئ ابعتلك دعم بالدرون ولا هتقدر.
عامر:عيب عليكي يا إيلا لما تسألي السؤال ده.
اتحرك عامر بخطوات محسوبة وهو معاه سكتين من اسلحة النينجا ورشاش، رمي عامر السيكتين في وقت واحد على الاتنين اللي ماسكين سلاح آلي ووقعوا وبدأ الضرب علي عامر من الاتنين الآخر بس هو بحركة من حركاته المعروفة فتحت الرشاش عليهم ووقعوا الاتنين في الأرض.
عامر:كلير يا قائد.
إيلا:إزيل ناقص الجهة بتاعتك وانا هدخل معاك الجهة بتاعتنا فيها 4 افراد مسلحين ورجالة الموت بتساعد في حمايتنا جاهز يا إزيل.
إزيل:جاهز يا إيلا.
دخل إزيل وإيلا وهما الاتنين في ضهر بعض، وإيلا ضربت اول طلقة في رجل واحد منهم ولقتني وراءهم بوقع التاني من رأسه، وإزيل وقع الثالث من رأسه.
الرابع:أرجوك سيبني اعيش انا مليش دعوة بحاجة انا عبد المأمور.
انا:كلير يا صخر أمن الدنيا انت والرجالة وعالجوا الي اتصاب منكم بسرعة وهاتلوا الكلب ده جوا.
صخر والفريق:اؤامرك يا عراف.
داخل بيت العراف انجلترا.
فريق القائد العظيم:محتاج حاجة تانية يا عراف...؟
انا:اه استنوا معايا شوية وخصوصا انت يا إزيل انت وإيلا.
إزيل بقلق:اشمعنا احنا الاتنين في حاجة ولا ايه.
إيلا بدهشة:تمام يا عراف مفيش مشكلة وبصت لإزيل.
انا:مين انت بقي ومين بعتك ليا وعرفت مكاني هنا ازاي وياريت تكلم لانك عارف انت قدام مين وأقدر اعمل فيك ايه صح ولا لا....؟
الرابع:انا فرانك قاتل مأجور واللي أجرني اقتلك مقدرش اقول علي اسمه بس كل اللي أقدر اقولك عليه انك مستهدف لدرجة انه ادفع فيك مليون دولار.
انا:ههههههههههه ضحكتني العراف يساوي عندكم مليون دولار، طب لو اديتك 5 مليون دولار تقولي هو مين وتلعب معايا ضده كمان.
فرانك:كام انت قولت كام، موافق طبعاً بس اضمن منين انك مش تقتلني بعدها.؟
انا:مفيش ضمانات فكر ورد عليا يلا يا صخر.
فرانك:استني يا باشا اللي طلب كده هو شاتاي بك.
انا:صخر اعمل اللازم.
طبعاً انتوا عارفين اني عارف هو مين عن طريق قوتي الخارقة من ماسأل مراتي اني بقرأ افكار اللي قدامي وبعرف الماضي لكن مقدرش اعرف المستقبل ومن أول ما فرانك قعد قدامي وانا قرأت في افكاره ان شاتاي اللي بعته ليا بس مينفعش ابين قدام الناس حتى لو صخر اني بقرأ افكار اللي قدامي لازم محدش يعرف السر ده غير ماسأل وعشيرتها وكده جيه دور اني لازم ازور عشيرة ماسأل لما ارجع مصر ولو مش عارفين ارجعوا (الجزء العاشر السلسلة التانية).
فوق عند فريق القائد العظيم
إزيل:متعرفش يا عامر، العراف عايزني انا وإيلا مخصوص ليه...؟
عامر:منعرفش حاجة يابني مش كنت معاكم في المهمة برة وهو كان جوا هعرف منين يابني.
إيلا:انت قلقان ليه وبقيت بتسأل كتير ليه ما انا مطلوبة زيك اهو وقاعدة وساكتة انت وجعت دماغي اسكت شوية.
إزيل: هتفضلي دائما تدافعي عنه وهو مش شايفك اصلاً ولا هيفكر فيكي حتى.
إيلا بغضب:انت اجننت بجد انت ازاي تكلم معايا كده يا إزيل ولولا اننا في مكان القائد مكنتش سكت ليك بجد وعرفتك مقامك.
مونيكا:اهدي يا إيلا مانت عارفة إزيل بيحب يرخم عليكي بالكلام اهدي بدل ما العراف يسمعنا وتحصل مشكلة.
انا:لا ما انا سمعت كل حاجة خلاص.
الكل:لف وراءه وبصلي بخوف.
إيلا:عمار انا اسفة معرفتش امسك اعصابي بسبب كلام إزيل الغبي ده.
انا:عامر خد الفريق وارجعوا للمقر وبكرة أول اجتماع ما بينا لازم نخلص اللي جينا علشانوا هنا قبل نهاية الأسبوع ولازم أرجع مصر في أسرع وقت ممكن.
عامر:تمام يا عراف.
إزيل:انت مش قولت عايزيني انا وإيلا، ودلوقتي بتقول نمشي هو في ايه بظبط.
انا:عامر مش هكرر كلامي مرتين نفذ.
عامر:اؤامرك يلا يا شباب.
في مقر شاتاي
كولكان:العملية فشلت يا باشا والعراف قبض على فرانك.
شاتاي:احاااااااااا قدر ازاي يموت 30 شخص هجموا عليه باسلحة آلي وعادية.
كولكان:منعرفش قد يخلص عليهم ازاي بس اللي عرفته ان حصل مساعدة خارجية من خارج البيت فريق مكون من ولدين وبنتين طبعا مع رجالة الموت اللي مماتش فيهم ولا واحد واتصاب منهم واحد بس.
اكتشا:هي رجالة الموت دي مش بني ادمين زينا ولا في ايه بظبط ما حد يفهمني ليه العراف مش بيموت.
شاتاي:رجالة الموت متدربة على أعلى مستوي من زمان اوي، عارفة ليه العراف انا عايزه يموت....؟
اكتشا:ليه يا باشا.
شاتاي:بسبب حادثة قديمة ولو اتعرفت العراف وقتها هو اللي هيقتلني فلازم اخلص عليه قبل ما هو يخلص عليا.
اكتشا:معني كلامك ان العداوة بينكم مش مجرد شغل في الأمن العام وبس.
شاتاي:دي حاجة ودي حاجة تانية خالص على حسب علمي انه فاكرها عداوة شغل ودلوقتي بقيت شخصية لاني حاولت اموته مرتين ودي التلاتة.
مرة وهو في بيته والتانية في المستشفى والثالثة في بيت الجبل انجلترا.
كولكان:باشا اللي حصل حصل ودلوقتي احنا لازم نفكر كويس وبشكل صح هنكمل في شغلنا ولا هنفضي للعراف وبس.
شاتاي:حالياً الدنيا بتخرب من ايدينا ولازم فعلاً نركز شوية لان حتى فرانك اقوي قاتل مأجور في انجلترا فشل.
اكتشا:من رأيي نركز في شغلنا شوية ونشوف خطوة العراف الجاية هتبقي ايه بظبط، خصوصاً لو فرانك اعترف عليك.
شاتاي:كلامك صح خلاص نركز في شغلنا ونشوف اللي ورانا الأول لحد ما يحصل في الأمور امور جديدة.
في مقر سفارة انجلترا
بيتر:مساء الخير يا فندم حصلت مداهمة على بيت العراف في الجبل من شوية بس قدر العراف يسيطر على الموقف وبدورنا منعنا تدخل الشرطة ولا أكننا سمعنا حاجة زي ما طلبت يا فندم.
هنري:تمام يا بيتر اتفضل انت دلوقتي.
الملكة فرح:شخص بقوة العراف أكيد هيقدر يسيطر على الموقف بس يا ترى مين اللي عايز يخلص عليه وخصوصاً في انجلترا.
ألب رئيس اسبانيا:امبارح قولتلكم ده عيل صغير واستغرب انه ازاي في منصبه ده بس دلوقتي احب اعترف قدامكم انه باين عليه شخص قوي وليه حق يطلب حضورنا لعنده مش هو اللي يجي لينا.
مايكل رئيس فرنسا:كويس يا ألب انك اعترفت بغلطتك وانا كلفت رجالة من رجالتي تجبلنا صور العراف وقام مايكل وعرض صور العراف على الشاشة.
الملكة فرح بينها وبين نفسها:وااااااااو العراف طلع يجنن شكل وشخصية وهيبة كمان لازم اقابله قريب اوي.
هنري:زي ما قال عليه بيتر بضبط شخص ليه كاريزما وهيبة حتى في الصور، ناويين نقابلوا امتي يا جماعة..؟
الملكة كاترين بينها وبين نفسها:اححححححححح يجنن شكله انا هيجت اوي عليه من الصور امال في الحقيقة هيبقي عامل ازاي، طول بعرض ولبسه يجنن في البدل ليه استايل خاص بيه خصوصا لكل بدلة اسكراف.
تاني يوم الصبح في مقر التدريب انجلترا
انا:صباح الخير يا شباب النهاردة بليل العملية طبعاً بقالنا اسبوع هنا مش بنلعب ومفيش حد فيكم كان يعرف حاجة عن المهمة دي غير إيلا وصخر بس اللي عارفين وده مش شك فيكم ولا حاجة ده حفاظ على حياتكم مش أكتر، اكلمي يا إيلا واشرحي ليهم كل حاجة عرفتيها.
إيلا:مارتين جابليز عضو من اعضاء جماعة التنين، انجليزي الاصل وعايش هنا في انجلترا، راجل اعمال وده اللي ظاهر للناس واهله ومعارفه لكن الحقيقي مافيا مان بيتجار في كل حاجة حرفياً مش بيسيب حاجة الا لما تاجر فيها من بيوت دعارة، لدعارة الكترونية، لمخدرات لكل حاجة حرفياً.
عنده 45 سنة متزوج من ماري جابليز مراته عندها 40 سنة ومخلف منها ولد وبنت، الابن تشارلي جابليز والبنت يوو جابليز.
دائما بيمشي بحراسة مفيش مرة خرج من بيته الا وهو معاه 3 عربيات حراسة على الاٌقل، والبيت متراقب كله بالكاميرات وخصوصاً بيته الأساسي وعليه حراسة مشددة 24 ساعة في الجهة اليمين 4 جردات حماية وبيتغيروا كل 8 ساعات بناس مختلفة تماماً، الجهة الشمال 4 جردات حماية ونفس الكلام بيتغيروا كل 8 ساعات، الجهة الأمامية 2 جارد ودول هما الدراع اليمين والشمال لمارتين جابليز مش بيتحرك من غيرهم، وطول ما هو مش في البيت هما كمان مش موجودين وسط الحراسة، الجهة الخلفية فيها كلاب الحراسة ومعاهم 5 جردات.
تحركات مارتين: بيخلص شغله في الشركة الصبح وبيرجع البيت يريح شوية وبعدين يخرج يروح بيت الدعارة الرئيسي بتاعه وده أنسب مكان للمهمة الوشوش كتير وسهل ندخل كلنا ونخلص عليه أو نختار مننا شخصين يدخلوا ونخلص عليه.
انا:تمام يا إيلا شكراً لمجهودك الرائع ده هكمل انا، بصوا يا جماعة احنا هنا علشان نقتل تاني عضو من جماعة التنين والعضو ده لو وقع هنعمل هزة كبيرة في الجماعة وخصوصاً اني لحد دلوقتي مش عارف اشوف شغلي ولا حياتي بسبب كل شوية محاولة قتل واغتيال ولازم يستقر وضعي شوية في مصر وانا عكس أهلي مش هعمل العهد الجديد لمجرد اني قتلت واحد من اعدائي.
عامر:ناوي على ايه وهندخل ازاي طيب وناوي تخلص عليه وهو في بيته وتخلص على أهله كمان ولا ايه الوضع.
انا:بصوا انا مش هقرب من بيته خالص وفكرة إيلا اننا ندخل لبيت الدعارة حلوة جداً وعجبتني بس لسه معرفش هختار مين يدخل هناك معايا لاني مش هضحي باي حد منكم في المهمة دي.
إزيل:وناوي تختار مين يا عراف.
انا:هتعرفه وقت العملية جهزوا نفسكم الساعة 10 بليل هنتحرك من هنا إيلا هتمسكي مراقبة الكاميرات والهاكينج كله والباقين يجهزوا لاي خطر.
في بيت رامي العطار
لؤي:بابا ممكن اكلم معاك شوية لو فاضي.
رامي:تعال يا حبيبي نكلم زي مانت حابب قولي في حاجة مزعلاك او حد ضايقك.
لؤي:اه في حاجة مزعلاني عايز اشوف طنط سيلين ممكن لانها وحشتني اوي.
رامي:حاضر هظبط الموضوع ده وهقولك هنروح امتي متزعلش نفسك يا حبيبي.
خرج لؤي ورامي فضل يفكر في سيلين وقد ايه هي حلوة وفعلاً عجبته يوم ما شافها عند العراف وعرف انها اخته اللي حافظت على ابنه من الناس اللي كانت عايزة تخطفه.
دخل ابراهيم على رامي:في ايه مالك بتفكر في ايه.
رامي:لؤي عايز يروح يشوف سيلين العراف لانها وحشته.
ابراهيم:خلاص نحاول نطلب مقابلة مع سيلين العراف ونشوف الوضع هيمشي ازاي بس العراف مش هنا فاعتقد المقابلة هتترفض لحد ما يرجع من برة مصر.
رامي:اه عرفت انه في انجلترا، تصدق على قد ما انا مش طايقهم الا اني حبيت عمار العراف شخص مختلف عن اي كبير لعيلتهم جيه قبله وكمان بصراحة اعجبت بسيلين من اول ما شوفتها وبفكر اتقدم ليها منها اني حبيتها وعايزها جمبي ومعجب بيها وكمان علشان لؤي بيحبها ايه رأيك.
ابراهيم:اخيراً هتجوز يخربيتك تعبتنا وراك طول ال6 سنين اللي فاته بس تفتكر هي بتفكر فيك بنفس التفكير ولا لا وكمان العراف هيوافق ولا ايه الحوار.
رامي:هنشوف لما يرجع بالسلامة.
في فيلا فضل باشا
وصل محسن وفيفي ومعاهم أسعد
فضل:أهلا يا محسن اخبارك ايه.
محسن:بخير يا فضل مديري مطلع عيني في الشغل ههههه.
الهام:ازيك يا فيفي يا قلبي.
فيفي:بخير يا حلوة.
دخلوا وقعدوا مع بعض وفضلوا يرغوا في اي حاجة وكلام ملهوش اي لازمة لحد ما أسعد نطق.
أسعد:امال ريم فين يا أونكل فضل.؟
فضل:ريم في الحديقة برة اخرجلها يا أسعد.
خرج أسعد ولقي ريم قاعدة في الحديقة وبتقرأ كتاب.
أسعد:ممكن اقعد معاكي شوية...؟
ريم باستغراب شوية:أكيد اتفضل اقعد.
أسعد:بتقراي ايه....
ريم:كتاب اسمه سيكريت بحبه اوي ودي تاني مرة أقرا الكتاب.
أسعد:واخبار الجامعة ايه والحب والخروجات.
ريم:الجامعة كويسة ماشي الحال وبالنسبة للحب مفيش حب ولا حاجة لان ملقتش الشخص المناسب اللي يقدرني ويقدر جمالي ويحافظ عليا وانت ايه الاخبار.
أسعد:ماشي الحال بروح الجامعة اصيع شوية واحضر شوية وبالنسبة للحب والارتباط مجرد اصحاب وبس مفيش علاقة جد حصلت مع اي حد لحد دلوقتي.
ريم:غريبة يعني شاب زيك وفي مركز بابك مستغلش ليه كل الصلاحيات دي ويعمل اللي عايزه..؟
أسعد:بكل بساطة لاني مبحبش المشاكل ولا بحب اعمل مشاكل لوالدي وكمان اديني عايش سني وبحرية يبقي ليه اعيشه بشكل وحش او بشكل يأذي غيري.
ريم بإعجاب:انت في جامعة ايه يا أسعد.
أسعد:جامعة القاهرة كلية إعلام وانت.
ريم:شوف الصدف يا راجل انا في جامعة القاهرة برضو بس سياسة واقتصاد.
أسعد:يبقي لازم نتقابل هناك ونقعد مع بعض هاتي رقمك وابعتيلي جدولك ومواعيدك ونتقابل.
ريم:تمام ............010.
أسعد:هرن عليكي سجلي الرقم بقي.
في فيلا نديم رئيس التفاحة الحمراء
خديجة:صباح الفل يا احلي عيلة في الدنيا.
نديم:صباح النور يا روح بابا ايه الاخبار شكلك رجعتي في كلامك بتاع امبارح ولا ايه.
داليا:اتمني بدل التفكير المجنون ده وعايزة تدخل لعرين العراف بنفسها متعرفش ان عمار عكس الكل ما تفهمها انت يا نديم مين عمار العراف.
خديجة:كل ده هنكتشفوا لما نروح مصر على فكرة انا حجزت تذاكر الطيران علشان هنسافر بشكل طبيعي مش بطيارة خاصة بينا والسفر بعد 3 ايام ياريت تجهزوا نفسكم وياريت تثقوا فيا شوية.
نديم:ماشي يا خديجة لما نشوف اخرتها انت تعرفي اني مرجعتش مصر من 30 سنة من وقت الحادثة اللي حصلت وحتى امك متعرفش اي حاجة عن اهلها من وقتها وخلفناكي هنا وبسبب اني فتحت شغلي هنا وشركتي هنا واشتريت املاك اخدت الجنسية التركية والكل فاكرني تركي مع اني مصري.
خديجة:ادينا راجعين فترة ولو حبينا نقعد هنكمل يا بابا ومتقلقش عليا انا عارفة بعمل ايه كويس وقريب هتعرف انت والقراء كمان هههههههه.
في قصر العراف (القاهرة)
ماسأل:ماما هو عمار مقالش هيرجع امتي.
نهي:لسه يا حبيبتي مقاليش بس اعتقد ممكن بكرة أو بعد بكرة بالكتير.
لميس:وحشنا اوي البيت وحش اوي من غيره بجد عمار هو سندنا وضهرنا.
نهي:صح يا حبيبتي، لميس قوليلي صحيح هي نبيلة راحت فين من الصبح بدري.
لميس:قالتلي ان عندها شغل في المستشفي وبعدين هتروح العيادة يا ماما، في حاجة ولا ايه..؟
نهي باستغراب:لا يا حبيبتي مفيش حاجة بسأل بس.
أسيل:عمار لما يرجع لازم ياخدنا ونسافر نغير جوا احنا كمان مقعدناش انا وهو مع بعض خالص.
نهلة:مش لوحدك يا حلوة كلنا هاااا كلنا هههههههه.
سوزان:انا بجد مبسوطة اوي انكم اتعودتوا على بعض بسرعة اوي وكمان محدش فيكم بيكره التاني وده شئ حلو جداً فعلاً محمد مماتش لان عمار بيعمل كل حاجة محمد كان بيعملها حتى نهي ردة فعلها بنت أصول ومحترمة بتتعامل معايا اكني اختها مش مرات جوزها التانية وكمان بتعامل سيلين وأسيل ونهلة اكنهم بناتها اللي خلفتهم من بطنها بجد يابختي اني وسطكم.
نهي:كلامك حلو بجد يا سوزان وده الصح واللي لازم كنت اعمله لازم احتوي ولادي واخليهم جمبي اه مش انا اللي خلفتهم بس انا اللي هربيهم واتابعهم من دلوقتي ويشهد القدر اني مش بفرق بينهم وبين عمار ابداً حتى انت يا لميس ويا ماسأل انتوا كمان اولادي اللي بحبهم.
الكل:قام وحضن نهي في حضن كبير وهما مبسوطين ببعض ومبسوطين قد ايه ان القدر عوضهم عن حنان الأم وخصوصاً ماسأل وسيلين وأسيل.
في مكان مجهول داخل مصر
نبيلة:وحشتني اوي يا حبيبي كده تغيب عني بقالك كام يوم.
الشخص:معلش يا روحي كان ورايا شغل مانت عارفة لازم اشتغل علشان اجيب فلوس واعرف اعيش ما انا مش غني زيك يا نبيلة.
نبيلة:ولا يهمك يا حبيبي انا هساعدك المهم تعال بقي انت وحشني اوي
شدت نبيلة الشخص اللي معاه عليها وقلعته هدومه كلها وفضلت تبوس فيه وتلحس في وشه حرفياً وهو ربط ايديها في السرير وبدأ يقرب منها ويبوس في شفايف بعنف شوية اكنه بيقطعها وبيشدهم لبرة وهي مبسوطة اوي وبيحسس بايده على جسمها وخصوصاً عند بزازها الكبيرة وقرب ايده اليمين من حلمتها اليمين وفضل يضغط عليها لجوا ويسيبها تخرج لوحدها ومرة تانية يضغط عليها لجوا ويمسكها يخرجها ويشدها لبرة جامد ونبيلة عمالة تطلع اصوات ااااااااااااااااه بحب العنف بتاعك اوي نيكني يا دكري نيكني اوي اححححححححححححح بزازي بطلع نار منك ااااااااااه عضني بسنانك وبدأ الشخص يقرب بسنانه من حلمة نبيلة الهايجة ويضغط علي حلمتها بسنانه ويأكلها جامد جوا شفايفه وسنانه بس نبيلة بتنهار تحت منه ومش قادرة خلاص اححححححححححح ااااااااااااااااااه نار يا حبيبي اووووي نيكني وارضع من بزازي بحب عنفك اوي، والواد نازل في بزاز نبيلة شد وضرب ومش راحمهم خالص لحد ما بزاز نبيلة احمرت جامد ومبقتش قادرة منهم وكل ده ايدها مربوطة في السرير وبتفرك برجليها من كتر المتعة نزل الشخص على بطن نبيلة وفضل يلحس بلسانه سرتها لحد ما وصل عند كسها وقطع الأندر من عليها وجاب جلدة سوداء ناعم من جمبه وبدأ يضرب على كس نبيلة بيها وهي ااااااااااااااه بحب العنف بتاعك اوي ااااااااه انا بحبك وانت مسيطر عليا كده اووووووي كمل كمل ضرب ف كس حبيبتك اللبوة.
والشخص بيكمل وبيضرب بشكل اقوي من الأول واشد كمان لحد ما كس نبيلة احمر جامد وهو ابيض ووردي وبقي شكله يجنن اوووووووي نزل الشخص بلسانه على كس نبيلة وفضل يلحس كسها ويضغط على زنبورها بشكل عنيف ومش طبيعي وبيشد زنبورها ببوقه وسنانه وهي سايحة خالص بنت اللبوة تحت منه وهو ماسك في وسطها وعمال يلحس كسها ويمشي لسانه بين شفرات كسها ويعض شفراتها المدلدلة الوردي او اللي بقت محمرة من كتر الضرب عليها وهي اااااااااااه بتوجعني اوي شفايفك حلوة على كسي احححححححححح كسي نار كسي كسي كسي احححححححححححححححح كسي اللي مجنن الرجالة ده ااااااااااااااه طلعوا ازباركم واضربوا عشرة على كسي ااااااااااااااااااااااااه وفضلت نبيلة تشتم نفسها وتثير نفسها بالكلام مع اللي بيحصل فيها وقام الشخص من عليها وقلع البوكسر بتاعه وخرج زبره قدام وشها وقالها مصي يا شرموطة زبر سيدك يا لبوة زبره مكنش كبير كان حوالي 14 سم وهي بدأت تمص زبره وهي بتفرك برجليها، قالها افك ايدك يا لبوة عارفك بتحبي تلعبي في كسك وانت بتمصي الزبر يا شرموطة وفعلاً فك ايدها وهي على طول نزلت تحسيس على كسها وهي بتمص زبره وبتتفن في مص الزبر.
الواد خاف يجيبهم بسرعة قام مخرج زبره من بوقها وقالها كفاية كده يا كسمك تعالى انيكك بزبر سيدك وراح عند كسها وبدل ما يفرشها ويبقي واحدة واحدة معاها قام مدخل زبره كله مرة واحدة وهي ااااااااااااه حلو اوي دخل اوووووي ارزع في كسي وهو فضل ينيك فيها ويدخل زبره في كسها وبيرزع فيها وبيضربها على بزازها وهي ااااااااحححححححح نيك اوي نيك اوي يا سيدي.
وهو عمال يقولها بنيكك اهو يا كسمك خدي زبري في كسمك يا لبوة ااااااااه جسمك يجنن يا بنت المتناكة اللي يشوف جسمك ميقولش انك كبيرة يا معرصة اححححححححححححح مش ناوية تخليني انيكك في بيتك بقي يا لبوة على سريرك وحد يشوفنا من عندك وبيرزع في كسها بزبره بعد 5 دقائق من المعركة دي جابهم على بطنها وهي شبه مستمتعة هل مش مستمتع بشكل حلو بسبب طريقته ولا هي فعلاً حابة كده منعرفش.
الساعة 10 بليل في انجلترا
انا:جاهزين يا شباب
إيلا:جاهزة يا قائدنا العظيم.
عامر:جاهز يا قائدنا العظيم.
إزيل:جاهز يا قائدنا العظيم.
صخر:جاهز يا قائدنا العظيم.
مونيكا:جاهزة يا قائدنا العظيم.
سارة:جاهزة يا قائدنا العظيم.
تتوقعوا العملية هتكون سهلة على العراف ولا صعبة، وكمان مين الشخص اللي مع نبيلة وبيعاملها بالشكل ده، وكمان خديجة السيوفي ناوية علي ايه بنت نديم السيوفي.
الي اللقاء في الجزء السادس من السلسلة الثالثة العراف

الجزء السادس

وقفنا المرة اللي فاتت عند
الساعة 10 بليل في انجلترا
انا:جاهزين يا شباب
إيلا:جاهزة يا قائدنا العظيم.
عامر:جاهز يا قائدنا العظيم.
إزيل:جاهز يا قائدنا العظيم.
صخر:جاهز يا قائدنا العظيم.
مونيكا:جاهزة يا قائدنا العظيم.
سارة:جاهزة يا قائدنا العظيم.
انا:هدخل انا وسارة وصخر والباقي هيكون حوالين البيت هيراقب الوضع كويس اوي وهياخد التعليمات من إيلا عن طريق السماعات اللي هتلبسوها دي وانا هكون سامعكم بس مش هعرف اكلم معاكم الا لو حصل حاجة مهمة وعايز اقول عليها.
إيلا:متقلقش كل حاجة هتبقي تمام وتحت السيطرة اطمئن وانت جوا أنك سايب وحوش برة.
انا:عارف انك قدها، عامر هتكون مسؤول عن مداخل البيت وتراقب الوضع كويس اوي.
عامر:ماشي يا عراف.
انا:مونيكا و إزيل هتراقبوا السطح والمباني الي حواليه مش عايز اي خطأ واحد تمام.
إزيل ومونيكا:تمام يا عراف.
اتحركنا كلنا وكل شخص عرف هو مطلوب منه ايه بظبط وخلاص جاهزين وجت الساعة 10 بليل ودخلت المكان لوحده أكني زبون عادي وقعدت ولقيت اللي مشفتهوش حتى في مصر بيت كبير ولا أكنه قصر ومليان بنات اشكال والوان اللي بزازها صغيرين واللي بزازها قد البطيخة واللي بزازها واصلة لحد بطنها واللي عندها كس بشكل طبيعي وبشكل مختلف واللي عندها زبر بدل الكس وكل انواع السكس موجودة في البيت.
جت عليا مديرة المكان سيلفا (الحوار بالانجليزي).
سيلفا:هاي يا قمر انت أول مرة تشرفنا النهاردة، لاني مشوفتكش قبل كده.
انا:اه اول مرة حبيت اجرب المكان واشوف الاوضاع بنفسي لاني سمعت كلام كتير عنه انه جامد اوي وخصوصاً مديرة المكان فرسة.
سيلفا بغرور:ما انا مديرة المكان مدام سيلفا.
(وصف مدام سيلفا:واحدة ميلف في حدود 40 سنة بس تشوفها تقول بنت 20 سنة طويلة طولها حوالي 170 سم وبزازها مشدودين لقدام اكنهم مدافع جاهزة للهجوم وحلمتها كبيرة وبارزة من الطقم اللي لابسة لانها قالعة البرا، وطيزها مدورة ومنفوخة لوراء بشكل مشدود وبطنها منحوطة، بشرتها بيضاء محمرة وشعرها اشقر وطويل وعيونها خضراء).
انا:اهلاً وسهلاً ليا الشرف سيلفا اني عرفتك.
سيلفا:أهلاً بيك، حاسة اني مش أول مرة اقعد معاك اكننا نعرف بعض من سنين، قولي بقي في طلب معين في دماغك ولا تحب اختارلك انا على زوقي.
انا:أنا احب اني انام مع مديرة المكان نفسها لاني مش أي حد وخلاص ولا انت شايفة ايه.
سيلفا:بصت ورايا لقت صخر واقف كحارس شخصي.
عرفت وقتها اني شخصية مهمة بس مينفعش هي تسألني انا مين، لأن هناك محدش ليه دعوة انت مين المهم انت جاي تتمتع وبس.
سيلفا:اؤامرك بس انا مش زي باقي البنات انا طلباتي غالية اوي ومش اي حد يقدر عليها.
انا:وانت شايفة اني مقدرش على طلباتك يا سيلفا ولا ايه، وطلبت من صخر استيك دولارات وكانوا 10 الف دولار.
سيلفا:وااااااااااو مقدرش أقول كده انت الباشا يا باشا، تحب امتي اكون جهزة.
انا:بعد ساعة من دلوقتي يا سيلفا عن اذنكم اتفرج على باقي المكان.
وقتها قمت لان شوفت مارتن دخل المكان ومش معاه اي حراسة وسمعت إيلا بتبلغني في السماعة ان الحراسة كلها برة الباب وكمان في 2 من الجهة الخلفية للفيلا.
دور سارة انها تلاغي مارتن كانها واحدة زبون بس طالبة مارتن بنفسه هو اللي ينام معاها وانها سمعت عنه من صحابتها البنات ومارتن مش بينام مع واحدة الا لو كانت بنفس مواصفات سارة (ارجع للسلسلة الاولي الجزء الرابع وانت تعرف مواصفات سارة). الحوار دلوقتي عند سارة.
سارة ومارتن مع بعض.
سارة:هاي مارتن سمعت عنك كتير وزي ما سمعت بظبط جان وجنتيل وجامد.
مارتن بغرور:الثقة والاهتمام اهم شئ يا مدام.....
سارة:اسمي ميا.
مارتن:زي ميا خليفة يعني هههههههه بمزح معك.
سارة:اه زيها واجمد منها كمان وطالبك انت بالاسم وزي ما تحب بعطيك من الفلوس.
مارتن:بس انا سعري غالي وأكيد اللي قالتلك عني عرفتك سعري.
سارة:طلعت مبلغ 30 الف دولار لمارتن واديته الفلوس، كده كويس واكتر كمان من سعرك.
مارتن:كويس جداً تحبي امتي وانا انيكك يا قمر.
سارة:دلوقتي بس في مكان هادي ومن غير ما حد يشوفنا ولا يزعجنا لاني شخصية معروفة ومينفعش اتشاف هنا خصوصاً وانا داخلة معاك الأوضة.
مارتن:خلاص تمام شوفي اللي يريحك الدور اللي فوق محدش بيطلعه خالص غير العملاء VIP ودلوقتي مفهوش حد وقدمنا ساعة ولا اتنين ايه رأيك.
سارة:خلاص تمام اطلع انت وعرفني غرفة كام وبطلع انا وراك لما تكون جاهز وخدت الفياجرا بتاعتك ولا فاكرنيي مش عارفة هييهيهيهيهيه.
مارتن بكسفة:بس الفياجرا بتاعتي مش زي اي فياجرا وهتشوفي بنفسك منتظرك في الغرفة الأولي اللي على اليمين فوق بعد 10 دقائق.
كل ده الكلام ده عرفته عن طريق السماعة لانها ميكرفون وسماعة في نفس الوقت يعني سارة كانت سامعة كل كلامي مع سيلفا وكمان انا سمعت كل كلام سارة مع مارتن وبكده أول خطوة من الخطة نجحت اننا نستدرج مارتن لاوضة نوم لوحده من غير أي حراسة.
انا:صخر، مارتن دلوقتي هيتحرك على الدور اللي فوق الغرفة الأولي جهة اليمين فكده انا لازم اتحرك مع سيلفا وانت بطبيعة الوضع لانك حارس شخصي هتطلع فوق.
صخر:تمام يا عمار متقلقش انا جهاز وكاتم الصوت والسلاح جاهزين.
انا:خبيت السلاح ازاي من الحراسة اللي على البوابة.
فلاااااااااااااااااش باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااك
بليل قبل العملية صخر اتحرك هو إيلا بعد ما المكان كله ما قفل وصخر دخل المكان عن طريق السطح بهدوء وبخطوات وتعليمات من إيلا اللي بتراقب الوضع عن طريق الهاكينج بتاعتها وخلت صورة الكاميرا على الوضع الطبيعي للحراسة والأمن علشان محدش يشك في حاجة ودخلت صخر لحمام من الحمامات وحط السلاح والكاتم في كيس بلاستيك سميك مانع لامتصاص المياة وحطهم في كمبريشن الحمام (شئ تقليدي بس كان لازم يحصل كده). ولما دخلنا النهاردة دخل الحمام أول ما وصلنا وخد السلاح والحاجة وبكده عد من الحراسة.
رجوووووووع من الفلاش باااااااااك.
انا:اندهلي سيلفا يا صخر ولو سألتك عن اسمك قولها ان اسمك جوني.
صخر:تمام.
رجع صخر بعد دقائق ومعاه سيلفا.
سيلفا:اؤامرك يا باشا.
انا:الصراحة كده هايج عليكي ما تيجي دلوقتي احسن بدل ما نستني ساعة وبتاع.
سيلفا:حاضر بس كده من عيوني هحصلك على الدور الثاني الغرفة رقم 2 من الجهة اليمين تمام.
انا:تمام يا فرسة.
فوق في الدور الثاني
إيلا:عمار ممكن تخلي بالك وبراحة وبهدوء واستخدم السلاح اللي مع صخر يا عمار.
انا:متقلقيش يا حلوة ركزوا انتوا بس ولو في حركة مش تمام عرفوني.
دخلت سارة ومارتن الأوضة وخلاص الدنيا تمام هناك، وانا وسيلفا دخلنا الاوضة بس أول ما دخلت جيت من وراء سيلفا ومسكتها من رقبتها بحركة معينة وخليتها تفقد الوعي تماماً علشان اعرف اخرج وخرجت.
صخر:كله تمام...؟
انا:اه خلاص فقدت الوعي هات السلاح.
خدت السلاح وكنت متفق مع سارة انها تحاول تربط مارتن في السرير اكن ده مزاجها يعني وفعلاً دخلت على سارة لقيتها رابطة مارتن في السرير وكاتمة بوقه كمان بالشراب.
اول ما شافني مارتن وشه جاب الوان واتغض لانه عارفني طبعاً.
انا:ههههه بطة بلدي نايم يا وسخ أكيد عارف انا مين طبعاً، انا عمار العراف اللي مربي ليكم الرعب انت وجماعتك.
مارتن:بيحاول يكلم ويصرخ بس مش عارف.
انا:اسمع يا خرا انت من غير رغي كتير ولا كلام من اسبوعين خلصت على نوح في مصر وده أول فرد منكم لانه كان غبي زيك كده، واديك انت كمان تاني فرد من الجماعة عارف يا مارتن انت غبي ليه.
مارتن:بيحاول يفك نفسه ويصرخ بس مش عارف.
انا:اسكت خالص بدل ما اخلص عليك وقتي، انت غبي لانك دخلت مع جماعة التنين تحب أقولك كل فرد فيكم اسمه ايه وكل تفاصيل حياته حتى مقاس بوكسره ايه، انا سايبكم بمزاجي يا مارتن بس جيه الدور خلاص اللي أبدا اخلص من واحد ورا التاني منكم.
مارتن:بيحاول يفك نفسه ويكلم بس كل محاولاته فاشلة لان صخر مسيطر على جسمه وماسكه كويس.
سارة:عمار مش كفاية ونخلص عليه ولا ايه بدل ما الحراسة او سيلفا تفوق.
انا:صخر هات الأوراق اللي معاك.
صخر:اهي موجودة هتنفذ اللي اتفقنا عليه..؟
انا:اه، دلوقتي يا مارتن يا حبيبي انت هتبيعلي كل حاجتك بيع وشراء بشكل رسمي وكل حسابات البنوك هتتحول لحسابي هنا في انجلترا.
مارتن بعصبية: بيحاول يمنع صخر انه يسيطر عليه بس صخر اقوي منه بكتير وفك ايد مارتن اليمين وقاله امضي يا عرص بدل ما تموت.
انا:لو مضيت يا مارتن يمكن اخليك تعيش امضي على كل املاكك يا مارتن ومتقلقش مش هطرد مراتك و ولادك هسيبلهم الفيلا اللي قاعدين فيها وهديهم فلوس كمان امضي يا خول.
مارتن بخوف:مضي على طول على كل الأوراق.
اللي كانت بتنص على أن مارتن باع كل الاملاك والعقارات والشركة وكمان بيت الدعارة وكل حاجة لعمار العراف.
انا:كده مش ناقص يا حلو غير انك تحول الفلوس من حسابك لحسابي يا عرص اضغط موافق هسيب لعيالك 10 مليون دولار كفاية عليهم.
مارتن غصب عنه:ضغط ببصمة صباعه على موافقة التحويل لمبلغ 90 مليون دولار لحساب عمار العراف في انجلترا.
انا:شاطر يا مارتن واحب دلوقتي أقولك مع السلامة وضربت على مارتن رصاصة في دماغه ومات.
إيلا:مبروك يا عراف الانتقام التاني...لسه هتكمل ولقيت قدمها ان الحراسة بتاعت الفيلا بدأت تشك اختفاء سيلفا ومارتن وبتتحرك على فوق.
إيلا:عمار بسرعة اخرجوا للسطح وخلي بالك في اتنين فوق، وعامر هيساعدكم بالقناصة لان حراسة الفيلا طالعة عليكم.
اتحركت انا وصخر وسارة بسرعة على السطح وضربت على واحد منهم بالسلاح بخطوات محسوبة والتاني صخر هجم عليه بايده وضربه وسحب منه السلاح وقام عامر ضرب عليه بالقناصة علشان منعملش صوت. إيلا نزلت بالهيلكوبتر وركبنا واتحركنا على المقر.
في مقر العراف انجلترا
الكل:مبروك يا قائد.
انا:مبروك بيكم انتم لوحدي مكنش كل ده هيحصل، صخر هات التليفون.
انتوا تعبتوا معايا وبالكم فترة كبيرة كمان معايا وفي ضهري، مونيكا حقك في المهمة 2 مليون دولار وصلوا لحسابك دلوقتي، عامر حقك في المهمة 2 مليون دولار وصلوا لحسابك دلوقتي، وانت كمان يا إيلا حقك في المهمة وصلت لحسابك دلوقتي 2 مليون دولار. وانت كمان يا صخر فتحتلك حساب هنا وبعتلك حقك انت كمان.
صخر:بس انت عارف اننا بنخدم العراف مهما كان الثمن بدون مقابل ومن غير اي حاجة اصلاً.
انا:عارف يا صخر بس ده حقك لان الفلوس دي مش بتاعتي لوحدي ومتعبتش فيها حتى فالأفضل تروح للي تعبوا فعلاً.
صخر:حاضر يا عمار مش هعترض قرارك.
انا:سارة حقك في المهمة 2 مليون دولار وصلوا لحسابك.
إزيل:امال حقي فين يا عراف انت وزعت على كله ماعدا انا يعني.
انا:هو انا مقولتلكش يا إزيل، مش انت أووت من النهاردة من الفريق يا حبيبي.
إزيل بغضب:نعم أووت ازاي يعني انا عملت ايه علشان اخرج من الفريق.
انا:أقولك انا انت عملت ايه يا وسخ بعتني لشاتاي وجماعة التنين ولا مش كده وبس وكمان متفق مع جاسوس مصري من الناس القريبة مني وانت الي عرفته كل حاجة واننا في المقر هنا بس علشان انت مكنتش تعرف الخطة ولا العملية فعرفنا نعملها من غير اي مشكلة الخطة مكنتش زي ما قولنا قدامك يا غبي بدليل انك بلغتهم على مكاني وحاولوا يموتوني لانهم فاكرين اني هنا علشان اقابل جماعة هنري.
الكل بصدمة:انت يا إزيل تعمل كده طلع خائن ووسخ.
إزيل بغضب:دائماً شايف نفسك الأحسن واقوي مننا وانت من غيرنا ولا حاجة اصلا، ده غير ان إيلا بتحبك ومش معبراني ولا شيفاني بسببك كان لازم اخلص منك.
انا:لا وانت الصادق انا اللي هخلص منك يا إزيل، وضربت إزيل رصاصة في رأٍسه بنفس المسدس اللي قتلت بيه مارتن.
سارة:مين يا عمار الجاسوس اللي في مصر.
انا:هتعرفوا لما نرجع بس في الوقت المناسب بس انا هعرف ادفعه الثمن كويس اوي.
في بيت الدعارة
الحراسة وصلت الدور الثاني وفتحوا كل الاوض مفيش فيها حد ماعدا الاوضتين اللي علي اليمين، بس لقوا سيلفا خارجة من واحدة منها.
سيلفا:رأسي وجعاني اللي كان معايا ضربني على رأسي وفجأة فقدت الوعي.
حارس:احنا دورنا عليكم كتير حتى مارتن باشا مختفي.
سيلفا:مارتن كان بيتفق مع واحدة اسمها مايا انهم في يطلعوا في الاوضة التانية اللي جمبي تعالوا ورايا.
اتحرك الكل على اوضة مارتن لقه مارتن مربوط من ايد وبوقه مكتوم ورصاصة في رأسه.
سيلفا:وات ذا فاك مين عمل كده مارتن مارتن مارتن.
الحارس في اللاسلكي:ممنوع خروج اي حد من البيت مارتن باشا اتقتل.
سيلفا:أكيد الراجل اللي كان معايا هو السبب في كل ده، لأن أول ما دخلنا الأوضة اضربت على رأسي ومن وقتها وانا مش فاكرة حاجة وفاقدة الوعي.
الحارس:هنراجع الكاميرات حالاً يا فندم وهنعرف هو مين فوراً، وطلب من الحارس التاني يراجع الكاميرات.
نزل الحارس التاني لاوضة الأمن والكاميرات علشان يشوف الكاميرات سجلت ايه اخر ساعة، لقي ان الكاميرات كانت ثابتة ومش جايبة اي حركة خالص وده بسبب أن إيلا هكرت كاميرات البيت وعرضت للأمن تسجيلات قديمة من اليوم ومفيش ولا كاميرا جابت اي حد منهم من أول ما دخل البيت لحد آخر اليوم.
الحارس لما طلع:للاسف يا مدام سيلفا الكاميرات اتهكرت وكانت ثابتة على مشاهد معينة خلال الساعتين اللي فاتوا.
سيلفا:أكيد حد قوي هو اللي عمل كده ومارتن كان ليه اعداء كتيرة ومنعرفش حصل كل ده ازاي.
الحارس الشخصي ليها:نتصل على تشارلي جابليز ابن مارتن يا مدام سيلفا يجي يعرف الوضع ويشوف هيتصرف ازاي؟؟؟
سيلفا بتتصل بالتليفون:ألوو تشارلي محتاجك ضروري في بيت السهرة بس حالاً.
تشارلي:تمام انا جاي حالاً
(تشارلي شاب في اوائل العشرينات صايع وعارف كل شغل ابوه وهو اللي ماسك معاه كل حاجة يبان انه عبيط وميعرفش حاجة بس خطر زيه زي ابوه بظبط).
بعد نصف ساعة وصلت تشارلي لبيت السهرة (الدعارة)، وعرف الحقيقة وان ابوه مات وبان عليه الزعل جامد بس فرح انه بقي كبير العيلة وهيورث كل الفلوس بس الفرحة مبتكملش لان جاتله مكالمة من مدير البنك وهو واقف.
المدير:الو تشارلي باشا في حاجة غريبة حصلت من ساعتين وحبيت اتأكد منك لان مارتن باشا مبيردش..؟
تشارلي:خير يا جوزيف حصل ايه..؟؟
جوزيف:كل فلوس مارتن باشا اتحولت من ساعتين لحساب مش معروف هويته لحد دلوقتي...؟
تشارلي بعصبية:انت بتكلم جد اتحول كام بظبط...؟
جوزيف:90 مليون دولار يا فندم، ومتبقي في الحسابات 10 مليون دولار فقط.
تشارلي بصدمة:اقفل يا جوزيف اقفل.
سيلفا:في ايه حصل اي تاني.
تشارلي:ابويا قبل ما يموت شكله حول كل فلوسه لحساب شخص تاني حول 90 مليون دولار ومسبش غير 10 مليون دولار.
سيلفا بصدمة:احا انت بتكلم جد دي مصيبة ثروة مارتن جابليز كلها راحت.
تشارلي:مش كلها راحت ولا حاجة لسه في العقارات والشركات وكل حاجة.
بس الحارس قطع كلامهم وقولهم بصوا كده:لقوا اثار لحبر البصمة على صُباع مارتن مكان البصمة على الورق.
سيلفا:لو اللي في دماغي طلع صاحي احب اقولك انك بقيت شاحت انت وعيلتك دلوقتي.
تشارلي:شكلها كده فعلاً يا سيلفا اللي قتل ابويا مضاه وبصمه على بيع وشراء كل حاجة يعني احنا دلوقتي بيت السهرة كمان مش بتاعنا.
سيلفا:انت هتسكت ولا ايه انت لازم ترجع حقك وحقكم بالكامل.
تشارلي:متقلقيش هفضل وراء الموضوع وهعرف مين اللي عمل كده وقتل ابويا.
تاني يوم الصبح أعلنت الاخبار في انجلترا بمقتل رجل الأعمال مارتن جابليز وكمان بيع كل حاجة يمتلكها من اموال وعقارت ومباني الي شخص مجهول الهوية والشرطة تبحث في الموضوع.
في مقر السفارة الانجليزية
هنري:أكيد العراف اللي عمل كده وجوده هنا كان غامض ومكنش معروف هو جاي ليه.
ألب:لو هو اللي عمل كده المفروض نجيبه ونقبض عليه ولا ايه.
الملكة فرح:هتجيبه بتهمة ايه، واحد جيه زيارة للبلد وقعد فيها اسبوع وسافر بليل اصلاً في نفس توقيت مقتل مارتن.
هنري:على فكرة مارتن من جماعة التنين وأكيد العراف حب يعلم التنين درس علشان كده جيه هنا وقتل مارتن ويبقي كده تاني عضو من الجماعة مات.
مايكل:اللي حصل حصل وكده كده العراف خلاص سافر بقاله اكتر من 24 ساعة يعني حتى مش هنعرف نقابلوا ولا نكلم معاه.
كاترين:مين قال كده لسه مش عارفين هو هيقرر ايه، ما يمكن نأخد بعضنا كده ونروح زيارة لمصر ونقابل العراف ونكون اصحاب ونخلى العلاقات كويسة متنسوش الحرب اللي داخلين عليها مع الجماعة التانية محتاجين فيها اسلحة بشكل مش قانوني والوحيد اللي ماسك تجارة السلاح وبأمر منه يقدر يمنع او يسمح بالبيع هو العراف.
الملكة فرح:عندك حق يا كاترين وعلشان كده لازم نفكر كويس احنا ناويين على ايه بظبط هنحارب من غير مساعدة العراف ولا هنطلب المساعدة منه.
متقلقش عزيزي القارئ هفهمك دلوقتي هم ليه فاكرين ان العراف سافر في نفس التوقيت بتاع موت مارتن فلاش باك
انا:إيلا بصي واسمعيني كويس عايزك تخترقي مبني الطيران وتحجزي تذكرة العودة لمصر الساعة 10 بتوقيت لندن، انا وسارة وبس ولما تيجي 10 بالدقيقة قبل ما تهتمي بشغل المهمة عايزك تأكدي صعودنا للطائرة عن طريق اختراق السيستم بتاعهم وتأكدي اننا سافرنا وخلاص طلعنا الطائرة.
إيلا:تمام يا عمار متقلقش اعتبره حصل.
في مقر شاتاي (جماعة التنين).
كولكان:سمعت الاخبار يا باشا...؟
شاتاي:في ايه خير على الصبح....
كولكان:مارتن جابليز مات امبارح بليل والقاتل مجهول...
شاتاي:احا انت بتكلم جد متأكد من المعلومة دي.
كولكان:كل الاخبار وقنوات اخبار في لندن أعلنت موت رجل الأعمال مارتن وكمان المصيبة ان كل ثروته اتنقلت لحساب شخص مجهول 90 مليون دولار طاروا من ايد ابنه تشارلي جابليز.
شاتاي:نعم وكمان الفلوس، مفيش غيره هو العراف.
وهما بيكلموا جت مكالمة اتصل من برايفت نمبر لشاتاي...
شاتاي:ألوووو مين معايا...؟
العراف:العراف يا شاتاي ولا تحب اقولك يا تنين ولا اندهلك باسمك الحقيقي يا جينكيز.
شاتاي بصدمة:عرفت كل ده منين مفيش شخص يعرف اسمي الحقيقي لحد دلوقتي.
العراف:عيب عليك انا مش اي حد، وصلتك الهدية بتاعتي قولي عجبتك ولا لا..؟
شاتاي:اه وصلتني الهدية بس مش عجباني وهعرف اردلك الهدية كويس اوي.
العراف:انت بوق يا شاتاي ومبتعرفش تعمل حاجة وابقي أقرا الدعاء على روح فرانك وروح نوح ومارتن وخليك فاكر الدور جاي عليك بس سايبك بمزاجي.
والمكالمة اتقفلت وشاتاي بقي على اخره من العراف ازاي عرف اسمه الحقيقي ومعني انه وصل لاسمه الحقيقي يبقي عرف كل حاجة عنه وفعلاً هي مسألة وقت والعراف هيخلص عليه الا لو هو اتحرك أسرع منه.
اكتشا:هو يا باشا مش كده...؟
شاتاي بقلق:اه هو يا اكتشا العراف بيقولي هديتي وصلت ليك ولا لسه.
كولكان:والحل يا باشا انت كده حياتك في خطر.
شاتاي:جهز وأعلن الاعضاء في اجتماع بكرة ضروري.
في مصر أم الدنيا
الساعة 10 صباحاً دخل العراف الفيلا وكل البيت نايم لسه وطلع واحدة واحدة لأوضة لميس وقرب منها وباسها وهي فاقت لقيته في وشها.
لميس:اوووووووووف اخيراً رجعت ولا انا بحلم وحشتني اوي.
انا:لا رجعت مبتحلميش ولا حاجة لسه داخل حالاً وقولت اصحيكي ببوسة وحشتيني اكتر يا حبيبتي.
لميس:بحبك اوي وحشتني بجد وباست العراف من شفايفه ودخله في بوسة طويلة.
انا:هسيبك وبليل هفشخ كسك اللي وحشني ده وهقوم اصحي ماسأل.
لميس:ماشي يا حبيبي هكون انا كمان فوقت ونزلت.
خرجت من عند لميس ودخلت اوضة ماسأل واول ما قربت من السرير لقيتها صحيت وبتدخل في حضني.
ماسأل:حسيت بيك، بجد حسيت بيك وعرفت انك رجعت وحشتني اوي يا حبيبي.
انا:للدرجة دي بتحبيني وبتحسي بيا.
ماسأل:بعشقك مش بحبك وبس ودخلت في بوسة طويلة هي كمان مع العراف.
الكل صحي ونزلوا تحت وانا خدت شاور وغيرت هدومي ونزلت.
انا:صباح الخير عليكم.
أسيل جريت عليا:وحشتني يا رخم كل ده تسافر وتسيبنا وانا ملحقتش اشبع منك ولا اقعد معاك.
نهلة:وحشتني اوي يا حبيبي يا تؤامي انت هههههههههه.
سيلين:وحشتني بجد لانك ضهري وسندي بقيت اخاف لو اختفيت او مشيت.
نهي:سيبولي ابني بقي حبيبي تعال يا عمار في حضني، ودخلت في حضن نهي بس حضن صافي وخالي من اي مشاعر تانية غير الأم وابنها بس.
وسلمت على الباقي وقعدنا نفطر وكلنا كنا مبسوطين بس فضلت ابص على نبيلة حماتي بنظرات خبيثة شوية لان متنسوش انا بعرف الماضي بسبب قوتي اللي خدتها من ماسأل.
خلصت فطار ودخلت اوضة المكتب وطلبت ماسأل تيجي.
ماسأل:نعم يا حبيبي مالك.
انا:مانت عارفة انا عايزك ليه ولا مقرأتيش افكاري.
ماسأل:حاضر هبلغهم يا حبيبي متشلش هم حاجة بس عايزك في موضوع يخص حماتك.
انا:عرفت يا حبيبتي متقلقيش بس مستني الوقت المناسب.
ماسأل:وهتعمل ايه في الجاسوس اللي هنا يا عمار.
انا:انت كمان عرفتي اللي حصل هناك، متقلقيش يا ماسأل هتتحل قريب واي خلاص هنات احنا قربنا نخلص السلسلة الثالثة.
ماسأل:ماشي اسيبك تكمل حكاية للمتابعين بتوعك وسلملي على موقع نسوانجي يا صايع هههههههههههه.
في بيت محسن ضابط الأمن العام
صحي أسعد ملاقش حد في البيت ولا ابوه ولا أخته قام علشان يفطر لاقي باب اوضة النوم بتاعت امه مفتوح وهي نايمة على بطنها وقميص نومها مرفوع لغاية ضهرها وطيزها البيضاء الكبيرة كلها باينة ومش لابسة اندر وبص في المرآية لقي كسها المنفوخ كمان ظاهر وواضح وجايبة عسل وهي نايمة وبتحلم شكلها.
الواد بتاعه وقف عليها ومبقاش قادر يمسك نفسه قرب من السرير ومد ايده على كسها يحسس عليه براحة خايف تصحها وتعمله حوار وتضربه وفضل يحسس براحة على كس فيفي وهي نايمة.
فيفي:ااااااااه براحة يا محسن عليا اااااااااااه شكلها بتحلم ان محسن بينكها.
أسعد:كمل تحسيس على كس أمه وجابه اوي ومبقاش قادر يستحمل قلع وخرج زبره اللي بالنسبة لحجم ابوه هو اكبر واقوي.
وقرب زبره من كسها وفضل يفرش ليها (لأن فيفي نومها تقيل شوية)، بس بدأت فيفي تفوق ولقيت ان الموضوع حقيقة مش حلم وان فعلاً في حد بيفرش كسها وهي هايجة موت ولفت برأسها مرة واحدة لقيت أسعد بين طيزها وبيفرش كسها بزبره.
فيفي:انت بتعمل ايه يا حيوان انت قوم من عليا يا غبي انا امك.
أسعد اجنن وصمم انه خلاص لازم ينيك كس أمه النهاردة زنقها في السرير بايده وهي نايمة وقالها اثبتي يا ماما انا مش هقوم من عليكي الا لما انيك كسمك الجامد ده وفيفي هايجة بس نفس الوقت مش عارفة تتحرك وتهرب منه.
وقام مرة واحدة دخل زبره كله جوا كسها وهي طلعت اااااااااااااااااه غصب عنها وفضل ينيك فيها ويرزع في كسها رايح جاي ويقولها كسمك جامد يا متناكة انت ابويا مش بينكك ولا ايه لان كسك ضيق وعاجبه كسها اوي وبيضربها على طيزها وهي غصب عنها مستمتعة اوي ومحرومة وعمالة تطلع اصوات مكتومة واهات من محنتها وهيجنها الجنسي.
أسعد:هسيبك واياك تطلعي صوت سبيني اتمتع بكسمك الفشيخ ده.
وفعلاً سابها اسعد وهي مطلعتش صوت وفضل ينيك فيها ويرزع في كسها المنفوخ ويقولها كسك فاشخ زبري وشافط زبري كله يا لبوة ويضربهاعلى طيزها وفجاة خرج زبره من كسها وقرب من كسها وطلع لسانه ولحس كسها وعسله اللي نازل ودي حركة فيفي نفسها فيها من زمان وعمرها ما حصلت ليها واول ما أسعد لحس كسها هي قالتله اااااااااااااااه الحس كمان يا حبيب ماما انت ريحني ابوس ايدك ااااااااااااااااه الحس كسي يا ابني يا حبيبي نيك امك يا حبيبي وخلاص نسيت نفسها تماماً وأسعد بيلحس كسها وبيستطعم بكل طعم نازل من كسها وخلاص مبقاش قادر ودخل زبره تاني في كسها وفضل ينيكها شوية حلوين لحد ما نزل في كسها ونام عليها..... وهي بدل ما تضربه وتبهدله بالعكس خدته في حضنها وقالتله بسطني اوي يا دكري انت من النهاردة جوزي يا خول.
في مكتب العراف
عمار العراف بيعمل تليفون ضروري:جهز كل حاجة لان خلاص جيه الوقت.
الصوت:حاضر يا عراف هنتقابل قريب اوي.
تفتكروا ايه اللي بيحصل ومين الجاسوس اللي في مصر، وعمار عايز ايه من ماسأل وكمان أسعد وفيفي تفتكروا هيكملوا ولا لا ومحسن هيعرف ولا ايه الوضع وكمان عمار في الاخر بيجهز ليه كل ده مستنيه منكم في التعليقات
اللي اللقاء في الجزء السابع من السلسلة الثالثة العراف

---------------------------------

الجزء السابع

وقفنا المرة اللي فاتت عند
في مكتب العراف
عمار العراف بيعمل تليفون ضروري:جهز كل حاجة لان خلاص جيه الوقت.
الصوت:حاضر يا عراف هنتقابل قريب اوي.
انا:سلام,
قمت خرجت من المكتب بعد ما عملت مكالمة التليفون وخلاص كده كل حاجة جهزت بس لما خرجت لقيت ايمان العراف عمتي بتقولي عايزك في حاجة.
ايمان:عمار في حد طالب مقابلة ضرورية.
انا:خليه يجي يا ايمان هو ولؤي.
ايمان بدهشة:انت عرفت منين انه رامي العطار هو كلمك..؟
انا:لا محدش كلمني بس عيب لما يكون اسمي العراف ومعرفش مين طالبني ولا ايه.
ايمان:تحب المقابلة امتي..؟
انا:بعد ساعتين ينورنا هنا.
في بيت رامي العطار
تليفونه بيرن وبيرد وهو في مكتبه.
ايمان:أهلاً يا رامي عامل ايه.
رامي:أهلاً ايمان هانم انا بخير ومستني الرد.
ايمان:تقدر تيجي المقابلة بعد ساعتين من دلوقتي يا رامي العراف في انتظارك.
رامي قفل المكالمة مع ايمان وفرح اوي انه هيقدر يشوف العراف ويفتح معاه موضوع سيلين انه عايز يتجوزها وكمان لؤي ابنه بيحبها اوي وبكده هيكون جاب حبيبة قلبه في حضنه وكمان جاب أم تانية لابنه الحزين.
ابراهيم:خير في حاجة ولا ايه اتصلت بيك ليه...؟
رامي:علشان تقولي على معاد المقابلة انه بعد ساعتين العراف مستنيني في القصر..
ابراهيم:طيب حلو اوي يبقي لازم تقوم تجهز وتظبط نفسك وكمان تبلغ البيبي سيتر تجهز لؤي وانا كمان هاجي معاك.
رامي:مفيش داعي تيجي معايا انا هاخد عربية حراسة واحدة وهروح وخلاص.
ابراهيم:ماشي يا رامي ومتقلقش مش هيلاقوا احسن منك لاخته يا ابن عمي، بس برضو انا هاجي معاك.
رامي:ماشي يا ابراهيم اجهز انت كمان يلا بينا.
في بيت الضابط محسن
أسعد:انت جامدة اوي يا فيفي مكنتش اعرف انك لسه شباب وكسك جامد اوي كده.
فيفي:فشختني اوي يا حبيبي، كنت محرومة يابني ابوك يدوبك 5 دقائق وكمان مبيعملش اي حاجة تفرحني ده حتى لحسة كسي مبيعملهاش.
أسعد:بس مش مبرر انك تخونيه يا لبوة يا جامدة انت.
فيفي:مش بخونه انت ابني وبعدين انا قولتله مش هتقدر عليا خلاص هتناك من غيرك واديك انت اللي جيت وشيلت الحمل بدل ابوك استحمل بقي والا هتناك برة.
أسعد:تتناكي من مين يا لبوة انت وراح شدها عليه ودخل زبره فيها وهو كسها لسه رطب وفضل يرزع في كسها ويهبد فيه وهي صوتها خلاص مبقتش قادرة تسيطر عليه اححححححححح كسي يخربيتك براحة عليا انا مش حملك يا عرص ااااااااااااااه كسي تعالى شوف يا محسن ابنك بينيك امه ازاي راجل اوي نكني يا حبيبي نيك كس امك حبيبتك اححححححح نيكني اوي،ـ وأسعد مش مستني توصية اصلاً عمال يرزع ويهبد في كسها وهي مستسلمة تماماً ومبسوطة انه اخيراً بقيت بتتناك من زبر قادر عليها وعلى هيجنها، قومي تعالى اطلعي فوق زبري يا شرموطتي وفيفي ما صدقت يشتمها ويحسسها قد ايه هي وسخة وشرموطة وقامت فعلاً ونزلت على زبر أبنها واحدة واحدة وفضلت تتنطط وتصوت وتقول اححححححححححح كسي بقي نار منك يا حبيبي ااااااااااااه بتنطط على زبرك الكبير ده وعمالة تنيك نفسها وتتحكم في زبر ابنها ومش سايبة اي شبر في زبر ابنها كل مرة تطلع وتنزل تدخله اكتر لانه حوالي 16 سم وهو نفس حجم محسن ابوه لكن محسن عجز ومبقاش قادر عليها او بيفكر بطريقة تانية منعرفش لسه حاجة، قام أسعد قالب امه على بطنها وهو من وراها وقالها هفتح طيزك يا لبوة، فيفي:احا خلى بالك انا اول مرة هتناك فيها فأهدا كده وهات كريم وادهن الأول، أسعد جاب الكريم فعلاً ودهن رأس زبره وجزء منه ودهن فتحة امه كمان ودخل صٌباعه الأول وبدأ ينيكها بيه وهي بتطلع اهات من صباعي ما بالك لما يدخل زبره بقي هتعمل ايه، ودخل الصباع التاني مع الأول وفضل ينيكها ويوسع طيزها شوية لحد ما هي بقيت قادرة على انها تأخد صباعين من أسعد ومن غير ما ينبها قام وقرب رأس زبره من طيزها وضغط براحة على فتحة طيزها ودخلت رأس زبره وهي احححححححححححححح يخربيتك خرجه انا هموت تحت منك ااااااااااااااااه خرجه يا أسعد متهزرش مش هقدر بجد وهو مش سأل فيها ومكمل نيك فيها هما الاتنين مديني ضهرهم للباب بس الحلو مش بيكمل لان في حد واقف بيتفرج عليهم وزي ما توقعت كده يا عزيزي القارئ محسن شايف ابنه بينيك امه وهي بتتشرمط تحت منه وزبره في طيزها ومحسن هايج اوي ومطلع زبره وعمال يضرب عشرة عليهم من بعيد ومش مطلع أي صوت بس فيفي لفت برأسها بتبص على أسعد شافت محسن واقف في الممر بتاع الاوض وبيلعب في زبره ابتسمت ليه وكملت نيك مع ابنها احححححححححح نيك انت احلى من ابوك بكتير انت جوزي من النهاردة مش الخول التاني نيك اوي يا حبيبي افشخ طيزي وأسعد مش متوصي ومكمل نيك في طيز امه وابوه برة بيتفرج عليهم ومتابعهم ومش قادر خلاص وجابهم وهو بيلعب في بتاعه ولسه ابنه مجبهمش في طيز امه بدأ أسعد يضرب على طيز فيفي ويحمرها وهي لحمها قمحاوي وبقي شكلها يجنن تحت منه وصوت رتطم جسمهم في بعض مجنن محسن لدرجة ان زبره منامش ومكمل لعب فيه وده اللي لاحظته فيفي واستغربت محسن ازاي زبره واقف لحد دلوقتي غريبة اول مرة تحصل بس مهتمتش لما لقيت أسعد بيقولها نامي على ضهرك يا لبوتي وخرج زبره من طيزها وفرش كسها ودخله مرة واحدة في كسها جامد وهي مبسوطة تحت ابنها وبتتناك زي ما كانت بتحلم وفضل ينيك فيها بتاع 10 دقائق كمان لحد ما نطر لبنه على بزازها وهي دعكت لبنه من على بزازها وباسته وقالتله بحبك اوي، أسعد:انا كمان بحبك اوي واتبسط معاكي اوي اوي انا من النهاردة جوزك وانت مراتي.
فيفي:لازم نخلي بالك طول ما ابوك هنا مش عايزة مشاكل ولا حد يلاحظ حاجة ولا تكلم في الموضوع نهائي.
أسعد:متقلقيش يا حبيبتي.
فيفي:طب نام في حضني شوية قبل ما اختك ترجع وبعدين نقوم نفطر يلا نام.
غابت فيفي 10 دقائق واخدة أسعد في حضنها وفعلاً نام من التعب ناكها مرتين وراء بعض وقامت خرجت وعليها الروب لمحسن.
فيفي:غريبة يعني انا قولت هتدبحنا، بس الواضح انك اتبسط اوي.
محسن بكسوف وكسرة:اه اتبسط يا فيفي ومكنتش اعرف ان الموضوع هيبسطني اوي كده.
فيفي:وكمان زبرك فضل واقف وراحت مسكته من فوق البنطلون، غريبة ده انت كنت خول معايا وبتجيبهم وبتقوم.
محسن:بلاش الطريقة دي بقي مانت عملتي اللي انت عايزه اهو.
فيفي:انا معملتش حاجة هو اللي لقاني نايمة وعريانة دخل هجم عليا وانا تعبانة وعجبتني طريقته وفحولته كملت معاه مش احسن ما اتناك من الغريب.
محسن:ماشي يا فيفي بس ياريت ميعرفش اني عرفت حاجة وتتعاملي باحترام قدامي.
فيفي:متقلقش هحافظ على صورتك قدام ولادك يا ديوث، بس احمد القدر انه مجمعنيش بالعراف لاني كنت ناوية اتناك منه واخليك كلب قدامه بس دلوقتي معرفش هتناك منه ولا لا لسه هفكر.
محسن:وانت فاكرة العراف هيبصلك ليه وهو مجوز اتنين احلى من بعض.
فيفي بغضب:احا وميبصليش ليه انت مش شايف اني فرسة بس انت اللي مش عارف تركب يا عرص يلا شوف انت رايح فين لحد ما جوزي يخرج من اوضته ويقوم يلا امشي.
خرج محسن وهو مكسور ومبسوط في نفس الوقت وفيفي بقيت مسيطرة على محسن سيطرة تامة واتغاظت اوي من كلام محسن ان العراف مش هيبصلها اصلاً يا ترى ناوية على ايه.
في قصر العراف
على البوابات برة وصلت عربية رامي وابراهيم العطار ومعاهم لؤي ابنه
صخر:أهلاً وسهلاً بيكم ثواني ونبلغ العراف بوصلكم بس الأول تفتيش صغير.
رامي:اتفضل يا صخر فتش براحتك.
الحراسة فتشت رامي وابراهيم ولؤي كمان وكله تمام ومفيش اي خطر منهم وانا اديت امر بدخول رامي واللي معاه لعندي.
رامي:ازيك يا باشا.
انا:بخير يا رامي وانت ازيك.
رامي:في نعمة طول مانت بخير يا عراف.
ابراهيم:اول مرة اشوف حضرتك يا باشا بس فعلاً هيبة زي ما سمعت.
انا:ماشي يا ابراهيم اتفضلوا اقعدوا.
لؤي:عمو عمو ممكن اشوف طنط سيلين مش هي هنا برضو.
انا:تعالى طيب سلم عليا الأول.
وجيه لؤي لعندي وسلم عليا وكنت مبسوط بيه اوي وطريقته *** جميل وبرئ في مجتمع وعيشة وحشة فعلاً عليه لما يكبر هيكون مسيره زي مسيري لازم يستلم شغل أهله وعيلته لو مكتوب عليه انه يختار هيكون الاختيار صعب.
نديت على صخر:بلغ سيلين تنزل تقابل لؤي وتاخده يا صخر.
صخر:اؤامرك يا عراف.
رامي:لؤي مصدعني كل شوية عايز اشوف طنط سيلين وديني عندها وبقي متعلق بيها اوي معلش على الازعاج ده يا عراف.
انا:ولا يهمك يا رامي هي تاخده ونكلم في الشغل لاني عايزك انت وابراهيم.
بعد 5 دقائق دخلت سيلين وهي قمر 14 وخطفت نظر رامي وانا ملاحظ ومتابع نظرات رامي بس وهو محترم البيت ومحترمني ومحافظ على الاصول ومرة يبص في الارض ومرة يبص ليها.
سيلين:اؤامرك يا عراف طلبتني. (سيلين شاطرة وذكية وعرفت تدهني بايه قدام الاغراب).
لؤي:طنط سيلين وطلع جري عليها وحشتيني اوي اوي.
سيلين وطت وخدت لؤي في حضنها وقالتله:وانت وحشتني اوي يا حبيبي عامل ايه وحشتني بجد.
انا:كنت عايزك علشان كده الباشا الصغير طالبك بالاسم وقولت مينفعش نزعله خديه وقعدوا مع بعض لحد ما اخلص مع رامي.
سيلين:اؤامرك يا عراف.
خرجت سيلين وانا استلمت رامي بقي لاني قرأت افكاره وعرفت الماضي اللي عمله قبل ما يجي وكان بيفكر في سيلين.
انا:مش عيب لما تبقي في بيتي وقدام الكبير وتبص على أهله يا رامي.
رامي مخضوض:انا مقصدتش يا عراف، انا كنت بشوف فرحة لؤي بالأنسة سيلين.
ابراهيم:ميقصدش يا عراف باشا ميقصدش.
انا:لا يقصد يا ابراهيم وهو عارف كده كويس وعلشان انا فاهمه فأحب أقولك اني موافق.
رامي باستغراب:موافق على ايه انا مش فاهم حاجة.
انا بضحكة:موافق على اللي انت بتفكر فيه بقالك اسبوع وقلبك وجعك عليه ههههههه.
رامي فهم قصدي وضحك:انت بتكلم جد، ولا بتهزر يا عمار، قصدي يا عراف.
انا:قل ادبك كمان وكمان هتندهني باسمي، لا اوعي تفتكر علشان انا موافق يبقي هسيبك تندهني باسمي علشان هتبقي جوز اختي هههههههه.
ابراهيم:هو بيحصل ايه بظبط انا مش فاهم حاجة في اي يجماعة ههههههه.
انا:في كل خير بس لازم اكلم مع سيلين الأول والراي الاخير ليها انا عن نفسي معنديش مانع لان شخص كويس يا رامي وعارف قد ايه انت بتحبها ومتستغربش لاني بفهم في الناس كويس وقرأت دماغك.
رامي:اتمني توافق، هتساعدني يعني.
انا:استنوني هنا وهجيلكم تاني.
خرجت من أوضة المكتب وانا عارف ان رامي مستغرب اني ازاي فهمته كده وكنت موافق كمان بس هقولكم الحقيقة انا مش هلاقي احسن من رامي لاختي سيلين خصوصاً اني عايز اطمن عليهم وافوق لاعدائي واللي بيحصل من ورايا وكده كده هتفضل في حماية العراف وحماية الجحيم وهيوافق على شروطي وكمان انا حاسس بشعور ان سيلين معجبة بيه ومش بتعيد تكون بدأت تحبه هنشوف دلوقتي.
انا:سيلين ممكن نكلم شوية.
سيلين:حاضر يا عمار ثواني.
سيلين سابت لؤي قاعد على الكرسي في الجنينة وجت وقفت معايا.
سيلين:نعم يا حبيبي في حاجة..؟
انا:انت عارفة اني لما لقيتك حبيتك قد ايه وكنت مبسوط اوي اني لقيتك وعرفت أوصلك بعد موت مامتك وكمان بابانا صح.
سيلين:صح يا عمار في ايه قلقتني.
انا:رامي طلب ايدك مني وانا موافق عليه بس الرأي الاخير ليكي انت.
سيلين بكسوف ودهشة:بتقول ايه رامي طلبني انت بتكلم جد..... احم قصدي اشمعنا.
انا:متكسفيش اوي كده انا عارف انك موافقة بس قولت اسألك برضو وعارف انك بتحبيه وحبيتي لؤي كمان علشان كده انا موافق بس بشروط يا سيلين.
سيلين:انت كبيري وضهري وسندي وابويا قبل ما تبقي اخويا، وانت عارف اني بشوفك عمار قبل العراف حتى واي حاجة انا موافقة عليها لاني عارفة انك بتدور على اماني ومصلحتي.
انا:حضنت سيلين وقولتلها طول ما انا عايش محدش هيقدر منك ولا هيأذي شعرة منك انت واخواتك ومامتك.
سيلين فهمت قصدي:اه طبعاً انت وماما نهي الكل في كل عندنا.
في المكتب عند رامي وابراهيم
رامي:تفتكر هتوافق يا ابراهيم ولا هترفضني ما يمكن مش بتحبني اصلاً زي ما انا حبيتها.
ابراهيم:اهدي وكل حاجة هتبان كلها شوية والعراف يجي ونشوف قرارها ايه بس عجبني اوي عمار انه على قد قوته بس لازم ياخد رأي اخته في الجوازة.
دخلت عليهم والكل قاعد خايف ومستني الرد.
انا:معلش اتأخرت عليكم.
رامي:مفيش حاجة طمني يا عراف.
انا:للاسف يا رامي........مبروك يا رامي ههههههه.
رامي:حرام عليك وقعت قلبي، حبيبي يابو نسب.....احم قصدي يا عراف.
انا:متقلقش مسمحلك تقولي يا عمار عادي لانك بقيت زي اخويا انت ورامي بس ده قدام بعضنا وبس.
ابراهيم:بجد طلعت راجل ابن اصول يا عمار وفعلاً تستاهل الكرسي يا عراف.
رامي:فعلاً انت العراف والعهد الجديد وانت عارف ان الحركة دي مكنتش بتحصل ابداً في العهود القديمة ومحدش كان يقدر يطلب نسب العرافين الا من العرافين نفسهم او عيلة زيهم.
انا:عيلة العطار مش قليلة يا رامي وانا عارف قد ايه احنا بنعز بعضنا وعيلتنا وعيلتكم كانوا بيحبوا بعض فسيبك من القديمة وركز في دلوقتي يا عريس.
رامي:عمار انا مستعجل الصراحة فانا هجهز البيت بسرعة.
انا:انت مسمعتش شروطي لسه يا رامي على فكرة.
رامي:موافق على اي حاجة.
انا:لو في مرة اختي جت زعلانة هنسفك من على وش الارض يا رامي وانت عارفني مش بهزر، وابن عمك هيشهد عليك وهتعيشوا في فيلا من الفيلل اللي جمبنا هنا هتشتريها بفلوسك وتظبطها اخواتي مش هيبعدوا عن عيني ولا عن حراسة الجحيم موافق يا رامي.
رامي:انت عارف اني اقدر احميها كويس بس برضو انا عارف ان اللي كلمني دلوقتي هو العراف مش عمار وانا مقدرش اكسر أمر من العراف وموافق.
انا:تعجبني يابو نسب ههههههه، نكلم في الشغل بقي.
ابراهيم:سمعينك يا عراف.
انا:طبعا انتوا عارفين وسمعتوا اني قتلت مارتن وكنت في انجلترا ودلوقتي شركات مارتن وكل املاكه في انجلترا بقيت باسمي وبتاعتي بس طبعاً انا محتاج حد يتابع الشغل اللي هناك كله وعلشان كده اخترتكم انتوا الاتنين.
انا مش هحدد مين فيكم يسافر ومين يتابع من هنا بس هي بانت خلاص ان ابراهيم اللي هيسافر فترة يتابع ويرجع تاني وبعدين رامي هيتابع من هنا ايه رأيكم.
ابراهيم:موافق معنديش مانع ولا كلام بعد كلامك يا عراف.
رامي:موافق طبعاً وشرف لينا يا عراف نكون في ضهرك.
انا:بص يا ابراهيم انت حرفيا مسافر لجحيم برجليك لان سيلفا وتشارلي مش هيسكتوا ولما انت هتظهر هيفتكروا انك الكبير وانك اللي عملت كل ده ومتقلقش رجالة الجحيم هتبقي معاك وهناك وهتساعدك وهتحميك مع رجالتك.
ابراهيم:متقلقش عليا يا عراف انا قدها.
انا:تقدروا تتفضلوا ومسمحولك يا رامي انك تكلم مع سيلين قبل ما تمشي لو حابب.
خرج رامي وابراهيم من مكتبي ورامي على طول ما صدق ياخد الاذن وراح يكلم مع سيلين.
رامي:لؤي يلا علشان هنمشي.
لؤي:عايز اقعد مع طنط سيلين شوية كمان سيبني شوية.
رامي:متقلقش طنط سيلين هتبقي معنا على طول قريب اوي وهتعيش معنا كمان.
لؤي:ايه بتكلم جد، وبص على سيلين وقالها بحبك اوي وكان نفسي تعيشي معانا وتبقي ماما.
سيلين:يا حبيبي انت، انت اللي جميل وابني حبيبي.
رامي:انا حبيتك من أول ما شوفتك واستلمت لؤي من هنا وفعلاً مش عارف ازاي حصل كل ده بسرعة بس بقيت عايزك جمبي وعايزك معايا وفرحت جداً انك وافقتي وكمان اخوكي وافق.
سيلين بكسوف:وانا بحبك....احم قصدي بحبكم انت ولؤي من اول ما شوفتكم.
رامي:مش هكسفك اكتر من كده وشوفي حابة نجهز الامور امتي علشان تفرشي بيتك بنفسك يا عروسة.
سيلين:ظبط مع العراف وقولي بعد ما تأخد الاذن من اخويا.
رامي:ماشي يا سيلين ممكن رقمك بقي.
سيلين: اتفضل ..............010,.
خرجت من مكتبي وجت سيلين تجري عليا وتحضني جامد قدام الكل.
نهي:في ايه يا ولاد مالكم انت مزعلها ولا ايه.
انا:لا يا نهي بس الاستاذة جالها عريس وانا وافقت وهي موافقة كمان ههههههه.
نهلة:جت جري بتكلم جد ونبي هههههه مبروك يا سيلين يا قلبي انت.
أسيل:مبروك يا حبيبتي فرحتلك جداً.
لميس وماسأل:مبروك يا سيلين يا عسل.
سوزان ونهي:مبروك يا بنتنا القمر انت تعالي في حضننا وجريت سيلين عليهم من كسوفها.
انا:يلا عقبالكم يا بنات انتوا كمان واخلص منكم.
أسيل:مفيش الكلام ده انسي، انا مش هخرج من حضنك ابداً انا ما صدقت لقيت الأمان ومش هثق في غيرك استحالة انسي بجد الموضوع ده بالنسبالي.
انا:ليه بتقولي كده دي سنة الحياة ولازم تعيشي حياتك بالشكل الصح واللي يبسطك.
أٍسيل:انبساطي فعلاً هيكون في حضنكم وحضنك انت بذات وانت اماني وسندي وضهري انا مش هتجوز يا عمار ولو هتغصبني برضو مش هتجوز وبدأت تدمع.
انا:مفيش غصب ولا حاجة يا حبيبتي اهدي خلاص مش هتخرجي من حضني ابداً انت بنتي البكرية وهحافظ عليكي.
ماسأل ولميس:واحنا ايه بقي لما هي بنتك البكرية والغيرة هتولع منهم.
انا:انتوا حبايب قلبي واهدوا ها دي اختي الصغيرة وبراحتنا.
نهلة:وانا تؤامك ولا ناسي الشكل بينا يا استاذ وانسي اني اسيبك لاني ببساطة زي ما أسيل قالتها انا مش هتحرك من حضنك برضو.
سيلين:يعني انا الوحشة اللي فيكم وهخرج من حضنه وهتجوز هههههههه.
انا:لا يا حلوة سيبك منهم انت عاقلة هما صغيرين لسه انت هتفضلي برضو في حضني وهحميكي دائماً.
انا:لميس عايزك في المكتب انت ونهال.
بعد دقيقة لميس دخلت ورايا هي ونهال المكتب.
لميس:خير يا عمار في حاجة ولا ايه.
انا:مامتكم فين...؟
لميس:معرفش أكيد في العيادة ولا في مشوار تاني هي خرجت الصبح بس مقالتش رايحة فين.
نهال:معرفش حاجة يا عمار.
انا:تمام يا نهال تقدري تخرجي انت.
لميس:في ايه مادام خرجت نهال يبقي في حاجة انت مخبئ عليا حاجة ماما كويسة..؟
انا:اهدي مامتك بخير بس مامتك بتعمل حركات مش تمام اليومين اللي فاتوا وخصوصاً لما سافرت.
لميس:عيب يا عمار انت بتكلم عن امي خلي بالك.
انا:ما انا علشان بكلم عن مامتك محترم لساني ونفسي بس مامتك دلوقتي في شقة مع واحد بينيكها يا لميس وشاب قد نهال.
لميس بصدمة:ايه بتقول ايه مامتي انا بتعمل كده انت بتكلم جد.
انا:للاسف بكلم جد ومامتك نايمة مع ابن صاحبتها دلوقتي وعلاقتهم بقالها شهر ولا أكتر وخرجها كتر لما انا سافرت.
لميس:وهي فين دلوقتي.
انا:متقلقيش بعت اجيبها بالادب والاحترام.
فلاش بااااااااااااااااااااك
قبل ما اخرج من مكتبي اتصلت على صخر وميرفت اخت نبيلة حماتي.
ميرفت:وحشتني عاش من سمع صوتك رجعت بقالك قد ايه.
انا:لسه النهاردة واصل القاهرة عايزك في موضوع مهم وامسكي اعصابك.
ميرفت:خير قولي في حاجة ولا ايه.
انا:اختك في شقة دلوقتي نايمة مع واحد قد عيلها ابن صاحبتها انا معرفش تفاصيل بس شكلي هيبقي وحش وهي هتشوف نفسها وحشة لو انا اللي روحت جبتها من الشقة.
ميرفت:احا نبيلة اجننت رسمي، خلاص انا هتصرف.
انا:صخر دراعي اليمين هيجيلك وهياخد انت و2 كمان من الحراسة علشان معرفش الوضع هناك ايه وصخر مش هيدخل معاكي الشقة هتدخلي الاوضة وتظبطي اختك من ناحية اللبس تمام.
ميرفت:تمام يا عمار حاضر.
قفلت مع ميرفت وجبت صخر.
انا:انا بثق فيك وعارف انك كاتم اسراري هتروح المشوار ده ومش عايز حد نهائي يعرف من باقي البيت هتستني برة لحد ما ميرفت هانم تبلغك تدخل هتجيبلي الواد ده مكتف واي حاجة في الشقة وتتأكد كويس اوي في كاميرات في الشقة ولا لا ولو في تدور على الاجهزة وتجيبها.
صخر:اؤامرك يا عمار متقلقش.
رجوع من الفلااااااااااش باااااااااااااااك
لميس:يعني ميرفت خالتي عرفت كل حاجة وهي اللي راحت مع صخر.
انا:اه يا لميس ونهدي كده علشان محدش من برة الاوضة يسمعك ولا يعرف حاجة مش عايز صورة امك تبقي وحشة قدام الكل.
لميس:انت بجد راجل وجدع وحافظت على شكلنا وهي معرفتش تحافظ علينا حتى.
انا:بلاش احكام اصبري لما تيجي ونكلم.
في شقة نبيلة والصايع اللي معاها
في وسط النيكة وقد ايه نبيلة منسجمة ومبسوطة بزبر عمر اللي قد عيالها والواد اصلاً مش عارف يكيفها ولا ينيل لقوا الباب بيخبط عليهم.
نبيلة:احا انت مستني حد ولا ايه.
عمر:تلاقيه البواب كنت متفق يجيب حاجات اصبري انت هنا متخافيش.
خرج عمر يفتح الباب ولقي ميرفت في وشه وصخر بيضربه بوكس وقع على الارض ومسكه رماه لل2 حراس اللي معاه وقفل الباب على ميرفت ونبيلة.
نبيلة من جوا:مين يا عمر انت اتأخرت ليه.
ميرفت:لا ما هو مش هيجي تاني خلاص انا اللي جيتلك يا نبيلة.
نبيلة بصدمة وكسرة:ميرفت انت عرفتي مكاني ازاي وجيتي ازاي.
ميرفت:من عمار العراف بعتني اجيبك بدل ما يكون شكلك وحش قدامه وانت عريانة كده وطلع عارف كل حاجة من وقت ما رجع وانت بتتناكي هنا من عيل قد عيالك.
نبيلة بعياط:انت فاهمة غلط انا مقصدش كل ده يحصل انتوا فاهمين غلط.
ميرفت:البسي يا نبيلة علشان صخر يدخل يشوف شغله وخلينا ننزل والكلام مش معايا الكلام مع عمار في البيت لانه مستنيكي.
نبيلة بعياط وحسرة لبست هدومها وظبطت نفسها وخرجت للصالة وهي وشها في الأرض، كان صخر نزل الواد العربية واتصرف صح وخلى الحراسة اللي معاه تكون بعيد عن البيت وتراقب من بعيد علشان نبيلة متكسرش قدامهم.
صخر:انا جاهز يا مدام ميرفت اقدر ادخل..؟
ميرفت:ادخل يا صخر، هنستني تحت في العربية انا ونبيلة.
نزلت نبيلة وميرفت في العربية ونبيلة كل اللي عليها بتعيط وتقول انتوا ظلمني
صخر فوق فتش كل الشقة وزي ما انا توقعت كان في كاميرات في اوضة النوم والصالة والحمام وباقي الشقة ولقي الاجهزة والتسجيلات في اوضة مقفولة بالمفتاح سحب كل حاجة وكسر كل الكاميرات وخد الهاردات ونزل ليهم.
بعد نصف ساعة وصل صخر ونبيلة وميرفت وكان الواد نزل البدروم ومستني هناك.
صخر دخل الأول:اؤامرك يا باشا زي ما توقعت والهاردات اهي.
انا:ماشي يا صخر اكتم صوت الواد اللي تحت ومحدش يجي جمبه لحد ما انزل لعندكم.
دخلت ميرفت ونبيلة وهي مكسورة ووشها في الأرض واتفأجت ان لميس قاعدة معايا.
لميس:انت ازاي تعملي كده ها مش مكسوفة من سنك لا وكمان بتحرجيني قدام جوزي.
انابغضب:لميس كلمة كمان وهطلعك برة مسمعش صوتك.
لميس بنرفزة:حاضر هسكت.
نبيلة بعياط ونفس الجملة:اسمعوني انتوا ظلمني اسمعوني وباين عليها دخلت في صدمة.
انا:قربت من نبيلة وقولتلها اهدي وانا سامعك اهو احكيلي حصل ايه بظبط.
نبيلة:هديت لما سمعت صوتي هادي وبكلمها بهدوء وبطلت خوف مني بس لسه بتعيط، هحكيلك ومش هكدب في ولا كلمة.....ده عمر ابن واحدة صاحبتي كنت بعالجها من مرض في الرحم عندها ومكنتش بتتحرك كتير فكنت بروح ليهم البيت بحكم انها صاحبتي ومش بعتبرها مريضة رسمية عندي وفي مرة وانا عندها هي هاجت اوي لما كنت بكشف عليها وبطبيعة الكس بدخل جهاز في كسها وكده وحصل اللي حصل وعملنا علاقة سحاق انا وهي بس وخلصت معاها وجاية اخرج وهي نامت لقيت ابنها قدامي ملط وماسك تليفون في ايده ومصورنا ومصورني معاها ياما اخليه ينكني ياما يفضحني وهيخبئ وش امه بالمونتاج، طبعاً عيطت وانهرت وبرضو مفيش فائدة عمر مصمم انه ينكني وفعلاً شدني واغتصبني يومها ومشيت من عندهم وتاني يوم لقيت رقم بعتلي رسالة فيها فيديو بفتح لقيته الفيديو بتاعي معاها وكمان فيديو وهو بيغتصبني وسيبالي رسالة ياما لو مجتش في العنوان ده بعد ساعة هيفضحني.
وانا خوفت عليكم وعلى نفسي وخصوصاً انت يا عمار ومكانتك دلوقتي روحتله العنوان وقالي شاطرة انك جيتي بدل ما الفيديوهات تروح لجوز بنتك عمار العراف ولا فكراني مش عارف عنك كل حاجة وقام زقني وقلعني بالعافية وناكني حصل الموضوع اكتر من مرة وبقي كل مرة يهددني لحد ما بصراحة ضعفت وبقيت اروحله وانا عايزة انام معاه ونسيت الفيديوهات القديمة وكل التهديدات، انا عارفة اني غلطت وندمانة سامحوني سامحني يا عمار.
انا:مصدقك يا نبيلة في كل كلمة قولتيها وعارف انه غصب عنك وانك كل مرة كنت بتندمني وبتفوقي نفسك بعد العلاقة.
نبيلة:صح عندك حق عرفت ازاي كنت كل مرة بفوق بندم و**** وبكون عايزة مروحش تاني بس انا ضعفت ومحرومة من سنين.
انا:كنتي تعرفي انه مصور كل حاجة بينكم وبينه من اول مرة ليكوا في الشقة مع بعض...؟
نبيلة:لا و**** مكنتش اعرف هو مصورني تاني..؟
انا:اه يا نبيلة مصور كل حاجة حصلت في الشقة.
لميس:انا اسفة على اسلوبي معاكي بس كنت متعصبة ومكسورة اوي.
ميرفت:انا اسفة يا نبيلة.
انا:حصل خير يا جماعة وانا وهي هنتحاسب بعدين هسيبك بقي علشان عندي شغل.
ميرفت:انت ليه جبته مربوط ومكتف هنا...؟
لميس:هو هنا يا عمار.؟
انا:اه هنا وليا شغل معاه ومحدش ليه دعوة بحاجة..
نزلت تحت البدروم عندصخر بس أول ما دخلت انصدمت.
انا:هو انت.....................
يا ترى عمار شاف مين في البدروم وطلع يعرفه اللي اللقاء في الجزء الثامن وعايز اعرف رايكم ننهي قصة العراف على ثلاثة سلاسل ولا نكمل خصوصاً ان في حاجات كتير لسه ياريت رأيكم في النقطة دي.
ياريت تكامل في السلسله لحد م تخلص أفكارك
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳 و Azzamiv
احا عليك لو الي فدماغي صح هيطلع اخوه
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳 و Azzamiv
وعاش عليك جزء فاجر
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳 و Azzamiv
  • عجبني
التفاعلات: العنتير
جميل تسلم ايدك روعه في سرد الأحداث.. كمل يا فنان سلسلة كمان
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
دى حاجة براحتك عايز تنهى القصه او تكمل بس ياريت يكون في ميعاد الأجزاء يكون افضل وحسب وقتك انت
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
مستني الثامن ع نار
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
دى حاجة براحتك عايز تنهى القصه او تكمل بس ياريت يكون في ميعاد الأجزاء يكون افضل وحسب وقتك انت
كل ما بحدد معاد بيحصل ظرف او حاجة بتخليني اتأخر عليكم ومبلتزمش بالمعاد بس هحاول
 
  • عجبني
التفاعلات: محمد محمود ابو عيدان و العقرب وحسب
  • عجبني
التفاعلات: محمد محمود ابو عيدان
  • عجبني
التفاعلات: محمد محمود ابو عيدان
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
تسلم ايدك يا غالى متتاخرش علينا فى الاجزاء الجايه
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
عاش مستنيين الجديد متتاخرش علينا 🥹
 
روعه في انتظار المزيد
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%