NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Alexander the Great

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا مش شايف ان العاده السريه مضره

انا دايما عارف انها مفيده لحد كبير بس من غير ادمان وكمان عارف ان الاباحيه شئ خطير

بس العاده لا حتي في اختلاف كبير علي حرمتها

لاني شايف اي شخص مش في علاقه ومبيحسش بالهياج الجنسي هو عندوا كبت ليس اكثر

احب اسمع اراءكوا

• عجبني
التفاعلات: Samerrrrr
لها اضرار

• عجبني
التفاعلات: Alexander the Great
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

انا دايما عارف انها مفيده لحد كبير بس من غير ادمان وكمان عارف ان الاباحيه شئ خطير

احب اسمع اراءكوا
صح بس حط تحت كلمه ادمان دي 100 خط علشان الي بيجربها بتبقي ادمان بنسباله وفي الوقت ده بتبقي مضره اكتر م هيا مفيده

• عجبني
التفاعلات: Alexander the Great
صح بس حط تحت كلمه ادمان دي 100 خط علشان الي بيجربها بتبقي ادمان بنسباله وفي الوقت ده بتبقي مضره اكتر م هيا مفيده
مش كلوا عمتا

انا عندي مشكله
انا كنت بعمل عاده سريه بس قبل م كنت أنزل كنت أمسك نفسي و منزلش عشان أطول المده ف حصلي ضعف في الانتصاب و شويه تقطيع لما بعمل بول اخر شويه بينزل ب حرقان شويه...... اعمل ايه

احب اسمع اراءكوا
اكتر ضرر هتشوفه لما تتجوز وقت العلاقة الحميمية مش هتعرف تنزل لازم ساعتها تنزل ب ايدك يعني مش هتعرف تنزل جوا معظم الدكاترة بتقول كدا
بيحصل حاجه اسمها ارتباط عصبي عضلي يعني من الاخر ان العضو اتعود على ملمس معين فاهمني

اكتر ضرر هتشوفه لما تتجوز وقت العلاقة الحميمية مش هتعرف تنزل لازم ساعتها تنزل ب ايدك يعني مش هتعرف تنزل جوا معظم الدكاترة بتقول كدا
بيحصل حاجه اسمها ارتباط عصبي عضلي يعني من الاخر ان العضو اتعود على ملمس معين فاهمني
دا بسبب ضيق الشئ اللي بيأثر علي العضو

حلها بسيط وسع ايدك شويه

انا عندي مشكله
انا كنت بعمل عاده سريه بس قبل م كنت أنزل كنت أمسك نفسي و منزلش عشان أطول المده ف حصلي ضعف في الانتصاب و شويه تقطيع لما بعمل بول اخر شويه بينزل ب حرقان شويه...... اعمل ايه
تضخم البروستاتا علي ما اظن

انا بقالي 24 سنه بعملها للاسف كل اسبوع بعملها بقالي 6 سنين لكن في ظروف التعب والاكتئاب مرتين في الاىسبوع وانا برضوا مدمن للاباحيه بس اما كبرت شويه انها افلام فشنك الاطوال والاحجام دا والمدد كله فشنك خصوصا الذكاء الصناعي بهدل الدنيا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%