NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

منقول الصديقات المحرومة من النيك

Mohamed 🥵

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
3 أبريل 2023
المشاركات
29
مستوى التفاعل
307
نقاط
28
الجنس
ذكر
الدولة
Hong-Kong
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اهلا بيكم في قصة جديدة ياريت تعجبكم هي مش طويلة اوي بس ان شاء **** تعجبكم

شخصيات القصة ( انا اسمي سمر - المدرب اسمه احمد - صديقتي اسمها ياسمين)
نبتدي حكايتنا بقي:

انا اسمي سمر متجوزة وعندي 36 سنة عايشة مع جوزي هو خليجي ومسافر وتجوزته عشان غني بس هو مش بيعرف يمتعني خالص وهو كمان كان بيخوني كتير اوصفلكم جسمي انا وزني 68 كيلو وطولي 161 سم انا عندي بزاز واطياز مربربين مناسبين عل شكل جسمي يعني
اما بقي صديقتي ياسمين هي كمان وزنها 73 كيلو وطولها 168 سم وبردك بزازها واطيازها مربربين زي بالظبط وهي مكانتش متجوزة وكانت عايشة قريب مني فكنا صحاب اووي وكل يوم تيجي عندي وانا اروح عندها وكده يعني وهي لما كانت بتيجي تقعد معايا كانت بتقعد تسالني عن متعة الجواز وشهوته وان كان يعني جوزي بيضايق من وزني وكده فكنت برد عليها وقولها انا خيبتي تقيلة وحكيلها عل كل حاجة كانت بتحصل ان انا كنت بلبسله حاجات عريانة كتير عشان يعني ينكني وهو كان خيبته تقيلة مكانش بيعرف يعمل حاجة خالص ولا ينكني ولا يمتعني ولا اي حاجة وكانت تقولي ازاي يعني انتي جسمك حلو ومتدور كده عندك كل حاجة يعني المفروض لما يشوفك من غير ما تلبسيله حاجة يقوم راكبك عل طول وينيكك فكنت بقولها مين ده اللي يركبني بقولك ده مش بيعرف كل اما يجي يقربلي يمص المصتين بتوعه ويقوم ينهج ويقولي خلاص مش قادر كنت بقولها كمان انا نفسي اتمتع زي بقيت النسوان ما رجلتها بتمتعها فكانت بتقوليي يعني حالك زي حالي يعني محرومه من المتعة والنيك وكل حاجة بقولها اه واللهي ده حارمني من كل حاجة الا فلوسه دي الحاجة الوحيدة اللي مخلياني مكمله معاه لغاية دلوقتي قالتلي انتي عارفة محدش عايز يتجوزني ليه عشان وزني ده وان الكل عايز الجسم اللي يكون فاجر كده وقالتلي انا لما بعوز اطلع الشهوة اللي جوايه بقوم جايبه التليفون وقوم فتحه اي موقع سكس ونقي الفيديو اللي يعجبني وقوم جايبه الهزاز بتاعي وقوم ضاربه عليه قمت رديت عليها وقولتلها وانا كمان واللهي لما ببقي خلاص هنفجر بقوم عمله كده لغاية اما اهدي خالص فقامت قايللي مش عايزة تخسي قولتلها اكيد عايزة اظبط جسمي وقامت قايللي وانا كمان عايزة اظبطه عشان القي الرجالة طوابير كده عل جسمي وقالتلي خلاص نروح جيم ونتدرب هناك ونعمل تخسيس قولتلها وماله انا موافقة قالتلي خلاص نروح نشوف اي جيم كبير بكرة ونشترك فيه قولتلها ماشي المهم تاني يوم لقيتها بتكلمني في التليفون وبتقولي انا جايلك اهوو قولتلها تعالي عقبال اما البس وقمت قفلت قمت عشان البس قلعت ويدوبك لبست البنطلون لقيتها بتخبط وانا كنت لسه ملبستش حاجة عل جسمي من فوق قولت لنفسي كده اما اروح افتح الباب وانا كده اما اشوفها هتعمل ايه لما تشوف بزازي كده قمت روحت وفتحت ولقيت حاجة صاروخ كده وجامده انا بصراحة كنت بحب جسمها بالشكل ده المهن لقيتها لابسه كده حاجة جامدة لابسه كده هدوم بتاع جيم عادي بس ملزق اووي عل جسمها مبين كرشها وبزازها واطيازها المهم لما فتحت الباب لقيتها اتفاجت كده وسرحت في بزازي وانا بصراحة فرحت كان نفسي انيكها قوي قمت قولتلها مالك في ايه قالتلي ايه انتي لسه مجهزتيش روحي يالا غطي بزازك دي بحاجة وتعالي بسرعة قولتلها ماشي وانا بضحك كده وقامت دخلت لحد اما قمت لبست حاجة وبعد كده نزلنا قالتلي انها شافت جيم كبير وفيه مميزات كتير اووي واهم ميزة انه قريب مننا قولتلها حلو اوي وقومنا روحنا هناك كان جيم كبير وكان مشترك كان رجالة علي ستات المهم احنا دخلنا الجيم وشوفت الرجالة دي كلها وقمت قولتلها شايفه الرجاله عاملة هنا ازاي مش جوزي اللي عامل زي الخروف ده قولتلها الواحد من ده يركبك ميسبكيش غير لما يطلع روحك منك يمتعك احلا متعه المهم روحنا عشان نشترك المهم اشتركنا فيه المهم كان من ضمن الاشتراك ان احنا الاتنين هيبقي معانا مدرب خاص بينا احنا الاتنين في الجيم المهم هو كان اسمه احمد هو كان شاب يبان كده ان هو عنده حاجه وتلاتين سنة المهم هو شاب طبعا عنده عضلات في كل حته كان شكله سكسي اووي المهم ابتدينا التدريب انا وياسمين وخدت بالي واحنا بنتدرب ان هو كان بيبص عل طيزنا وبزازنا لما بنكون موطيين وحتي لاحظت ان زبه كان واقف بس هو مداريه عشان محدش ياخد باله منه المهم بعد ما خلصنا تدريب قولت ل ياسمين تيجي نخليه يدينا التدريبات دي في البيت عندي ويبقى خاص احسن قالتلي واللهي فكرة بدل الدوشة و كمان انا مش حاسه بالراحة هنا قولتلها خلاص قمت روحت واتكلمت معاه وقولتله هنزود الفلوس بس تيجي تدربنا في البيت قالي خلاص ماشي المهم خلصنا واتفقنا عل كل حاجة وقمت انا وياسمين مروحين قولت لياسمين تعالي ارتاحي وخدي حمام عندي وبعدين ابقي روحي عل البيت قالتلي ماشي قمنا مروحين ومقولكوش عل كمية العرق اللي احنا عرقنها لدرجة الهدوم لزقت علينا المهم دخلنا البيت وروحت بسرعة انا وهي قلعنا عشان احنا متعودين يعني عل كده المهم قلعنا بس مش عريان كان كل واحدة فينا لابسه هدوم داخليه وقعدنا عل الكنبة وجسمنا كان بينزل عرق بالهبل المهم روحت حكيتلها عل اللي كان احمد بيعمله قولتلها ان هو كان مركز قوي عل طيازنا وبزازنا وكان زبه واقف علينا قالتلي بتكلمي بجد قولتلها ايوا واللهي كان زبه طويل كده وجامد قالتلي كويس انك قولتيله يجي يدربنا هنا وهو يمتعنا شويه قمت قولتلها يا ريت يعمل كده احسن انا مش قادرة خالص قولتلها انا قايمه اخد حمام قالتلي ماشي وانا قايمه ماشية ببص ورايا لقيتها مركزه عل طيازي جامد وهي عامله زي كفتين الميزان الفردة دي تطلع ودي تنزل ولقيتها شده الكلوت من عل كسها وبتفرك فيه جامد انا هجت اووي قمت عامله نفسي اني نزله اهرش في رجلي وموطية كده عشان طيازي تبان اكتر وبزازي تدلدل عشان اهيجها اكتر لقيتها بتفرك جامد قووي وبتدعك في بزازها المهم قومت دخلت الحمام عادي وقلعت ودخلت استحمي لقيتها فتحت الباب مرة واحدة وهي عريانه ملط وبتقولي مش قادرة انا نفسي انيكك قولتلها بصراحة وانا كمان شكلك فاجر وكل حاجة فيكي جامدة وقمت دخلت زنقتني في الجدار وقعدت تقطع شفايفي وبوقي وايد تفرك في كسي والايد التانية تحلب في بزازي وانا بقيت سايحة في ايديها خلاص قمت انا بعد كده نازله قاعدة عل ركبي ونازلة مص في كسها وكان عرقان وطعمه جامد اووي وهي كانت بتصوت اووي هيجتني اكتر ما كنت انا هيجانة وقمت منيماها في الارض وركبت عليها بقت رجلي في وشها وبقيت بخبط كسي في كسها ونصوت ونمص في رجول بعض لحد ما انا وهي جبناهم وقمنا بعد كده ومستحمين مع بعض وقامت ياسمين قالتلي انا بحبك اووي وعايزين لما احمد يجي بكرة نهيجه عشان ينكنا قولتلها ماشي وقولتلها هنلبس له لبس قصير يخلي كل حاجة فينا تبان ونقعد نتحرك ب طيازنا وبزازنا عشان نهيجه قالتلي ماشي قولتلها تباتي معايا النهاردة بقي قالتلي ماشي قمنا خلصنا وطلعنا وملبسناش حاجة خالص ونمنا في حضن بعض عريانين بقي فخدها في كسي وانا كده بردك وحضنين بعض لغاية اما نمنا من كتر التعب المهم انا صحيت قبل ياسمين وشفتها قدامي كده بزازها مدلدلة من عل جسمها بصراحة قمت مصيتهم لحد اما صحيت من النوم وقالتلي بتعملي ايه قولتلها اصل كنت جعانة ولقيت بزازك قدامي قمت مصتهم فقامت ضحكت وقالتلي انا كمان جعانة هاتي بزازك شويه امصهم قولتلها تعالي افتحي بوقك وخدي مصي وقمت ضربها عل طيزها وقولتلها يالا كفاية كده تعالي ننقي البس اللي هنلبسه عشان احمد قالتلي يالا وقمت فتحت الدولاب ولقيت فنلة قصيرة كده لونها لبني وجايه لحد فوق سرتي و شورط قصير مبين فخادي كلها قمت لابسهم من غير اي حاجة تحتهم وطلعت ل ياسمين زيهم بالضبط المهم قومنا نفطر وخلصنا فطار وقعدنا مع بعض شوية نتخيل اللي هيحصل ولقينا الباب بيخبط ولقيت احمد واقف وهو مصدوم مننا ومن شكلنا وقولتله بص احنا مجهزين كل حاجة ومستعدين قالي طب يالا نبدا قالي نقعد نجري في مكانا كده واحنا قعدنا نجري وكل اما نزود سرعتنا بزازنا بتقعد تتنط وكانت بتبان من تحت لبسنا وخدت بالي انا و ياسمين من زبه اللي كل شوية يكبر وبعد كده قالنا نغير التمرين وقعدنا بعد كده عل الارض وكل شوية نفتح ونقفل رجلينا ولما كنا بنفتح رجلينا كان الشورط اللي احنا لبسينه كان بيجي عل كسنا لغاية اما يبين فلقتيه وهو كان بيجي من عند فخدنا كده ويقوم فاتح رجلينا عشان يعرف يشوف كويس كسنا وهو بيبان من تحت الشورط وكان زبه باين قوي ان هو كبير وبقيت ابص ل ياسمين واضحكلها وبعد كده غيرنا التمرين وبقي بيقولنا نقوم ونوطي ل تحت نلمس رجلينا ونطلع وكان التمرين ده بيخلي بزازنا بشكل كبير تبان لان كل شويه كنا بنطلع ونوطي وكان بيجي في ضهر كل واحدة فينا ويجي يزق ضهرنا لي تحت واحنا كنا بنحس بزبه في كسنا وهو بقي هيجان خالص لحد اما التمرين الجاي هو اللي خلص عليه خالص جه وقالنا ناموا عل ضهركوا وحطوا ايديكوا تحت ضهركوا وقام رافع لكل واحدة فينا رجلها وضمهم عل بعض وبقي يزقهم نحيت وشنا وكان طبعا كسنا بقي باين له خالص من تحت الشورط وبقي زبه واقف خالص وبيحك رايح جاي في كسنا قمت انا قولتله انت شكلك جبت اخرك خلاص وعايز تنيكنا وانا بقول كده كنت بنزل الشورط انا و ياسمين ورجعنا رجلينا تاني زي ما كانت مضومة ل فوق عشان كسنا يبقي بارز ليه كده وهو شاف كسي وكس ياسمين من هنا وقام عل طول بدا مص و هري في كسي وبعبصه في كس ياسمين وبقينا خلاث مش قادرين انا وهي وقاعدين نصوت وقام مبدل ما بينا بقي يبعبص في كسي ويهري ويمص في كسها وبعد كده قام قلع اللي كان لبسه وزبه بقي عريان احنا شفنا زبه من هنا وقمنا مسكنه مص ولحس ورضاعة وكل حاجة ومص في بيوضه وكل حاجة فيه وبعدكده قام ماسكني ومنيمني وقام بايديه فاشخ رجلي عل الاخر وقام مدخله في كسي هو دخله من هنا وانا رقعت صويت من هنا كان زبه ضخم اوي ودخل ملاني جوه وقامت ياسمين نايمة فوقيه وقعدت تتنط بي طيزها عل وشي جامد وانا مش قادرة وهي بتبوسه وبتفعص بايديها في بزازي كمان انا مستحملتش بالمنظر ده وخمس دقايق وقمت جبتهم عل زبه وقام مطلعه ولقيت كسي عامل زي النفق اللي كان القطر ماليه وبعد كده مشي وسايبه مفتوح خالص وقامت جايه ياسمين نايمة عكسي وكسها بقي فوق وشي وبتقوله تعالي نيك كسي وهي تلحسه وترضع في بيوضك وانا الحس في كسها وعسلها من الناحيه التانية وقام جاي حاطط زبه في كسها وانا كنت مطلعه لساني وبلحس في بيوضه وكسها وكان اكتر منظر جامد شفته في حياتي المهم كان قاعد بينيكها وهي فاتحة بيديها كسي وقاعدة تلحس عسلي من جوه لحد ما هي كمان جبتهم عل زبه وعلي وشي وانا بقيت بلحس في كسها وزبه لحد ما خلصت كل العسل اللي كانت نطره وبعد كده قمت انا ونيمته علي الارض وقاعد عل زبه وقعدت اتنططت عليه قوي وبسرعة وكنت بفعص في بزازي وهي ماسكة بوقي مص ولحس وهري وبعد كده قمت من عليه وهي جت مسكت زبه مص وانا كمان قعدت امص فيه لغاية اما قالنا خلاص هجيبهم واحنا قولناله هتهم عل بزازنا وقام جاي مقعدنا تحته وكل واحدمننا رفعاله بزازها ومستنيه ولقيته بيفرك في زبه بسرعة وقام نطر لبن كتير عل بزازنا وكل واحدة فينا كل بزاز التانية من اللبن اللي عليه وبلعته وقعدنا نمص في بوق بعضينا واتفقنا معاه كل يوم هيجي يدربنا وينكنا في نفس الوقت وقام لابس هدومه و ماشي

وبس كده خلصت حكايتنا ويارب تكون عجبتكم مستني تعليقاتكم عليها وحد ضرب عليها ولا ايه اللي حصل ..
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: ابن ابليس, MADAM SOSO, اياد سمير و 7 آخرين
اهلا بيكم في قصة جديدة ياريت تعجبكم هي مش طويلة اوي بس ان شاء **** تعجبكم

شخصيات القصة ( انا اسمي سمر - المدرب اسمه احمد - صديقتي اسمها ياسمين)
نبتدي حكايتنا بقي:

انا اسمي سمر متجوزة وعندي 36 سنة عايشة مع جوزي هو خليجي ومسافر وتجوزته عشان غني بس هو مش بيعرف يمتعني خالص وهو كمان كان بيخوني كتير اوصفلكم جسمي انا وزني 68 كيلو وطولي 161 سم انا عندي بزاز واطياز مربربين مناسبين عل شكل جسمي يعني
اما بقي صديقتي ياسمين هي كمان وزنها 73 كيلو وطولها 168 سم وبردك بزازها واطيازها مربربين زي بالظبط وهي مكانتش متجوزة وكانت عايشة قريب مني فكنا صحاب اووي وكل يوم تيجي عندي وانا اروح عندها وكده يعني وهي لما كانت بتيجي تقعد معايا كانت بتقعد تسالني عن متعة الجواز وشهوته وان كان يعني جوزي بيضايق من وزني وكده فكنت برد عليها وقولها انا خيبتي تقيلة وحكيلها عل كل حاجة كانت بتحصل ان انا كنت بلبسله حاجات عريانة كتير عشان يعني ينكني وهو كان خيبته تقيلة مكانش بيعرف يعمل حاجة خالص ولا ينكني ولا يمتعني ولا اي حاجة وكانت تقولي ازاي يعني انتي جسمك حلو ومتدور كده عندك كل حاجة يعني المفروض لما يشوفك من غير ما تلبسيله حاجة يقوم راكبك عل طول وينيكك فكنت بقولها مين ده اللي يركبني بقولك ده مش بيعرف كل اما يجي يقربلي يمص المصتين بتوعه ويقوم ينهج ويقولي خلاص مش قادر كنت بقولها كمان انا نفسي اتمتع زي بقيت النسوان ما رجلتها بتمتعها فكانت بتقوليي يعني حالك زي حالي يعني محرومه من المتعة والنيك وكل حاجة بقولها اه واللهي ده حارمني من كل حاجة الا فلوسه دي الحاجة الوحيدة اللي مخلياني مكمله معاه لغاية دلوقتي قالتلي انتي عارفة محدش عايز يتجوزني ليه عشان وزني ده وان الكل عايز الجسم اللي يكون فاجر كده وقالتلي انا لما بعوز اطلع الشهوة اللي جوايه بقوم جايبه التليفون وقوم فتحه اي موقع سكس ونقي الفيديو اللي يعجبني وقوم جايبه الهزاز بتاعي وقوم ضاربه عليه قمت رديت عليها وقولتلها وانا كمان واللهي لما ببقي خلاص هنفجر بقوم عمله كده لغاية اما اهدي خالص فقامت قايللي مش عايزة تخسي قولتلها اكيد عايزة اظبط جسمي وقامت قايللي وانا كمان عايزة اظبطه عشان القي الرجالة طوابير كده عل جسمي وقالتلي خلاص نروح جيم ونتدرب هناك ونعمل تخسيس قولتلها وماله انا موافقة قالتلي خلاص نروح نشوف اي جيم كبير بكرة ونشترك فيه قولتلها ماشي المهم تاني يوم لقيتها بتكلمني في التليفون وبتقولي انا جايلك اهوو قولتلها تعالي عقبال اما البس وقمت قفلت قمت عشان البس قلعت ويدوبك لبست البنطلون لقيتها بتخبط وانا كنت لسه ملبستش حاجة عل جسمي من فوق قولت لنفسي كده اما اروح افتح الباب وانا كده اما اشوفها هتعمل ايه لما تشوف بزازي كده قمت روحت وفتحت ولقيت حاجة صاروخ كده وجامده انا بصراحة كنت بحب جسمها بالشكل ده المهن لقيتها لابسه كده حاجة جامدة لابسه كده هدوم بتاع جيم عادي بس ملزق اووي عل جسمها مبين كرشها وبزازها واطيازها المهم لما فتحت الباب لقيتها اتفاجت كده وسرحت في بزازي وانا بصراحة فرحت كان نفسي انيكها قوي قمت قولتلها مالك في ايه قالتلي ايه انتي لسه مجهزتيش روحي يالا غطي بزازك دي بحاجة وتعالي بسرعة قولتلها ماشي وانا بضحك كده وقامت دخلت لحد اما قمت لبست حاجة وبعد كده نزلنا قالتلي انها شافت جيم كبير وفيه مميزات كتير اووي واهم ميزة انه قريب مننا قولتلها حلو اوي وقومنا روحنا هناك كان جيم كبير وكان مشترك كان رجالة علي ستات المهم احنا دخلنا الجيم وشوفت الرجالة دي كلها وقمت قولتلها شايفه الرجاله عاملة هنا ازاي مش جوزي اللي عامل زي الخروف ده قولتلها الواحد من ده يركبك ميسبكيش غير لما يطلع روحك منك يمتعك احلا متعه المهم روحنا عشان نشترك المهم اشتركنا فيه المهم كان من ضمن الاشتراك ان احنا الاتنين هيبقي معانا مدرب خاص بينا احنا الاتنين في الجيم المهم هو كان اسمه احمد هو كان شاب يبان كده ان هو عنده حاجه وتلاتين سنة المهم هو شاب طبعا عنده عضلات في كل حته كان شكله سكسي اووي المهم ابتدينا التدريب انا وياسمين وخدت بالي واحنا بنتدرب ان هو كان بيبص عل طيزنا وبزازنا لما بنكون موطيين وحتي لاحظت ان زبه كان واقف بس هو مداريه عشان محدش ياخد باله منه المهم بعد ما خلصنا تدريب قولت ل ياسمين تيجي نخليه يدينا التدريبات دي في البيت عندي ويبقى خاص احسن قالتلي واللهي فكرة بدل الدوشة و كمان انا مش حاسه بالراحة هنا قولتلها خلاص قمت روحت واتكلمت معاه وقولتله هنزود الفلوس بس تيجي تدربنا في البيت قالي خلاص ماشي المهم خلصنا واتفقنا عل كل حاجة وقمت انا وياسمين مروحين قولت لياسمين تعالي ارتاحي وخدي حمام عندي وبعدين ابقي روحي عل البيت قالتلي ماشي قمنا مروحين ومقولكوش عل كمية العرق اللي احنا عرقنها لدرجة الهدوم لزقت علينا المهم دخلنا البيت وروحت بسرعة انا وهي قلعنا عشان احنا متعودين يعني عل كده المهم قلعنا بس مش عريان كان كل واحدة فينا لابسه هدوم داخليه وقعدنا عل الكنبة وجسمنا كان بينزل عرق بالهبل المهم روحت حكيتلها عل اللي كان احمد بيعمله قولتلها ان هو كان مركز قوي عل طيازنا وبزازنا وكان زبه واقف علينا قالتلي بتكلمي بجد قولتلها ايوا واللهي كان زبه طويل كده وجامد قالتلي كويس انك قولتيله يجي يدربنا هنا وهو يمتعنا شويه قمت قولتلها يا ريت يعمل كده احسن انا مش قادرة خالص قولتلها انا قايمه اخد حمام قالتلي ماشي وانا قايمه ماشية ببص ورايا لقيتها مركزه عل طيازي جامد وهي عامله زي كفتين الميزان الفردة دي تطلع ودي تنزل ولقيتها شده الكلوت من عل كسها وبتفرك فيه جامد انا هجت اووي قمت عامله نفسي اني نزله اهرش في رجلي وموطية كده عشان طيازي تبان اكتر وبزازي تدلدل عشان اهيجها اكتر لقيتها بتفرك جامد قووي وبتدعك في بزازها المهم قومت دخلت الحمام عادي وقلعت ودخلت استحمي لقيتها فتحت الباب مرة واحدة وهي عريانه ملط وبتقولي مش قادرة انا نفسي انيكك قولتلها بصراحة وانا كمان شكلك فاجر وكل حاجة فيكي جامدة وقمت دخلت زنقتني في الجدار وقعدت تقطع شفايفي وبوقي وايد تفرك في كسي والايد التانية تحلب في بزازي وانا بقيت سايحة في ايديها خلاص قمت انا بعد كده نازله قاعدة عل ركبي ونازلة مص في كسها وكان عرقان وطعمه جامد اووي وهي كانت بتصوت اووي هيجتني اكتر ما كنت انا هيجانة وقمت منيماها في الارض وركبت عليها بقت رجلي في وشها وبقيت بخبط كسي في كسها ونصوت ونمص في رجول بعض لحد ما انا وهي جبناهم وقمنا بعد كده ومستحمين مع بعض وقامت ياسمين قالتلي انا بحبك اووي وعايزين لما احمد يجي بكرة نهيجه عشان ينكنا قولتلها ماشي وقولتلها هنلبس له لبس قصير يخلي كل حاجة فينا تبان ونقعد نتحرك ب طيازنا وبزازنا عشان نهيجه قالتلي ماشي قولتلها تباتي معايا النهاردة بقي قالتلي ماشي قمنا خلصنا وطلعنا وملبسناش حاجة خالص ونمنا في حضن بعض عريانين بقي فخدها في كسي وانا كده بردك وحضنين بعض لغاية اما نمنا من كتر التعب المهم انا صحيت قبل ياسمين وشفتها قدامي كده بزازها مدلدلة من عل جسمها بصراحة قمت مصيتهم لحد اما صحيت من النوم وقالتلي بتعملي ايه قولتلها اصل كنت جعانة ولقيت بزازك قدامي قمت مصتهم فقامت ضحكت وقالتلي انا كمان جعانة هاتي بزازك شويه امصهم قولتلها تعالي افتحي بوقك وخدي مصي وقمت ضربها عل طيزها وقولتلها يالا كفاية كده تعالي ننقي البس اللي هنلبسه عشان احمد قالتلي يالا وقمت فتحت الدولاب ولقيت فنلة قصيرة كده لونها لبني وجايه لحد فوق سرتي و شورط قصير مبين فخادي كلها قمت لابسهم من غير اي حاجة تحتهم وطلعت ل ياسمين زيهم بالضبط المهم قومنا نفطر وخلصنا فطار وقعدنا مع بعض شوية نتخيل اللي هيحصل ولقينا الباب بيخبط ولقيت احمد واقف وهو مصدوم مننا ومن شكلنا وقولتله بص احنا مجهزين كل حاجة ومستعدين قالي طب يالا نبدا قالي نقعد نجري في مكانا كده واحنا قعدنا نجري وكل اما نزود سرعتنا بزازنا بتقعد تتنط وكانت بتبان من تحت لبسنا وخدت بالي انا و ياسمين من زبه اللي كل شوية يكبر وبعد كده قالنا نغير التمرين وقعدنا بعد كده عل الارض وكل شوية نفتح ونقفل رجلينا ولما كنا بنفتح رجلينا كان الشورط اللي احنا لبسينه كان بيجي عل كسنا لغاية اما يبين فلقتيه وهو كان بيجي من عند فخدنا كده ويقوم فاتح رجلينا عشان يعرف يشوف كويس كسنا وهو بيبان من تحت الشورط وكان زبه باين قوي ان هو كبير وبقيت ابص ل ياسمين واضحكلها وبعد كده غيرنا التمرين وبقي بيقولنا نقوم ونوطي ل تحت نلمس رجلينا ونطلع وكان التمرين ده بيخلي بزازنا بشكل كبير تبان لان كل شويه كنا بنطلع ونوطي وكان بيجي في ضهر كل واحدة فينا ويجي يزق ضهرنا لي تحت واحنا كنا بنحس بزبه في كسنا وهو بقي هيجان خالص لحد اما التمرين الجاي هو اللي خلص عليه خالص جه وقالنا ناموا عل ضهركوا وحطوا ايديكوا تحت ضهركوا وقام رافع لكل واحدة فينا رجلها وضمهم عل بعض وبقي يزقهم نحيت وشنا وكان طبعا كسنا بقي باين له خالص من تحت الشورط وبقي زبه واقف خالص وبيحك رايح جاي في كسنا قمت انا قولتله انت شكلك جبت اخرك خلاص وعايز تنيكنا وانا بقول كده كنت بنزل الشورط انا و ياسمين ورجعنا رجلينا تاني زي ما كانت مضومة ل فوق عشان كسنا يبقي بارز ليه كده وهو شاف كسي وكس ياسمين من هنا وقام عل طول بدا مص و هري في كسي وبعبصه في كس ياسمين وبقينا خلاث مش قادرين انا وهي وقاعدين نصوت وقام مبدل ما بينا بقي يبعبص في كسي ويهري ويمص في كسها وبعد كده قام قلع اللي كان لبسه وزبه بقي عريان احنا شفنا زبه من هنا وقمنا مسكنه مص ولحس ورضاعة وكل حاجة ومص في بيوضه وكل حاجة فيه وبعدكده قام ماسكني ومنيمني وقام بايديه فاشخ رجلي عل الاخر وقام مدخله في كسي هو دخله من هنا وانا رقعت صويت من هنا كان زبه ضخم اوي ودخل ملاني جوه وقامت ياسمين نايمة فوقيه وقعدت تتنط بي طيزها عل وشي جامد وانا مش قادرة وهي بتبوسه وبتفعص بايديها في بزازي كمان انا مستحملتش بالمنظر ده وخمس دقايق وقمت جبتهم عل زبه وقام مطلعه ولقيت كسي عامل زي النفق اللي كان القطر ماليه وبعد كده مشي وسايبه مفتوح خالص وقامت جايه ياسمين نايمة عكسي وكسها بقي فوق وشي وبتقوله تعالي نيك كسي وهي تلحسه وترضع في بيوضك وانا الحس في كسها وعسلها من الناحيه التانية وقام جاي حاطط زبه في كسها وانا كنت مطلعه لساني وبلحس في بيوضه وكسها وكان اكتر منظر جامد شفته في حياتي المهم كان قاعد بينيكها وهي فاتحة بيديها كسي وقاعدة تلحس عسلي من جوه لحد ما هي كمان جبتهم عل زبه وعلي وشي وانا بقيت بلحس في كسها وزبه لحد ما خلصت كل العسل اللي كانت نطره وبعد كده قمت انا ونيمته علي الارض وقاعد عل زبه وقعدت اتنططت عليه قوي وبسرعة وكنت بفعص في بزازي وهي ماسكة بوقي مص ولحس وهري وبعد كده قمت من عليه وهي جت مسكت زبه مص وانا كمان قعدت امص فيه لغاية اما قالنا خلاص هجيبهم واحنا قولناله هتهم عل بزازنا وقام جاي مقعدنا تحته وكل واحدمننا رفعاله بزازها ومستنيه ولقيته بيفرك في زبه بسرعة وقام نطر لبن كتير عل بزازنا وكل واحدة فينا كل بزاز التانية من اللبن اللي عليه وبلعته وقعدنا نمص في بوق بعضينا واتفقنا معاه كل يوم هيجي يدربنا وينكنا في نفس الوقت وقام لابس هدومه و ماشي

وبس كده خلصت حكايتنا ويارب تكون عجبتكم مستني تعليقاتكم عليها وحد ضرب عليها ولا ايه اللي حصل ..
القصة دي حقيقه
 
جام
اهلا بيكم في قصة جديدة ياريت تعجبكم هي مش طويلة اوي بس ان شاء **** تعجبكم

شخصيات القصة ( انا اسمي سمر - المدرب اسمه احمد - صديقتي اسمها ياسمين)
نبتدي حكايتنا بقي:

انا اسمي سمر متجوزة وعندي 36 سنة عايشة مع جوزي هو خليجي ومسافر وتجوزته عشان غني بس هو مش بيعرف يمتعني خالص وهو كمان كان بيخوني كتير اوصفلكم جسمي انا وزني 68 كيلو وطولي 161 سم انا عندي بزاز واطياز مربربين مناسبين عل شكل جسمي يعني
اما بقي صديقتي ياسمين هي كمان وزنها 73 كيلو وطولها 168 سم وبردك بزازها واطيازها مربربين زي بالظبط وهي مكانتش متجوزة وكانت عايشة قريب مني فكنا صحاب اووي وكل يوم تيجي عندي وانا اروح عندها وكده يعني وهي لما كانت بتيجي تقعد معايا كانت بتقعد تسالني عن متعة الجواز وشهوته وان كان يعني جوزي بيضايق من وزني وكده فكنت برد عليها وقولها انا خيبتي تقيلة وحكيلها عل كل حاجة كانت بتحصل ان انا كنت بلبسله حاجات عريانة كتير عشان يعني ينكني وهو كان خيبته تقيلة مكانش بيعرف يعمل حاجة خالص ولا ينكني ولا يمتعني ولا اي حاجة وكانت تقولي ازاي يعني انتي جسمك حلو ومتدور كده عندك كل حاجة يعني المفروض لما يشوفك من غير ما تلبسيله حاجة يقوم راكبك عل طول وينيكك فكنت بقولها مين ده اللي يركبني بقولك ده مش بيعرف كل اما يجي يقربلي يمص المصتين بتوعه ويقوم ينهج ويقولي خلاص مش قادر كنت بقولها كمان انا نفسي اتمتع زي بقيت النسوان ما رجلتها بتمتعها فكانت بتقوليي يعني حالك زي حالي يعني محرومه من المتعة والنيك وكل حاجة بقولها اه واللهي ده حارمني من كل حاجة الا فلوسه دي الحاجة الوحيدة اللي مخلياني مكمله معاه لغاية دلوقتي قالتلي انتي عارفة محدش عايز يتجوزني ليه عشان وزني ده وان الكل عايز الجسم اللي يكون فاجر كده وقالتلي انا لما بعوز اطلع الشهوة اللي جوايه بقوم جايبه التليفون وقوم فتحه اي موقع سكس ونقي الفيديو اللي يعجبني وقوم جايبه الهزاز بتاعي وقوم ضاربه عليه قمت رديت عليها وقولتلها وانا كمان واللهي لما ببقي خلاص هنفجر بقوم عمله كده لغاية اما اهدي خالص فقامت قايللي مش عايزة تخسي قولتلها اكيد عايزة اظبط جسمي وقامت قايللي وانا كمان عايزة اظبطه عشان القي الرجالة طوابير كده عل جسمي وقالتلي خلاص نروح جيم ونتدرب هناك ونعمل تخسيس قولتلها وماله انا موافقة قالتلي خلاص نروح نشوف اي جيم كبير بكرة ونشترك فيه قولتلها ماشي المهم تاني يوم لقيتها بتكلمني في التليفون وبتقولي انا جايلك اهوو قولتلها تعالي عقبال اما البس وقمت قفلت قمت عشان البس قلعت ويدوبك لبست البنطلون لقيتها بتخبط وانا كنت لسه ملبستش حاجة عل جسمي من فوق قولت لنفسي كده اما اروح افتح الباب وانا كده اما اشوفها هتعمل ايه لما تشوف بزازي كده قمت روحت وفتحت ولقيت حاجة صاروخ كده وجامده انا بصراحة كنت بحب جسمها بالشكل ده المهن لقيتها لابسه كده حاجة جامدة لابسه كده هدوم بتاع جيم عادي بس ملزق اووي عل جسمها مبين كرشها وبزازها واطيازها المهم لما فتحت الباب لقيتها اتفاجت كده وسرحت في بزازي وانا بصراحة فرحت كان نفسي انيكها قوي قمت قولتلها مالك في ايه قالتلي ايه انتي لسه مجهزتيش روحي يالا غطي بزازك دي بحاجة وتعالي بسرعة قولتلها ماشي وانا بضحك كده وقامت دخلت لحد اما قمت لبست حاجة وبعد كده نزلنا قالتلي انها شافت جيم كبير وفيه مميزات كتير اووي واهم ميزة انه قريب مننا قولتلها حلو اوي وقومنا روحنا هناك كان جيم كبير وكان مشترك كان رجالة علي ستات المهم احنا دخلنا الجيم وشوفت الرجالة دي كلها وقمت قولتلها شايفه الرجاله عاملة هنا ازاي مش جوزي اللي عامل زي الخروف ده قولتلها الواحد من ده يركبك ميسبكيش غير لما يطلع روحك منك يمتعك احلا متعه المهم روحنا عشان نشترك المهم اشتركنا فيه المهم كان من ضمن الاشتراك ان احنا الاتنين هيبقي معانا مدرب خاص بينا احنا الاتنين في الجيم المهم هو كان اسمه احمد هو كان شاب يبان كده ان هو عنده حاجه وتلاتين سنة المهم هو شاب طبعا عنده عضلات في كل حته كان شكله سكسي اووي المهم ابتدينا التدريب انا وياسمين وخدت بالي واحنا بنتدرب ان هو كان بيبص عل طيزنا وبزازنا لما بنكون موطيين وحتي لاحظت ان زبه كان واقف بس هو مداريه عشان محدش ياخد باله منه المهم بعد ما خلصنا تدريب قولت ل ياسمين تيجي نخليه يدينا التدريبات دي في البيت عندي ويبقى خاص احسن قالتلي واللهي فكرة بدل الدوشة و كمان انا مش حاسه بالراحة هنا قولتلها خلاص قمت روحت واتكلمت معاه وقولتله هنزود الفلوس بس تيجي تدربنا في البيت قالي خلاص ماشي المهم خلصنا واتفقنا عل كل حاجة وقمت انا وياسمين مروحين قولت لياسمين تعالي ارتاحي وخدي حمام عندي وبعدين ابقي روحي عل البيت قالتلي ماشي قمنا مروحين ومقولكوش عل كمية العرق اللي احنا عرقنها لدرجة الهدوم لزقت علينا المهم دخلنا البيت وروحت بسرعة انا وهي قلعنا عشان احنا متعودين يعني عل كده المهم قلعنا بس مش عريان كان كل واحدة فينا لابسه هدوم داخليه وقعدنا عل الكنبة وجسمنا كان بينزل عرق بالهبل المهم روحت حكيتلها عل اللي كان احمد بيعمله قولتلها ان هو كان مركز قوي عل طيازنا وبزازنا وكان زبه واقف علينا قالتلي بتكلمي بجد قولتلها ايوا واللهي كان زبه طويل كده وجامد قالتلي كويس انك قولتيله يجي يدربنا هنا وهو يمتعنا شويه قمت قولتلها يا ريت يعمل كده احسن انا مش قادرة خالص قولتلها انا قايمه اخد حمام قالتلي ماشي وانا قايمه ماشية ببص ورايا لقيتها مركزه عل طيازي جامد وهي عامله زي كفتين الميزان الفردة دي تطلع ودي تنزل ولقيتها شده الكلوت من عل كسها وبتفرك فيه جامد انا هجت اووي قمت عامله نفسي اني نزله اهرش في رجلي وموطية كده عشان طيازي تبان اكتر وبزازي تدلدل عشان اهيجها اكتر لقيتها بتفرك جامد قووي وبتدعك في بزازها المهم قومت دخلت الحمام عادي وقلعت ودخلت استحمي لقيتها فتحت الباب مرة واحدة وهي عريانه ملط وبتقولي مش قادرة انا نفسي انيكك قولتلها بصراحة وانا كمان شكلك فاجر وكل حاجة فيكي جامدة وقمت دخلت زنقتني في الجدار وقعدت تقطع شفايفي وبوقي وايد تفرك في كسي والايد التانية تحلب في بزازي وانا بقيت سايحة في ايديها خلاص قمت انا بعد كده نازله قاعدة عل ركبي ونازلة مص في كسها وكان عرقان وطعمه جامد اووي وهي كانت بتصوت اووي هيجتني اكتر ما كنت انا هيجانة وقمت منيماها في الارض وركبت عليها بقت رجلي في وشها وبقيت بخبط كسي في كسها ونصوت ونمص في رجول بعض لحد ما انا وهي جبناهم وقمنا بعد كده ومستحمين مع بعض وقامت ياسمين قالتلي انا بحبك اووي وعايزين لما احمد يجي بكرة نهيجه عشان ينكنا قولتلها ماشي وقولتلها هنلبس له لبس قصير يخلي كل حاجة فينا تبان ونقعد نتحرك ب طيازنا وبزازنا عشان نهيجه قالتلي ماشي قولتلها تباتي معايا النهاردة بقي قالتلي ماشي قمنا خلصنا وطلعنا وملبسناش حاجة خالص ونمنا في حضن بعض عريانين بقي فخدها في كسي وانا كده بردك وحضنين بعض لغاية اما نمنا من كتر التعب المهم انا صحيت قبل ياسمين وشفتها قدامي كده بزازها مدلدلة من عل جسمها بصراحة قمت مصيتهم لحد اما صحيت من النوم وقالتلي بتعملي ايه قولتلها اصل كنت جعانة ولقيت بزازك قدامي قمت مصتهم فقامت ضحكت وقالتلي انا كمان جعانة هاتي بزازك شويه امصهم قولتلها تعالي افتحي بوقك وخدي مصي وقمت ضربها عل طيزها وقولتلها يالا كفاية كده تعالي ننقي البس اللي هنلبسه عشان احمد قالتلي يالا وقمت فتحت الدولاب ولقيت فنلة قصيرة كده لونها لبني وجايه لحد فوق سرتي و شورط قصير مبين فخادي كلها قمت لابسهم من غير اي حاجة تحتهم وطلعت ل ياسمين زيهم بالضبط المهم قومنا نفطر وخلصنا فطار وقعدنا مع بعض شوية نتخيل اللي هيحصل ولقينا الباب بيخبط ولقيت احمد واقف وهو مصدوم مننا ومن شكلنا وقولتله بص احنا مجهزين كل حاجة ومستعدين قالي طب يالا نبدا قالي نقعد نجري في مكانا كده واحنا قعدنا نجري وكل اما نزود سرعتنا بزازنا بتقعد تتنط وكانت بتبان من تحت لبسنا وخدت بالي انا و ياسمين من زبه اللي كل شوية يكبر وبعد كده قالنا نغير التمرين وقعدنا بعد كده عل الارض وكل شوية نفتح ونقفل رجلينا ولما كنا بنفتح رجلينا كان الشورط اللي احنا لبسينه كان بيجي عل كسنا لغاية اما يبين فلقتيه وهو كان بيجي من عند فخدنا كده ويقوم فاتح رجلينا عشان يعرف يشوف كويس كسنا وهو بيبان من تحت الشورط وكان زبه باين قوي ان هو كبير وبقيت ابص ل ياسمين واضحكلها وبعد كده غيرنا التمرين وبقي بيقولنا نقوم ونوطي ل تحت نلمس رجلينا ونطلع وكان التمرين ده بيخلي بزازنا بشكل كبير تبان لان كل شويه كنا بنطلع ونوطي وكان بيجي في ضهر كل واحدة فينا ويجي يزق ضهرنا لي تحت واحنا كنا بنحس بزبه في كسنا وهو بقي هيجان خالص لحد اما التمرين الجاي هو اللي خلص عليه خالص جه وقالنا ناموا عل ضهركوا وحطوا ايديكوا تحت ضهركوا وقام رافع لكل واحدة فينا رجلها وضمهم عل بعض وبقي يزقهم نحيت وشنا وكان طبعا كسنا بقي باين له خالص من تحت الشورط وبقي زبه واقف خالص وبيحك رايح جاي في كسنا قمت انا قولتله انت شكلك جبت اخرك خلاص وعايز تنيكنا وانا بقول كده كنت بنزل الشورط انا و ياسمين ورجعنا رجلينا تاني زي ما كانت مضومة ل فوق عشان كسنا يبقي بارز ليه كده وهو شاف كسي وكس ياسمين من هنا وقام عل طول بدا مص و هري في كسي وبعبصه في كس ياسمين وبقينا خلاث مش قادرين انا وهي وقاعدين نصوت وقام مبدل ما بينا بقي يبعبص في كسي ويهري ويمص في كسها وبعد كده قام قلع اللي كان لبسه وزبه بقي عريان احنا شفنا زبه من هنا وقمنا مسكنه مص ولحس ورضاعة وكل حاجة ومص في بيوضه وكل حاجة فيه وبعدكده قام ماسكني ومنيمني وقام بايديه فاشخ رجلي عل الاخر وقام مدخله في كسي هو دخله من هنا وانا رقعت صويت من هنا كان زبه ضخم اوي ودخل ملاني جوه وقامت ياسمين نايمة فوقيه وقعدت تتنط بي طيزها عل وشي جامد وانا مش قادرة وهي بتبوسه وبتفعص بايديها في بزازي كمان انا مستحملتش بالمنظر ده وخمس دقايق وقمت جبتهم عل زبه وقام مطلعه ولقيت كسي عامل زي النفق اللي كان القطر ماليه وبعد كده مشي وسايبه مفتوح خالص وقامت جايه ياسمين نايمة عكسي وكسها بقي فوق وشي وبتقوله تعالي نيك كسي وهي تلحسه وترضع في بيوضك وانا الحس في كسها وعسلها من الناحيه التانية وقام جاي حاطط زبه في كسها وانا كنت مطلعه لساني وبلحس في بيوضه وكسها وكان اكتر منظر جامد شفته في حياتي المهم كان قاعد بينيكها وهي فاتحة بيديها كسي وقاعدة تلحس عسلي من جوه لحد ما هي كمان جبتهم عل زبه وعلي وشي وانا بقيت بلحس في كسها وزبه لحد ما خلصت كل العسل اللي كانت نطره وبعد كده قمت انا ونيمته علي الارض وقاعد عل زبه وقعدت اتنططت عليه قوي وبسرعة وكنت بفعص في بزازي وهي ماسكة بوقي مص ولحس وهري وبعد كده قمت من عليه وهي جت مسكت زبه مص وانا كمان قعدت امص فيه لغاية اما قالنا خلاص هجيبهم واحنا قولناله هتهم عل بزازنا وقام جاي مقعدنا تحته وكل واحدمننا رفعاله بزازها ومستنيه ولقيته بيفرك في زبه بسرعة وقام نطر لبن كتير عل بزازنا وكل واحدة فينا كل بزاز التانية من اللبن اللي عليه وبلعته وقعدنا نمص في بوق بعضينا واتفقنا معاه كل يوم هيجي يدربنا وينكنا في نفس الوقت وقام لابس هدومه و ماشي

وبس كده خلصت حكايتنا ويارب تكون عجبتكم مستني تعليقاتكم عليها وحد ضرب عليها ولا ايه اللي حصل ..
جامده اوي
 
اهلا بيكم في قصة جديدة ياريت تعجبكم هي مش طويلة اوي بس ان شاء **** تعجبكم

شخصيات القصة ( انا اسمي سمر - المدرب اسمه احمد - صديقتي اسمها ياسمين)
نبتدي حكايتنا بقي:

انا اسمي سمر متجوزة وعندي 36 سنة عايشة مع جوزي هو خليجي ومسافر وتجوزته عشان غني بس هو مش بيعرف يمتعني خالص وهو كمان كان بيخوني كتير اوصفلكم جسمي انا وزني 68 كيلو وطولي 161 سم انا عندي بزاز واطياز مربربين مناسبين عل شكل جسمي يعني
اما بقي صديقتي ياسمين هي كمان وزنها 73 كيلو وطولها 168 سم وبردك بزازها واطيازها مربربين زي بالظبط وهي مكانتش متجوزة وكانت عايشة قريب مني فكنا صحاب اووي وكل يوم تيجي عندي وانا اروح عندها وكده يعني وهي لما كانت بتيجي تقعد معايا كانت بتقعد تسالني عن متعة الجواز وشهوته وان كان يعني جوزي بيضايق من وزني وكده فكنت برد عليها وقولها انا خيبتي تقيلة وحكيلها عل كل حاجة كانت بتحصل ان انا كنت بلبسله حاجات عريانة كتير عشان يعني ينكني وهو كان خيبته تقيلة مكانش بيعرف يعمل حاجة خالص ولا ينكني ولا يمتعني ولا اي حاجة وكانت تقولي ازاي يعني انتي جسمك حلو ومتدور كده عندك كل حاجة يعني المفروض لما يشوفك من غير ما تلبسيله حاجة يقوم راكبك عل طول وينيكك فكنت بقولها مين ده اللي يركبني بقولك ده مش بيعرف كل اما يجي يقربلي يمص المصتين بتوعه ويقوم ينهج ويقولي خلاص مش قادر كنت بقولها كمان انا نفسي اتمتع زي بقيت النسوان ما رجلتها بتمتعها فكانت بتقوليي يعني حالك زي حالي يعني محرومه من المتعة والنيك وكل حاجة بقولها اه واللهي ده حارمني من كل حاجة الا فلوسه دي الحاجة الوحيدة اللي مخلياني مكمله معاه لغاية دلوقتي قالتلي انتي عارفة محدش عايز يتجوزني ليه عشان وزني ده وان الكل عايز الجسم اللي يكون فاجر كده وقالتلي انا لما بعوز اطلع الشهوة اللي جوايه بقوم جايبه التليفون وقوم فتحه اي موقع سكس ونقي الفيديو اللي يعجبني وقوم جايبه الهزاز بتاعي وقوم ضاربه عليه قمت رديت عليها وقولتلها وانا كمان واللهي لما ببقي خلاص هنفجر بقوم عمله كده لغاية اما اهدي خالص فقامت قايللي مش عايزة تخسي قولتلها اكيد عايزة اظبط جسمي وقامت قايللي وانا كمان عايزة اظبطه عشان القي الرجالة طوابير كده عل جسمي وقالتلي خلاص نروح جيم ونتدرب هناك ونعمل تخسيس قولتلها وماله انا موافقة قالتلي خلاص نروح نشوف اي جيم كبير بكرة ونشترك فيه قولتلها ماشي المهم تاني يوم لقيتها بتكلمني في التليفون وبتقولي انا جايلك اهوو قولتلها تعالي عقبال اما البس وقمت قفلت قمت عشان البس قلعت ويدوبك لبست البنطلون لقيتها بتخبط وانا كنت لسه ملبستش حاجة عل جسمي من فوق قولت لنفسي كده اما اروح افتح الباب وانا كده اما اشوفها هتعمل ايه لما تشوف بزازي كده قمت روحت وفتحت ولقيت حاجة صاروخ كده وجامده انا بصراحة كنت بحب جسمها بالشكل ده المهن لقيتها لابسه كده حاجة جامدة لابسه كده هدوم بتاع جيم عادي بس ملزق اووي عل جسمها مبين كرشها وبزازها واطيازها المهم لما فتحت الباب لقيتها اتفاجت كده وسرحت في بزازي وانا بصراحة فرحت كان نفسي انيكها قوي قمت قولتلها مالك في ايه قالتلي ايه انتي لسه مجهزتيش روحي يالا غطي بزازك دي بحاجة وتعالي بسرعة قولتلها ماشي وانا بضحك كده وقامت دخلت لحد اما قمت لبست حاجة وبعد كده نزلنا قالتلي انها شافت جيم كبير وفيه مميزات كتير اووي واهم ميزة انه قريب مننا قولتلها حلو اوي وقومنا روحنا هناك كان جيم كبير وكان مشترك كان رجالة علي ستات المهم احنا دخلنا الجيم وشوفت الرجالة دي كلها وقمت قولتلها شايفه الرجاله عاملة هنا ازاي مش جوزي اللي عامل زي الخروف ده قولتلها الواحد من ده يركبك ميسبكيش غير لما يطلع روحك منك يمتعك احلا متعه المهم روحنا عشان نشترك المهم اشتركنا فيه المهم كان من ضمن الاشتراك ان احنا الاتنين هيبقي معانا مدرب خاص بينا احنا الاتنين في الجيم المهم هو كان اسمه احمد هو كان شاب يبان كده ان هو عنده حاجه وتلاتين سنة المهم هو شاب طبعا عنده عضلات في كل حته كان شكله سكسي اووي المهم ابتدينا التدريب انا وياسمين وخدت بالي واحنا بنتدرب ان هو كان بيبص عل طيزنا وبزازنا لما بنكون موطيين وحتي لاحظت ان زبه كان واقف بس هو مداريه عشان محدش ياخد باله منه المهم بعد ما خلصنا تدريب قولت ل ياسمين تيجي نخليه يدينا التدريبات دي في البيت عندي ويبقى خاص احسن قالتلي واللهي فكرة بدل الدوشة و كمان انا مش حاسه بالراحة هنا قولتلها خلاص قمت روحت واتكلمت معاه وقولتله هنزود الفلوس بس تيجي تدربنا في البيت قالي خلاص ماشي المهم خلصنا واتفقنا عل كل حاجة وقمت انا وياسمين مروحين قولت لياسمين تعالي ارتاحي وخدي حمام عندي وبعدين ابقي روحي عل البيت قالتلي ماشي قمنا مروحين ومقولكوش عل كمية العرق اللي احنا عرقنها لدرجة الهدوم لزقت علينا المهم دخلنا البيت وروحت بسرعة انا وهي قلعنا عشان احنا متعودين يعني عل كده المهم قلعنا بس مش عريان كان كل واحدة فينا لابسه هدوم داخليه وقعدنا عل الكنبة وجسمنا كان بينزل عرق بالهبل المهم روحت حكيتلها عل اللي كان احمد بيعمله قولتلها ان هو كان مركز قوي عل طيازنا وبزازنا وكان زبه واقف علينا قالتلي بتكلمي بجد قولتلها ايوا واللهي كان زبه طويل كده وجامد قالتلي كويس انك قولتيله يجي يدربنا هنا وهو يمتعنا شويه قمت قولتلها يا ريت يعمل كده احسن انا مش قادرة خالص قولتلها انا قايمه اخد حمام قالتلي ماشي وانا قايمه ماشية ببص ورايا لقيتها مركزه عل طيازي جامد وهي عامله زي كفتين الميزان الفردة دي تطلع ودي تنزل ولقيتها شده الكلوت من عل كسها وبتفرك فيه جامد انا هجت اووي قمت عامله نفسي اني نزله اهرش في رجلي وموطية كده عشان طيازي تبان اكتر وبزازي تدلدل عشان اهيجها اكتر لقيتها بتفرك جامد قووي وبتدعك في بزازها المهم قومت دخلت الحمام عادي وقلعت ودخلت استحمي لقيتها فتحت الباب مرة واحدة وهي عريانه ملط وبتقولي مش قادرة انا نفسي انيكك قولتلها بصراحة وانا كمان شكلك فاجر وكل حاجة فيكي جامدة وقمت دخلت زنقتني في الجدار وقعدت تقطع شفايفي وبوقي وايد تفرك في كسي والايد التانية تحلب في بزازي وانا بقيت سايحة في ايديها خلاص قمت انا بعد كده نازله قاعدة عل ركبي ونازلة مص في كسها وكان عرقان وطعمه جامد اووي وهي كانت بتصوت اووي هيجتني اكتر ما كنت انا هيجانة وقمت منيماها في الارض وركبت عليها بقت رجلي في وشها وبقيت بخبط كسي في كسها ونصوت ونمص في رجول بعض لحد ما انا وهي جبناهم وقمنا بعد كده ومستحمين مع بعض وقامت ياسمين قالتلي انا بحبك اووي وعايزين لما احمد يجي بكرة نهيجه عشان ينكنا قولتلها ماشي وقولتلها هنلبس له لبس قصير يخلي كل حاجة فينا تبان ونقعد نتحرك ب طيازنا وبزازنا عشان نهيجه قالتلي ماشي قولتلها تباتي معايا النهاردة بقي قالتلي ماشي قمنا خلصنا وطلعنا وملبسناش حاجة خالص ونمنا في حضن بعض عريانين بقي فخدها في كسي وانا كده بردك وحضنين بعض لغاية اما نمنا من كتر التعب المهم انا صحيت قبل ياسمين وشفتها قدامي كده بزازها مدلدلة من عل جسمها بصراحة قمت مصيتهم لحد اما صحيت من النوم وقالتلي بتعملي ايه قولتلها اصل كنت جعانة ولقيت بزازك قدامي قمت مصتهم فقامت ضحكت وقالتلي انا كمان جعانة هاتي بزازك شويه امصهم قولتلها تعالي افتحي بوقك وخدي مصي وقمت ضربها عل طيزها وقولتلها يالا كفاية كده تعالي ننقي البس اللي هنلبسه عشان احمد قالتلي يالا وقمت فتحت الدولاب ولقيت فنلة قصيرة كده لونها لبني وجايه لحد فوق سرتي و شورط قصير مبين فخادي كلها قمت لابسهم من غير اي حاجة تحتهم وطلعت ل ياسمين زيهم بالضبط المهم قومنا نفطر وخلصنا فطار وقعدنا مع بعض شوية نتخيل اللي هيحصل ولقينا الباب بيخبط ولقيت احمد واقف وهو مصدوم مننا ومن شكلنا وقولتله بص احنا مجهزين كل حاجة ومستعدين قالي طب يالا نبدا قالي نقعد نجري في مكانا كده واحنا قعدنا نجري وكل اما نزود سرعتنا بزازنا بتقعد تتنط وكانت بتبان من تحت لبسنا وخدت بالي انا و ياسمين من زبه اللي كل شوية يكبر وبعد كده قالنا نغير التمرين وقعدنا بعد كده عل الارض وكل شوية نفتح ونقفل رجلينا ولما كنا بنفتح رجلينا كان الشورط اللي احنا لبسينه كان بيجي عل كسنا لغاية اما يبين فلقتيه وهو كان بيجي من عند فخدنا كده ويقوم فاتح رجلينا عشان يعرف يشوف كويس كسنا وهو بيبان من تحت الشورط وكان زبه باين قوي ان هو كبير وبقيت ابص ل ياسمين واضحكلها وبعد كده غيرنا التمرين وبقي بيقولنا نقوم ونوطي ل تحت نلمس رجلينا ونطلع وكان التمرين ده بيخلي بزازنا بشكل كبير تبان لان كل شويه كنا بنطلع ونوطي وكان بيجي في ضهر كل واحدة فينا ويجي يزق ضهرنا لي تحت واحنا كنا بنحس بزبه في كسنا وهو بقي هيجان خالص لحد اما التمرين الجاي هو اللي خلص عليه خالص جه وقالنا ناموا عل ضهركوا وحطوا ايديكوا تحت ضهركوا وقام رافع لكل واحدة فينا رجلها وضمهم عل بعض وبقي يزقهم نحيت وشنا وكان طبعا كسنا بقي باين له خالص من تحت الشورط وبقي زبه واقف خالص وبيحك رايح جاي في كسنا قمت انا قولتله انت شكلك جبت اخرك خلاص وعايز تنيكنا وانا بقول كده كنت بنزل الشورط انا و ياسمين ورجعنا رجلينا تاني زي ما كانت مضومة ل فوق عشان كسنا يبقي بارز ليه كده وهو شاف كسي وكس ياسمين من هنا وقام عل طول بدا مص و هري في كسي وبعبصه في كس ياسمين وبقينا خلاث مش قادرين انا وهي وقاعدين نصوت وقام مبدل ما بينا بقي يبعبص في كسي ويهري ويمص في كسها وبعد كده قام قلع اللي كان لبسه وزبه بقي عريان احنا شفنا زبه من هنا وقمنا مسكنه مص ولحس ورضاعة وكل حاجة ومص في بيوضه وكل حاجة فيه وبعدكده قام ماسكني ومنيمني وقام بايديه فاشخ رجلي عل الاخر وقام مدخله في كسي هو دخله من هنا وانا رقعت صويت من هنا كان زبه ضخم اوي ودخل ملاني جوه وقامت ياسمين نايمة فوقيه وقعدت تتنط بي طيزها عل وشي جامد وانا مش قادرة وهي بتبوسه وبتفعص بايديها في بزازي كمان انا مستحملتش بالمنظر ده وخمس دقايق وقمت جبتهم عل زبه وقام مطلعه ولقيت كسي عامل زي النفق اللي كان القطر ماليه وبعد كده مشي وسايبه مفتوح خالص وقامت جايه ياسمين نايمة عكسي وكسها بقي فوق وشي وبتقوله تعالي نيك كسي وهي تلحسه وترضع في بيوضك وانا الحس في كسها وعسلها من الناحيه التانية وقام جاي حاطط زبه في كسها وانا كنت مطلعه لساني وبلحس في بيوضه وكسها وكان اكتر منظر جامد شفته في حياتي المهم كان قاعد بينيكها وهي فاتحة بيديها كسي وقاعدة تلحس عسلي من جوه لحد ما هي كمان جبتهم عل زبه وعلي وشي وانا بقيت بلحس في كسها وزبه لحد ما خلصت كل العسل اللي كانت نطره وبعد كده قمت انا ونيمته علي الارض وقاعد عل زبه وقعدت اتنططت عليه قوي وبسرعة وكنت بفعص في بزازي وهي ماسكة بوقي مص ولحس وهري وبعد كده قمت من عليه وهي جت مسكت زبه مص وانا كمان قعدت امص فيه لغاية اما قالنا خلاص هجيبهم واحنا قولناله هتهم عل بزازنا وقام جاي مقعدنا تحته وكل واحدمننا رفعاله بزازها ومستنيه ولقيته بيفرك في زبه بسرعة وقام نطر لبن كتير عل بزازنا وكل واحدة فينا كل بزاز التانية من اللبن اللي عليه وبلعته وقعدنا نمص في بوق بعضينا واتفقنا معاه كل يوم هيجي يدربنا وينكنا في نفس الوقت وقام لابس هدومه و ماشي

وبس كده خلصت حكايتنا ويارب تكون عجبتكم مستني تعليقاتكم عليها وحد ضرب عليها ولا ايه اللي حصل ..
جميله اوي
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%