NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اولا الجزء عظمه
ثانيا خش شوف قصتي وانتقدني شويه 😂😂❤️

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ᎻᎯᎠᎬᏚ و الشيطان فاتح الاكساس
اولا الجزء عظمه
ثانيا خش شوف قصتي وانتقدني شويه 😂😂❤️
شكرا جدا و هحاول بس المشكلة وقتي ضيق

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ᎻᎯᎠᎬᏚ و Bastcrono
قصه جميله جدا جدا جدا جدل جدا....
بأنتظار الجزء الجديد
بتمنى ترجع يمنى للقصه مثلا هي نجت من الانفجار او الجوكر انقذها المهم هيك شي انت ادرا
💓💓💓💓🥀💓💓💓💓

• عجبني
التفاعلات: ᎻᎯᎠᎬᏚ
  • عجبني
طبعا الست دي الي هي عميده الجامعه والي هي من عيله دي ولتون وااي انت قولت للارا عليها والست دي طبعا هتفشخك في الجامعه 😂😂
كمل القصه حلوه

• عجبني
الجديد امتاا صحيح يخوياا

• عجبني
وحاول معلش مش تتاخر عليناا

• عجبني
انا اتخذت قرار صعب عليا بس انا بجد حصلت حاجات الفترة دي و قررت انني اعتزل الكتابة نهائيا و انني مش هتابع و مش هخش المنتدي تاني ابدا و ده لانني تبت الي **** و اتمني ان تقبل توبتي و بجد انا اتحطمت بس اللي عنده خير و ابقي و كمان بعتذر لكل الناس اللي نفسها في التكملة بس للاسف مش هيبقي فيه, و شكرا للتثبيت و لكل اللي تابع القصة و سلام عليكم اتمني انني اكون اثرت بالايجاب عليكم كان معاكم الشيطان.

• حبيته
  • عجبني
  • جامد
التفاعلات: 00Mahmoud Abbas, Eren Yeager, ᎻᎯᎠᎬᏚ و 2 آخرين
انا اتخذت قرار صعب عليا بس انا بجد حصلت حاجات الفترة دي و قررت انني اعتزل الكتابة نهائيا و انني مش هتابع و مش هخش المنتدي تاني ابدا و ده لانني تبت الي **** و اتمني ان تقبل توبتي و بجد انا اتحطمت بس اللي عنده خير و ابقي و كمان بعتذر لكل الناس اللي نفسها في التكملة بس للاسف مش هيبقي فيه, و شكرا للتثبيت و لكل اللي تابع القصة و سلام عليكم اتمني انني اكون اثرت بالايجاب عليكم كان معاكم الشيطان.
ليه بس يا صاحبي دا انا حبيت القصه دي اكتر من اي واحده هنا

• عجبني
بالتوفيق صديقي وقرارك يحترم وان شاء **** تقبل توبتك❤️

• عجبني
كملها بدون جنس او اقفلها قفله كويسه طب يا شيطان لحسن احنا اتعلقنا بالشخصيات لاارا وكدا

• عجبني
كمل يا صديقي

• عجبني
اى يابو الشياطين فينك ياخويا اتاخرت علينا اوووووى

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لية كل التاخير دة كمل

اى يابو الشياطين فينك ياخويا اتاخرت علينا اوووووى
هو اعتذر وقال انه اعتزل ومعدش هيكتب ولا هيدخل المنتدي تاني وقال انه مش هيكمل القصة

• عجبني
هتكمل الجزء الجديد امتي يا صديقي وكمان عايز اعرف اسم الحاله دي اي عشان عايز اقرا عنها اكتر
يريت يا صديقي تنزل الجزء الجديد في اقرب وقت عشان القصه عظممممممه

• عجبني
هو اعتذر وقال انه اعتزل ومعدش هيكتب ولا هيدخل المنتدي تاني وقال انه مش هيكمل القصة
امتي قال كده ولي السبب

• عجبني
انا عضو جديد انت فعلا ابدعت في سرد الاحداث انت ابدعت بتفوق فعلا لدرجة اني نسيت انها قصه سكسيه بالعكسسسس انت تفوقت فعلا

ابدعت روعه المتوقع بأه ان جد مصطفي هيكون هو مصطفي بمعني روح جد مصطفي لبسته لتحقيق اهدافها والحفاظ علي عيلته وصحيح اخطائه المهم انت مبدعع بجد طلعت اللي جوايا كله من غير ما انطق حرف

يا صاحبي بالتوفيق بس منتظرين تكملة القصة يا مبدع

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%