NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموقف دا حصل معايا شخصيا من فتره...... كنت نزلت اجيب حاجه للبيت ولبست عبايه سودا.... وانا من طبعي لو لبست عبايه أو فستان لازم مش البس تحتيهم حاجه غير أندر وسونتيال.... لبست ونزلت جبت الحاجات ومروحه.... العماره بتاعتنا فيها حوش ومعمول سيراميك... وانا كنت لابسه ف رجلي سليبر بيزحلق اصلا.... وكان فيه واحد بتاع دليفري واقف جمب المكنه بتاعتو... لما شافني فضل يبوصلي اوي من فوق ل تحت😚وبعدين انا بقا الغرور اخدني وقولت يا أرض اتهدي ما عليكي ادي😂😂طالعه اول سلمه وهووووووب انزل ع وشي😂😂😂محدش يضحك 😂😂😂العبايه اترفعت لحد ركبتي وكانت رجلي كلها باينه ومن كتر احراجي قومت زي القرده واخدت السلم جرى لحد بيتنا وبتاع الدليفري واقف ومتنح **** يسامحو😂😂😂....

السؤال بقا... للبنات... لو انتي مكاني هتعملي اي وهتتصرفي ازاي؟؟
للشباب... لو انت مكان الشاب بتاع الدليفري هتقف تتفرج زيو ولا تحترم نفسك وتمشي؟ 😂
انا لو مكانه خاجي اساعد واوصلك البيت واهريكي بعبيص علسم😂

• ماااشي
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
  • عجبني
التفاعلات: sarasalma577
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: sarasalma577 و SNIPER89⛓️
  • عجبني
  • بيضحكني
  • ايه ده
  • عجبني
التفاعلات: sarasalma577
  • عجبني
  • أتفق
  • عجبني
الموقف دا حصل معايا شخصيا من فتره...... كنت نزلت اجيب حاجه للبيت ولبست عبايه سودا.... وانا من طبعي لو لبست عبايه أو فستان لازم مش البس تحتيهم حاجه غير أندر وسونتيال.... لبست ونزلت جبت الحاجات ومروحه.... العماره بتاعتنا فيها حوش ومعمول سيراميك... وانا كنت لابسه ف رجلي سليبر بيزحلق اصلا.... وكان فيه واحد بتاع دليفري واقف جمب المكنه بتاعتو... لما شافني فضل يبوصلي اوي من فوق ل تحت😚وبعدين انا بقا الغرور اخدني وقولت يا أرض اتهدي ما عليكي ادي😂😂طالعه اول سلمه وهووووووب انزل ع وشي😂😂😂محدش يضحك 😂😂😂العبايه اترفعت لحد ركبتي وكانت رجلي كلها باينه ومن كتر احراجي قومت زي القرده واخدت السلم جرى لحد بيتنا وبتاع الدليفري واقف ومتنح **** يسامحو😂😂😂....

للشباب... لو انت مكان الشاب بتاع الدليفري هتقف تتفرج زيو ولا تحترم نفسك وتمشي؟ 😂
لو انا مكانه اكيد كنت لازم اجي اساعدك واقومك واعدلك حاجتك كمان الاحساس حلو بس انتي وقتها كنتي هتعملي ايه؟

• عجبني
  • بيضحكني
بنوته وحماتك 🤔🤔
حد قالك اني بنوته😂😂انا متجوزه يا جدعاااان وفيها اي لما اقول بنوته انا لسه صغيره

• عجبني
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: sarasalma577 و Alex 45
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: sarasalma577 و الدكتور النسوانجي
حد قالك اني بنوته😂😂انا متجوزه يا جدعاااان وفيها اي لما اقول بنوته انا لسه صغيره
احلي بنوته طبعا 🤌🤌بس كنت محتاج اعرف بس انا عارف انك متجوزه و٢٣ سنه بتعيدي زكريات السنجله ❤️😉

لو مكانه كنت جريت عليكي وقومتك وكانت فرصه هحضنك واحسس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%