NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mohamed 🥵

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
3 أبريل 2023
المشاركات
29
مستوى التفاعل
307
نقاط
28
الجنس
ذكر
الدولة
Hong-Kong
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اهلا بيكم في قصة جديدة ياريت نشوف تعليقات توصف حالتك بعد ما قريت او قريتي القصة

الشخصيات ( انا اسمي سلمي -- صحبتي و اسمها ندي -- عاملة المساج و اسمها رانيا )


نبتدي حكايتنا بقي: انا اسمي سلمي عندي 32 سنة شغالة في مصنع كبير للملابس جسمي عامل زي حتة الملبن كده ابيض وناعم وطري عندي بزاز متوسطة وحلمتها صغيرة بس منفوخة اما بقي اطيازي كبيرة ناعمه وطرية اما كسي ف لونه وردي و واسع
اما بقي ندي صاحبتي ف عكسي تماما هي اولا عندها 36 سنة وشغاله معايا في نفس المصنع و تعتبر صحيتي الوحيدة هناك المهم هي جسمها كرباج بزازها كبيرة وطرية اما طيازها ف هي مش صغيرة ولا كبيرة بس طياز فاجرة كنت اقول دايما ان ندي هي اللي بتكملني

هنأجل وصف رانيا لغاية اما نروح عندها

انا شغاله في مصنع ملابس كبير وعندي صحبتي الوحيدة هناك اسمها ندي انا روحت المصنع و لقيتها هناك كانت شغالة بقالها سنتين وانا كنت لسه جايه جديد فخدتني وعلمتني الشغل لغاية اما بقت صحبتي و ندي كانت بتكره الرجالة من ساعة اما اتجوزت مرتين واتطلقت وكل اما تتجوز يكون طمعان في جسمها لغاية اما زهقت من الرجالة و مبقتش تحبهم اما بقي ف انا متجوزة يوسف بقالي سنة تقريبا بس كان عنده شغل كتير وقليل اووي لما كان بينكني ولا يقرب مني وحتي لما كان بيقرب مني مكانش بيعرف يمتعني خالص و مكنتش مخلفه منه وكانت ندي عارفه ده كله المهم ندي كان لبسها كله كان سكسي بيبقي عريان وقصير اوي عكسي تماما انا كنت محجبة لبسي كان بيبقي محترم خالص كان مليش دعوه ب الحاجات دي خالص و هي كانت بتحاول معايا ان البس زيها بس انا مكنتش ب وافق خالص ومكنش تفكيري يوديني للحاجات دي المهم يوسف جوزي مكانش بيطيقها ولا بيحبها خالص وهي كمان مكنتش بتطيقه طبعا عشان هي كرهت الرجالة وكان يوسف جوزي كان بيسافر كتير بحكم شغله فكانت بتستغل ان هو بيسافر وكانت بتيجي تقعد معايا وساعات بتبات كمان وكانت بتقعد قدامي ب الهدوم الداخليه وانا كنت بحب اشوفها بيهم لان جسمها بصراحة كان بيبقي فاجر مووت وكانت لما بتيجي تستحمي كانت بترمي هدومها وانا كنت ساعتها بروح اشم في الكلوت بتاعها ولاقيه رحيته كانت بتبقي مليانه عسل وهيجان وانا كنت بلاحظ ساعات لما ب خش استحمي حد يكون بيبص عليا وكنت ببقي قالعه الكلوت بتاعي بره الحمام ولما برجع عشان اغسله كنت بلقي فيه لبن وعسل فكانت بتضرب عليه سبعة ونص بس مكنتش بقولها حاجة لاني ببقي مكسوفة و ساعات كنت ببقي مشغولة في المطبخ ولا في اي حاجة و اطلع القيها حطه ايديها تحت الكلوت وبتضرب سبعة ونص كنت ببقي اشوفها وكنت عايزه اعمل زيها او تعملي مش فارقة المهم كنت الاقي المتعة اللي جوزي مكانش بيعملهالي بس كنت بخاف خالص ومكنش عندي اي خبرة معن انا كنت اكبر منها في السن يعني المفروض كنت ابقي خبرة اكتر منها ولا لما كنت ببقي بنضف الشقة ودي الحالة الوحيدة اللي كنت ببقي لابسه فيها زيها هدوم داخليه كنت بنزل اوطي عشان امسح الارض وهي كانت بتبقي قاعدة ورايا وحس بانها كانت بتتالم وكانت بتبقي قاعدة بتراقب طيزي وهي بتتحرك وتتهز وخصوصا ان انا كانت طيزي كبيرة وكنت ببص من غير ما تاخد بالها ولاقيها بتضرب علي اطيازي اللي بتتهز وتجيبهم في الكلوت بتاعها و هحكيلكوا عل حاجة كده كانت في الحمام وكانت ب تشخ وانا كنت مستعجله عايزه اشخ قومت جريت ناحية الحمام بس مكنتش اعرف انها جوه المهم زقيت الباب بسرعة وببص كده لقيتها بتشخ قمت اتخضيت و قفلت الباب تاني بسرعة ووقفت عل الباب كده و قولتلها انا اسفة مكنتش اعرف انك جوه لقيتها بترد عليا رد غريب اوي قالتلي ولا يهمك خالص ي سلمي تعالي خشي انا عارف انك مستعجلة وعايزه تشخي تعالي خشي انا خلاص قربت اخلص خشي عقبال اما اخلص ولقيت نفسي بتزق الباب لوحدها ولاقيتها بتقولي لو انتي عايزه تشخي شوفيني الاول وانا بشخ ولقيتها فتحت رجليها اوي وحطت ايديها عل كسها وفتحته كده ولقيته بينزل مايه وانا كنت بتفرج ومستمتعة ولاقيتها بتقولي انتي عايزة تشخي ومستعجلة قولتلها ايوا خلصي بسرعة وانا واقفة بفرك برجلي ولاقيتها بتقولي شخي عليا قولتلها ايه الهبل ده خلصي بطلي هزار قالتلي انا مش بهزر قالتلي انا بحب ده ولقيتها بتنزلي البنطلون والكلوت ولقيتها بتمشي صابعها كده في كسي وبتقولي خلاص ده غرقان انتي قربتي تنطري خلاص ولقيت فجاه المايه بتنزل قامت قالتلي اعدي عل الارض بسرعة وافتحي رجليكي عملت زي ما قالتلي بسرعة ولقيتها بتقولي انطري يالا عمت فتحت كسي ب ايديا كده ولقيتني بنطر مايه لدرجة اني يعتبر استحمت ب البول بتاعي وكانت بتلحسه كده وكانت بصت لكسي كده وقعدت تفرك في كسها قمت انكسفت ومشيت عل طول ولقيتها بعد ما طلعت قالتلي متخفيش انا لقيتك مستعجلة وانا بحب الحركة دي فقولتلك اعمليها قولتلها خلاص ولا يهمك بس ده كان الموقف المهم انا قولتلها يوسف جوزي جاي بكرة قالتلي خلاص همشي انا وقالتلي قدامه قد ايه ويسافر تاني قولتلها يومين قالتلي خلاص هجيلك كمان يومين قولتلها ماشي المهم مشيت ولقيت يوسف جاي وكنت بصراحة من الموقف ده ومن ساعة اما شوفت كسها وانا هايجة اوي وكنت عايزة اتناك لقيت يوسف جاي وتعبان ف نام وتاني يوم قولتله انا عايزاك تنكيني النهاردة قبل اما تسافر بكرة قالي ماشي يروحي قمت قلعت هدومي و قلعته وكان زبه صغير وقعدت امص فيه شويه وهو كان بيفرك في كسي وجيت قعدت عليه واتطنط عليه لمدة دقيقة بالضبط ولقيته جابهم قولتله ايه ده لو واحدة كانت استحملت اكتر من كده وقمت لبست هدومي وسبتله الاوضة خالص وانا كنت ميته من الهيجان وكان معايا شوية صور ل ندي وهي كانت ب هدومها الدخليه قمت فتحت الصور وقلعت الكلوت وبدات ابص عل الصور واتخيلها واضرب علي الصور قعدت عشر دقايق افرك فكسي لغاية اما لقيت لبني بيطلع في ايدي وارتحت شوية المهم نمت تاني يوم صحيت من النوم ملقتش يوسف عرفت انه سافر قمت مكلمه ندي قولتلها تعالي يوسف مشي لو هتيجي قالتلي خلاص انا جايه اهو قولتلها ماشي المهم جت ولقيتني قاعدة زعلانة قالتلي في ايه هو عملك حاجة قولتلها هو ده بيعرف يعمل حاجة قولتلها بقي امبارح كنت عايزة اتناك منه والدنيا كانت ماشيه زي الفل المهم انا قعدت امص في زبه وهو بيفرك في كسي و ياختي لسه جايه قعد عل زبه وقعدت دقيقة بالضبط ولقيته جابهم قامت رقعت بضحكة جامدة اووي قالتلي انا اسفة بس متوقعتش يعني حاجة زي دي قالتلي خلاص ولا يهمك سبيلي نفسك خالص بقي سيبك منه خالص وركزي ف نفسك وقولتلها يعني اعمل ايه قالتلي انا عايزاكي تبقي زي كده سيبك من الرجالة واديكي جربتيهم قالتلي تعالي معايا نروح شقتي تجربي البس بتاعي بس قالتلي الاول قومي اقلعي هدومك دي وقيسي الهدوم اللي عليا عشان منعملش مشوار عل الفاضي قولتلها ماشي همشي وراكي المرادي قمت قلعت هدومي وكنت بهدوني الداخلية بس قالتلي انتي صاروخ اقسم ب**** بس مش عارفه قيمتك ورميه نفسك في حضن جوزك اللي بيجبهم في دقيقة وراحت هي كمان قلعت قدامي لقيتها لابسه براا ومش لابسه كلوت انكسفت منها بصراحة قالتلي متتكسفيش احنا بنات زي بعض وبعدين كسي مش بيعض يعني وقالتلي خدي هدومي اهيه قمت لابسها لقيتها علي مقاسي بس كانت ضيقة علي طيزي والبنطلون كان واخد الكلوت وداخلين جوه فلقة طيزي ومبيناهم قوي قالتلي البنطلون عايز يوسع شوية بس انا عندي من البناطيل اللي عل مقاسك وقامت لفاني كده وخلتني اوطي وبقت طيزي في وشها ومدخله ايديها مبين طيزي كده وقالتلي انتي طيزك كبيرة اوي و انا كنت حسه بايديها ناحية كسي كده ومكنتش قادرة قامت خلصت وعدلتني كده قالتلي عايزه تتغيري قالتلي تعالي نروح يالا الشقة عندي بس هتنزلي في الشارع وانتي لابسه اللبس ده وانا هلبس لبسك وتقلعي ال**** اللي انتي لابساه ده قولتلها لا مستحيل انا مقدرش لقيتها بتبصلي كده وكانت لسه هي عريانة ولقيتها قامت قعدت علي حجري كده وكسها لقيته زق في فخادي كده وقامت قايله عايزه تتغيري يبقي لازم تنزلي كده وانا ساعتها هجت اوي ومهمنيش حاجة قمت قولتلها خلاص ماشي قامت قايمة من علي حجري ولقيت مكان كسها عسل ولازق في البنطلون قمت قولتلها شايفة كسك عمل ايه قامت قالتلي معلش وقامت نزلت ولحست عسلها وقالتلي منا بعد م شوفت الطياز دي لازم عسلي ينزل عليكي وقامت تلبس ونزلنا لقيت الناس بتبصلي كده بنظرة اني واحدة شرموطة عايزة تتناك وانا كنت لازقه في ندي كده وكنت خايفة لغاية اما روحنا شقتها دخلنا شقتها ولقيتها متبهدلة كده ولاقيت كلوتات كتير من كل الانواع متنطورة في الشقة وكل اما امسك واحد القيه مليان عسل وملزق سالتها قالتلي دي متعتي ي سلمي كل اما ابقي هيجانة بقعد اضرب واسيبهم واقعد اشم فيهم كل مرة المهم دخلت تجيب هدومها من جوه عشان قاسها قمت دخلت وجاية اقعد عل الكنبة و مش واخدة بالي لقيتني بقعد عل زب صناعي طويل وطبعا اتحشر بين فلقة طيازي ولمس كسي وهي طلعت شافت المنظر ده قالتلي عجبك ولا ايه قولتلها ايه ده وكنت مترددة اوي قولتلها انا قعدت عليه غصب عني مكنتش شيفاه قالتلي مش مشكلة وقامت سحبته مرة واحدة قولت اااه قالتلي اسفة هو حك في كسك انا اسفة وقامت قالتلي اقلعي يالا الهدوم اهيهه قومي اقيسيها قومت عشان اقلع قلعت اللي فوق وجيت عشان اقلع البنطلون مكنتش عارفة خالص وهي حاولت معايا معرفتش قالتلي خلاص مفيش غير طريقة واحدة دخلت وجابت المقص وقامت قعدتني عل ركبتي واديتلها طيزي وقامت جايبه المقص دبته في البنطلون وفتحت خرم في البنطلون ودخلت صوبعها وقامت قطعته ونزلت البنطلون بعد كده ولقيتها فجاة ضربتني عل طيزي جامد لقيتني بقول ااااه ايه ده ايدك تقيلة قالتلي معلش بس كنت بهزر معاكي وقمت عشان اقيس الهدوم لقيتها هدوم كلها قصيرة و مجسمه ولقيتها بتقولي البس كلوت رفيع شوية اصل كنت بلبس كلوت كبير قالتلي خدي كلوت من اللي انا ضربه فيهم دول والبسيه قولتلها ماشي قمت خدت تشيرت ضيق مبين بزازي وخدت جيبة قصيرة فوق الركبة كده وقمت واخده كلوت رفيع مليان عسل فيه قولتلها ممكن اشمه قالتلي بتاعك الحسيه شميه براحتك قمت لحساه وشميته ولبسته قالتلي تعالي يستي بقي انا محضره ليكي مفاجاه حلوة قولتلها ايه قالتلي انا شايفك تعبانه بقالك كام يوم كده قولت اما تجربي المساج انا جربته قبل كده وفي مكان كويس اووي بيعمل وانا جربته قبل كده كتير وكان رووعه قولتلها اه واللهي احسن انا جسمي مش قادرة اشيله عايزه افك جسمي قالتلي خلاص انا هحجز ليا وليكي ونروح بليل قولتلها ماشي
قالتلي تعالي ننام شوية عشان نروح فايقين كده قولتلها يالا قمنا دخلنا الاوضة وطبعا هي قلعت هدومها طبعا وقالتلي اقلعي انتي كمان بدل ما انتي مكتومة كده و قمت قالعه وقعدت ب الكلوت والبرا وهي مكانتش لابسه كلوت قالتلي انا هنام عريانة خالص للني حاسة ان بزازي عرقانينن قولتلها عل راحتك وقامت قالعة ملط وهي بتقلع البراا لقبت بزازها بتتنطر لانهم كبار اووي انا ساعتها فتحت بوقي وسرحت فيهم قالتلي في ايه قولتلها بزازاك كبيرة اووي قالتلي شكرا وقالتلي لو عايزة تقلعي زي اقلعي قولتلها مش لازم قالتلي ايه مش لازم لو مش مستريحة اقلعيهم متخفيش قولتلها بصراحة البراا ضيق فقمت قلعته قالتلي استني هقلعك الكلوت انا وقامت مدت ايديها وقلعتهولي وقامت بصت لكسي كده وقالتلي كسك جميل اووي قولتلها شكرا انتي اللي بزازك فاجرة قالتلي طب يالا ننام عشان نعرف نقوم قولتلها يالا قومت نمت لقيتها جت في حضني كده وبزازها حسسها كانت بتزقني ونفسها بقي في مناخيري المهم روحنا في النوم وصحيت وكانت الساعة 7 ونص المغرب لقيت رجلها ما بين فخادي وكذالك رجلي انا كمان وصحيتها لقيت رجلي ورجلها غرقانين عسل قامت قالتلي استني استني وقامت مواطيه نحيت فخادي ولحستهم قالتلي بحب طعمهم وقامت قالتلي تعالي جربي دوقي عسلك كده وشوفيه حلو ولا لا قمت لحست من علي رجليها لقيت طعمه حلو اوي كان فاجر قلتلي تعالي بس متتخضيش قالتلي تعالي ندمجهم مع بعض ونشوف طعمهم كدا لقيتها جت ناحية بوقي وقعدت تمص في بوقي وامص في بوقها لغاية اما خلطناهم في بعض ودقناهم قلتلي ايه رايك قولتلها طعمهم فاجر بس متعمليش كده تاني قالتلي انا اسفة انا كان قصدي ندوق بس قولتلها حصل خير قامت قالتلي قومي البسي يالا عشان نروح قولتلها ماشي قمت لبست وهي لبست وقومنا رايحين قولتلها اللي هيعملنا المساج ده راجل ولا واحدة قالتلي لا واحدة و اسمها رانيا قولتلها الحمد لله قالتلي متقلقيش انتي هترتاحي وهتستمتعي قولتلها اما نشوف وقامت ضحكت المهم وصلنا هناك لقيناه مكان نضيف المهم دخلنا عل الريسيبشن لقيت واحدة بتقولنا اتفضلوا هنا واقلعوا وحطو الفوط دي عل اطيازكم و رانيا جايلكم حالا قامت ندي واخدها عل جنب وقلتلها قولي ل رانيا عل اتفقنا عليه قالتلها تمام المهم دخلنا وقلعنا هدومنا ما عدا الداخلية لقيت ندي بتقولي لا والداخليه كمان قولتلها ايه ده بقي قالتلي اقلعي بس عشان تعرف تدلك كويس بدل ما كل شوية تخبط في برا ولا الكلوت قولتلها ماشي اما نشوف اخرها قومت قلعت ودخلنا جوه لقينا طربيزتين طوال قمنا نمنا علي بطننا عليهم وحطيت الفوطة عل طيازنا المهم دخلت رانيا علينا و ياريتها كانت دخلت من بدري رانيا دي جسمها فايررر وفاجرر وكل حاجة بزازها طيزها كل حاجة كبيرة فيها وايديها ناعمة اووي تسيح اللي قدامها المهم دخلت وقالت ل ندي ازيك عاملة ايه وحشتينا واللهي قامت ردت عليها وقالتلها عامله ايه يا رانيا قالتلها الحمد **** قالتلها اتوصي بينا بقي قالتلها من عيني وقالتلها ابدا بمين فيكوا قالتلها ابدي ب سلمي بصراحة كنت قلقانة بس اما اول اما نزلت الزيت عل ضهري ودعكت بيديها ضهري محستش بنفسي خالص اصل كان جسمي وجعني اوي لقيتها مسكت من اول رقبتي لغاية اخر ضهري نسيت اقولكم كانت لبسه ايه هي كانت لابسه هدوم داخليه وكان الكلوت شفاف ولونهم احمر قامت قالتلي انا هقعد عل ضهرك عشان ده بيدي طاقة اكبر قولتلها اعملي اللي انتي عايزاه لقيتها من غير ما حس قامت قلعت الكلوت وقعدت عليا وانا كنت ساعتها مغمضه عيني من كتر ما انا كنت حاسه بالراحة وكانت ندي بتضحك عليا المهم قامت رانيا وقعدت عليا بكسها وقعدت تفرك رايح جاي كسها عل ضهري وكانت قعدة تفرك في ضهري جامد من كتر المتعة والهيجان اللي كانت فيها ولقتها قلعت البرا كمان ونزلت بقي من عليا وقامت جايبه من اول صوابع رجلي واحد واحد و قاعدت تروح وتيجي كده بصوابعها الناعمة علي فخادي لغاية انا لقيتها داخله جوه ناحية طيزي وبتفتح فيها بايديها قولتلها بتعملي ايه ببص نحيت ندي لقيتها قاعدة بتفرك في كسها و رانيا قالعة ملط قولتلهم في ايه ردت ندي عليا انا عارفة ان جوزك مش بيريحك وانتي مش عارفة تعملي حاجة لوحدك وانا صحبتك الوحيدة وشيفاكي هيجانة عل طول قولت اما اريحك ده يعني جزاي لما شفتك تعبانة قولت اما اريحك قالتلي خلاص ي ندي حقك عليا وقمت نايمة تاني مكاني والفوطة وقعت طبعا قولتلها ريحيني يا رانيا ب ايدك الجامدة دي قالتلي تحت امرك يشرموطة وقامت جايبه الزيت ومنزله علي كسي كده حسيت ان واحدة نطرت عسلها عليا ساعتها وسخنت وهي قامت مدخله صوابع ايديها بين شفرت كسي وقعدت تدعك بسرعة وانا اقول ل ندي اضربي عليا يالا وقامت رانيا قالتلي كسك دافي ومليان هيجان ي لبوة قامت قالتلها اصل انا معايا صاروخ في البيت وكان نايم جنبي عريان النهاردة قامت ندي ضحكت قامت رانيا خلتني انام عل ضهري وجابت ندي وقامت رانيا تفت علي كسي وقالتلها الحسي قامت لحست كسي وانا بقيت بتوجع من كتر الهيجان وقمت قعدت تلحس في كسي وتدخل لسانها في كسي وطالعه تاني وقامت رانيا جابت زوبر صناعي وتفت في ايديها وفركت كس ندي الغرقان وبعد ما طلعت ايديها لقيتها بتقولي خدي كلي عسل صحبتك وقمت واخدة ايديها وقعدت الحس وامص في صوابعها وقامت رانيا دخلت الزوبر في كس ندي وهي بقت تصرخ وكل شوية تهزها وهي تخش في كسي اكتر ونصوت اوي قامت رانيا مطلعاه من كس ندي وقامت قايللي انا عايز انيكك قولتلها كسي تحت امرك قامت مقوماني من عل الطربيزة وقعدت مكاني وانا قمت قاعدة علي الزبر بوضعية المعلقة كده وبقيت اطنط عليه بسرعة وصوت وندي بقت بتمص وتلحس في بوقي قولتلها هاتي بزازك المدافع دي يشرموطة قالتلي خدي وقامت حطته في بوقي بقيت بفعص فيها بايدي وامص فيهم وقمت قايله كمان خلاص هاجبهم بسرعة ااااه اااه وقمت جبتهم عل الزوبر قامت منزلني من عليه وجابت ندي وفشخت بوقها بالزبر وكلت عسلي من عليه وقامت نايمه علي الكربيزة كده ورانيا فتحت رجلها وبدل ما تحطه في كسها حطته في خرمها وانا قعدت عل وشها كتمته بطيزي الكبيرة كتمت نفسها بيهم وحرك طيزي رايح جاي علي وشها وانا بصرخ وقمت تتف كده عل طيزها عشان الزبر يدخل بسرعة في خرم طيزها وهي قاعدة تصرخ وانا بفرك بسرعة في كسها وامص في بزاز رانيا وبقينا احنا التلاتة بنصرخ اووي وقمت جيباهم تاني عل وشها قمت قولت ل رانيا انا عايزه انيكك قالتلي تعالي قامت قالعة الزبر ودتهولي خدته ولبسته قامت ندي فشخت رجلها ولحست كسها وقعدت تتف وتمص وقامت قالتلي يالا ي سلمي نيكيها ومتعيها خليها تحيبهم وقمت مدخله وقمت قالت اااه نيكيني بسرعة قمت متحركة بسرعة وانيمة عليها كده قامت رانيا نزلت علي ركبها وفتحت طيزي وقعدت تمص وتلحس في كسي ووتبعبص في خرمي اوي وانا اصوت قعدت خمس دقايق وقامت وقعدت عل وش رانيها تنيكها بكسها ورانيا قعدت تلحس وتنيك في كسها وندي تصوت اووي وقالت هجيبهم خالص وقامت جيباهم عل وشها وقمت مخليه ندي توسع وقمت لحست وش رانيا من العسل اللي علي وشها وقمت مسرعة اوي وقامت جيباهم عل الزبر وندي قعدت تمص الزبر وقمنا احنا التلاتة ضمينا في بعض كده ولحسنا في بوق بعضينا ومصينا في لسنا وقولت ل ندي شكرا عل احلي مفاجئة دي وعايزة نيجي هنا كتير اووي قالتلي هيحصل وقامت رانيا قالتلي لو انتوا مجيتوش هاجي انا لاني استمتعت معاكوا اووي اووي وبجد نورتوني قمنا لبسنا ومشينا وبكدا تخلص حكايتنا ....
 
  • عجبني
التفاعلات: رومنسى نيك و Aol
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%