NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لو مكانه هجري عليكي واسعدك باي طريقه تحبيها
الموقف دا حصل معايا شخصيا من فتره...... كنت نزلت اجيب حاجه للبيت ولبست عبايه سودا.... وانا من طبعي لو لبست عبايه أو فستان لازم مش البس تحتيهم حاجه غير أندر وسونتيال.... لبست ونزلت جبت الحاجات ومروحه.... العماره بتاعتنا فيها حوش ومعمول سيراميك... وانا كنت لابسه ف رجلي سليبر بيزحلق اصلا.... وكان فيه واحد بتاع دليفري واقف جمب المكنه بتاعتو... لما شافني فضل يبوصلي اوي من فوق ل تحت😚وبعدين انا بقا الغرور اخدني وقولت يا أرض اتهدي ما عليكي ادي😂😂طالعه اول سلمه وهووووووب انزل ع وشي😂😂😂محدش يضحك 😂😂😂العبايه اترفعت لحد ركبتي وكانت رجلي كلها باينه ومن كتر احراجي قومت زي القرده واخدت السلم جرى لحد بيتنا وبتاع الدليفري واقف ومتنح **** يسامحو😂😂😂....

السؤال بقا... للبنات... لو انتي مكاني هتعملي اي وهتتصرفي ازاي؟؟
للشباب... لو انت مكان الشاب بتاع الدليفري هتقف تتفرج زيو ولا تحترم نفسك وتمشي؟ 😂

• حبيته
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
انا لو مكانه خاجي اساعد واوصلك البيت واهريكي بعبيص علسم😂
عوز انيك مرت عمي اعمل ايه أنا من الاسكندريه عند22سنه بحب ممارسه الجنس ولحس ومص

الموقف دا حصل معايا شخصيا من فتره...... كنت نزلت اجيب حاجه للبيت ولبست عبايه سودا.... وانا من طبعي لو لبست عبايه أو فستان لازم مش البس تحتيهم حاجه غير أندر وسونتيال.... لبست ونزلت جبت الحاجات ومروحه.... العماره بتاعتنا فيها حوش ومعمول سيراميك... وانا كنت لابسه ف رجلي سليبر بيزحلق اصلا.... وكان فيه واحد بتاع دليفري واقف جمب المكنه بتاعتو... لما شافني فضل يبوصلي اوي من فوق ل تحت😚وبعدين انا بقا الغرور اخدني وقولت يا أرض اتهدي ما عليكي ادي😂😂طالعه اول سلمه وهووووووب انزل ع وشي😂😂😂محدش يضحك 😂😂😂العبايه اترفعت لحد ركبتي وكانت رجلي كلها باينه ومن كتر احراجي قومت زي القرده واخدت السلم جرى لحد بيتنا وبتاع الدليفري واقف ومتنح **** يسامحو😂😂😂....

السؤال بقا... للبنات... لو انتي مكاني هتعملي اي وهتتصرفي ازاي؟؟
للشباب... لو انت مكان الشاب بتاع الدليفري هتقف تتفرج زيو ولا تحترم نفسك وتمشي؟ 😂
لا اتفرج ايه بس كنت جيت شيلتك وطلعت بيكى لحد فوق وركبت عليكى لحد معشرتك😂🔥🔥🔥

• بيضحكني
لا اتفرج ايه بس كنت جيت شيلتك وطلعت بيكى لحد فوق وركبت عليكى لحد معشرتك😂🔥🔥🔥
الرجاله كلها عايزه تعشر😂😂😂😂مش فارق معاكو المسكينه اللي وقعت ع الارض

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: زبري في كسكوسك و fares07
يباشا دا بتاع الدليفرى دا خايب ومالوش فالطيب نصيب 😂 حد يرمى النعمة ي كافر😂😂😂😂

• بيضحكني
  • معجبنيش
التفاعلات: زبري في كسكوسك و أنثى لا مثيل لها
نفسي مبعرفش بردو البس بناطيل

تقريبا احلى كومنت حسيتو إنساني اووي يعني بجد...... بس انا اصلا من احراجي قومت واخدت السلم جررري
علي فكره اي راجل بجد كان شاف الموقف ده كان سألك انتي كويسه ..وفيه ناس بتشوف الشخص إلي وقع ومبترضاش حتي تبصله علشان متحرجوش انا شخصيا كنت داخل البنك مختش بالي من السلاسل الحديد إلي محوطاه امت حاضن الاسفلت بس قومت بسرعه بس الناس سألتني انته كويس وبخير بقيت في نص هدومي🤣🤣🤣🤣

• معجبنيش
  • بيضحكني
التفاعلات: زبري في كسكوسك و أنثى لا مثيل لها
يباشا دا بتاع الدليفرى دا خايب ومالوش فالطيب نصيب 😂 حد يرمى النعمة ي كافر😂😂😂😂
**** يسامحو سابني مرميه وفضل بتفرج 😂😂😂

• معجبنيش
التفاعلات: زبري في كسكوسك
علي فكره اي راجل بجد كان شاف الموقف ده كان سألك انتي كويسه ..وفيه ناس بتشوف الشخص إلي وقع ومبترضاش حتي تبصله علشان متحرجوش انا شخصيا كنت داخل البنك مختش بالي من السلاسل الحديد إلي محوطاه امت حاضن الاسفلت بس قومت بسرعه بس الناس سألتني انته كويس وبخير بقيت في نص هدومي🤣🤣🤣🤣
هههههههههه يالهوووي احراااج

• معجبنيش
**** يسامحو سابني مرميه وفضل بتفرج 😂😂😂
لا مالوش حق بصراحة 😂 كان المفروض يجي يبعبصك عالاققل قصدى يسندك 😂
بس تلاقيه خاف ليكون جوزك فوق والا حاجة😂

• ايه ده
  • بيضحكني
هههههه كله زبوا واقف بس بجد في الواقع غير كده حصل قدامي موقف اتعاملت معاه اني قلعت الجاكت وعطيتها

هههههه كله زبوا واقف بس بجد في الواقع غير كده حصل قدامي موقف اتعاملت معاه اني قلعت الجاكت وعطيتها
يا راااجل

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: زبري في كسكوسك، sarasalma577 و SNIPER89⛓️
  • عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: زبري في كسكوسك، sarasalma577 و fares07
تقريبا احلى كومنت حسيتو إنساني اووي يعني بجد...... بس انا اصلا من احراجي قومت واخدت السلم جررري
وده يدل علي انك تستحقي أن لحمك ميتاكلش من اي حد وان عندك حياء معلي قيمتك

• معجبنيش
  • معجبنيش
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%