NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: ᎻᎯᎠᎬᏚ
هههههههه….. هتقوللي انا بضحك ليه؟ هقولك بضحك علي تفكير الناس…… ايوا تفكير الناس….. زي ما قلت من كام جزء الحب و بتاع و قعدت اشعر فيه و اقول كلام احتمال يكون فعلا موجود …. بس هو موجود في عقلك انت بس يا عزيزي القارئ … ههههه انت صدقت ولا ايه؟ صدقت ان فيه حب؟ بجد و**** ههههه دي اكبر و اغبي كذبة في التاريخ و احلي حاجة انني متخيلك يا عزيزي و انت بتقراء و بتتمزج بالكلام و كمان ممكن تكون اتعلمت منه كام كلمه بس انا للاسف جاي اهدلك ده كله حاليا و ادمره مش برده السلسلة اسمها تدمير؟ هههههههه انا بضحك بجد و انا بكتب… حب… ههه غسيل ادمغه فاخر لكل الناس…. و هثبتلك في كام سطر…. و هقولك ايه سبب الشعور الغريب اللي هو مش غريب هو عادي بس انت اللي مغسول دماغك بس معلش علي قد ما الموضوع صعب عشان تتقبله انا كا شخص بيكتب في الموضوع ده خدت سنة كاملة عشان اتقبل الحقيقة… الحقيقة الصادمة و بحب اسميها …. "كذبة الحب". هقولك كلمه واحده و اسيبك تفكر براحتك و هركز علي "حب الارتباط و بمعني اصح الحب الحرام من ورا الاهل او حتي الدياثة لما يكونو الاهل عارفين", لو شفت من ايام عبد الحليم حافظ لما كان الحب و المشي مع الحريم غلط و عيب بس عبدو الجميل خلاه عادي و حلو و لزيز و افلام هوليوود نفس الكلام و الشعراء العرب زمان *السوشيال ميديا القديمة هه* و لو تفكر و ترجع لورااا هتلاقي تقريبا كل و بقلهالك كل المسلسلات و الافلام بلا استثناء كلها فيها مشهد حب او نظرة او لمسه او سكس حتي المسلسلات اللي فيها رسالة كبيرة و مفيدة فعلا هتلاقيها مليانة و تحت شعار "الحب" و لو ركزت هتعرف ان طول عمرك عمال تستقبل ضربات مركزة بشكل غير مباشر و لما كبرت فتحت عينك علي الارتباط و مبقيتش تشوف غير الحب و بس و سواء ارتبطت او لا فا انت طول عمرك نفسك فيه … ايوا الشعور الغريب اللي مش مفهوم… الشعور اللي مش حقيقي اصلا… الكذبة الكبيرة اللي انت و غيرك كتير بتلاحقوها زي السراب و للاسف ممكن تعيش و تموت و انت فاكر انه حقيقي فعلا….. بس ….. لا هو مش موجود… اللي موجود مجرد وهم… وهم انت اللي رعته في علقك و في نفسك و اللي رما البذرة كانو هما …. المتحكمين فينا.
الجزء الخامس

قبل ما اروح الحفلة بساعتين:

انا لبست قناعي و بدلتي و لارا جنبي لابسه لبسها و بتسرحلى شعري اللي طول شوية و شكلي كان هيبة بجد
انا: ايه يا حبي خلصتي؟
لارا: هههه بخلص اهو يا احلي شيطون و بعدين انت شعرك الجميل ده طول اووي
انا: ههه ايه مش عاجبك
لارا: ازاي دا انا بموت فيه مش شعرك؟
انا: ماشي يا لولا يلا بقا
لارا: ماشي يا حبيبي انا خلصت *عملتلي قصة فاجرة*
انا: اوووه واااو ايه الحلاوة دي يا قلبي كوافيرة كمان
لارا: اي حاجة عشانك
انا لفيتليها و رفعتها من عالارض و بوستها من بقها و احنا مفتحين عينينا و بنبص لبعض بكل حب
لارا: حبيبي خلي بالك من نفسك *اتنهدت جامد*
انا: حاضر يا حبيبتي و بعدين انا نفسي ابقا معاكي علي طول بس انتي عارفة بقا
لارا: عارفة و مقدرة يلا بقا عشان منتاخرش *باستني بوسة سريعة*
انا: هه ماشي *لبسنا اقنعتنا و مشينا بالعربية و نزلنا العرين مع بعض, ملك و ملكة*
انا: انا جي النهاردة عشان اسلم علي كل اللي في الجحيم المتواضع بتاعي
كلهم باصين بهيبة و ساكتين
انا في وسط الصمت الرهيب: ههه ايه انتو صدقتو؟ النهاردة حفلة يرجااااااالة
كله ضحك و هزر و شغلو اغاني و رقص و انا قعدت ارقص شوية مع لارا و محمود كان مزقطط و عمر كان معانا و بيرقص هوا كمان و عدي ربع ساعة بعد كدا هديت الموسيقي شوية و طلعت مسكت الميكروفون
انا: احم بصو بقا يا رجالة النهاردة شهيصة و معاكم ملكتكم هنا الشبح هتقولكم عالخطة كمان ساعة كدا تكونو خربتو الدنيا ههه
واحد من رجالتي: و انت يا موستي هتروح فين عايزينك معانا
انا: ههه معلش بقا يا ترافيس انا ورايا حفلة تانية
كله بصلي
انا: بس متزعلوش انا هعمل حفلة اجمد و عالبحر قريب بس الشبح هنا مكاني و مش عايز اسمع ان حد زعلها هااا؟
كله ضحك و انا ضحكت بعد كدا قفلت ضحكتي بسرعة و كشرت ببرود و قلت في المايك: اللي هيزعلها هيزعل مني….
كله في هدوء و صمت و خوف مني
انا: هههه يلا بينااااااااااااااا شغلنا اغنية عالية و كله قعد يرقص و انا و لارا رحنا اوضة الاجتماع الكبيرة
لارا بتدمع: حبيبي ارجوك ارجعلي
انا: ههه متخافيش يا قلبي *قعدت ابوسها و احضنها و هي تبوسني و تحضنني بكل رومانسية بجد الوداع وحش اوي و بصتلي تاني و حسست علي رقبتي*
لارا: هههه لسا العضة موجودة؟
انا: هههه دي كانت احلي علامة من احلي لولة *كانت مدياني love bite*عضة حب* علي رقبتي لما نكتها بالمساج و كانت لسا معلمة علي رقبتي*
لارا هاجت شوية و انا حسيت بالذات انها افتكرت اللي عملناه ههه: موستي
انا:نعم
لارا عضت علي شفايفها و هي بصالي
انا روحتلها و بوستها تاني بوسة كبيرة ودبنا مع بعض شوية و قلت: حبيبي انا هروح و لما ارجع *قربت علي ودنها* حنهد الدنيا! *بعد كدا بوست لارا علي جبينها و طلعت ركب العربية*
اول ما ركبت العربية لقيت رسالة علي الموبايل بتاعي بتقول(دوس علي الزرار اللي علي الكارد) من رقم برايفت.
انا دست علي الزرار و طلعتلي حاجة زي الخرائط و فيه مكان متعلم عليه و تحديدات عشان اروح من وجهتي طبعا انا فاجئتني التكنولوجيا المتطورة اوي دي و بقيت ماشي مع الخريطة لحد ما وصلت لمكان مقطوع و غريب و بصيت قدامي و احا… تخيل المشهد التصويري ده معايا * الارض اتفتحت بشكل غريب و طلع من تحت الارض زي طيارة صغيرة راكب واحد بس و انا كنت مستغرب ان مفيش سواق و كانت سودا و ازازها متفيم و كان شكلها خرافي بجد و كانت عاتمة السواد اوي و الباب بتاعها اتفتح اوتوماتيكي و انا فهمت انها اشارة و دخلت جوا و لقيت كرسي واحد و لونه احمر و كله هيبة و مكتوب عليه اسمي*الشيطان* بالدهب و رحت قاعد و كان جنبي تلاجة فيه مشاريب و خمرا و الناحية التانية زي فرن فيه اكل و الطيارة قفل مرة واحدة و نور نور جوا الطيارة احمر و الدنيا حواليا ضلما مش شايف اللي برا و قدامي شاشة و بدا يطلع منها كلام بيقول: الشيطان منور طيارتك الاوتوماتيكية طبعا متتفاجئش التكنولوجيا دي مش موجودة لسا عند اي حد و طيارتك دي هدية مني ليك كا بداية و لما اشوفك لسا فيه كلام كتير و كمان انا حابب انني العب معاك جيم شطرنج بردو بس انا مش زي جيمس لا خلي بالك انا الملك! *و لقيت حاجة شغالة بالنانو تكنولوجي واقفة قدامي و بتتمشا و بتكلمني علي جسم انسان و منغير وش و كان الملك*
الملك: دلوقتي رحلتنا هتاخد شوية وقت بس متقلقش عشان الطيارة بتجري بسرعة قريبة من سرعة الصوت فا هتاخد بس ٦ ساعات و هتلاقي اكل في الفرن من احلي و اقوي الطباخين و مشاريب درجة اولي و عايزك تفكر في كل الاسئلة اللي عايز تسالها عشان لقائنا هيكون طويل و اتمني تستمتع برحلتك و كان معاك الملك سلام.
انا اتبضنت من طريقة تعظيمه لنفسه و طلعت موبايلي و لقيت مفيش شبكة و طلعت الاب و حطيت فلاشة نت و اشتغلت بالعافية و قعدت اكتب اكواد و ابعت رسايل لناس كتير و الشيطان كان قاعد علي الشاشة قدامي ببرود و بيشرب عصير عنب و انا قاعد و انا بشتغل بتكلم مع منطق اللي جهزلي كذا خطة عشان لو حصل حاجة و لما خلصت اكلت و مكنتش حاسس بالطيارة خالص يعني الضغط و كدا مع انني حاسس اننا في الهوا بس كنت محافظ علي هدوئي و قعدت اتكلم مع الشيطان و منطق علي اللي هيحصل و فهمتهم كل حاجة و هما فهموني افكارهم و كان معايا في جزمتي سكينة من الكاربون فايبر ميبانش في اجهزة الامن و نمت شوية و صحيت بعدها و لقيت الملك قدامي بنفس التقنية تاني
الملك: صحي النوم يا شيطان ههه انت قربت خالص و انا مستني علي نار فاضل بالظبط ساعة و توصللي و انا عارف كويس انك جهزت كل حاجة بس حبيت اسلم عليك تاني ههه …. اه صح ابقا سلملي عليهم انا هموت و اتعرف عليهم اووي. *مشي*
انا دماغي لفت جامد: عليهم! احا هو بيتكلم عن مين خخخ هوا معقول فاهم اللي بيحصللي؟ احا هو بيراقبني من جوايا كمان احا احا ااااااااه
الشيطان: اهدااا اهداا هو ممكن بيقول كدا عشان يهز ثقتك بنفسك انا عايزك تحافظ علي برودك
انا: ازاي انت عبيط! انت مشفتش! احاااا *خفت بجد و حسيت انني دخلت نفسي و اللي معايا في سكة هتمحينا كلنا *
الشيطان: انا حاسس بكل حاجة و بقولك انت لو مهديتش احنا هنتمحي بجد!
انا: ماشي مااااااااااشي *حاولت اهدي نفسي و استخدمت استراتيجية بتخليني كانني اوقف الوقت حواليا و استرخي و شغلت اغنية هادية و فعلا هديت شوية بس دماغي مش عاتقاني من التفكير*
بعد فترة حسيت ان الطيارة بتنزل حبة حبة و بعد كدا وقفت و الباب اتفتح في مكان…… احا مكان ايه…. دي جنة!!!
انا نزلت من الطيارة و قدامي شلال قدامه نهر و شجر كتير كاني في غابة و طيور و هدوووء و انا كنت واقف مزبهل و المكان بجد كان جنة حاجة مش قادر حتي اوصفها و لقيت زي طريق من ورا الشلال كانه متايف علي شكل جمسي و دخلت منه و احا…. قلعه …. قلعة ايه دي زي حصن جواه بلد كاملة و دخلت من الباب العملاق باب قلعة فخم و مشيت جوا و لقيت بلد عادية فيها ناس عادية لبسهم غريب شويا و فيه اسواق عادي و بيتكلمو لغة غريبة اوي انا مش فاهمها و شكلهم نفسه غريب يعني مش اوروبيين ولا عرب ولا افارقة ولا من اسيا ولا هنود حتي لا شكلهم غريب اول مرة اشوف اشكال كدا و الكارد اللي في جيبي كان بيتهز و دست علي الزرار تاني و لقيت سهم بيوديني لوجهه غريبة و انا ماشي وسط الناس عادي و تعاملاتهم عادية جدا لحد ما وصلت لمكان غريب و اسود اوي و عملاق و كان فيه حرس بالعبيط و ناس غريبة باقنعة غريبة بتخش و فيه واحد من الحراس طلع يجري عليا و قاللي: من هنا يا بيه اتفضل *و مد ايده ليا* الكارد
انا طلعتله الكارد و هو وشه اصفر و ادهالي و قال: اتفضل اتفضل
انا ساكت و ببردو و دخلت و كان فيه ميت الف بوابة زي بوابات التفتيش بتاعة المطار بس كان شكلها اغرب و افخم الي حد ما دخلت و فيه ناس كتير داخلة معايا و كلهم باقنعة غريبة و اللي بترن عليه جهاز بياخدوه برا لحد ما دخلنا علي مكان غريب مضلم و مفتوح و دخلنا كلنا و لقيت طربيزة كبيرة و عرش كبييير و عليه شخص مش باين وشه و كله دخل قعد علي كرسي بتاعه الا انا كنت واقف و الباب اللي ورايا اتقفل و الملك فتح ايده و شاور علي كرسي جنبه علي ايده اليمين و قال بصوت غريب و غليظ و ظاهر اوي: الشيطان العزيز جه اتفضل مقعدك محفوظ جنبي هنا الملك!
انا رحت بالراحة و قعدت و كله كان باصصلي, شوية باصينلي بغل و شوية باصنلي ببرود و شوية باصينلي بخوف و كلهم كانو باقنعة بس عينيهم بتتكلم.
الملك: انا هنا من مكاني بحيي الشيطان!
كله سقف و كانو ناس كتير
الملك: دلوقتي يا شيطان انا برحب بيك في المنظمة و دلوقتي انا عايزك علي انفراد *بحده* كله … برا!
كله قام بسرعة و طلعو و الاوضة كانت فاضية عليا انا و الملك.
الملك: ايه ؟ لسا مخدتوش القرار؟
انا: هما مين
الملك: اانت و هما
انا: ههه هما مين بردو انا مش فاهم
الملك: حتفهم بعدين قدامنا وقت طويل
انا: تمام انا بقا عايز اعر….
الملك قاطعني: انتا عايز تعرف انا مين و احنا فين و مين الناس ديه و ليه انا اديتك دعوة انت بالذات مع انك يا شيطان باين اوي انك بتدمر البيزنس بتاعي صح؟
انا: ……
الملك: يبقا صح انا هقولك بقا, اول حاجة انا و انت شبه بعض الي حد ما في حاجات كتير و هقولك عرفت منين بس انت دلوقتي تسمع بس
الملك: اول حاجة المنظمة دي بتحكم العالم و اعتقد انت عارف كدا و معظم الناس كمان لان احنا في الفترة الاخيرة ظهرنا جامد و بنقول للعالم اننا اقوي ناس, احنا اللي ماسكين الدول من تحت, ايوا احنا, احنا الظلام و الشر و العمق بتاع الدول و العالم و احنا اللي بننشر الشذوذ و الظلم و سفاح الاقارب و ****** ******* و الافلام الاباحية, هتقوللي ليه؟ هقولك عشان احنا الدولة العميقة لو سيبنا الناس تعيش عادي بدماغها الخير هينتصر بس احتا وجه العملة للشر احنا الشر و السواد اللي بيحارب الخير من قديم الازل, احنا الشكل الجديد للشر اللي كان بيحارب الانبياء و الرسل و اي حد بيعمل خير بس دلوقتي احنا المتحكمين في العالم اوعي تفتكر ان النهايات السعيدة علي طول ان الخير بينتصر هههه لا الشر بينتصر هوا كمان و لحد دلوقتي احنا المنتصرين عشان احنا اللي مخليينك تفكر في النهاية السعيدة احنا المستحكمين فيك و في كل الناس ايوا احنا اللي عاملين كل دا و محدش يقدر يقف قدامنا لان اللي بيفكر بس يعمل كدا بيتمحي و بيتمني الموت
انا: اممم بس مموتنيش ليه؟
الملك: هههه اهو انت بالذات مش هموتك عشان انا حبيت اووي فكرة ان يبقا فيه منافس او حد بيحارب ضدنا مع ان الناس كلها تقريبا شايفاك ارهابي و قذر بس انا عارف اللي في دماغك انت معندكش مشكلة لو الناس كرهتك بس انت عايز تحقق هدفك و تحرر الناس و فاكر انها سهلة هههه, كان غيرك اشطر بكتيييير, يبني احنا اللي بنعمل كل حاجة و منكرش انك كنت خارج حساباتنا و ده لسبب واحد بس وهو انك شبهي اوي… و بطريقة معينة انت قدرت تكشف حاجات كتير و نجحت انك تعمل حاجات كتير بس انا بنفسي كنت مراقبك و بصراحة طريقتك عجبتني انت حاولت تناقض حاجات كتير احنا عاملينها و تفكر فيها و تناقض نفسك لاننا بمعني اصح نفسك لاننا اللي زرعنا فيك الافكار و عرفت تدمر و تخرب بطريقة مميزة غير اي حد شفته و عشان كدا انا جيبتك و عايزك تشتغل معانا بدل ما تموت بس انا مش هموتك لا انا هلعب معاك بس
انا: ماشي انا كدا فهمت حاجات كتير بس عايز اعرف انا شبهك في ايه؟
الملك: عقلك
انا: ازاي عقلي؟
الملك: عقلك ده جواه شخصيات و الشخصيات دول صحابك و منهم كمان اللي بيقدر يتحكم بجسمك و انت نايم يعني من الاخر انت الحالة النفسية بتاعتك دي نادرة اووي و كمان عشان ندرتها محولاك لمكنة عبقرية تقدر تشتغل تحت اي ظرف زيي بالظبط, انت مش محتاج صحاب ولا اي حاجة انت مش محتاج غير نفسك و عيبك الوحيد هوا الاضطراب يعني لو نفسيتك اتهزت يبقا انت ضعت
انا: طب نفترض انك صح عرفت منين؟ هه ايه هوا انتو بتهكرو البني ادمين ولا ايه؟
الملك: ههه لا انا عرفت عشان تحركاتك و تصرفاتك و نظراتك ده نفس اللي بيحصللي و كمان احيانا كتير بتناقض نفسك و ممكن تتكلم مع نفسك كمان بشكل غريب و كمان عشان طريقة كلامك نفسها بتتغير بسرعة و بشكل غريب و انت بتتحول كانك شخص تاني
الشيطان جوايا اتعصب جامد و بيتكلم بزعيق: انت مجنون ههههه ده مش موجود مش ممكن ده يبقا في عقلك؟
الملك ببرود ووقار: ههههههه طيب يا شيطان لو سمحت هات الشيطان الحقيقي عايز اكلمه ههه انت دلوقتي اثبتت كلامي انه مش انت و علي فكرة انا بخاف من الشخص الحقيقي اكتر من الشخص الخيالي عشان هوا اللي بيفكر علي قد ما الشيطان الخيالي بتلاقيه اشرس بس لا
انا سكتت الشيطان و قمت: طيب عايز مني ايه؟
الملك: تنحني قدامي و تقر بولائك لملكك و ساعتها هقولك علي دورك
انا بكل سيكوباتية و هستيرية: ههههههههههههه انا … ههههههه.. انا انحنيلك انت هههههه احا لا احا بجد انا الشيطان هههه
انا قفلت ضحكتي بسرعة و كشرت ببرود: انا مبنحنيش لحد
الملك: اممم حلو ده بس انا هتغاضي عنه بس هتنحني قريب
انا: ههههه ده في احلامك
الملك: ما انا احلامي بتتحقق اهي و انت قدامي و لسا..
انا: هههه طيب بص هوا موضوع الانحناء ده تنساه انا متمرد غير كدا و بصراحة انا موافق اشتغل معاك
الملك استغرب بس كان ساكت كانه فعلا بيكلم شخصيات في دماغه و عدي خمس دقايق: تمام انا فرحان انك قبلت العرض و زي مقلتلك الانحناء ده هيجي لوحده
انا: ههه و انا قلتلك في احلامك
الملك: ماشي هنشوف و دلوقتي عايزك تركز جامد
انا: اممم بس انا عايز اشوف وشك
الملك: قريب
انا: ماشي عايز ايه بقا
الملك: اول حاجة الحرب بينك و بين داريوس و عيلة والتون انا مش هقولك عليها حاجة
انا: اممم ازاي يعني
الملك: عشان داريوس مخدش اذني و محتاج يتعاقب و لو محتاج امدادات هساعدك و كمان عشان لازم علية ولتون تتكسر زي ما انت كسرت عيلة كوتش و عشان كمان يتعملك اسم هنا *حرك الملك و كل حصان من طاولة الشطرنج اللي قدامه*
انا: هههه بس انا مش عايز اذنك
الملك: لا انا عايزك تكمل كدا دور المتمرد
انا: هممم ماشي ايه تاني
الملك: انت هتمسك فرع امن المعلومات الرقمية في الشرق الاوسط الاول لانه ضعيف من الناحية دي و فيه شركة كدا الاحسن انك تعمل معاها تحالف شركة اسمها النضوري و اعملو مركزكم في مصر و هننشر اسمك جامد و بعد كدا هنخليك تمسك العالم كله في مجالك
انا: اممم بس انت عارف بردو انا هدفي ايه
الملك: بص هدفك ده خليهولك انا مهتم بحاجات اهم
انا في دماغي: هههه غبي
الملك: و كمان عايز اقولك علي قانون المنظمة
انا: ايه هوا؟
الملك: مفيش قوانين
انا: ازاي!
الملك: انا القانون و انا كل حاجة و هيجي ملك من بعدي بس انا حتي الان كل حاجة و لو حد عمل غير اللي انا عايز او خالفني بيتمحي و بس كدا يعني لو عايز تروح تموت اللي عالطربيزة كلها ماشي بس ميضرش المنظمة و المنظمة ببساطة يعني انا يعني كل اللي بيحصل و اللي بيعملوه العائلات و مواقع السكس و ال****** و المخدرات و التدمير و السواد كل ده منسوبلي و هما شوية عساكر علي طاولتي و كمان فيه رتب و ترقيات بس هتعرف كل دا لما تبدا تخش في الشغل.
انا: ههه ماشي
الملك دلوقتي انت ممكن تطلع تتعرف عليهم و تحتفل شوية عشان الحفل ده معمول عشانك و عشان ارحب بيك و كمان طيارتك دي هدية زي ما قلت هتوديك للمكان اللي انت عايزه
انا: ماشي
الملك: ايه مش هتقول اسمي؟
انا: ههه لا مش هقول لانني معنديش ملك انا ملك نفسي و بس و ياريت تفضل فاهم كدا … سلام
الملك: هههه سلام يا شيطان ههههههه اه صح بعد كدا متبقاش تمشي بكاربون فايبر و في رجلك كمان اصل انا اعرف انه ضعيف شوية هههه

انا طلعت من عنده و دماغي فيها مليون سؤال لنفسي و احااا علي اللي شفته…….
شفت صالة حرفيا عملاقة كانك داخل بلد بحالها و فيه اغاني شغالة بصوت عالي اووي و الصالة علي شكل الملاهي الليلية و في ناس بالعبيط عمالة ترقص و كلهم باقنعة و فيه اللي بيقفش و اللي بيبعبص و علي كل كورنر تقريبا في بتاع خمسين واحد بينيكو في بعض نسوان و رجالة و اصوات و اللي تعجبه واحده او واحد يخش معاهم و خلاص و مليطة بشكل غريب و عجيب و فيه بار عملاق و كله عمال يبوس و ينيك في كله او بيشرب في حالة و انا اول ما فتحت الباب كله وقف مرة واحده و بصلي و في بتاع ميت الف عين عليا و المنظر كان مقرف كانهم خنازير في بعض بس لبسهم حلو و النسوان كانو جامدين و الرجالة كانو فيه و فيه
واحد طلع علي المسرح و مسك الميكروفون بتاع الدي جي
واحد سكران مدروخ: ووووو كككككلللله يرححححببب بالشششيييطاااااااااان
كله صوت و سقف و قعدو يرقصو و احا بجد ايه ده كانها حلة اتكب فيها كل ما هو قذر
و انا داخل وسطهم عايز اطلع فيه بتاع عشر بنات وتكات و رجالة معاهم جم عليا
انا: وسعو!
واحده بلبونة و سكر: ما تيجي انا عايزة اجرب طعم الشيطاين هيهيهيهيهيه
انا: امشي من هنا يشرموطة و كله يوسع! خخخخخ *بزعيق و فعلا بداو يوسعو*
سمعت من ورايا صوت غريب بيقولك للبنت اللي كانت عايزاني
واحد: يا ماما سيبك مننننه تعالي علي زبي شوية انا عايز انييككك
نفس الست: ههيهيهيهيه بس يا واد انا اجيبه ينيكنا احنا الاتنين هههههه
انا في عقلي: ايه الخرا اللي اترميت فيه ده
جه ورايا راجل و راح ماسك طيزي و ساعتها انا لفيت ضربته بوكس و كسرت مناخيره و سنتين من وشه و دست علي ايده و هو واقع و كسرتها و جم اتنين نسوان و واحد معاهم يقلعوه و يلعبو في زبه و طيزه احا بجد
انا في دماغي: خخخخ كسم الخرا ده انا لازم اطلع حالا دي بجد مدعرة ايه ده
و انا لسا بمشي و مدروخ شوية من التفكير و الشيطان كان بيسندني خبطت في واحد
شخص: احم لو سمحت ابعد عني انا مليش في اللي بيحصل ده
انا: معلش لموؤاخ…
شخص قاطعني: الشيطان! منور! و ايه اللي مدروخك كدا تعال اقعدك معانا
انا: انتوو مم.. ممينن
*خدني من دراعي سندني و قعدني في مكان كله ناس شكلها فعلا محترم كانه مكان خاص بعيد شوية عن الدوشة و عن السكس و كله ناس عالية اوي و نسوان حلوة اوي و لابسين قناع و شكلهم محترم بردو.*
شخص: اهلا يا جماعة ده الشيطان اللي الملك كان بيقولك عليه في الاجتماع
كله: اهلا يا شيطان اتفضل
انا قعدت جنب الراجل ده و كنت مستغرب منه اوي
انا: احم يا جماعة انا مش فاهم اي حاجة بجد هو ايه اللي بيحصل هنا و ايه المكان ده و ليه بيعملو في بعض كدا و ليه انتو قاعدين هنا و انتو مين اصلا و ليه مش بتعملو زيهم؟
الشخص اللي كلمني في الاول: بص يا شيطان انا ويليام دي روكفلر و و دول عائلتي و انا اعتبر من الجيل الجديد هنا يعني عندي ٣٠ سنة ههه بس حبيت احضر الاجتماع و اجي و لقيتك بالصدفة و انت شكلك من سني
انا: هه اه *كل الستات باصينلي*
ويليام: بص احنا مش زي الخنازير اللي هناك دول احنا من اكبر و احسن العائلات اللي هنا احنا المتحكمين بالبترول في العالم و هتلاقي عيلة روتشيلد هنا كمان و عائلات محترمة كتير انما الخرا اللي هناك ده دول العوائل اللي مفشوخة خالص عوائل ملهاش اساس بس الملك عايزهم معانا كلها شواذ و سفاح اقارب و قرف بس احنا مش كدا بس المنظمة فيها من كله و الحفلات غالبا بتبقا عبارة عن جنس و رقص و شرب بس احنا عائلتنا بيتجوزو من بعض و مش بيعملو زيهم لا احنا لينا زي عالمنا الخاص و الملك هو اللي بيخطط و احنا بننفذ و هما بينفذو بردو بس معظم الناس اللي بتنيك بعضيها دي بينفذو مشاريع ال****** و افلام السكس و تمويل الارهاب و غالبا الناس اللي عالية زينا هتلاقيهم ماسكين بترول او اغذية او ادوية فهمت؟
انا: شكرا يا ويليام انك طلعتني من ده
ويليام: لا شكر علي واجب بس انت شكلك اول مرة تشهد حاجة زي كدا صح؟
انا:اه
ويليام: هههه امال شيطان ازاي بقا؟
الشيطان جوايا بصله بصة تشخخ اجدعها راجل ويليام خاف شوية بس كان بارد اوي
ويليام: معلش متاخذنيش في كلامي انا بس عايز اهزر معاك شوية لان شكلك مش في مود كويس و دي حفلة معمولة عشانك اصلا غير كدا انا شفتهم عايزين يظبطوك بس انت فشختهم ههههه ليه مرحتش معاهم؟
انا: مليش في الشرمطة
ويليام: اممم انا بحب الناس اللي زي كدا بجد
انا: شكرا
ويليام: انا بقا و عيتلي عايزين نعرف انت جيت ليه و ايه اللي حصل معاك و كدا
انا: تمام, انا اسمي الشيطان و انا الارهابي ههه اللي بيخرب حاجات لعوائل كتير زي كوتش و ولتون و هبدا حرب مع داريوس و هفشخه
ويليام: واااو حلو اوي بس انت ليه لابس قناع؟
انا: ما انتو لابسين قناع بردو
ويليام: لا مش قصدي انا قصدي قناعك غريب مهو كل عيلة ليها قناعها الخاص زينها *انا انتبهت و لقتيهم فعلا عندهم نفس الاقنعة معمولة من الدهب*
انا: ههه اصل انا المتمرد انا مع نفسي
ويليام: اممم فهمتك
انا: تمام هي الحفلة هتخلص امتا؟
ويليام: ههه لما الشراميط دول يتعبو او يزهقو
انا: اممم ماشي
ويليام: ايه انت لحقت تزهق مني ؟ انا عايز نبقا اصحاب
انا: ههه و انا كمان بس انت عارف شيطان بقا و كدا
ويليام: ههه ماشي يا عم *بص و شاف بنات من عيلته باصينلي*
ويليام: قوللي بقا يا شيطان انت متجوز؟
انا خفت علي لارا بجد و قررت انكر: لا مش متجوز
البنات الصغيرة منهم ابتسمو من تحت القناع بتاعهم
ويليام: حلو و ايه مش ناوي؟
انا: ناوي ايه؟
ويليام: تتجوز مهو انت شاب بردو و ليك احتياجاتك ولا ايه؟
انا: ممكن بس انا عندي هدف اخلصه الاول و ممكن ابقي اشوف الحوار ده غير كدا كمان انا واحد خطر و مينفعش ابقا معلق واحده معايا *عيني لمعت و بصيت في الارض* اخاف عليها اوي
البنات كانهم اغرمو بالرومانسية بتاعتي و قالو كلهم : وااااو
ويليام: اممم يعني انت حبيب بقا
انا: ههه مش انت بتقول شاب
ويليام: ههه ماشي قوللي بقا مش عايز تتعرف علي باقي القعدة؟
*كانت قعده فيها ١٠ بنات منهم ٤ صغيرين من سني و الباقي كبار شوية يعني في الاربعينات و فيها وليليام و ٥ رجالة متجوزين الستات الكبيرة غالبا*
انا: بص يا ويليام انا احترمتك جدا و مقدر انك عايز نبقي صحاب و فعلا تقدر تعبترنا صحاب من دلوقتي بس انا فعلا مش محتاج حد انا الشيطان و مبروحش لحد الناس بتجيلي فهمت؟ يعني انت جيت تكلمني و انا كلمتك و نفس الموضوع ينطبق عالكل
*البنات انبهرو بالطريقة بتاعتي المتعالية*
واحده منهم و دي كانت وتكة بجد عينها زرقا فاتح جميلة اوي و بزازها كبيرة شوية و طيزها باينة كبيرة شوية بردو و بطنها سوة و شكلها طري اوي و لابسة فستان قصير شوية مبين سمانتها اللي بتنور و محمرة شوية و شعرها احمر طبيعي حاجة كدا خيال بس انا مكنتش شايف وشها كله يادوب شفايفها اللي يهبلو*
واحده: احم انا اسمي جوين.. احم جوين روكفلر *بكسوف شديد*
انا: اتشرفت يا جوين
جوين: هو … هو انت اسمك الحقيقي ايه؟
انا: جوين بصي انا بحب اسمي الشيطان و احنا مش قريبين اوي عشان اقولك اسمي الحقيقي و حتي لو قريبين مش هقول بعتبره حاجة خاصة اوي
جوين اتكسفت و بصت في الارض: ماشي اسفه للسؤال
انا: بصي يا جوين انا مقدر انك جيتي كلمتيني و انا مش هكسفك متزعليش انا مش بقول انك وحشة او انني متضايق انا بقول انني مش هقول اسمي لانني مش عايز مش اكتر فهمتيني؟ بس عشانك ممكن تقوليلي يا شوشو هههههه *حاولت افك الجو*
جوين فرحت شوية: ههه ماشي يا شوشو انت حبيت قبل كدا؟
انا عيني لمعت تاني و افتكرت حبيبتي لارا و ابتسمت: هههه
جوين: ايه اللي يضحك
انا غمضت عيني و خدت نفس و قلت: يعني انتي هنا تعرفي الملك و بتقولي ان الحب حقيقي؟ ما انتي عارفة انه غسيل مخ
جوين: اه طبعا حقيقي يعني حتي لو مش بالمسمي المشاعر حقيقية
انا: ممكن احنا لسا مش عارفين
جوين: بس بردو مردتش عليا
انا: لا محبتش عشان مش بؤمن بيه تمام؟
جوين: بس عينيك مش بتقول كدا
انا: هههه انتي هتبصي في عيني كمان؟
جوين: بصراحة ..*بكسوف* عينك حلوا اوي و بتتكلم عن نفسها
انا: هههه ماشي شكرا ع المجاملة
جوين بكسوف و بصتلي بكل برائة: بس دي… مش مجاملة… دي حقيقة
انا: ههه ماشي يا ستي انتي بقا حبيتي قبل كدا؟
جوين: بصراحة حتي الان مش عارفة
انا: ازاي يعني؟
جوين: يعني انا ملقيتش الشخص المناسب و كل ما اتشد شوية لحد الاقيه مش مناسب و مش بيتكلم ولا بيهتم بيا او بيهتم بنفسه و بس انت عارف انني كل اللي بحتك بيهم مستواهم زيي
انا:امم فهمت
جوين: *بتتنهد* بس انا نفسي اوي *بصتلي جامد*
انا: هه اشمعنا
جوين: عشان لما الواحده بتحب و بترتبط باللي بتحبه بيبقا بالنسبالها زي الاه كدا حاجة خرافية للست الست بجد متقدرش تعيش من غيره لو عمل ايه بس طبعا لو راجل بجد
انا بردو كنت بفكر في لارا حبيبتي: هه ماشي
جوين: طيب انت هتروح فين بعد الحفلة؟
انا: ايه اللي هروح فين عادي يعني هشوف شغلي
جوين: شغل ايه؟
انا: ههه شغل *جه في دماغي التفجير و الفشخ في سفن و مخازن عيلة والتون و كانني بجد مستمتع بيها*
جوين شافت الشرار في عيني: ماشي ممكن… ممكن نبقي نتكلم بعد كدا عشان انا ارتحت اوي و عايزة نبقا صحاب بالذات انك بقيت صديق ويليام
انا: ههه ماشي مع انني متكلمتش معاكي كتير *قمت خدت رقمها و خدت رقم ويليام و عزمتهم في يوم هما بس عندي عالكافية بتاعي.
و عدي وقت كبيير اوي انا مخدتش بالي منه اصلا و كلت و شربت معاهم و قعدنا نتكلم كتير و اتعرفت علي بقيت البنات و الرجالة الكبيرة و ناس كمان جم يسلمو عليا بداعي الخوف و مشيو .
انا: قوللي بقا يا ويليام مش انتو بتوع البترول في العالم؟ *خدت بق من العصير اللي في ايدي و جوين عينها مش بتروح من عليا و انا قاعد مكاني اسد مالي مركزي*
ويليام: اه يعم اؤمر ههه
انا: ههه ماشي بص انا عايز اعرف مين موكلك في مصر
ويليام: ليه يعم عايز مصلحة؟ اخلصهالك بنفسي احنا صحاب
انا: حبيبي تعيش لا انا بس عايز اعرف ما انتو بتوع الاحتكار و كدا و اكيد فيه واحد محتكر بتاعكم في مصر *انا سالت السؤال ده عشان ده مجال ابويا و ده السبب اللي خلاه يبعد عني*
ويليام: ماشي يعم هو واحد كدا غريب اسمه عصام المبيض راجل سوقي اووي
انا سمعت الاسم و جالي صاعقة كهربائية بقيت باصصله و هدوخ خلاص و الشيطان جه قدامي و حاول يفوقني و اتكلم معاه
الشيطان *انا*: و اشمعنا عصام؟
ويليام: عشان كان فيه واحد اسمه محمد النضوري كان فاشخ الدنيا في مصر و كمان كان عنده طموح و كدا و كان فعلا هيحقق حاجة لانه كان عبقري و احنا مكناش عارفين نتصرف و عملنا تحريات عنه و عرفنا ان عصام هو اخو مراته بس لقيط يعني هو اسم بس و مسكنا فيه و جبناه و هو شاف الفلوس ريل و باعه علي طول و قعد يترقي لحد ما بقي المحتكر بتاعنا بس اسلوبه خرا اوي انا عمري ما قابلته بس شفته و هو بيتكلم و هوا كانت خطته انه يهدد محمد النضوري بيعلته و بس و فعلا بلع الطعم و سافر و مشي
انا غليت جامد و عيني طلعت شرار جامد و الشيطان مسكني و قمت من عندهم و مشيت شوية و بصيت لجوين و قلت: سلام.
و و انا طالع ببص جنبي لقيت…. احا هي جات هنا ازاي ….. لقيت رنيم معدية من جنبي و منغير قناع و بصت في عيني و دخلت و انا طلعت و دماغي فعلا فرقعت من التفكير احاااا ايه كل دااااا ااااااااااااااع
طلعت بسرعة عالطيارة و اول ما قعدت و ظبط الوجةة علي بيتي في كاليفورنيا اغمي عليا علي طول من الصدمة
جوا عقلي انا بكسر في كل حاجة و عمال اصرخ جامد و الشيطان بيهديني و مش عارف
انا: اااااااااه اهاهاههاهاها ابن المرااااااااااااا ازاي يعمل كدا فيااااا انا كنت بحسبه خاليي الحيوااااان
انا: انا هخليه يتمني المووووت الحيوااااان هوا و عياله الكلبببب
الشيطان: اهدا طي…
انا: اااااااااااااااااه ابن المراااااا
قعدت كدا فترة و بعد كدا ههديت شوية بس احساس الغدر قذر اوي بجد.
انا: شيطان
الشيطان: نعم
انا: انت عارف هنعمل فيه ايه صح؟
الشيطان: اه بس هتعمل مشكلة مع عيلة روكفلر و صاحبك الجديد ويليام
انا: كسمه انا عايز راس عصام تحت رجلي
الشيطان ماشي قوم بقا عشان وصلنا
انا فوقت و ببص حواليا لقيت ان الشيطان كان بياكل جسمي و كان عامل صاحي عشان كنت متاكد ان فيه كاميرات مراقبة و فعلا كنت وصلت كاليفورنيا و قدام عربيتي و كل الوقت ده انا كنت في عقلي بدمر كل حاجة و كنت لسا مصدوم و نزلت من الطيارة و رحت عالعربية بتاعتي و الطيارة نزلت تحت الارض و انا سايق و مش شايف قدامي و روحت البيت و كان اخر يوم اجازة و كنا الصبح بعد الظهر و دخلت الباب و قلعت قناعي و انا وشي كان باين عليه التعب و الهم و الصدمة و لارا كانت بتعمل اكل اول ما شافتني غسلت ايدها بسرعة و خدتني عالكنبة و حضنتني
لارا بتدمع عشان وحشتها و كانت خايفة عليا: حبيبي! وحشتني اوي
انا مشلول مش عارف افكر اصلا
لارا: ايه اللي حصل شكلك عامل كدا ليه في ايه!
انا: ايه… لا ..ولا حاجة معلش *بعدت عنها* هاخد دش
لارا كانت مستغربة بس سابتني براحتي و انا كنت باخد دش و عمال اخبط علي حيطة الحمام لحد ما عورت ايددي فعلا و كنت بصرخ جامد لحد ما لارا دخلت عليا بسرعة و مخضوضة
انا: ااااااااااه *عمال اخبط يمين و شمال في الحيطة*
لارا دخلت بسرعة: حبيبي! فيه ايه *فتحت الستارة و قفلت الماية و وقفت قدامي
لارا بتدمع: انت زعلان ليه قوللي حصل ايه! احكيلي! احكي لحبيبتك!
انا مفتح عيني نص فاتحة و مش قادر اتكلم: انا….. انا… انا تعبان اوي
لارا قلعت و دخلت ووقفت ورايا و لزقت في ضهري ببزازها الناعمين: انا معاك يا حبيبي*شغلت الماية تاني و بقت تغسلني و انا مش حاسس بنفسي و هي غسلت نفسها و انا مكنتش سامعها و نشفتني و لبسيتني روب و هي نشفت نفسها و لبست البرنص و سندتني لاوضة النوم و انا اترميت زي الميت و هي حضنتني من ورا و عمالة تحسس علي شعري و انا رحت في النوم في سكوت و ضلمة و حصل اللي الملك قال عليه بالظبط…. نفسيتي اتلمست و بقيت مضطرب جدا و صحيت مكلتش و قعدت علي الكمبيوتر بتاعي و لارا كانت بتحاول تتكلم معايا و انا مش شايفها ولا سامعها اصلا و فتحت موبايلي لقيت لارا مكلماني بتاع ميت مرة عشان تطمن عليا لما كنت هناك و انا مردتش و لقيت جوين بتكلمني و سلمت عليها و كان ويليام معاها و اتفقنا عالمعاد عندي عالكافية و انا بجد كنت زي الزومبي مكنتش حاسس بحاجة لانني فعلا كنت عايز استوعب صدمتي ان الخرا اللي في حياتي كان غدر خالي اللي هوا اصلا لقيط و انا عفيت عنه و هو كان السبب في كل ده ابن المرا المتناكة و ايه علاقة رنيم بالحوار ده احا و الملك ابن المرا و القاعة بتاعة الشرمطة اللي لازم ارمي فيها نووي من الخرا اللي شفته يعني تخيل كل دول اقويا بشكل مخيف و يقدرو يدمرو اي حد و ينهو حياته و محدش يقدر يعملهم حاجة و هما كدا شراميط للمتعة احا و الملك اللي مش هامه غير نفسه و هدمره ازاي و قعدت و كنت عمال اخطط ازاي هدمر حياة عصام هو و كل اللي بيحبهم.
عدي اسبوع كامل و انا زي ما انا مش سامع لارا حتي و كل ما تقرب مني قلبي يوجعني اوي و كنت بصرخ كتير و هيا مستحملاني و في يوم انا كنت بجد متغيب و كنت حاسس انني نايم و الشيطان مسك جسمي لان كان عندي محاضرات و شاف رنيم و اتفق معاها انني هقابلها بعد ما نخلص المحاضرات علي الكافية بتاعي و طبعا الشيطان كان باين اوي انه فعلا عايزها.
و فعلا الشيطان*انا* خلص المحاضرات و اتفق مع رنيم و كل دا و انا مش هنا اصلا و ركبو العربية و كانو رايحين الكافية
رنيم: ايه يا موستي مقلتليش عملت ايه في الاجازة اللي فاتت
الشيطان *انا*: كنت بعمل شغل
رنيم: اممم شغل .؟ ماشي
الشيطان: اه فيه حاجة؟
رنيم: لالا بسال بس
الشيطان: ماشي انا مبحبش حد يسال عن شغلي
رنيم: خلاص يا عم
الشيطان: ههه ماشي يلا وصلنا اهو
رنيم نزلت و الشيطان بجسمي نزل و دخلو الكافية و شريف خد الطلبات و مشي و رنيم كانت عمالة تتكلم مع الشيطان و الشيطان كان مستمتع اوي و كانو بيتغزلو في بعض لحد ما انا صحيت من نومي و ببص حواليا و مش فاهم اي حاجة و لقيت رنيم باستني من خدي و لزقت جامد فيا و بتاخد صورة معايا و ببص عالباب و احا لقيت لارا واقفة و عينها كلها دموع
انا: انتي جيتي ليه!
لارا بتدمع: انت بتخونني؟
انا: لا انا…. *لارا طلعت تجري و انا سيبت رنيم و طلعت اجري وراها بس معرفتش امسكها و وقفت في الشارع و ماسك دماغي و عمال اصرخ : يا شيطاااااااااان
الشيطان ظهر قدامي:شششش اسكت اسكت
انا: انت يا كلب ازاي تعمل حاجة زي كدا تخون حبي ازاي *قعدت اضرب فيه و اخنقه*
الشيطان وهو بيتخنق تحتي: اااه… يبني بلاش غباء انت باين قدام الناس انك بتضرب نفسك و بتخنق نفسك سيبني
انا سيبته و بدمع و ماسك دماغي و بقول: انا بقيت مجنون ااااه
رنيم طلعت تجري عليا و حضنتني جامد: ششششش خلاااص اهدا شوية ششش
انا بهستيرية: ابعدي!... ابعدي عنيييي *طلعت اجري بالعربية علي البيت بتاعي انا و لارا و لقيت لارا محضرة شنطة هدومها و هتمشي
انا: لارا ارجوكي متمشيش ارجوكي
لارا بتعيط و مبتردش عليا و شالت شنطتها و هتمشي
انا: لااااااا اسمعيني ارجوكي مش انتي بتقوللي تسمع اللي بتحبه!
لارا هبدت الشنطتين علي الارض و بصتلي ووشها كان بجد زي رصاصة دخلت قلبي
لارا: نعم! عايز ايه! انا هسمعك اهو! هسمع جوزي اللي بحبه و بعشقه و هو بيمثل عليا و بيخونني!
انا: انا عمري ما ختنك ولا عمري فكرت في كدا حتي!
لارا: انا شايفه بعيني!
انا بعيط: ارجوكي اسمعيني خشي البيت ارجوكي *نزلت علي ركبتي و بصيت في الارض و كان شكلي مكسور اوي لان كل حاجة جاية عليا و انا حسيت انني فعلا داخل علي حاجة مش قدها و صعبت علي لارا فعلا و زي ما قلت لان لارا فعلا بتحبني مشيت لحد عندي و نزلتلي و قالت: ششش خلاص انا هسمعك تعالا *مسكت ايدي و قعدت قدامي علي الكنبة و باصة في وشي
انا: ارجوكي صدقيني
لارا: قول
انا ساعتها كنت بدمع جامد و حكيتلها كل حاجة عن حالتي النفسية بالتفصيل و انني مش علي طول متحكم بنفسي بسبب الشيطان وانني استنتجت ان الشيطان عايز رنيم و كمان قلتلها كل حاجة عن رنيم و عن شكوكي ناحيتها و حكيتلها كل حاجة عن الحفلة و صدمتي عن عمي عصام و لقيتها بتدمع و قلتلها عالحرب و انني فعلا ممكن اموت و انني مش فاهم حاجة و تايه و لوحدي و تقريبا الوحيد اللي فاهم نوعا ما هو عدوي الاكبر و هو الملك و انه هيجي وقت لازم اواجهه فيه و انني مش عارف اي حاجة خالص و لارا ساعتها هديت جت جنبي بالراحة و مسكت وشي و بصتلي جامد و اديتني بوسة من بقي بكل حنان و حضنتني و قالت: ششششش كفاية انا اسفه انا فهمت و هنلاقي حل مع بعض انا معاك بس كفاية زعل انت لما بتزعل و بتبقي مقهور كدا بحس انني بموت ارجوك انتا اللي بتمدني بالحياة ارجوك كفاية انا معاك اهو لارا حبيبتك و بعد كدا هسمعك علي طول
انا حضنتها تاني و بوست رقبتها و قلت: انا بعشقك انا مقدرش علي خيانتك انا بحبك انتي ارجوكي انا مش خاين
لارا: ششششش خلااص خلاص هنحل كل حاجة بس اهدي شوية
انا: مش بقدر اشوفك زعلانة مني
لارا: انا اسفة *ضمتني جامد ليها و باستني و قعدت تحسس علي راسي و حسيت بالامان شوية و هديت و كنت خايف بجد من نفسي و من اللي هعمله و من اللي جي بس لارا بجد طمنيتني اوي بس علي قد ما اتطمنت خفت عليها اكتر*
انا: لارا انا خايف عليكي
لارا: شششش اهدا بس و نتكلم خليك في حضني *جسمي كان بيرتعش*
عدي عشر دقايق و انا في حضن لارا الدافي الجميل و انا و هي مغمضين عينينا عالكنبة و ساكتير و نفسها في ودني بكل حنان و سخن اوي و كانت بتحسس علي شعري و علي دقني.
انا غطست في لارا و خدت نفس طويل من ريحتها الرائعة و قمت بصيت في وشها: لارا
لارا باصالي بصة كلها برائة و حب و حنان: اؤمر
انا: انا كنت مقصر معاكي اوي انا اسف
لارا: مقصر في ايه؟؟ انت احسن راجل في الدنيا انت مكفيني من كل الاتجاهات متقولش كدا
انا هنا دمعت بجد و رحت واخدها في حضني و دمعت اكتر لما عرفت ان لارا فعلا بتعمل عشاني ايه: لوليتي انا اسف انا هعوضك عن كل حاجة الاسبوعين الجاي اجازة الخريف (اجازة من اجازات الامريكان) و هعوضك اوعدك
لارا في حضني و مكورة نفسها كانها بنتي الصغيرة و بتتمسح فيا: طول ما انا في حضنك انا بتعوض
انا بوستها بكل رومانسية و فقدت الاحساس بالزمن معاها بجد انا كنت محتاجلها معايا انا لو لارا مش معايا مشاعري و عقلي و كلي ببقا مضطرب اوي و دي مشكلة انني خليت مشاعري تتحكم فيا مش العكس و هندم عليها اوي.
لارا خدودها محمرة و هايجة اوي: حبيبي انت بجد جاهز انت تعبان انا حاسة بيك*كانت فاتحة بقها من الهيجان*
انا: قلبي انتي انا قلتلك هعوضك عن كل حاجة تعالي *خدتها في حضني و قعدت ابوس فيها و اقفش في بزازها و هي مسكت زبي و كان نيك رومانسي لابعد الحدود*
انا حاضن لارا و قلعتها البيجامة بسرعة و ظهرولي اعضائها اللي يجننو و هيا قلعتني و انا ماسك بزينها و بيتزفلطو من ايدي لانهم كبرو شوية و هيا ماسكة زبي و بتدعك فيه و عمالين نبوس في بعض و انا رحت منيمها علي ضهرها بكل حب و قعدت ابوس في رقبتها و هي عمالة تتاوه و تمسك زبي و تلعب فيه و انا بلعب بايد في كسها و ايد علي بزها الشمال الجميل بحلماته الوردية النافرة و نفسنا كان عالي اوي و كان كله شوق و حنان و كنت بنزل بالراحة و امص و العب في بزازها و بايدي التانية بفرك و ببعبص في كسها و هي طايرة و بتلعب في زبي و تفركه بحب و رحت نازل لاعبلها شوية في سرتها و هي تتاوة جامد و اخيرا نزلت عند اخر محطة… محطة الكس الحكاية الجميل الوردي الابيض و قعدت ابوس و احب فيه و هيا كانت جايبة مية كتير لانها كانت هايجة من زمان و انا عمال العب و ابوس و الحس و بدات اكله اكل و هيا كانت بتتاوة جامد و عمالة تتلوي و رحت طالع لوشها بايسها جامد و فارك كسها و مبعبصه بسرعة و هي جابت شلال علي ايدي بجد كانت علي اخرها
لارا: امم اه اه اه اه اممم ااااااه بحبك امم دخله فيا اممم ارجوك ريح نفسك عايزاك جوايا املاني ارجوك انا بحبك
انا: انا بعشقك يا حبيبتي اممم *دخلت زبي بالراحة و برومانسية و قعدنا نلطلع و ننزل مع بعض كنت بنيكها كاننا واحد بجد حاجة خيال و هيا بتتاوة و انا بزوم و شغالين و انا بلعب في بزازها و طيزها و هي بتبوسني و حاطة ايدها علي شعري و دقني و عمالة تبصلي في عيني بنظرات كلها شهوة و حب و رومانسية و عشق بجد بعينها الخضراء الجميلة كانت موصلاني لاجمل لحظاتي و جابت مرتين كمان و هي بردو بتبصلي بكل حب و اول ما تجيب كانت بتبصلي بصة كلها رضا و كانت بتبتسملي و هي بتتاوة و تضحك و تقول: امم ااااه ههههه ااااه بحبك هههه انت حبيبي ااااه انت اللي مكيفني ااااه
انا كنت خلاص مش قادر قنبلة حب اتفجرت فيا و عملنا ٤ اوضاع و بعد كدا عملنا اخر وضع و هي كانت قاعدة علي بتاعي و جنبها ليا و بتبصلي في وشي و طيزها الجميلة و بزازها باينينلي و هيا وشها كان حاجة خيال
لارا: اممم اااه اممم انت حلو اوي بليز اااممم جيبب بقااا عايزة احسهم جوايااا اااه اه اه اه انا جيبت ٣ مراتت جيب بقااااا بحباااااااك
رحت بسرعة منيم لارا عليا و سرعت جامد و مسكت طيزها و قعدت ابوسها و سيبت شفايفها و بصيت في عينها و دخلت زبي جامد و جبتهم فيها كمية كبيرة و هي بصالي و انا باصصلها منغير ولا كلمة عينينا كانت بتتكلم و لقيتها ابتسملي و نامت علي جنبها جنبي و حضنتني و انا حضنتها و زبي لسا فيها و قعدنا فترة لحد ما زبي طلع لوحده و طلعنا فوق و خدنا دش دافي رومانسي كله حب منغير ما نتكلم كانت عينينا بيتكلمو لبعض و انا و هي بنبتسم لبعض و بس بجد كاننا روح واحدة اتقسمت في جسمين و خلصنا و لبسنا روبين نفس اللون و شيلتها للاوضة و هي متشعلقة في رقبتي و بتبصلي و انا ببصلها نفس بصة الحب و الحنان و وديتها اوضتنا و نمنا في حضن بعض و كنا باصين لبعض لحد ما نمنا.
صحيت بعدها ب ٣ ساعات و صحيت روحي التانية و قمنا كلنا مع بعض و مبنتكلمش بردو عينينا بس بتبص لبعض و خلصنا و عملت شاي و قعدنا نتفرج علي التليفزيون و هي شوية تنام في حضني و انا شوية انام في حضنها لحد ما خلص الفيلم.
لارا: بحبك
انا: بعشقك يا لوليتي
لارا حضنتني جامد و اتمرمغت في حضني: حبيبي متبعدش عني تاني
انا: عمري
لارا: بص انا عايزة اكلمك بجد
انا: نعم؟
لارا: انت هتعمل ايه مع داريوس
انا:هدمره هو و عيلته
لارا: بس انت كدا هتعمل خلل كبير
انا: اممم مش فاهم
لارا: لما حد زي داريوس و عيلته محتكرين تقريبا كل حاجة فا بيخلو المنافسة معدومة انما لو هوا مشي كله هيموت في كله
انا: طب ما هي دي المنافسة العادلة
لارا: ايوا بس في الاخر هيجي واحد زيه و هيحتكر بردو
انا: ايوا بس داريوس يفرق يا حبيبتي … داريوس هوا و عيلته سبب في حاجات زبالة كتير و لازم يتمحو
لارا: ماشي بس خلي بالك
انا: متقلقيش و بعدين انتي هتبقي معايا و شايفة كل حاجة
لارا عينها لمعت و ابتسمت زي *******: بجد بجد! هيييه *حضنتني جامد* هكون مع حبيبي
انا بوستها علي جبينها و حضنتها: انتي قلبي و بعدين اجهزي عشان الاجازة هخليكي تفجري سفينتين ليهم انتي اخر مرة عملتي احلي شغل
لارا: كله عشان انت جنبي بس *عمالة تتمسح فيا*
انا: ههه لا ده عشان انتي شطورة و حلوة
لارا: امم ما انت المستر الجامد
انا: و انتي *بوستها في بقها* احلي *بوستها علي رقبتها* طالبة*بوستها علي خدها* في *بوستها علي راسها* الدنيااا *هيا باستني من بقي و قالت: بحبك
انا: حبيبتي انتي تعبانة
لارا: اممم بس انت شكلك عايز
انا: انا مبزهقش من الملبن ههه
لارا عملت مكسوفة: كفاية بقا
انا: هه ماشي
لارا: ايه؟
انا: يلا؟
لارا: يل…. *قاطعتها و مسكتها عملنا احلي واحد بس فعلا لارا تعبت اوووي جابت ٤ مرات و انا جيبت مرتين نمنا لليوم اللي بعديه و رحت الجامعة خلصت محاضراتي و قعدت اسبوع كامل بين الماحضرات و مقابلات لارا و كنت بخطط خطة جامدة و عرفت حاجات عن عمي عصام كتييير مكنتش اعرفها و كل يوم كنت بقرب للارا اكتر و مكنتش بكلم رنيم خالص حتي مبقيتش ابصلها مع انها بتبقي لازقة فيا و بتتكلم معايا كتير و انا مش برد و عدي الاسبوع و جه يوم الاجازة اخييرا و رحت للارا قلبي عملنا واحد في الصالة اول ما دخلنا حبيبتي كنت ميت عليها و طلعنا الاوضه عملنا واحد تاني بعد ما عملتلها مساج و هي عملتلي واحد و رحنا نستحمي و عملت واحد و انا جيبت ٤ مرات و هي جابت ٨ مرات و حاجة حرفيا خيال و نمنا و احنا ميتين من التعب و في حضن بعض و بعدها كلنا و قعدنا نحب بعض و اتمرننا كتير و جهزنا خططنا و جهزت لوليتي و رحنا اتعشينا برا و رحت الكافية بتاعي و نزلنا العرين و جهزنا الجيش و كل حاجة تمام عشان اليومين الجايين حرب و كانت خطة محكمة عملتها انا و منطق و الشيطان بحيث رجالتي و انا منموتش او ميبقاش فيه ددمم كتير بس عملت الجيش و جهزته لحالة الطوارئ و جهزت الجوكر و رجالته و كنت انا و لارا اللي هنخش لان لارا فعلا بقت سريعة بشكل مجنون لانها مش بتدرب غير علي السرعة اصلا و اتجهزنا كلنا و اتفقنا اننا بكرا هنروحلهم انا و لارا و ظبطنا اجهزة في جسمي انا ولارا و خلصنا الترتيب و طلعت انا و هي للكافيه بتاعي و قعدنا نشرب قهوة و نهزر و نلعب مع بعض و خدنا قعدتنا و طلعت انا و لارا و احنا بنضحك و بنهزر و كنا راجعيين البيت عشان نخرب ادنيا مع بعض و ببص قدامي شفت الموت ….
رصاصة رشقت في قلبي و انا وقعت في الارض و لارا جنبي بتصوت: مصطفييييييييييييييييي, الناس اتلمت حولينة و انا بنزف جامد و بتف ددمم و صوت لارا بيروح حبه حبة و الشيطان واقف جنبها لحد ما راح خالص و عيني بدات تغمض و بقيت في ضلمة شديدة و سكوت ………………
انا في مكان مضلم غريب مش شايف اي حاجة بس حاسس انني موجود جوا الكيان الاسود ده و عمال اتلفت ابص حواليا و مفيش حاجة خالص مجرد سواد معتم و بحاول انادي علي الشيطان او علي منطق او متعة او حتا عاطفة و مفيش حاجة كان صوتي مش بيطلع اصلا حاولت انا دي علي لارا و مفيش حاجة بردو و انا مش فاهم حاجة و قعدت في الوحدة دي فترة و كانت عذاب بجد لانني من زمان اوي محستش انني لوحدي و في ضلمة زي كدا كمان و بدات اتعب اوي و احس نفسي حزين و عمال اعيط نفسي اشوف وش لارا حبيبتي او وش امي او اختي جميلة و كان الجو سقعة اوي و تقريبا من الضلمة انا حسيت انني حتا لما بتحرك مش بتحرك يعني مقدرش اعمل حاجة انا في سواد و بس مجرد عتمه و قعدت كدا فترة طويلة و انا عمال اعيط زي العيال الصغيرة و عمال افكر في لارا حبيبتي او امي نفسي اترمي في حضن يدفيني و يحبني بس لا انا لوحدي خالص
و بعد سنين من وجودي في العالم اللي هناك ده …. شهقت جامد و فتحت عيني اخيرا…………………

نهاية الجزء الخامس……………………………………………………………………………………
طبعا يا جماعة انا بعتذر عن التاخير بس مش بايدي انا بحاول انزل اجزاء كبيرة علي قد ما اقدر بس وقتي مش مسعفني و شكرا للكل…………………………………………………………………………………….
طب اقسم ب**** فنان وعالمى وو**** القصه دى هى الى لما بقرأها بتهون عليا وياريت متتاخرش فى الجزء الى جاى

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ᎻᎯᎠᎬᏚ و الشيطان فاتح الاكساس
يسطا احنا مستنين الجزء بقالنا ست ايام وفالاخر جزء صغير + متدمرش لارا فالقصه بليز + مستنين الجديد قريب
الجزء مش صغير هو اصغر شوية من اللي فات بس انا فعلا مزنوق زنقة الكللابب

• عجبني
طب اقسم ب**** فنان وعالمى وو**** القصه دى هى الى لما بقرأها بتهون عليا وياريت متتاخرش فى الجزء الى جاى
شكرا ليك جدا و اسف بس انا مزنوق فعلا

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ᎻᎯᎠᎬᏚ و Magdy66
تم اضافة الجزء الخامس

جزء جميل كالعاده
خدلك اجازه عشان ترتاح فيه وسيب القصه شويه

• عجبني
  • حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جزاء جامد وجيل كلعاده فاجر فشخ

• عجبني
  • حبيته
الجماعة اللي كانت مستنية الجزء الجديد، نزل 😁✌️♥️

• عجبني
يا شباب الجزء الجديد هينزل بكرا باليل او بعده عالفجر 😁

• عجبني
دا طبعا طلب شخصي عارف انه ملوش دعوة بالقصة ...بس دا ميمنعش ان القصة جاااامدة فشخ وليها طابع خاااص ومنفرد و Special كدا وعاش بجد لمجهودك الكبير واستمر دايما يكبير 🌹🌹.

• عجبني
اى الجديد امتا يابو الشياطين

• عجبني
جامد يخويا كمل زي منت بس متتاخر علينا يحب♥️🔝
هتنزل الجديد امتي؟

• عجبني
  • حبيته
  • عجبني
تم أضافة الجزء السادس

اى ياعم الجمدان بس انا زعلان الى الجزء صغير بس هو جزء حلو بس اهم حاجه متتاخرش علينا بالجديد

• عجبني
  • حبيته
مبدع كلعادي يشيطان يخوياا بس مش تتاهر عليناا بقاا

• عجبني
  • حبيته
اى ياعم الجمدان بس انا زعلان الى الجزء صغير بس هو جزء حلو بس اهم حاجه متتاخرش علينا بالجديد
انا عارف انه صغير و اعتذرت عن كدا بس الجزء ده مقدمةو الجزء الجاي بجد عملاق

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ᎻᎯᎠᎬᏚ و Magdy66
انا عارف انه صغير و اعتذرت عن كدا بس الجزء ده مقدمةو الجزء الجاي بجد عملاق

• عجبني
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%