NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة الصدفة غيرت حياتي | السلسة الأولي | - عشرة أجزاء 10/3/2022

بص الجزاء صغير موت

• عجبني
التفاعلات: النجم الصاعد 👑
فانت قدامك اختيارين

• عجبني
يا الاول تكتب 3اربع اجزاء وتدمجمهم معا بعضا اكنهم جزاء

• عجبني
يا انت تكتب الجزاء طويل عشان انت جزاءك صغير مووت

• عجبني
ومش تتأخر فى تنزيل الاجزاء

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
والجديد امتاا

• عجبني
والجديد امتاا
يسطا أنا بنزل جزء أو اتنين في اليوم ومبتاخرش الجديد أنا بكتبه دلوقتي من ساعة ماقولتلي بحاول اكبر الجزء شويه لكن حاضر الجزء الجديد اللي بينزل هيتاخر شوية بس هينزل النهاردة لكن هيكون طويل وعد مني ليك❤️

يسطا أنا بنزل جزء أو اتنين في اليوم ومبتاخرش الجديد أنا بكتبه دلوقتي من ساعة ماقولتلي بحاول اكبر الجزء شويه لكن حاضر الجزء الجديد اللي بينزل هيتاخر شوية بس هينزل النهاردة لكن هيكون طويل وعد مني ليك❤️
تمم يرجوله وارجو انك متكونش زعلت

بس ده ميمنعش انهاا قصه جامده نيك

• حبيته
فاناا بكلمك عشان نتطور منهاا فاهمني

• حبيته
فاناا بكلمك عشان نتطور منهاا فاهمني
فاهمك ياأخويا لابالعكس أنا مبسوط منك عشان انت كان ممكن تريح دماغك ومتفضلش تتابعها لكن انت بتتواصل ومتابع معايا وبتنصحني عشان القصة تبقي احسن وكمان ديه اول مره ليا فامحتاج منكوا الدعم والنصائح اكتر وشكرا ليك بجد❤️😍

ايه ياعم كميه النيك دي مفيش احداث ولا تسلسل زمني ولا واقعيه نيك وبس بص ياصديقي نصيحه مني حاول تعمل القصه قريبه للواقع وترتيب زمني للاحداث يعني انت اي حد بتقابله بتنيكه ناقص لو قابلت قطه او كلب عالسلم تحط زب البطل فيه ايه يابرو روق عالكلام استخدم مخيلتك احسن من كدا وعالعموم من وجهه نظرك انت واللي شايفه صح اعمله دي مجرد نصيحه من اخ او صديق ليك فاهمني انجوي وكمل يابرو

ايه ياعم كميه النيك دي مفيش احداث ولا تسلسل زمني ولا واقعيه نيك وبس بص ياصديقي نصيحه مني حاول تعمل القصه قريبه للواقع وترتيب زمني للاحداث يعني انت اي حد بتقابله بتنيكه ناقص لو قابلت قطه او كلب عالسلم تحط زب البطل فيه ايه يابرو روق عالكلام استخدم مخيلتك احسن من كدا وعالعموم من وجهه نظرك انت واللي شايفه صح اعمله دي مجرد نصيحه من اخ او صديق ليك فاهمني انجوي وكمل يابرو
يسطا القصة ديه خياليه فمش هتبقي واقعية اوي لكن في قصة هتنزل قريب هتكون واقعية جدا وشكرا علي نصيحتك ❤️

• عجبني
التفاعلات: Ehab bob
تم أضافة الجزء العاشر والأخير من السلسلة الأولي

السلسه الثانيه سيتم نشرها اليوم وارجو العذر علي قصر أجزاء السلسة الاولي وسيتم في السلسة الثانية تطويل الأجزاء بناءا علي طلب حضرتكم ❤️😍

• حبيته
التفاعلات: العاشق
السلسه الثانيه سيتم نشرها اليوم وارجو العذر علي قصر أجزاء السلسة الاولي وسيتم في السلسة الثانية تطويل الأجزاء بناءا علي طلب حضرتكم ❤️😍
مستني الجديد وياريت تبقاا طويله بجد❤️

• حبيته
عظمه على عظمه الجزء ده

• حبيته
القصه كلها متتعمليش في جزء واحد والأحداث كلها رايحه النار ومفيش مقدمه ولا فيها اي حاجه تشوق انك تتابعها

• عجبني
القصه كلها متتعمليش في جزء واحد والأحداث كلها رايحه النار ومفيش مقدمه ولا فيها اي حاجه تشوق انك تتابعها
شكرا علي رائك وانا اعتذرت عن قصر الأجزاء ولك الحريه في أن تتبعها أم لا وشكرا.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%