NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموقف دا حصل معايا شخصيا من فتره...... كنت نزلت اجيب حاجه للبيت ولبست عبايه سودا.... وانا من طبعي لو لبست عبايه أو فستان لازم مش البس تحتيهم حاجه غير أندر وسونتيال.... لبست ونزلت جبت الحاجات ومروحه.... العماره بتاعتنا فيها حوش ومعمول سيراميك... وانا كنت لابسه ف رجلي سليبر بيزحلق اصلا.... وكان فيه واحد بتاع دليفري واقف جمب المكنه بتاعتو... لما شافني فضل يبوصلي اوي من فوق ل تحت😚وبعدين انا بقا الغرور اخدني وقولت يا أرض اتهدي ما عليكي ادي😂😂طالعه اول سلمه وهووووووب انزل ع وشي😂😂😂محدش يضحك 😂😂😂العبايه اترفعت لحد ركبتي وكانت رجلي كلها باينه ومن كتر احراجي قومت زي القرده واخدت السلم جرى لحد بيتنا وبتاع الدليفري واقف ومتنح **** يسامحو😂😂😂....

السؤال بقا... للبنات... لو انتي مكاني هتعملي اي وهتتصرفي ازاي؟؟
للشباب... لو انت مكان الشاب بتاع الدليفري هتقف تتفرج زيو ولا تحترم نفسك وتمشي؟ 😂
حد يفوت فرصة زي دي برضو 🤣🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
الموقف دا حصل معايا شخصيا من فتره...... كنت نزلت اجيب حاجه للبيت ولبست عبايه سودا.... وانا من طبعي لو لبست عبايه أو فستان لازم مش البس تحتيهم حاجه غير أندر وسونتيال.... لبست ونزلت جبت الحاجات ومروحه.... العماره بتاعتنا فيها حوش ومعمول سيراميك... وانا كنت لابسه ف رجلي سليبر بيزحلق اصلا.... وكان فيه واحد بتاع دليفري واقف جمب المكنه بتاعتو... لما شافني فضل يبوصلي اوي من فوق ل تحت😚وبعدين انا بقا الغرور اخدني وقولت يا أرض اتهدي ما عليكي ادي😂😂طالعه اول سلمه وهووووووب انزل ع وشي😂😂😂محدش يضحك 😂😂😂العبايه اترفعت لحد ركبتي وكانت رجلي كلها باينه ومن كتر احراجي قومت زي القرده واخدت السلم جرى لحد بيتنا وبتاع الدليفري واقف ومتنح **** يسامحو😂😂😂....

للشباب... لو انت مكان الشاب بتاع الدليفري هتقف تتفرج زيو ولا تحترم نفسك وتمشي؟ 😂
انا لو موجود كنت جيت سندتك طبعا لحد سريرك فوق ونيمتك عليه كمان السرير هه😉😂

• بيضحكني
ما انا بقولك اهدا بتقولي اهدا اي انا غلطت فيه وانا مجبتش جمبك اصلا ولا قولت حاجه غلط كل اللي بقولو اهدا ف قولتلك انا مالي اصلا
ماشي يا ستي حصل خير

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: fares07
لو انا اللى كنت شوفت كده مكنتش هسيبك تطلعي غير ما اعمل معاكي حاجات

هو احترم نفسه و وقف يتفرج اصلا 😂😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هههههههههه طب حتى كان اجا يسندني ولا حاجه لا واقف يتفرج😂😂
معلش معندوش نظر...او اتسمر في مكانه بسبب الجمال..اعذريه برده..بس انا لو مكانه كنت سألتك مالك انتي كويسه

• بيضحكني
عوز انيك مرت عمي اعمل ايه أنا من الاسكندريه عند22سنه بحب ممارسه الجنس ولحس ومص
ابعد عن القرايب دي مرات عمك يعني زي امك وعمك زي ابوك..ابعد

انا عن نفسي هقولك اصملاه عليكى واشيلك لحد السرير

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الدكتور النسوانجي، Мόħάв Άħмέȡ و فحل هايجان
كنت هعيط 🥲

• بيضحكني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الصقر_الجارح و الدكتور النسوانجي