NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا بنت عندي ٢٣ سنه بس ع طول هايجه بطريقه مرعبه ممكن اتشرمط ع اي حد حتي لو مش عجبني مادام هتناك ف الآخر ف اخر فتره بقيت مش بتحمل الاندر انزل من غيره ف حد عنده حل ل ده محدش يقولي تعالي برايڨيت
عادي وانتي بتقولي هتتناكي في الاخر انتي لو بتتناكي مش هتبقي هايجه كده
حاولي تشغلي نفسك بحجات تانيه ومترخصيش نفسك لأي حد وريحي نفسك بنفسك

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex و البيه البواب
انا بنت عندي ٢٣ سنه بس ع طول هايجه بطريقه مرعبه ممكن اتشرمط ع اي حد حتي لو مش عجبني مادام هتناك ف الآخر ف اخر فتره بقيت مش بتحمل الاندر انزل من غيره ف حد عنده حل ل ده محدش يقولي تعالي برايڨيت
ال اعرفه ان البنت ف السن ده بتبقا ديما هايجة ونفسها تتناك .. بس انا بنت يعني لو قولتي لاي واحد تعال نيكني اكيد مش حيرفوض لاكن احنا ك اولاد مش لاقين حد يخلينا نزل لبن .. فف انت فاهمة

بتسالي في الوقت الضايع بجد😂😂
اتجوزي دا حلك الوحيد مفيش غير كده بجد
انا هايج زيك كده ٢٤ ساعه ومش بشبع ففاهمك فشخ😂

عادى ، فيه بنات كتير كده، لو زنبورك كبير وطويل بيحصل احتكاك بينه وبين الاندر بيهبجك، واسهل حل اللى انت عملتيه انك تخرجى من غير اندر عشان تكونى مستريحة شويه

انا مرتبطه دلوقتي هو عارف عني كل حاجه اصلا من قبل ما نرتبط ان شاء خطوبه قريب جدا هو ولا خول ولا ديوث عشان الكلام اللي هيتقل انا عايزه حل عشان خايفه افضل كده بعد الجواز بس مش اكثر
مش هتفضلي كده بعد الجواز
لان هو هيكون معاكي علي طول و ينيكك

• بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA و الــــــعَــــــربــــــى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حلك مش فى موقع جنسى ولو ممكن ف مش ده المكان المناسب لمتابعه مشكلتك

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Life Arch و الــــــعَــــــربــــــى
  • بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA و Life Arch
ممكان يكون عندك متلازمة PGAD ودا مرض خطير هيأثر على سلوكك وحياتك لازم تكشفي على الاقد تتاكدي من وجوده او عدم وجوده وياريت تطمنينا

نزليهم هترتاحى

زي م قولتلك وان شاء **** خير🌷

يسطا الراجل دا قصدها الى عمل معاها اسمه زنا هو كمان بتقولك انا مش بعمل كدا لوحدى كان فيه واحد بيعمل معايا حاسبه هو كمان فهمت كدا
بغض النظر ان الاتنين غلطانين
تمام ياخويا

• بيضحكني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى و Life Arch
انتي مصاحبه؟
ولا سنجل

• بيضحكني
  • ماااشي
التفاعلات: BabaYagaساحرة تأكل أطـفال

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%